Join LK : 2010-09-21 Number of Posts : 698 Localisation : cambodia Language : Khmer, English and little of Turkish
ajar jes sour jeng koit yii hii tver chea ajar hery nov te ot know teat te perl yorb ke yorl tov derk os hery jeng ban vea sangat neng hery kom tha te rai sombei jaret kor ot mean der cos monus charb tov bom bong neng oil os hery. merk vea korkert mor pi vea chea perl yorb, hery moon ot jes speak nos te rean mor pi na tha moon jes speak neng coconut tree kor jeng der vea ot mean mouth ouy speak te lion tmor kor yeay ot ban hery sbean kor ot jes torb tor mor monus der jong monus yeay ey kor yeay tov vea ot care nos te. kom yeay jeng teat nom ke hear kmas ke na lork ajar
Join LK : 2006-01-11 Number of Posts : 44722 Age : 47 Localisation : Phnom Penh Status : Married Hair Color : Light Brown Eyes Color : Brown I\'m here for : Make Friends
jang derng rey neng bat tov na hor ? kir aja kmouch jab kmouch ott ban kor tov jab rey taing noss os jerng heuy ban jea you min se rey taing os nos teat lolzzzzzzzzz
Join LK : 2008-02-15 Number of Posts : 860 Localisation : Angkor Borey Loisirs : Onkuy lur Phnom Bakeng merl soriya os stongkort Eyes Color : Brown I\'m here for : Make Friends Language : Pheasa srok srae, Hao ov hao mae, Kveal ko krobey,Tver jomka srae, Hal pleang hal tngai, Min jes sleak kley, Von tae ka'torb!
yub euy yub yon toin tro'chheak kyol jum noe tleak saen jom baeng ro'ngear jet kay min arch tlaeng ongkuy mneak aeng merl tirk ho
moit steung songker khae lich tov tor chhor yeam plov min tnguoch tngor juoy komdor kyom doy ahso reatey toin toh je songvek
somleung merl mek saen kpuos chngay koy kun merl pkay plir plek plek sat jol tro'nom som ngom dek jet kyom songvek nirk neak na ?
Join LK : 2010-08-26 Number of Posts : 427 Localisation : United States, Boston I\'m here for : Make Friends Language : ott yol te khmer
tae jes niyeang
Yub yonh saen sngat but domNeung
Ter bros broleung kvol roeung a'vey
Kvol nirk dol oun rir jorRaNaiy
Steung min jes sdey te broLeung.
welldone my there,huey kyom torVa leng ning kap neak te-som kom pakanh na