Nirk nak taing ors knea nas...!!! 44939


Join the forum, it's quick and easy

Nirk nak taing ors knea nas...!!! 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

Nirk nak taing ors knea nas...!!!

+3
MjasSnaehSomnop
Y0oH0o!!
Malen_LoveKhmer
7 posters

Go down  Message [Page 1 of 1]

1Nirk nak taing ors knea nas...!!! Empty Nirk nak taing ors knea nas...!!! 22nd April 2012, 4:10 pm

Malen_LoveKhmer

Malen_LoveKhmer
Junior Member
Junior Member

mouy royak nis nhom rovol kangea pek min sov jea mean pel mok leng knong Lk.... pit jea nirk bong srey art dane ning nak taing ors knea klang nas.... ter nak taing ors knea sok sibay jea te ning? fleure

2Nirk nak taing ors knea nas...!!! Empty Re: Nirk nak taing ors knea nas...!!! 22nd April 2012, 8:40 pm

Y0oH0o!!

avatar
LK VIP
LK VIP

Malen_LoveKhmer wrote:mouy royak nis nhom rovol kangea pek min sov jea mean pel mok leng knong Lk.... pit jea nirk bong srey art dane ning nak taing ors knea klang nas.... ter nak taing ors knea sok sibay jea te ning? fleure
Very Happy Malen min bach nirk Webmaster tae, kort ro'voul nas lov nirng (ro'voul nhae),.. Malen nirk teh y0oh0o mouy ban heuy, ber nirk teang os mean kon'leng na kuy laeng jong'eart nas,... Malen jorp ro'voul ouy Address y0oh0o mork, khniom jis Tok!..Tok!.. tov laeng kor ban,.. good dance

3Nirk nak taing ors knea nas...!!! Empty Re: Nirk nak taing ors knea nas...!!! 23rd April 2012, 2:51 am

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

Y0oH0o!! wrote:
Malen_LoveKhmer wrote:mouy royak nis nhom rovol kangea pek min sov jea mean pel mok leng knong Lk.... pit jea nirk bong srey art dane ning nak taing ors knea klang nas.... ter nak taing ors knea sok sibay jea te ning? fleure
Very Happy Malen min bach nirk Webmaster tae, kort ro'voul nas lov nirng (ro'voul nhae),.. Malen nirk teh y0oh0o mouy ban heuy, ber nirk teang os mean kon'leng na kuy laeng jong'eart nas,... Malen jorp ro'voul ouy Address y0oh0o mork, khniom jis Tok!..Tok!.. tov laeng kor ban,.. good dance
surpris today lern jeang kyom yoohoo Razz

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

4Nirk nak taing ors knea nas...!!! Empty Re: Nirk nak taing ors knea nas...!!! 23rd April 2012, 2:53 am

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

Sousdey paoun somlanh
Bong sok tomada orkun
Hehehehe rovol jerng ban jea bat pi LK
bong nirk sman tae paoun srey mean reung ak orn jet ei ban bat pi LK , tlob ta see lola nov Forum mouy pourk yeung srab bat tov .
hope paoun srey neng mean pel jreun ach leng ban knong pel chhab chhab
I miss you too paoun srey kiss
Malen_LoveKhmer wrote:mouy royak nis nhom rovol kangea pek min sov jea mean pel mok leng knong Lk.... pit jea nirk bong srey art dane ning nak taing ors knea klang nas.... ter nak taing ors knea sok sibay jea te ning? fleure

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

5Nirk nak taing ors knea nas...!!! Empty Re: Nirk nak taing ors knea nas...!!! 23rd April 2012, 4:29 am

KAP ANG

KAP ANG
Administrator
Administrator

MEARN I NOV NING DEA OTT MALEN Very Happy

Nirk nak taing ors knea nas...!!! Dansmesb Nirk nak taing ors knea nas...!!! Bisou5 Nirk nak taing ors knea nas...!!! Fleur2

https://www.dailymotion.com/7wonder

6Nirk nak taing ors knea nas...!!! Empty Re: Nirk nak taing ors knea nas...!!! 23rd April 2012, 5:07 am

Y0oH0o!!

avatar
LK VIP
LK VIP

*Snaeh Tae Srey* wrote:
Y0oH0o!! wrote:
Malen_LoveKhmer wrote:mouy royak nis nhom rovol kangea pek min sov jea mean pel mok leng knong Lk.... pit jea nirk bong srey art dane ning nak taing ors knea klang nas.... ter nak taing ors knea sok sibay jea te ning? fleure
Very Happy Malen min bach nirk Webmaster tae, kort ro'voul nas lov nirng (ro'voul nhae),.. Malen nirk teh y0oh0o mouy ban heuy, ber nirk teang os mean kon'leng na kuy laeng jong'eart nas,... Malen jorp ro'voul ouy Address y0oh0o mork, khniom jis Tok!..Tok!.. tov laeng kor ban,.. good dance
surpris today lern jeang kyom yoohoo Razz
Very Happy Baht!... khniom chorl mork tu'toul york Phkar mouy Torng nirng na, klach chorl ot ton webmaster york bat,.. Wink

7Nirk nak taing ors knea nas...!!! Empty Re: Nirk nak taing ors knea nas...!!! 23rd April 2012, 5:12 am

Y0oH0o!!

avatar
LK VIP
LK VIP

KAP ANG wrote:MEARN I NOV NING DEA OTT MALEN Very Happy

Nirk nak taing ors knea nas...!!! Dansmesb Nirk nak taing ors knea nas...!!! Bisou5 Nirk nak taing ors knea nas...!!! Fleur2
Very Happy Chao Vai Kap wait tov kuy kean joun'jeang ma ka dop sin merl y0oh0o Google check merl name list nirk bos Malen sin.... (K..a..p... Click) oh! ort mean tae... lov sourk money khniom 1$ mork, y0oh0o kort ban'jol ouy,.. lol! dance

8Nirk nak taing ors knea nas...!!! Empty Re: Nirk nak taing ors knea nas...!!! 23rd April 2012, 4:47 pm

Malen_LoveKhmer

Malen_LoveKhmer
Junior Member
Junior Member

YOoHOo address nhom sroul rok ta ker nov ta kroam mek ler dey ning eng... mok leng nhom pong oy ta ptes na mean tvea ning bongouch ker jea ptes nhom houy,.... heheheh jam svakom ja lol!

Y0oH0o!! wrote:
Malen_LoveKhmer wrote:mouy royak nis nhom rovol kangea pek min sov jea mean pel mok leng knong Lk.... pit jea nirk bong srey art dane ning nak taing ors knea klang nas.... ter nak taing ors knea sok sibay jea te ning? fleure
Very Happy Malen min bach nirk Webmaster tae, kort ro'voul nas lov nirng (ro'voul nhae),.. Malen nirk teh y0oh0o mouy ban heuy, ber nirk teang os mean kon'leng na kuy laeng jong'eart nas,... Malen jorp ro'voul ouy Address y0oh0o mork, khniom jis Tok!..Tok!.. tov laeng kor ban,.. good dance

9Nirk nak taing ors knea nas...!!! Empty Re: Nirk nak taing ors knea nas...!!! 23rd April 2012, 4:51 pm

Malen_LoveKhmer

Malen_LoveKhmer
Junior Member
Junior Member

ja ja bong dane, mok pi len rovol te bong... len ning jol mok LK reang yub yub tec houy pros lov nis day time busy pek ort sov ban online te.... lov nis ning mok lor la pel yub yub hehhehe Very Happy
Nirk bong srey nas jab kiss bong mouy sin kiss

*Snaeh Tae Srey* wrote:Sousdey paoun somlanh
Bong sok tomada orkun
Hehehehe rovol jerng ban jea bat pi LK
bong nirk sman tae paoun srey mean reung ak orn jet ei ban bat pi LK , tlob ta see lola nov Forum mouy pourk yeung srab bat tov .
hope paoun srey neng mean pel jreun ach leng ban knong pel chhab chhab
I miss you too paoun srey kiss
Malen_LoveKhmer wrote:mouy royak nis nhom rovol kangea pek min sov jea mean pel mok leng knong Lk.... pit jea nirk bong srey art dane ning nak taing ors knea klang nas.... ter nak taing ors knea sok sibay jea te ning? fleure

10Nirk nak taing ors knea nas...!!! Empty Re: Nirk nak taing ors knea nas...!!! 23rd April 2012, 4:57 pm

Malen_LoveKhmer

Malen_LoveKhmer
Junior Member
Junior Member

Question pakot jea mean houy KAP ANG.... :yeah:

KAP ANG wrote:MEARN I NOV NING DEA OTT MALEN Very Happy

Nirk nak taing ors knea nas...!!! Dansmesb Nirk nak taing ors knea nas...!!! Bisou5 Nirk nak taing ors knea nas...!!! Fleur2

11Nirk nak taing ors knea nas...!!! Empty Re: Nirk nak taing ors knea nas...!!! 23rd April 2012, 5:13 pm

Guest

Anonymous
Guest

Zut ey jom, kmeng dach songveng mok pi na nerng. Der nerk ke eng pdes pdas mech jes, besdong ot sondab tnorb men Very Happy

12Nirk nak taing ors knea nas...!!! Empty Re: Nirk nak taing ors knea nas...!!! 23rd April 2012, 5:53 pm

Malen_LoveKhmer

Malen_LoveKhmer
Junior Member
Junior Member

wow koun cham nis vai yum lor kom phey koun cham me ort nirk koun cham te pros klach cham tver om per nas... hes hes.... d'worry

13Nirk nak taing ors knea nas...!!! Empty Re: Nirk nak taing ors knea nas...!!! 23rd April 2012, 7:14 pm

sokhayun

sokhayun
LK VIP
LK VIP

ke nirk knea eiy ning nor????lolzz

Nirk nak taing ors knea nas...!!! 56213

http://tagged.com/sokhayun

14Nirk nak taing ors knea nas...!!! Empty Re: Nirk nak taing ors knea nas...!!! 23rd April 2012, 10:13 pm

Kimpirun

Kimpirun
LK VIP
LK VIP

You look so sweet nass babe pov...

Nirk nak taing ors knea nas...!!! 333410 Nirk nak taing ors knea nas...!!! 333410

Malen_LoveKhmer wrote:mouy royak nis nhom rovol kangea pek min sov jea mean pel mok leng knong Lk.... pit jea nirk bong srey art dane ning nak taing ors knea klang nas.... ter nak taing ors knea sok sibay jea te ning? Nirk nak taing ors knea nas...!!! Fleur2

15Nirk nak taing ors knea nas...!!! Empty Re: Nirk nak taing ors knea nas...!!! 24th April 2012, 4:57 am

Malen_LoveKhmer

Malen_LoveKhmer
Junior Member
Junior Member

Hehehehe... nhom nirk klang jeang ke ker srey art art ta mong ning na....

sokhayun wrote:ke nirk knea eiy ning nor????lolzz

Nirk nak taing ors knea nas...!!! 56213

16Nirk nak taing ors knea nas...!!! Empty Re: Nirk nak taing ors knea nas...!!! 24th April 2012, 6:09 am

Y0oH0o!!

avatar
LK VIP
LK VIP

Malen_LoveKhmer wrote:YOoHOo address nhom sroul rok ta ker nov ta kroam mek ler dey ning eng... mok leng nhom pong oy ta ptes na mean tvea ning bongouch ker jea ptes nhom houy,.... heheheh jam svakom ja lol!

Y0oH0o!! wrote:
Malen_LoveKhmer wrote:mouy royak nis nhom rovol kangea pek min sov jea mean pel mok leng knong Lk.... pit jea nirk bong srey art dane ning nak taing ors knea klang nas.... ter nak taing ors knea sok sibay jea te ning? fleure
Very Happy Malen min bach nirk Webmaster tae, kort ro'voul nas lov nirng (ro'voul nhae),.. Malen nirk teh y0oh0o mouy ban heuy, ber nirk teang os mean kon'leng na kuy laeng jong'eart nas,... Malen jorp ro'voul ouy Address y0oh0o mork, khniom jis Tok!..Tok!.. tov laeng kor ban,.. good dance
Very Happy Oh! jirng pteas Malen nov jit khnea sos, sman teh nov na min ey te nov pael na tum'nae Malen eurt tam bong'ouch lerk dai bork kork hao y0oh0o, jam khniom der tov laeng,.. seuch lol!

17Nirk nak taing ors knea nas...!!! Empty Re: Nirk nak taing ors knea nas...!!! 24th April 2012, 4:38 pm

Malen_LoveKhmer

Malen_LoveKhmer
Junior Member
Junior Member

YOohOo nis ptes nov na del... houy jong leng nhom kor mok leng mok hehehhehe... lean ondat

18Nirk nak taing ors knea nas...!!! Empty Re: Nirk nak taing ors knea nas...!!! 28th April 2012, 11:07 am

Y0oH0o!!

avatar
LK VIP
LK VIP

Malen_LoveKhmer wrote:YOohOo nis ptes nov na del... houy jong leng nhom kor mok leng mok hehehhehe... lean ondat
Very Happy Hes hes heh!.. mork pi ters Maek Ka'Tout jirng tha ban jea Malen merl pteas y0oh0o ort khernh, khniom bes heuy lerng kuy leur DomBol pteas bork dai hao Malen ouy york OmBel ma'tes mork kuy nham 2 neak,.. dance Wink

19Nirk nak taing ors knea nas...!!! Empty Re: Nirk nak taing ors knea nas...!!! 28th April 2012, 2:47 pm

kokorain

avatar
LK_Teams
LK_Teams

yab nas pu hoo... houv gham katout lerng dol dombol ptes mic min lerng dol lerk mek mong tov lol!

20Nirk nak taing ors knea nas...!!! Empty Re: Nirk nak taing ors knea nas...!!! 29th April 2012, 4:49 am

Y0oH0o!!

avatar
LK VIP
LK VIP

kokorain wrote:yab nas pu hoo... houv gham katout lerng dol dombol ptes mic min lerng dol lerk mek mong tov lol!
Very Happy Khmouy Rain jong nham deh lerng mos, pu nham ort ton os na,... jam ngai krouy pu dak junder lerng tov 2 neak khmouy Rain,.. lol! Wink

21Nirk nak taing ors knea nas...!!! Empty Re: Nirk nak taing ors knea nas...!!! 29th April 2012, 5:10 am

kokorain

avatar
LK_Teams
LK_Teams

khom ort gham te kron te lerng dol leang klean lmom gham maneak eung tov lok pu ey lol!

22Nirk nak taing ors knea nas...!!! Empty Re: Nirk nak taing ors knea nas...!!! 29th April 2012, 5:15 am

Y0oH0o!!

avatar
LK VIP
LK VIP

kokorain wrote:khom ort gham te kron te lerng dol leang klean lmom gham maneak eung tov lok pu ey lol!
Very Happy Ort ey te min bach lerng kor ban, jam Pu bos tov ouy nes Khmouy Rain chab,.. seuch lol!

23Nirk nak taing ors knea nas...!!! Empty Re: Nirk nak taing ors knea nas...!!! 29th April 2012, 5:20 am

kokorain

avatar
LK_Teams
LK_Teams

yab nas pu khom bos merl te khom ning monkey jing Nirk nak taing ors knea nas...!!! Bash Nirk nak taing ors knea nas...!!! Bash Nirk nak taing ors knea nas...!!! Bash Nirk nak taing ors knea nas...!!! Bash ber chong houv gham nov mok ptes mean bong ghuy ey tha klas lol!

24Nirk nak taing ors knea nas...!!! Empty Re: Nirk nak taing ors knea nas...!!! 29th April 2012, 5:28 am

Y0oH0o!!

avatar
LK VIP
LK VIP

kokorain wrote:yab nas pu khom bos merl te khom ning monkey jing Nirk nak taing ors knea nas...!!! Bash Nirk nak taing ors knea nas...!!! Bash Nirk nak taing ors knea nas...!!! Bash Nirk nak taing ors knea nas...!!! Bash ber chong houv gham nov mok ptes mean bong ghuy ey tha klas lol!
Very Happy yaheee Pu h0o neak lerng bes nirng ban kae hao tha doch monkey,.. ort maen monkey na kuy krom derm jam reus te,.. hes hes heh laeng vai Pu phorng hor Khmouy Rain, chhop ouy nham heuy,.. lol! dance3

25Nirk nak taing ors knea nas...!!! Empty Re: Nirk nak taing ors knea nas...!!! 29th April 2012, 5:35 am

kokorain

avatar
LK_Teams
LK_Teams

khom min kjiy gham kor ban del pu hoo..... jit akrok Nirk nak taing ors knea nas...!!! 1

26Nirk nak taing ors knea nas...!!! Empty Re: Nirk nak taing ors knea nas...!!! 29th April 2012, 5:44 am

Y0oH0o!!

avatar
LK VIP
LK VIP

kokorain wrote:khom min kjiy gham kor ban del pu hoo..... jit akrok Nirk nak taing ors knea nas...!!! 1
Very Happy bach nham te nhor Khmouy Rain,.. joo..joo.. tuk ouy Pu h0o nham vinh,. dance lol! Wink

27Nirk nak taing ors knea nas...!!! Empty Re: Nirk nak taing ors knea nas...!!! 29th April 2012, 5:49 am

kokorain

avatar
LK_Teams
LK_Teams

som ouy rek douch jet Nirk nak taing ors knea nas...!!! Bash Nirk nak taing ors knea nas...!!! Bash Nirk nak taing ors knea nas...!!! Bash

28Nirk nak taing ors knea nas...!!! Empty Re: Nirk nak taing ors knea nas...!!! 29th April 2012, 5:55 am

Y0oH0o!!

avatar
LK VIP
LK VIP

kokorain wrote:som ouy rek douch jet Nirk nak taing ors knea nas...!!! Bash Nirk nak taing ors knea nas...!!! Bash Nirk nak taing ors knea nas...!!! Bash
Very Happy Lolzz ngai nis Khmouy Rain ort Novels merl heuy merl tov ning kuy vai Pu H0o doch ort chhop dai sos heuy neah!,,.. dance :bball:

29Nirk nak taing ors knea nas...!!! Empty Re: Nirk nak taing ors knea nas...!!! 29th April 2012, 6:21 am

kokorain

avatar
LK_Teams
LK_Teams

ye pu hoo......... yeay douch merl kerng men khom opsok nas jing houy ban kuy via pu leang tov na kom ouy tomne Very Happy

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum