jang keunh bros bros LK rorm mdorng jea pisess lokta tomada monus jass rorm louy nass hahahaa
Join the forum, it's quick and easy
krovee tae jang kess ott krovee kakoot tai hahaahahaha kir douch pourk srey afric hahahaa :P :P :PLokta_kotaL wrote: bong Dane deng jbas main tain. Lokta nis rom men janh khmeng khmeng te na. Lokta rom sot tae krovee jongkeh, nhak smar, see-nho phnek dak srey srey tiet hehehe
Jam merl pel tom-neh jnam kroy knnum tov leng nov barang madong heuy rom leng jea muoy bong Dane.
@~*Dane*~@ wrote:krovee tae jang kess ott krovee kakoot tai hahaahahaha kir douch pourk srey afric hahahaa :P :P :PLokta_kotaL wrote: bong Dane deng jbas main tain. Lokta nis rom men janh khmeng khmeng te na. Lokta rom sot tae krovee jongkeh, nhak smar, see-nho phnek dak srey srey tiet hehehe
Jam merl pel tom-neh jnam kroy knnum tov leng nov barang madong heuy rom leng jea muoy bong Dane.
@~*Dane*~@ wrote:lolz bong ott jess phorng hahaha
jam bong tov rork srey afric mork jouy lokta hehehee
@~*Dane*~@ wrote:lokta srey afric koun kat sa'art sa'art nass na keunh pourk kai min merl min ban
MyHeart wrote:Neak na min deng teh tae ber lorkta vinh kom chong merl him roim ei kmean sa art ei tich sos lolzzz.
KhmerLover wrote:ber kyom rom noss pa erl lk ors hery bong srey !!!! jam kyom jess tver video jam kyom rom oy merl,taer ort tea nea teh tah jess rom!!!
Similar topics