kom jir som dey baok bras robos manus bros oy os ber min jong tirk pnek 44939

Join the forum, it's quick and easy

kom jir som dey baok bras robos manus bros oy os ber min jong tirk pnek 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

kom jir som dey baok bras robos manus bros oy os ber min jong tirk pnek

5 posters

Go down  Message [Page 1 of 1]

Li_qing

Li_qing
LK_Teams
LK_Teams

today i seem my coworker tear and than i asked her that why u cry?she said that my bf cheat me.on my face he so good but in behide her he so bad.so why we need cry cos boy or man nus all girl in here?

Guest

Anonymous
Guest

lolzzz li qing nis Very Happy pel koun sirs cheat i min del kernh kru kuy yum na. mnak srey neng pnek ton mes, pon neng kor yum dae Very Happy

Li_qing

Li_qing
LK_Teams
LK_Teams

arja kmouch ber u lanh nak na real nak neng jes hor tirk pnek but ber nak kron ta jong cheat ke nus nak min hor tirk pnek te but jol jam tha tgai nis nak tve oy ke yum kom mean tgai nak yum vinh min khan na

lovelykitty

lovelykitty
LK Member
LK Member

cry can help us to release some stressful but it can not solve the problem

Guest

Anonymous
Guest

lolzzzz tesna ors jeng arja ban ey tesna teat? Very Happy yab morng. Very Happy yu yu norm art arja yeay snaeha, pong rean thor ot ton job sroul phorng lolzzz

Li_qing

Li_qing
LK_Teams
LK_Teams

yes kitty now i try to explain her to forget him.why we need to cry for bad boy like this?if know that all man bad why we need love than?

Li_qing

Li_qing
LK_Teams
LK_Teams

arja ta thes te deng?ban jea rean min ton job nus

Guest

Anonymous
Guest

lovelykitty wrote:cry can help us to release some stressful but it can not solve the problem
yeah, jea ka pit. cry makes ur mom buy icecream for u, but i will not help u practically in life. so dont cry. just smile cos smile makes u prettier Very Happy

Guest

Anonymous
Guest

kom leun pek jao jao, ta jas heuy tam min ton te Very Happy

Li_qing

Li_qing
LK_Teams
LK_Teams

ber min ton te kom jes yey ttha oy ke

lovelykitty

lovelykitty
LK Member
LK Member

lork ajar jas hery lamom tov wat tov wa hery nov mor chat dorl na teaat. jas hery men brom tver kloun jas te lork ajar nis yab men. tver ouy koch chbab robos sassna os hery kom jir som dey baok bras robos manus bros oy os ber min jong tirk pnek 07

Li_qing

Li_qing
LK_Teams
LK_Teams

neng hai arja jeng kour ta..................................

lovelykitty

lovelykitty
LK Member
LK Member

kour te ey tov bong kom jir som dey baok bras robos manus bros oy os ber min jong tirk pnek 56213

Li_qing

Li_qing
LK_Teams
LK_Teams

kour ta doch pic neng na :bball:

Guest

Anonymous
Guest

kjil tor mort kmeng nas, klach ke tha jas jet ot tngon pakan kmeng min ton know air Very Happy

Li_qing

Li_qing
LK_Teams
LK_Teams

payat tom rom deng air arja min deng tov dol na te Very Happy

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

Paoun srey euy monus pros monus srey kir sot tae mean monus akrork der bork pras jet kei douch knea neng , min men tae monus pros nos tei .
krorn tha pros bork srey kir jreun jeang srey bork pros .

Torv jes proyat kei niyeay 10 jeur 1 ban heuy ,

jet monus kir plas pdou lern nas , Pises nov online tae mdang prous online kei ach skal monus ban jreun , jerng tomneak tomnorng bos kei kor ach plas pdou ban jreun heuy rohas dae .

tngai mon kei tha srolanh yeung , tngai kroy mork kei kor ach pdou jet srolanh nak pseng dae .

http://www.srolanhkhmer.com/

Li_qing

Li_qing
LK_Teams
LK_Teams

yes bong nhom deng hery na bong.nhom jea manus chhab jir ke nas ban jeng pel mean nak na jong flirt nhom nus nhom neng sour bong oy hery cos nhom min del chat in here te just read novel and post novel only.hm...........manus skal knea nov tuk jit min ban tom roim bros knong online teat rit ta pibak hery.jeng som oy bong paoun knong online kom janh baok ke oy os na trov jes payat kloun eng yat tirk pnek cos bros online

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

Avey del la'or kir rorb ann trerm jea mitt phak tomada kir Ok

http://www.srolanhkhmer.com/

Li_qing

Li_qing
LK_Teams
LK_Teams

jas bong nhom neng tve tam bong tell na.

Kimpirun

Kimpirun
LK VIP
LK VIP

Hey Lork Arja Khmouch....

Jerng kit yarng meck tuv ber zey zey kot chouy knea kot kom oy salang poz poz yerng nerng na. Kjom saen tae yab klaeng nas tiet huey...prous kjom trov ka rok papon mouy kron tuk dam bai oy kjom nham peil kjom mok pi work...

Ey luv kjom rok papon ot barn tei merl tuv...kjom trov tae go to srok khmer look papon doy kluon aeng ving.

Meckor Lork Arja ort tver akum keatha plorm chol pous zey zey oy salang I tuv????

Li_qing

Li_qing
LK_Teams
LK_Teams

Pirun bro:mun neng oy ke srolanh kloun trov jes merl kloun eng sin tha kloun laor krob kran neng oy ke lanh ot?min men der lanh krob ta knea jeng te.srey srey oy ta see u tve jeng nak na tov lanh nak nus ber jit nak min neng pong nus.jeng kor oy paoun tell del.yab bong bros nhom jeng ban ot papun Razz Razz Razz

lovelykitty

lovelykitty
LK Member
LK Member

bong srey tom roim te know air mb ajar jol hospital te merl tov nos kom jir som dey baok bras robos manus bros oy os ber min jong tirk pnek 1

KAP ANG

KAP ANG
Administrator
Administrator

hahahaaa...jeng la'or mayang dea tir...better now then latter.
jas jas tha "pros pinh dey srey pinh angor" nus ey

Li_qing wrote:today i seem my coworker tear and than i asked her that why u cry?she said that my bf cheat me.on my face he so good but in behide her he so bad.so why we need cry cos boy or man nus all girl in here?

https://www.dailymotion.com/7wonder

lovelykitty

lovelykitty
LK Member
LK Member

bong bros should be norkor na bong bros

Sponsored content

Back to top  Message [Page 1 of 1]