nov mork chluy jing teat niss
Join the forum, it's quick and easy
Go to page : 1, 2, 3
Last edited by on 27th October 2007, 9:24 am; edited 1 time in total
sweet_lovely wrote: yang na kor min chess der oun leak euy
wow ouy pel 3 moung only? somnang heuy ber kyom khenh post nis morn kyom ort repost ouy vinh te sok jet jam tortol tos. jong dung dae ter soy thom penna tov,@~*Dane*~@ wrote:Neak na prohern mles hean delete my poem ? . kyom khorm sorsai mork delete bors kyom jorl ,kyom tok oy 3 moung ber min york mork dak oy kyom vinh tai kir soy thom heuy
YES, SLOT TER.@~*Dane*~@ wrote:kyom min ban save tok phorng komnap neng .
keunh kyom slot heuy sroul karn tae pdas tov pdas tov
@~*Dane*~@ wrote:Neak na prohern mles hean delete my poem ? . kyom khorm sorsai mork delete bors kyom jorl ,kyom tok oy 3 moung ber min york mork dak oy kyom vinh tai kir soy thom heuy
sweet_lovely wrote: mix nark sabaay tha ouy bong Dane jing?
jom prohern hean del bos bong thomtrov chea bong srey bos gangstar phong horNornaPdeyOun wrote:prab heuy tha kyom nak delete... mech mech
prous kyom min jess anh komnap neng heuy ban delete tov........
yab maen
nor na delete robos neak na yang mech ban jea chong chhlous tae knea chong nor?BoNG_LeaK wrote:jom prohern hean del bos bong thomtrov chea bong srey bos gangstar phong horNornaPdeyOun wrote:prab heuy tha kyom nak delete... mech mech
yab maen
ort skol nor rouk te ri ?
kyom khom tae phey klach chhlous knea nov knong lovekhmer teat ning na ban ches tae sour tov miel na paorn sreyBoNG_LeaK wrote:KK ort chlous knea te
kron ta tha mech ban ...hean deleted komnab bos bong dane
BoNG_LeaK wrote:ke yeay knea leng ter
koun ke mechkhmerkondal wrote:BoNG_LeaK wrote:ke yeay knea leng ter
leak ruop thort ning thort nov ae na tov knong ptass leak
rir muoy ptas kai .koun kai nis saart krorn ber dae ter
Leak jong ro mok hor?BoNG_LeaK wrote:jom prohern hean del bos bong thomtrov chea bong srey bos gangstar phong horNornaPdeyOun wrote:prab heuy tha kyom nak delete... mech mech
yab maen
ort skol nor rouk te ri ?
jong klang hor?BoNG_LeaK wrote:jong derl neng na, but ort deng hor nov na klolzz
kyom jes ta yeay tov
bat kir koun leak ning na saart douch neak neang vichara dany chengBoNG_LeaK wrote:koun ke mechkhmerkondal wrote:BoNG_LeaK wrote:ke yeay knea leng ter
kyom neng na
kyom took nov hang bay bos bong sa por
:D
saart kron ber :D mean tov orn ey
khmerkondal wrote:bat kir koun leak ning na saart douch neak neang vichara dany chengBoNG_LeaK wrote:koun ke mechkhmerkondal wrote:BoNG_LeaK wrote:ke yeay knea leng ter
kyom neng na
kyom took nov hang bay bos bong sa por
:D
saart kron ber :D mean tov orn ey
ber der tuor kon prohael jea mean kai chrolom heuy oun leak.
nham ey ke bong pichsweet_lovely wrote: mor ngum mor sabaay kyom jam na
oh jeng sos...plech read nov nisssweet_lovely wrote: ki sabaay ke jong ngum chocolate ning na kk euy
Go to page : 1, 2, 3