សុំទោសអូនមិនអាចឈប់ស្រឡាញ់បងបានទេ - Page 2 44939


Join the forum, it's quick and easy

សុំទោសអូនមិនអាចឈប់ស្រឡាញ់បងបានទេ - Page 2 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

សុំទោសអូនមិនអាចឈប់ស្រឡាញ់បងបានទេ

+2
PheaKdeySnaeh
Malen_LoveKhmer
6 posters

Go to page : Previous  1, 2

Go down  Message [Page 2 of 2]

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

paoun pibak pel neng but bong sure tech teat paoun neng tortoul ban pheap la'or knong jivit . lan min ach bok tei heuy ronteas banh kor banh min trov dae , prous paoun min men jea monus akrork aena , nis baeb tevada krorb tae jang oy paoun jes torsou pon neng .
i'm sure tech teat paoun neng seuch vinh heuy .

http://www.srolanhkhmer.com/

Guest

Anonymous
Guest

look_a_way wrote:panha min men kert ta mdong nis tver oy nhom tun ksoy te ber reung snae ha 3 dong hey hmmmm na reung rok c tver ka rok luy jenh jeum jevit na reung krousa hmmm panha jreun nas smok smanh leay lom knea tver oy jevit nhom neng vea kmean ey sa bai sdaiy sro nas jong rous tet phong neng . tae ah mnos jeng tevada min prom oy larn bok rir ronteas banh slap chhab chhab tet jreun ta age veng nov rong kam pea neng eng Sad on this world don't have Justice
jos nak na del kmean panhaha nos? nak na del kmean krousa? monus krob roob sot tae mean panhaha neng, kron tae pahel jea panhaha pseng knea. lov i sour 1, sombey jivit u kor u min jong reaksa tuk phorng, jeng u ach raksa jivit nak pseng neng ach tver ouy ke mean kdey sok ban dae hor? ber ouy i chleuy jomnous vinh, ber u tver doch u ban yeay khang ler nis, i yol tha u kmean samathapheap tver ouy ke mean kdey sok te, ber ka pit sombey tae samathapheap del tver ouy kloun eng reung peung jeang nis kor u kmean phorng neng. ka lanh del u mean neng not real. u jes tae yeay, u ot mean proof phorng. u ach yeay ban tha i yeay khos, u ach yeay ban tha i mer ngeay samathapheap u, but prove me wrong... prove it! prove that u can manage ur mind and ach mean pheap klahan prochor muk neng panhaha & prove that ka lanh del u mean nis jea ka lanh pit. u prove ouy ke mean kdey som'kherm tov ler u mers.

look_a_way

avatar
Senior Member
Senior Member

u know te ! tha mnos os kom lang kaiy kor nov tor sou tver ey ban kit ey jenh dae but mnos batt bongg kom lang jit tver ey kor min kert os song kheum som bey ta nham by kor kmean rous jeat lep kor min jol dae .tarm pit nhom know avey del u yeay tae ka pit pel joub panha ban deng tha hott knong jit nassss tun ksoy nasssss bak tirk jit nassssss tang komlang kaiy kom lang jit min deng tov na os te sral kloun men ten .

Guest

Anonymous
Guest

i prab 1 look. u kit tha ke dach jet tov bat heuy, tae kapit ke ach nov mer u, kron tae u min deng kloun. ber u ach tver ouy kloun eng jea monus del ke ach jeur jeak ban, ouy ke mean kdey songkerm ban, ka pjea yeam bos u neng norm mok vinh nov phorl la'or.


tae ber jong nov kuy kert tuk, somkok ot bai ot terk heuy ot jong ouy bom'norng ban somrach te, kmean nak na ach help ban te.

look_a_way

avatar
Senior Member
Senior Member

neng hey nhom khom loung kloun eng tha jeng dae but ka pit kir ke tov batt hey min ach back mor vinh te :(anyways thank u now iam drunk dol kor hey som tov sa lop hey tol ta drunk ban keng louk merl tov drunk klang pek keng tov jet roy lmom happy happy

KAP ANG

KAP ANG
Administrator
Administrator

I merl ot dach te...ott vanta peark teart ... សុំទោសអូនមិនអាចឈប់ស្រឡាញ់បងបានទេ - Page 2 464791

no.heart wrote:ចាប់តាំងពីពេលដែលអូនបានស្រឡាញ់បង អូនបានប្រាប់បងហើយថា ស្រីម្នាក់នេះនឹងមិនអាចមានចិត្តស្រឡាញ់អ្នកណាបានទៀតទេ។ ពេលនេះអូនចង់ប្រាប់បងថា បើសិនជាអូនអាចទាញពេលវេលាថយក្រោយបាន អូននៅតែជ្រើសរើសស្រឡាញ់រូបបង និងជាពិសេសអូននឹងរៀនថែរក្សាចំណងស្នេហ៍មួយនេះ មិនអោយវាមានភាពប្រេះឆាឡើយ។ ពេលនេះបងបានបំភ្លេចរូបអូនទៅហើយ តែបងមានដឹងទេថានារីម្នាក់នេះកំពុងតែយំនឹកបងរៀងរាល់ទិវារាត្រី នារីម្នាក់នេះនៅតែចាំរូបបង នៅតែនឹកដល់ពាក្យពេជន៍ដែលយើងបាននិយាយគ្នា នឹកដល់ពាក្យសំដីផ្អែមល្ហែមរបស់បង។
ចាប់តាំងពីថ្ងៃដែលបងឈប់ទាក់ទងអូន ជីវិតរបស់អូនបានផ្លាស់ប្ដូរហើយ ការរស់នៅពេលនេះប្រៀបដូចជាផែនដីដែលគ្មានពន្លឺព្រះសូរិយា។ បងពិតជាចិត្តដាច់ណាស់សូម្បីតែលេខទូរស័ព្ទអូនក៏បង Block ចោលដែរ អូនអាក្រក់ណាស់មែនទេ ត្រឹមតែសុំលឺសំលេងរបស់មនុស្សដែលខ្លួនឯងស្រឡាញ់?​ អូនសូមប្រាប់បងថានារីម្នាក់នឹងនៅតែស្រឡាញ់បងរៀងរហូត គ្មានថ្ងៃផ្លាស់ប្ដូរឡើយ។

ពីនារីម្នាក់ដែលរស់នៅដើម្បីស្រឡាញ់បង។

https://www.dailymotion.com/7wonder

Malen_LoveKhmer

Malen_LoveKhmer
Junior Member
Junior Member

*PheaKdeySnaeh* wrote:kom norm knea niyeay pdas

nehhhhhhhhhhh LKS t kom mort yap mers bong dak pa kach lov


Look jang jey roy ei nov kmeng neng , bong vai dae lov neng .
koun pros derm troung 5hat mech jos janh sroul mles ,
jet roy ott ney tei Razz

bong srey nhom som komtro yol bol robos bong 100% koun bros derm troung 5hat min trov kit jeng te.... look_a_way euy nhom deng pi arom mouy nis tae nhom jong brab tha monus yerng kur ta jek pi panha ptol klun ning panha kangear oy dach pi knea... nhom yeay trong jos nhom kor pibak tver jet del tae nhom kor nov tae ach tver ka ning khom bring rean sot doy min oy mean ka tlak jos te.... nhom sangkhim tha look_a_way kor ach tver ban del tae kran taee team tea nov na taing jet robos yerng tae pun nos.... su su na look_a_way

Malen_LoveKhmer

Malen_LoveKhmer
Junior Member
Junior Member

LK Security wrote:
look_a_way wrote:panha min men kert ta mdong nis tver oy nhom tun ksoy te ber reung snae ha 3 dong hey hmmmm na reung rok c tver ka rok luy jenh jeum jevit na reung krousa hmmm panha jreun nas smok smanh leay lom knea tver oy jevit nhom neng vea kmean ey sa bai sdaiy sro nas jong rous tet phong neng . tae ah mnos jeng tevada min prom oy larn bok rir ronteas banh slap chhab chhab tet jreun ta age veng nov rong kam pea neng eng Sad on this world don't have Justice
jos nak na del kmean panhaha nos? nak na del kmean krousa? monus krob roob sot tae mean panhaha neng, kron tae pahel jea panhaha pseng knea. lov i sour 1, sombey jivit u kor u min jong reaksa tuk phorng, jeng u ach raksa jivit nak pseng neng ach tver ouy ke mean kdey sok ban dae hor? ber ouy i chleuy jomnous vinh, ber u tver doch u ban yeay khang ler nis, i yol tha u kmean samathapheap tver ouy ke mean kdey sok te, ber ka pit sombey tae samathapheap del tver ouy kloun eng reung peung jeang nis kor u kmean phorng neng. ka lanh del u mean neng not real. u jes tae yeay, u ot mean proof phorng. u ach yeay ban tha i yeay khos, u ach yeay ban tha i mer ngeay samathapheap u, but prove me wrong... prove it! prove that u can manage ur mind and ach mean pheap klahan prochor muk neng panhaha & prove that ka lanh del u mean nis jea ka lanh pit. u prove ouy ke mean kdey som'kherm tov ler u mers.

LKS yeay kor myang del na look_a_way you trov tae rean ros nov doy pheap roeung moam... Ka srolanh knea min men jam bach trong tha yerng trov tae ban ke mok jea kamsith pdach mok nos te tae ka srolanh nis yerng min ach bongkhom ban te.... look_a_way trov torsu lerng chhak jivit robos yerng nov veng chhngay nas kom oy ka chher chab pun nis mok tver bab klun eng oy tlak jos... Trov ros nov doy mean sangkhim ning ros nov doy jok jey tos bei jea parajey knong roeung sneha tae min men mean ney tha yerng bat bong ors avey avey nov knong jivit nos te.... Trov ros nov oy mean kdey sok dermbei mer khernh monus del yerng srolanh ke mean kdey sok del....

Malen_LoveKhmer

Malen_LoveKhmer
Junior Member
Junior Member

heheheh.... jos KAP ANG mech min tov rok venta mok peak mok.... lol!

Kimpirun

Kimpirun
LK VIP
LK VIP

Wow!!! Pouk nis maen personal story of sneaha phong huh...I salang zey mouy dae tae zey nus ot salang i tei. i chhir kbal and chet nasss. I chong lot chos terk oy trey nham cherng i luv. I yum and yum tiet huey....Papon uey mok chut terk pneik oy I phong!!!

Malen_LoveKhmer

Malen_LoveKhmer
Junior Member
Junior Member

ha pirun mech kor tov loat tirk oy trey kham jerng jeng hor...????

Kimpirun

Kimpirun
LK VIP
LK VIP

Prouse ot maen zey khmer mouy na vea salang i tei...jerng ban i chong loat terk oy trey nham cherng i tuv. hehehe

I yab nass ter...សុំទោសអូនមិនអាចឈប់ស្រឡាញ់បងបានទេ - Page 2 Dead សុំទោសអូនមិនអាចឈប់ស្រឡាញ់បងបានទេ - Page 2 Kneu_dri

no.heart wrote:ha pirun mech kor tov loat tirk oy trey kham jerng jeng hor...????

Guest

Anonymous
Guest

Kimpirun wrote:Wow!!! Pouk nis maen personal story of sneaha phong huh...I salang zey mouy dae tae zey nus ot salang i tei. i chhir kbal and chet nasss. I chong lot chos terk oy trey nham cherng i luv. I yum and yum tiet huey....Papon uey mok chut terk pneik oy I phong!!!
Ey jom, sot tae pouk nis surpris surpris

Kimpirun

Kimpirun
LK VIP
LK VIP

Ot yeay pouk nis...jerng yeay kon nis ving...ban tei??? I ot ches yeay pesaR khmer ban la-or tei. Sorry nah Puk and mae!!!

Im a KhmerKrom yeay khmer ot sa-art tei. kom Kantos I ey. Ok!!

សុំទោសអូនមិនអាចឈប់ស្រឡាញ់បងបានទេ - Page 2 Kneu_dri

LK Security wrote:
Kimpirun wrote:Wow!!! Pouk nis maen personal story of sneaha phong huh...I salang zey mouy dae tae zey nus ot salang i tei. i chhir kbal and chet nasss. I chong lot chos terk oy trey nham cherng i luv. I yum and yum tiet huey....Papon uey mok chut terk pneik oy I phong!!!
Ey jom, sot tae pouk nis សុំទោសអូនមិនអាចឈប់ស្រឡាញ់បងបានទេ - Page 2 484235 សុំទោសអូនមិនអាចឈប់ស្រឡាញ់បងបានទេ - Page 2 484235

Malen_LoveKhmer

Malen_LoveKhmer
Junior Member
Junior Member

hahahaha..... mech kor u tha kmean nak srolanh... ber kmean nak srolanh mech kor u min tam srolanh ke vinh tov... kim pirun.

Kimpirun

Kimpirun
LK VIP
LK VIP

I ot see zey mouy na vea salang I phong, tver meck I oy tuv salang kei ving huh??? I tuv take showeR sin...and I came back to yeay muy yu again na.

សុំទោសអូនមិនអាចឈប់ស្រឡាញ់បងបានទេ - Page 2 Dead សុំទោសអូនមិនអាចឈប់ស្រឡាញ់បងបានទេ - Page 2 Amour



no.heart wrote:hahahaha..... mech kor u tha kmean nak srolanh... ber kmean nak srolanh mech kor u min tam srolanh ke vinh tov... kim pirun.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 2 of 2]

Go to page : Previous  1, 2

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum