Teat Heuy teat heuy yo yo  44939


Join the forum, it's quick and easy

Teat Heuy teat heuy yo yo  44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

Teat Heuy teat heuy yo yo

+5
Jettra
sokhayun
sasi
cherie
PheaKdeySnaeh
9 posters

Go to page : 1, 2  Next

Go down  Message [Page 1 of 2]

1Teat Heuy teat heuy yo yo  Empty Teat Heuy teat heuy yo yo 13th July 2011, 8:36 pm

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

teat heuy teat heuy Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad

Dear "lovekhmer.forumactif.com" forum administrator(s), it appears that your forum doesn't respect our Terms of service. Our service is free, so we are urged to only display legal content on the forums.

You have have until the 23-07-2011 to be in conformity. After this delay, we will have to delete your forum if it still isn't in conformity.


rose teub tae niyea tngai mon lov men WinkWink

ok kjil kit delete kor delete tov ott leng taing oss knea



Last edited by *PheaKdeySnaeh* on 13th July 2011, 10:59 pm; edited 1 time in total

http://www.srolanhkhmer.com/

2Teat Heuy teat heuy yo yo  Empty Re: Teat Heuy teat heuy yo yo 13th July 2011, 8:39 pm

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

service is free but for LK i pay rorl chnam vaiy vaiy , i don't user your service free tei

http://www.srolanhkhmer.com/

3Teat Heuy teat heuy yo yo  Empty Re: Teat Heuy teat heuy yo yo 13th July 2011, 9:12 pm

cherie

cherie
LK Member
LK Member

mean reung ey bong kyom ort yol te ke jong bet lk men te ? Sad Sad Sad Sad

4Teat Heuy teat heuy yo yo  Empty Re: Teat Heuy teat heuy yo yo 13th July 2011, 10:59 pm

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

cherie wrote:mean reung ey bong kyom ort yol te ke jong bet lk men te ? Sad Sad Sad Sad
kir kei tha ( service forum del bong créé lk )yeung ott respecte conditions d'utilisation

http://www.srolanhkhmer.com/

5Teat Heuy teat heuy yo yo  Empty Re: Teat Heuy teat heuy yo yo 14th July 2011, 1:03 am

cherie

cherie
LK Member
LK Member

*PheaKdeySnaeh* wrote:
cherie wrote:mean reung ey bong kyom ort yol te ke jong bet lk men te ? Sad Sad Sad Sad
kir kei tha ( service forum del bong créé lk )yeung ott respecte conditions d'utilisation
jom mech kor ke tha jeng yeu mean del tver ey kos na
heuy ke nov tha bong brer free teat yab men
jos ke neng bet lk te bong ? Mad Mad Mad Mad

6Teat Heuy teat heuy yo yo  Empty Re: Teat Heuy teat heuy yo yo 15th July 2011, 3:39 am

Guest

Anonymous
Guest

Joy euy! Term tae tver security ban ma plet. Prak khae kor min torn berk teat. Ber ke bit LK tov min derng tov tver jea security nov ti na te. Chbas jea ort luy tinh ongkor jinh jerm chhnang heuy Mad

7Teat Heuy teat heuy yo yo  Empty Re: Teat Heuy teat heuy yo yo 15th July 2011, 3:43 am

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

lolzzzzzzz ott torn dach khae phorng jang ban prak khae ei Razz
min ei tei , we can dos sray reung neng ban

http://www.srolanhkhmer.com/

8Teat Heuy teat heuy yo yo  Empty Re: Teat Heuy teat heuy yo yo 15th July 2011, 6:43 am

sasi

sasi
Senior Member
Senior Member

Bang ban ney tha mech? I ot yol te????? Ke jong bit love khmer forum????

9Teat Heuy teat heuy yo yo  Empty Re: Teat Heuy teat heuy yo yo 15th July 2011, 6:59 am

Guest

Anonymous
Guest

sasi wrote:Bang ban ney tha mech? I ot yol te????? Ke jong bit love khmer forum????
jahhh sasi neary kat vn lolzzz. ke jit bet LK heuy Sad tech teat ot kalaeng leng min derng tov leng na te, mean tae norm knea tov leng nov Bong Beu te Sad

10Teat Heuy teat heuy yo yo  Empty Re: Teat Heuy teat heuy yo yo 15th July 2011, 11:29 am

sasi

sasi
Senior Member
Senior Member

Hey hydro u jalom heuy !!!!!I ot kat VN te. U jong mork leng BOUNG BEU te ?????? Sabay nas na. cham pel ot kanleng deu leng u mork deu reus sleuk chheur lok jea mouy oou tov na A TRIE pneak leep

11Teat Heuy teat heuy yo yo  Empty Re: Teat Heuy teat heuy yo yo 15th July 2011, 8:28 pm

sokhayun

sokhayun
LK VIP
LK VIP

sa'eiy...ke te lok euy...lolzzzzz

http://tagged.com/sokhayun

12Teat Heuy teat heuy yo yo  Empty Re: Teat Heuy teat heuy yo yo 16th July 2011, 2:45 am

Jettra

Jettra
LK Member
LK Member

jom ott respect trong na tov nis!!! bong dane ban pay ke rol dorng heuy ning!!

13Teat Heuy teat heuy yo yo  Empty Re: Teat Heuy teat heuy yo yo 16th July 2011, 3:46 am

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

cherie wrote:
*PheaKdeySnaeh* wrote:
cherie wrote:mean reung ey bong kyom ort yol te ke jong bet lk men te ? Sad Sad Sad Sad
kir kei tha ( service forum del bong créé lk )yeung ott respecte conditions d'utilisation
jom mech kor ke tha jeng yeu mean del tver ey kos na
heuy ke nov tha bong brer free teat yab men
jos ke neng bet lk te bong ? Mad Mad Mad Mad
prohel mork pi mean post logiciel oy dl neng film knong cinema klas
lks ban post sour kei heuy jam merl kei tort vinh , oy kei prab yeung khos ei yeung delete jorl post os nong
tomada service kei vea free tei but douch bong tlob prab toi onjerng LK bong brer service bang luy .
tomada vea min ei tei ber kei prab heuy yeung tver tam kei , tae krorn tha ber kech ka min torn dos sray ban bong mean arorm vea min nov knong kloun

http://www.srolanhkhmer.com/

14Teat Heuy teat heuy yo yo  Empty Re: Teat Heuy teat heuy yo yo 16th July 2011, 3:48 am

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

svai tram wrote:jom ott respect trong na tov nis!!! bong dane ban pay ke rol dorng heuy ning!!
maybe yeung mean post software oy dl neng mean post reung borotes klas
min teak tong ,neng yeung pay tei ,
kir reung yeung post ,prous forum berk nov baring chbas vea terng tech min ach jes ta dak ban tam jet

http://www.srolanhkhmer.com/

15Teat Heuy teat heuy yo yo  Empty Re: Teat Heuy teat heuy yo yo 16th July 2011, 3:49 am

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

sokhayun wrote:sa'eiy...ke te lok euy...lolzzzzz
sa'ei kei ei ? t t kyom kompong Mad neng reung neng dos sray min torn ban phorng

http://www.srolanhkhmer.com/

16Teat Heuy teat heuy yo yo  Empty Re: Teat Heuy teat heuy yo yo 16th July 2011, 3:51 am

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

sasi wrote:Bang ban ney tha mech? I ot yol te????? Ke jong bit love khmer forum????
yeung ban tver khos pi chbab robos forum ojerng heuy kei jang delete LK prous yeung ott korob tov tam chbab kei ,
prohel yeung mean post software somrab dl

http://www.srolanhkhmer.com/

17Teat Heuy teat heuy yo yo  Empty Re: Teat Heuy teat heuy yo yo 16th July 2011, 5:14 am

Y0oH0o!!

avatar
LK VIP
LK VIP

*PheaKdeySnaeh* wrote:teat heuy teat heuy Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad

Dear "lovekhmer.forumactif.com" forum administrator(s), it appears that your forum doesn't respect our Terms of service. Our service is free, so we are urged to only display legal content on the forums.

You have have until the 23-07-2011 to be in conformity. After this delay, we will have to delete your forum if it still isn't in conformity.


rose teub tae niyea tngai mon lov men WinkWink

ok kjil kit delete kor delete tov ott leng taing oss knea

Very Happy Tarm khgnom youl york sroul dermbey kom oui mean kar phorn jro'lom reu kor mean pan'ha nov khnong Forum tor tov teat, Mjas pteas post bomram brab neak post thah h'vey dael aknu'nhat oui post h'vey dael harm min oui post doch nov Photo Gallery (No sexy Pics) nous neak post kor ning ach youl prous ey teing ke teing kloun y0oh0o ptol jol tov post leng jea thomada heuy pumderng thah h'vey dael bongkor jea pan'ha....dol pel anjerng tov y0oh0o khgnom kor mean kar klach jet M'jas pteas leng hean jol tov leng teat heuy...prous ey y0oh0o jea neak pa'reay jreun jeang ke in Forum,...ber komhos nous bondal mork pee y0oh0o....som M'jas pteas kanh'tey ak'phey tos vai tov Baht! y0oh0o min bro'kan te khoch pek,... good Wink

(bonne idée de voir un problème, simplement s'asseoir et regarder ... c'est gentil good)

18Teat Heuy teat heuy yo yo  Empty Re: Teat Heuy teat heuy yo yo 16th July 2011, 12:27 pm

sokhayun

sokhayun
LK VIP
LK VIP

*PheaKdeySnaeh* wrote:
sokhayun wrote:sa'eiy...ke te lok euy...lolzzzzz
sa'ei kei ei ? t t kyom kompong Mad neng reung neng dos sray min torn ban phorng
eiy mean reung rav dol mling phong?? sorry..lolzz

http://tagged.com/sokhayun

19Teat Heuy teat heuy yo yo  Empty Re: Teat Heuy teat heuy yo yo 16th July 2011, 7:39 pm

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

Y0oH0o!! wrote:

Very Happy Tarm khgnom youl york sroul dermbey kom oui mean kar phorn jro'lom reu kor mean pan'ha nov khnong Forum tor tov teat, Mjas pteas post bomram brab neak post thah h'vey dael aknu'nhat oui post h'vey dael harm min oui post doch nov Photo Gallery (No sexy Pics) nous neak post kor ning ach youl prous ey teing ke teing kloun y0oh0o ptol jol tov post leng jea thomada heuy pumderng thah h'vey dael bongkor jea pan'ha....dol pel anjerng tov y0oh0o khgnom kor mean kar klach jet M'jas pteas leng hean jol tov leng teat heuy...prous ey y0oh0o jea neak pa'reay jreun jeang ke in Forum,...ber komhos nous bondal mork pee y0oh0o....som M'jas pteas kanh'tey ak'phey tos vai tov Baht! y0oh0o min bro'kan te khoch pek,... good Wink

(bonne idée de voir un problème, simplement s'asseoir et regarder ... c'est gentil good)
sur la photo j'ai déjà dis , et tout les photos n'ont pas de problème avec ça parce que tout les photo dans gallery sont dans les règles. du forum .
le problèm peut-être ça vient de logiciel parce que j'ai mis un forum computeur et on a posté des logiciel pour télécharger , et un autre problèm vient de film , on a posté quelques films qu'ils sont des film sort au cinéma ,
mais la j'ai tout supprimé j'éspère tout va bien , cette fois ci c'est la 2eme fois je ne veux pas avoir tout ça une autre fois Wink ,
quand je vois le message qu'il a mis j'ai plus de morale pour connecter Mad .
j'attends qu'il vient voir une autre fois avant le 23 et enlever le message comme ça ça me soulage un peu Very Happy

http://www.srolanhkhmer.com/

20Teat Heuy teat heuy yo yo  Empty Re: Teat Heuy teat heuy yo yo 16th July 2011, 7:43 pm

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

sokhayun wrote:
*PheaKdeySnaeh* wrote:
sokhayun wrote:sa'eiy...ke te lok euy...lolzzzzz
sa'ei kei ei ? t t kyom kompong Mad neng reung neng dos sray min torn ban phorng
eiy mean reung rav dol mling phong?? sorry..lolzz
kei tha yeung ott korob chbab forum neng na bong pros
maybe yeung mean post software klas klas del ach dl ban but now avey del kyom kit tha khos kyom ban delete jorl oss heuy
i hope vea ok , i wait pourk kei mork merl mdang teat

http://www.srolanhkhmer.com/

21Teat Heuy teat heuy yo yo  Empty Re: Teat Heuy teat heuy yo yo 17th July 2011, 12:03 am

Y0oH0o!!

avatar
LK VIP
LK VIP

*PheaKdeySnaeh* wrote:
Y0oH0o!! wrote:

Very Happy Tarm khgnom youl york sroul dermbey kom oui mean kar phorn jro'lom reu kor mean pan'ha nov khnong Forum tor tov teat, Mjas pteas post bomram brab neak post thah h'vey dael aknu'nhat oui post h'vey dael harm min oui post doch nov Photo Gallery (No sexy Pics) nous neak post kor ning ach youl prous ey teing ke teing kloun y0oh0o ptol jol tov post leng jea thomada heuy pumderng thah h'vey dael bongkor jea pan'ha....dol pel anjerng tov y0oh0o khgnom kor mean kar klach jet M'jas pteas leng hean jol tov leng teat heuy...prous ey y0oh0o jea neak pa'reay jreun jeang ke in Forum,...ber komhos nous bondal mork pee y0oh0o....som M'jas pteas kanh'tey ak'phey tos vai tov Baht! y0oh0o min bro'kan te khoch pek,... good Wink

(bonne idée de voir un problème, simplement s'asseoir et regarder ... c'est gentil good)
sur la photo j'ai déjà dis , et tout les photos n'ont pas de problème avec ça parce que tout les photo dans gallery sont dans les règles. du forum .
le problèm peut-être ça vient de logiciel parce que j'ai mis un forum computeur et on a posté des logiciel pour télécharger , et un autre problèm vient de film , on a posté quelques films qu'ils sont des film sort au cinéma ,
mais la j'ai tout supprimé j'éspère tout va bien , cette fois ci c'est la 2eme fois je ne veux pas avoir tout ça une autre fois Wink ,
quand je vois le message qu'il a mis j'ai plus de morale pour connecter Mad .
j'attends qu'il vient voir une autre fois avant le 23 et enlever le message comme ça ça me soulage un peu Very Happy
Very Happy Okay, je pensais que l'image sera affichée violer la politique Potal aussi, qui me font uncomfortible de revenir et de jouer dans le Forum, mais si c'est le cas faites le moi savoir, afin qu'il vous sauvera d'avoir des ennuis à nouveau, et nous espérons que tout devrait être revenu à la normale, je vais retourner là-bas, puis faire un désordre nouveau ... good Wink (Tech teat y0oh0o ning jol tov pa'reay teat heuy M'jas Pteas... dance terb )

22Teat Heuy teat heuy yo yo  Empty Re: Teat Heuy teat heuy yo yo 17th July 2011, 12:16 am

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

jang dak bom ?

http://www.srolanhkhmer.com/

23Teat Heuy teat heuy yo yo  Empty Re: Teat Heuy teat heuy yo yo 17th July 2011, 12:31 am

Y0oH0o!!

avatar
LK VIP
LK VIP

*PheaKdeySnaeh* wrote:jang dak bom ?

Very Happy Baht! ot te, yor bon'la tov bong'kop ouy mot jeung neak jol leng nov Forum del ot peak sbek'jeung... dance :bball:

24Teat Heuy teat heuy yo yo  Empty Re: Teat Heuy teat heuy yo yo 17th July 2011, 12:37 am

cherie

cherie
LK Member
LK Member

Y0oH0o!! wrote:
*PheaKdeySnaeh* wrote:jang dak bom ?

Very Happy Baht! ot te, yor bon'la tov bong'kop ouy mot jeung neak jol leng nov Forum del ot peak sbek'jeung... dance :bball:

jom sahav mes yahoo mer tov jong jol tov leng
forum tea aeng morng heuy nis lolzzz
( hehehee prab mon jeng jam pel jol forum i peak sbeak jerng oy heuy )

25Teat Heuy teat heuy yo yo  Empty Re: Teat Heuy teat heuy yo yo 17th July 2011, 12:38 am

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

Y0oH0o!! wrote:
*PheaKdeySnaeh* wrote:jang dak bom ?

Very Happy Baht! ot te, yor bon'la tov bong'kop ouy mot jeung neak jol leng nov Forum del ot peak sbek'jeung... dance :bball:
kyom tha neak der jorn kir you neng aeng kmean na tei lozl

http://www.srolanhkhmer.com/

26Teat Heuy teat heuy yo yo  Empty Re: Teat Heuy teat heuy yo yo 17th July 2011, 12:39 am

cherie

cherie
LK Member
LK Member

*PheaKdeySnaeh* wrote:
cherie wrote:
*PheaKdeySnaeh* wrote:
cherie wrote:mean reung ey bong kyom ort yol te ke jong bet lk men te ? Sad Sad Sad Sad
kir kei tha ( service forum del bong créé lk )yeung ott respecte conditions d'utilisation
jom mech kor ke tha jeng yeu mean del tver ey kos na
heuy ke nov tha bong brer free teat yab men
jos ke neng bet lk te bong ? Mad Mad Mad Mad
prohel mork pi mean post logiciel oy dl neng film knong cinema klas
lks ban post sour kei heuy jam merl kei tort vinh , oy kei prab yeung khos ei yeung delete jorl post os nong
tomada service kei vea free tei but douch bong tlob prab toi onjerng LK bong brer service bang luy .
tomada vea min ei tei ber kei prab heuy yeung tver tam kei , tae krorn tha ber kech ka min torn dos sray ban bong mean arorm vea min nov knong kloun
hor ok bong yab men pous nis barang yab nas min lerk lean sos morng .... jeng yeu mean tea sangkreun tha ke ok tov jos lolzzzz Sad Sad

27Teat Heuy teat heuy yo yo  Empty Re: Teat Heuy teat heuy yo yo 17th July 2011, 5:27 am

Y0oH0o!!

avatar
LK VIP
LK VIP

cherie wrote:
Y0oH0o!! wrote:
*PheaKdeySnaeh* wrote:jang dak bom ?

Very Happy Baht! ot te, yor bon'la tov bong'kop ouy mot jeung neak jol leng nov Forum del ot peak sbek'jeung... dance :bball:

jom sahav mes yahoo mer tov jong jol tov leng
forum tea aeng morng heuy nis lolzzz
( hehehee prab mon jeng jam pel jol forum i peak sbeak jerng oy heuy )

Very Happy Trov heuy Cherie jol leng Forum ot del yor L'argent français mork phong, ot oui leng te,..goood mun jol leng trov teh mean ak'na mai Peak Sbek jeung nov khnong pteas, don't worry ber pa'lak Mrs.Dane kort neak joot,... dance Wink

28Teat Heuy teat heuy yo yo  Empty Re: Teat Heuy teat heuy yo yo 17th July 2011, 5:31 am

Y0oH0o!!

avatar
LK VIP
LK VIP

*PheaKdeySnaeh* wrote:
Y0oH0o!! wrote:
*PheaKdeySnaeh* wrote:jang dak bom ?

Very Happy Baht! ot te, yor bon'la tov bong'kop ouy mot jeung neak jol leng nov Forum del ot peak sbek'jeung... dance :bball:
kyom tha neak der jorn kir you neng aeng kmean na tei lozl

Very Happy hahaha min maen y0oh0o te, khgnom kop pa'la nov mort tvear jol, y0oh0o jenh jol phlov kat tarm pa'uch sos ning, ot jorn pa'la te,...tuk oui mot jeung Potal employee pel ke der jol mor check Forum, good :bball: Wink

29Teat Heuy teat heuy yo yo  Empty Re: Teat Heuy teat heuy yo yo 17th July 2011, 3:52 pm

jtgamer

avatar
New Active
New Active

is this have to with copyrighted music stuff? i have a weird feeling that bigman productions is still going after people for uploading their stuff. they already killed off a few sites already and rarely monitor another khmer community site after they had to remove all of bigman production's albums.

30Teat Heuy teat heuy yo yo  Empty Re: Teat Heuy teat heuy yo yo 17th July 2011, 4:25 pm

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

jtgamer wrote:is this have to with copyrighted music stuff? i have a weird feeling that bigman productions is still going after people for uploading their stuff. they already killed off a few sites already and rarely monitor another khmer community site after they had to remove all of bigman production's albums.
problem mork pi yeung mean post software for dl and yeung mean post reung del kei leng nov roung , but now i delete all heuy i wait they visite again ,
i don't know vea ach mork pi bigman , ber mork pi bigman i delete kor ban dae kmean ei osja tei , bigman tver onjerng kir tver oy kei chhop korm tror production neng aeng tech teat kir trov bit neng aeng

http://www.srolanhkhmer.com/

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 2]

Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum