ta ler lork nis pit jea mean sne smos t? 44939


Join the forum, it's quick and easy

ta ler lork nis pit jea mean sne smos t? 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

ta ler lork nis pit jea mean sne smos t?

+4
Y0oH0o!!
sokhayun
lovelykitty
Li_qing
8 posters

Go to page : 1, 2  Next

Go down  Message [Page 1 of 2]

1ta ler lork nis pit jea mean sne smos t? Empty ta ler lork nis pit jea mean sne smos t? 25th March 2012, 3:56 pm

Li_qing

Li_qing
LK_Teams
LK_Teams

ta ma nus bros srolanh ta ma nus srey del sa art men te?ta ke choice mouy na ro veang srey sa art neng honest nus?nak na ans ban

lovelykitty

lovelykitty
LK Member
LK Member

bros bros eyloy jol jet te srey saat te. ber sen kjom chea pros kjom neng choose srey derl chlart cos srey chlat can help kjom ban rater than choose srey saat te ot jes ey kir saat ban te rob reang te chet and chariya sombath and vichea sombath ot mean kir vea pibak ros nov knong society neng ke nas

Li_qing

Li_qing
LK_Teams
LK_Teams

yes i think so but now don know why boy like this.i ever seem all boy alway seem trait b4 they start study abt her character.y boy like this?

lovelykitty

lovelykitty
LK Member
LK Member

because they are ignorance people they just look by body. don't judge the book by it over. i think they are ignorance, so they dt use their recta racio (right reasoning, rational think) they do not use their rational think to analyze the right from wrong and they also do not know what are good and what are bad. now day they seems to be blind people choose by appearance not by heart

sokhayun

sokhayun
LK VIP
LK VIP

kyom srolanh srey sa'art ...my answer.Very Happy

http://tagged.com/sokhayun

Y0oH0o!!

avatar
LK VIP
LK VIP

sokhayun wrote:kyom srolanh srey sa'art ...my answer.Very Happy
Very Happy lolzz BosRos KomPoul DavKomRil BroLai Snaeh! hean chorl mork bong'han kloun phorng, "Li-Ging and Kitty" vai yum y0oh0o ort help te,... lol! Wink

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

Lok neng kir pit jea mean snaeh smos Very Happy krorn tha mean tech


Monus yeung kir mean chomnang chomnoul jet khos knea ,
tomada monus srey sa'at nak na min srolanh ,
Tae bong kit tha pel klas kir nisai , nak klas sa'at tae merl tov kmean nisai kir ott mean jet srolanh tei , bae srolanh srey dae mean somros min sov sa'at vinh .
mean pros klas kei ban propon or sangsa ott sa'at tae somrab kei kir kei kit tha srey del sa'at bomphot somrab kei kir jea propon or sangsa robos kei .
york nak del sa"at pek kor pibak dae , prous srey sa"at klas arng mean somros kir taeng tver ei tam jet , douch song samuth ' Lamorm Heuy Na Srey"

Monus pros rork srey kir jang ban srey sa'at
But monus pros rork propon kir jang ban neary la'or ( sopheap reabsa ,meayeat trerm trov , smos trang ..... )

http://www.srolanhkhmer.com/

Izy

Izy
Junior Member
Junior Member

Of course every man prefers bautiful face, bong Dane kor jol jet deh Wink .

But beautiful face doesn't always come with beautiful heart.

Honesty and good attitute should always be better than just a pretty face.

look_a_way

avatar
Senior Member
Senior Member

smos oy ban ta 10 tov 20 chnam rok min ban phong kom tha leuy smos os 1 jevit nos ,, sa mai nis srey bros min noy doch ta knea neng



Last edited by look_a_way on 26th March 2012, 3:09 pm; edited 1 time in total

Li_qing

Li_qing
LK_Teams
LK_Teams

maybe hai a lov yab nas mean sneha mean tuk su nov ma nak eng laor jeang but jit vea jong rai min sadab nhom. Sad

Izy

Izy
Junior Member
Junior Member

Kom yom ei pov, kong tea mean tngay na moy ning mean boros laor manak

meirl khergn your kind heart min kharn.

Here's for you nata ler lork nis pit jea mean sne smos t? 281981

Li_qing

Li_qing
LK_Teams
LK_Teams

jam dol pel na tov dear?lov nhom stress nas nak del kloun lanh min hean tell ke but nak del kloun min lanh beb jea ke hean yey tell nhom.hm my life er nak ey kor yab yang nis

look_a_way

avatar
Senior Member
Senior Member

smos oy ban ta 10 tov 20 chnam rok min ban phong kom tha leuy smos os 1
jevit nos ,, sa mai nis srey bros min noy doch ta knea neng , sa hav tang bros tang srey ta mong .

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

li_qing72 wrote:maybe hai a lov yab nas mean sneha mean tuk su nov ma nak eng laor jeang but jit vea jong rai min sadab nhom. Sad
jivit kir jerng , mean sabai mean tok prouy , mean chhir jab , kom torn os angkherm paoun nov kmeng tei

http://www.srolanhkhmer.com/

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

look_a_way wrote:smos oy ban ta 10 tov 20 chnam rok min ban phong kom tha leuy smos os 1
jevit nos ,, sa mai nis srey bros min noy doch ta knea neng , sa hav tang bros tang srey ta mong .
mech tha ot now Mad kir mean na
kir douch paoun nos ei , jet smos ter mech tha ott ?

http://www.srolanhkhmer.com/

Li_qing

Li_qing
LK_Teams
LK_Teams

ber mean nak smos het ey nhom min khernh jeng?

Kimpirun

Kimpirun
LK VIP
LK VIP

I chong ban zey sa-art, honest and smos tiet phong...srul I go to work or bar not to worry about her at home nerng na. hehehta ler lork nis pit jea mean sne smos t? Kneu_dri

\
li_qing72 wrote:ta ma nus bros srolanh ta ma nus srey del sa art men te?ta ke choice mouy na ro veang srey sa art neng honest nus?nak na ans ban

Guest

Anonymous
Guest

snaeha teat... oh lala Very Happy

Li_qing

Li_qing
LK_Teams
LK_Teams

hai mech jos?mean neati jea arja kom jes roueng manus lork.yiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

lovelykitty

lovelykitty
LK Member
LK Member

@pirun: no one is perfect

Guest

Anonymous
Guest

ler lok nis kmean snaeh smos te, mean tae monous smos. snaeh sava nas. nov na kor kernh mean snaeh dae, sat, monus, rokajeat. sot tae mean snaeh. snaeh nov nis phorng nov nos phorng, sava nas snaeh. Very Happy tae monus mean smos, outearhor la'or ker arja neng eng. kal pi 20 chnam mun arja jab kmouch, lov kor nov tae jab kmouch... jet smos nas, min brae sava tov na te Very Happy

Li_qing

Li_qing
LK_Teams
LK_Teams

oun kitty pirun neng hery kom pul cheat nus na ta ler lork nis pit jea mean sne smos t? 916932 payat janh baok him na Very Happy

Li_qing

Li_qing
LK_Teams
LK_Teams

arja kmouch neng yab mes neng mork admire kloun eng mech te.min bach u tell kor i deng tha ler lork nis mean nak smos del

lovelykitty

lovelykitty
LK Member
LK Member

ot believe pirun te bong see na ke kor miss and lanh ke pleam mong. tol yu ban bellieve,jir pirus chorb parouy :)ajar kmoch you tha kos hery na.sneha ot jes kbort neng monus nos te. but monus te chea nak der sava. sneh or sneha ot ban bork yeung te cos vea ot mean action te.but monus chea nak mean action ke jol jet bork and lie all the girls. so for me i think that sneh or sneha(love) ot mean sava nos te, but monus all of the man, mostly they cheat and lie to other people around them (the lover) in order to have love with them, but at the end they will end up with them Mad Sad

Guest

Anonymous
Guest

ling qi ha, kour tae sour tha: nov nis mean nak jet ot smos marn nak? Very Happy

Li_qing

Li_qing
LK_Teams
LK_Teams

good idea oun kitty.Arja ber tam i start chat have two person that i think that not honest kir Pirun and than maybe u .ta ler lork nis pit jea mean sne smos t? 916932

lovelykitty

lovelykitty
LK Member
LK Member

mb hery bong ajar and pirun lol Very Happy Razz

Guest

Anonymous
Guest

lolzzz kom yeay jeng. arja min sava kor min smos dae. Very Happy kmean nor na deng pi jet arja te Very Happy arja kor kmean plov prab nor na dae. Very Happy ber jab arom yok jet tuk dak krob kron neng deng pi jet arja doy kloun eng, mnak nos heuy ker jea monus somkhan bos arja Very Happy

Li_qing

Li_qing
LK_Teams
LK_Teams

yeah oun kitty hahahahahhata ler lork nis pit jea mean sne smos t? 916932

Li_qing

Li_qing
LK_Teams
LK_Teams

yiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii arja jes mean nak somkhan del hor?oh maybe wat and thor jea robos somkhan bos arja hai na

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 2]

Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum