Ter Kour Jrers Rers Plov Na  Der Teub La'or  44939


Join the forum, it's quick and easy

Ter Kour Jrers Rers Plov Na  Der Teub La'or  44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

Ter Kour Jrers Rers Plov Na Der Teub La'or

5 posters

Go down  Message [Page 1 of 1]

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

Het avey ban jea monus yeung mean veasna khos knea ?
neak klas mean somnang kei rous nov mean sopheak mongkol
klas kmean somnang kmean sopheak mongkol douch kei jivit sork sov ,

Tngai mouy yeung ban deung tha monus del kompong tae rous nov jea mouy yeung ( Pdey , Propon ) kei min smos trang neng yeung kei ban louch tov mean tomneak tomnang nov krov jea mouy neak pseng ( tomneak tomnang knong neam jea pdey propon louch leak ) .
Kei taeng prab yeung tha kei mean kech ka trov tver nis tver nos jol pteas late
pel klas min bai pteas , tae tam pit kir kei york pel nos tov nov jea monus neak ti 3.
Pel yeung ban derng reung pit heuy
Ter yeung kour trorm rous nos tor tov teat jea mouy neng monus del mean jet min smos neng yeung dae tei ?doy trorm beam bok tver min keunh tver min lir
Rir mouy kor banhjob nov jivit krousa del kmean kdey smos neng ( Leng knea )?

hmmmmm Het avey ban jea monus mouy chomoun kmean jet smos trang neng snaeha robos kei nor ? Yeung ach tha jea promlikhet dae tei ?( kir min men jea kou preng neng knea , kir jea kou kam ) Wink

http://www.srolanhkhmer.com/

jakkrorphoup

jakkrorphoup
Senior Member
Senior Member

Roeung nis jea roeung robos monus lok, heuy ker jea roeung del smok smanh jeati bamphot.Ber sen jea min torn mean koun chao jeamuoy knea , prohel min sev chort jea panhha te. Ber ke bek jet pi yoeung heuy, yoeung kor kour tae chek plev knea ving dae.Pdey propun klas ,tuos jea mean roeung yang mech ,kor sok jet nov torsoo ruos jeamuoy knea pruos ke anet srolanh dol koun , keu min jang oy koun prortpras pa mak . Klas teat, beu doeung tha pdey bek jet heuy, keu pdeung som leng pleam, heuy teamtea york prak (child alimony)mork chenhchem koun tae mneak aing, jea pisess tolaka taing prokul trorp sambat steu tae taing oss oy propun.Pdey chos chenh tae kluon.keu jea ka dak tornakam dol pdey del tveu khos.Divorce cost plenty of money.

kom chir leu prum likhet.Prum likhet has nothing to do with it. Dochness, mun noeung rok kou srokor , mneak mneak korbey merl pouchpong phav sandan ooy ban detdol deum bey jeas veang roeung asrev tov thngai mouk.

bambam

bambam
Junior Member
Junior Member

Oh reurng nis min mane jear reoung jres rers plov na… terb la’or..nos te ….
ot tang os….kir tha dol morng tov sala korsang kir sala rean sot bontharm….morng….
ber nov srok kroav kir trov tov marriage counselling ….
pun tae min dol thank nos te…
yok peak jas.. jas.. nee-tean mor somraiy klass.. klass.. tov
prohael jouy dos sraiy barn douch jear...

kal terb neng ka barn knear .. thmey …thmey …
pdey tov steng..tov praek rok trey mor…
dol ptas propun slor maju srae bong tae ompel te….
tang pi nak nharm tov kir tha moha chha’ngahn …


dol pal ma chhnum kroiy mor eyya…
bong jab tae trey kan’joss sos nis …
oun jong trey chhlung vea thom jeang huey klanh jreun…
pdey vinh ro’ou oun slor tae maju srae sos nis…
bong jong maju proav…


dol pal pdey tov jab trey chhlung..
ree ae propun kor rean tham slirk proav..tov…
ey.. ya.. nis barn how tha oun pokae tharm tae slirk proav kor lek mouy…dess


tae ma chhnum kroy mor..maju slirk praov kor jos oin thoiy der….

Propun kor laeng jong... Pdey kor laeng jong…
douch nis tang pi nak …ka’lorn…lep tov vear terr….lolzz

Propun sraek prab pdey …
bong ahhhhh….oun jong …oun jong..trey ross nass nis…
Pdey vinh ..bong jong…bong jong… muju kreung

Dol pal pdey tov jab trey ross... huey prom tang jouy bok kreung tiet…
Propun kor rean slor muju kreung mor…ey ya nis barn tha oun la'or mane...


Huey tang pi nak pdey neng propun kor khom korsang neng rean sot bontham dermbey ahnakot ke tang pi…..

bambam

bambam
Junior Member
Junior Member

oh pleach prab tha maju srae kir prer slirk ompel neng ma'orm.....

ree..ae maju praov...ompel tom neng slirk praov...douch nis rors jeat kir tha plaek.. plaek... tae madong....lolzzz

roeunfr

roeunfr
New Active
New Active

.Hmmm...Reung rav ey tcheung yab tha nas.
Prahel te min mean tchreun yang dombey doss sray te meul tov.
Beu yeung pröm korom tchab borran, teang pi neak kor min hach beak knear te.
Pun te sob tnay nis, min tha Propon reu Pdei, reung rav ach keut doy tean pi neak.
Kour te meul tov chit Bess dong & Sokpeap kloun eng. Ach tröm reu ott ? dembey avey ?
Ey tcheung tov, tha trov te beaknear kor mouu yang.
And trom nov tchear mouy chnear tor teat kor mouy yang de. Pon te reung Pibak nov te mean rorhot dol chob chivit.

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

Thank bong pros
bambam wrote:Oh reurng nis min mane jear reoung jres rers plov na… terb la’or..nos te ….
ot tang os….kir tha dol morng tov sala korsang kir sala rean sot bontharm….morng….
ber nov srok kroav kir trov tov marriage counselling ….
pun tae min dol thank nos te…
yok peak jas.. jas.. nee-tean mor somraiy klass.. klass.. tov
prohael jouy dos sraiy barn douch jear...

kal terb neng ka barn knear .. thmey …thmey …
pdey tov steng..tov praek rok trey mor…
dol ptas propun slor maju srae bong tae ompel te….
tang pi nak nharm tov kir tha moha chha’ngahn …


dol pal ma chhnum kroiy mor eyya…
bong jab tae trey kan’joss sos nis …
oun jong trey chhlung vea thom jeang huey klanh jreun…
pdey vinh ro’ou oun slor tae maju srae sos nis…
bong jong maju proav…


dol pal pdey tov jab trey chhlung..
ree ae propun kor rean tham slirk proav..tov…
ey.. ya.. nis barn how tha oun pokae tharm tae slirk proav kor lek mouy…dess


tae ma chhnum kroy mor..maju slirk praov kor jos oin thoiy der….

Propun kor laeng jong... Pdey kor laeng jong…
douch nis tang pi nak …ka’lorn…lep tov vear terr….lolzz

Propun sraek prab pdey …
bong ahhhhh….oun jong …oun jong..trey ross nass nis…
Pdey vinh ..bong jong…bong jong… muju kreung

Dol pal pdey tov jab trey ross... huey prom tang jouy bok kreung tiet…
Propun kor rean slor muju kreung mor…ey ya nis barn tha oun la'or mane...


Huey tang pi nak pdey neng propun kor khom korsang neng rean sot bontham dermbey ahnakot ke tang pi…..

http://www.srolanhkhmer.com/

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

Tae kyom kit tha prosen ber pdey or propon joub neng reung onjerng heuy kir pourk kei taeng tae chlous knea heuy kor jea avey del koun koun ban lir jea projam dae ,
Kyom kit tha pdey propon del mean koun heuy heuy sok jet nov mouy knea dermbey koun kir lerk leng kei min chlous knea tae ber sen chlous knea koun koun kir kei kmean sechkdey sok dae , koun klas kir kei sok jet oy mae ov leng knea jeas jeang nov mouy knea chlous knea rorl tngai knong pteas mean tae ka chlous prokaek .
ka dae baek bak knea kor yeung min ach kit tha koun koun trov rong lombak taing oss del , koun koun ach mean sechdey sok too prosen ber pel mae ov baek knea tae kei nov mean tomneak tomnang tomada nov rorb ann knea , koun jos leung pteas mae ov tomada
jakkrorphoup wrote:Roeung nis jea roeung robos monus lok, heuy ker jea roeung del smok smanh jeati bamphot.Ber sen jea min torn mean koun chao jeamuoy knea , prohel min sev chort jea panhha te. Ber ke bek jet pi yoeung heuy, yoeung kor kour tae chek plev knea ving dae.Pdey propun klas ,tuos jea mean roeung yang mech ,kor sok jet nov torsoo ruos jeamuoy knea pruos ke anet srolanh dol koun , keu min jang oy koun prortpras pa mak . Klas teat, beu doeung tha pdey bek jet heuy, keu pdeung som leng pleam, heuy teamtea york prak (child alimony)mork chenhchem koun tae mneak aing, jea pisess tolaka taing prokul trorp sambat steu tae taing oss oy propun.Pdey chos chenh tae kluon.keu jea ka dak tornakam dol pdey del tveu khos.Divorce cost plenty of money.

kom chir leu prum likhet.Prum likhet has nothing to do with it. Dochness, mun noeung rok kou srokor , mneak mneak korbey merl pouchpong phav sandan ooy ban detdol deum bey jeas veang roeung asrev tov thngai mouk.

http://www.srolanhkhmer.com/

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

Bonsoir Roeun
ça fait très long temps qu'on a pas parlé
pit jea kour oy osja nas , kal pi 2 tngai mon kyom keunh chmous toi knong list anniversaire dans LK , pel keunh kyom kor surpris prous yu heuy ott del nirk dol sos pel keunh kor nirk knong jet ( ohhh roeunfr kyom tlob skal ter , tlob niyeay knea heuy kyom kor romlirk kal mon klas heuy nirk keunh tha yeung ban joub knea mdang nov wat , j'ai essayé de rork nirk tha ban tver avey klas lolz . rork nirk dol ton visage mok mech lolzzz mais vraiment je ne souviens plus de ton visage lolz . tu sais quoi kyom check rork ton email jang tha email tov leng toi prous khan niyeay u . et la tngai nis jol LK kor keunh toi .

rous nov mouy knea ber rous mean sopheak mongkol vea la'or nas
tae ber rous nov kmean sopheak mongkol kyom kit tha trorm rous nov mouy knea kor kmean ney avey dae , la vie est trop court , ber rous dermbey tae chhir jab kir jivit kert mork pit jea kmean ney tei

roeunfr wrote:.Hmmm...Reung rav ey tcheung yab tha nas.
Prahel te min mean tchreun yang dombey doss sray te meul tov.
Beu yeung pröm korom tchab borran, teang pi neak kor min hach beak knear te.
Pun te sob tnay nis, min tha Propon reu Pdei, reung rav ach keut doy tean pi neak.
Kour te meul tov chit Bess dong & Sokpeap kloun eng. Ach tröm reu ott ? dembey avey ?
Ey tcheung tov, tha trov te beaknear kor mouu yang.
And trom nov tchear mouy chnear tor teat kor mouy yang de. Pon te reung Pibak nov te mean rorhot dol chob chivit.

http://www.srolanhkhmer.com/

kim mala

kim mala
Senior Member
Senior Member

somrab mhom kit tha munos yeung maneak maneak kmean norna ach chek romlerk kdey srolanh oy neak pseng ban te tae kor min trov houng heng pek der ,pel khlass avey del yeung kan tae takecare keu kan tae batt bang ,douch nis ber ke louch mean neak thmey tiet hey sok chet chak chol propun nos rok vithy niyeay chea mouy ke doy chet trocheak ,phjea yeam niyeay chea mouy ke dol hert phol chbass lors ,trov mean ka chouy chrom chrenh pi krom krousa taing sorngkhang ,douch nis ber boross nos chea munos srolanh propun koun ning krom krousa mean ka tortoul khos trov pit pakort nos ke min ach boss bang yeung chol tov rok neak thmey te lol!

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum