Kyom pit jea sa'ob kloun aeng men 44939


Join the forum, it's quick and easy

Kyom pit jea sa'ob kloun aeng men 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

Kyom pit jea sa'ob kloun aeng men

+6
NySai
KAP ANG
khmerkondal
sweet_lovely
NiSaiySnaeh
MjasSnaehSomnop
10 posters

Go down  Message [Page 1 of 1]

1Kyom pit jea sa'ob kloun aeng men Empty Kyom pit jea sa'ob kloun aeng men 13th November 2007, 9:18 pm

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

Today kyom kdov kloun aeng nass Dane vaiy vaiy vaiy vaiy , Kherng kloun aeng heuy kor nirk sa'ob kloun aeng dae Prous kyom ban sraek dak koun kyom yarng klaing pourk kai krorn tae tver khos bon tech soss tae doy kyom arorm min la'or kor sraek somlot pourk kai , kyom pit jea sa'ob kloun aeng men , kyom pit jea mday min la'or men kyom jang tae vaiy vaiy kloun aeng oy na ney , Kyom min dael sraek oy koun klaing tai pel kai tver avey khos kyom tae niyeay prab kai but today kyom sraek yang klaing.
Sraek oy kai heuy eiylov mork angkuy Yom mnak aeng prous tae kherng kloun aeng pek . vaiy vaiy vaiy vaiy vaiy vaiy

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

2Kyom pit jea sa'ob kloun aeng men Empty Re: Kyom pit jea sa'ob kloun aeng men 13th November 2007, 10:52 pm

NiSaiySnaeh

NiSaiySnaeh
LK VIP
LK VIP

Humm, paoun srey young jea mdaiy vea tang tai mean ka plot chneat klas houy na, ber khos 1 doung young arch kea kloun ban lerk krouy tet kir kom tve kom srek ouy koun mon ning kheng koun avey 1 trov te kit sen kom jes te srek, bong sometime bong too, but after that bong ding kloun eng bong kor oung kouy sad 1 nak eng, srok tirk pneak te eng.... Kom toch jet ey paoun srey....take care kloun na

3Kyom pit jea sa'ob kloun aeng men Empty Re: Kyom pit jea sa'ob kloun aeng men 13th November 2007, 11:03 pm

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

trov heuy bong euy , tae minh kyom niyeay prab kai 2 dorng mon dae but kai nov tae chlous knea teat heuy na mouy kompong mour mov kir sraek yor men ten , tae dol sraek tov kai bat mort chheung , leng prokae knea teat :D

orkun bong srey dael jouy ponyol kyom :bisou:

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

4Kyom pit jea sa'ob kloun aeng men Empty Re: Kyom pit jea sa'ob kloun aeng men 14th November 2007, 2:01 am

NiSaiySnaeh

NiSaiySnaeh
LK VIP
LK VIP

@~*Dane*~@ wrote:trov heuy bong euy , tae minh kyom niyeay prab kai 2 dorng mon dae but kai nov tae chlous knea teat heuy na mouy kompong mour mov kir sraek yor men ten , tae dol sraek tov kai bat mort chheung , leng prokae knea teat :D

orkun bong srey dael jouy ponyol kyom :bisou:


OH, bong sour paoun srey dotch chhout pel paoun srey srek dak koun houy, houy pel paoun calm down ter paoun srey explain to them te.....tha ter het avey ban jea paoun tve dol tnak niss.......

min ey te paoun srey young help each other. because young ban klay jea mdaiy ke houy tve yang na trov jess ot tmot...next time explain ke tov min batch srek dak koun tet te.. joun kal arch tve ouy khmeng phaiy klatch ber paoun srek dak pok ke klang pek ejung. houy elov nis paoun srey bat kheng koun nov...kom tve bab koun tet na tos bey koun chlos knea kor douy kron te explain tov pok ke tov ke yol houy....ok paoun srey....terb Wink Wink Wink Wink

5Kyom pit jea sa'ob kloun aeng men Empty Re: Kyom pit jea sa'ob kloun aeng men 14th November 2007, 2:19 am

sweet_lovely

sweet_lovely
Administrator
Administrator

love bong srey kom kit jing ey na kmean nark mday na jong tver yang ning dak kon kon klun arng noss te ter pel klass min arch toub arom ban jing houy na bong.love

http://sweetlovely.hi5.com

6Kyom pit jea sa'ob kloun aeng men Empty Re: Kyom pit jea sa'ob kloun aeng men 14th November 2007, 2:23 am

khmerkondal

khmerkondal
Movie Poster
Movie Poster

that is right to becoming as a parent is not an easy way to rais the children one an other way i think you need to be patien otherwise some influen changing when they grow up.
pheap phaem lahaem taeng tae romeng ban sok nov knong rong vong kruosa , nis jea neati robos meat da beyda heuy ning ana phyea bal robos kai tae pon nors.

7Kyom pit jea sa'ob kloun aeng men Empty Re: Kyom pit jea sa'ob kloun aeng men 14th November 2007, 2:32 am

sweet_lovely

sweet_lovely
Administrator
Administrator

love hhmmm kk yeay trov houy nalove

http://sweetlovely.hi5.com

8Kyom pit jea sa'ob kloun aeng men Empty Re: Kyom pit jea sa'ob kloun aeng men 14th November 2007, 2:34 am

NiSaiySnaeh

NiSaiySnaeh
LK VIP
LK VIP

khmerkondal wrote:that is right to becoming as a parent is not an easy way to rais the children one an other way i think you need to be patien otherwise some influen changing when they grow up.
pheap phaem lahaem taeng tae romeng ban sok nov knong rong vong kruosa , nis jea neati robos meat da beyda heuy ning ana phyea bal robos kai tae pon nors.

wow, kk niyey doutch jea mean bot trey bot tra....ehheeh u have a good explaination KK..

9Kyom pit jea sa'ob kloun aeng men Empty Re: Kyom pit jea sa'ob kloun aeng men 14th November 2007, 2:50 am

KAP ANG

KAP ANG
Administrator
Administrator

kyom joy via dane eng oy ..merl mok jit nis tik merl box bad momy... blurp

dane euy every body have a bad day once in a while...dont be too hard
on your self, it not easy being a mom/dad ...Im sure you did more
wonderfull thing too.



cheer up... i give you a big hug hi, feel better now?

https://www.dailymotion.com/7wonder

10Kyom pit jea sa'ob kloun aeng men Empty Re: Kyom pit jea sa'ob kloun aeng men 14th November 2007, 5:06 am

NySai

avatar
Administrator
Administrator

ey kor dol thnak neng nor bong dane tae tus yang na kor bong min dael tver anjeng daer nis jea lek ti 1 somrab bong houy tae bong trov tae dak jet tha min oy mean jea lek ti 2 tov ban houy. pon tae avey dael bong ban tver rouch houy kir vea komlorng huos tov houy bong jat tok tha jea mey rean mouy jos na bong :D

11Kyom pit jea sa'ob kloun aeng men Empty Re: Kyom pit jea sa'ob kloun aeng men 14th November 2007, 5:29 am

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

yes bong srey rorl dorng pel kyom tver avey mouy min krorb bey rir kor min sdab , domboung kir paoun ponyol kai kir prab pi moullahet heuy kyom harm kai if kyom niyeay 1 dorng kai ott sdab lerk ti 2 kir kyom prab kai tha ber min sdab mak noss pourk koun neng trov tor tourl pi ney , ber pel paoun prab heuy ott sdab kir lerk ti 3 kyom mork dol kir piney kai oy jol tov nov knong bontob .

sophiriya wrote:
OH, bong sour paoun srey dotch chhout pel paoun srey srek dak koun houy, houy pel paoun calm down ter paoun srey explain to them te.....tha ter het avey ban jea paoun tve dol tnak niss.......

min ey te paoun srey young help each other. because young ban klay jea mdaiy ke houy tve yang na trov jess ot tmot...next time explain ke tov min batch srek dak koun tet te.. joun kal arch tve ouy khmeng phaiy klatch ber paoun srek dak pok ke klang pek ejung. houy elov nis paoun srey bat kheng koun nov...kom tve bab koun tet na tos bey koun chlos knea kor douy kron te explain tov pok ke tov ke yol houy....ok paoun srey....terb Wink Wink Wink Wink

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

12Kyom pit jea sa'ob kloun aeng men Empty Re: Kyom pit jea sa'ob kloun aeng men 14th November 2007, 5:31 am

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

sweet_lovely wrote:love bong srey kom kit jing ey na kmean nark mday na jong tver yang ning dak kon kon klun arng noss te ter pel klass min arch toub arom ban jing houy na bong.love
jah bong derng ter pich , tae bong min tomlob prous bong taeng niyeay paa'em dak pourk kai dol tae pel sraek onjerng tver oy bong said

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

13Kyom pit jea sa'ob kloun aeng men Empty Re: Kyom pit jea sa'ob kloun aeng men 14th November 2007, 5:33 am

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

khmerkondal wrote:that is right to becoming as a parent is not an easy way to rais the children one an other way i think you need to be patien otherwise some influen changing when they grow up.
pheap phaem lahaem taeng tae romeng ban sok nov knong rong vong kruosa , nis jea neati robos meat da beyda heuy ning ana phyea bal robos kai tae pon nors.
thank you kk

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

14Kyom pit jea sa'ob kloun aeng men Empty Re: Kyom pit jea sa'ob kloun aeng men 14th November 2007, 5:34 am

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

KAP ANG wrote:kyom joy via dane eng oy ..merl mok jit nis tik merl box bad momy... blurp

dane euy every body have a bad day once in a while...dont be too hard
on your self, it not easy being a mom/dad ...Im sure you did more
wonderfull thing too.



cheer up... i give you a big hug hi, feel better now?
KAP niss yap men vai kai heuy lean ondat dak kai teat heuy bae jea mork ob na vinh yisss , lean ondat

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

15Kyom pit jea sa'ob kloun aeng men Empty Re: Kyom pit jea sa'ob kloun aeng men 14th November 2007, 5:36 am

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

Monalysa wrote:ey kor dol thnak neng nor bong dane tae tus yang na kor bong min dael tver anjeng daer nis jea lek ti 1 somrab bong houy tae bong trov tae dak jet tha min oy mean jea lek ti 2 tov ban houy. pon tae avey dael bong ban tver rouch houy kir vea komlorng huos tov houy bong jat tok tha jea mey rean mouy jos na bong :D

joss ber mean ti 2 Lysa mork vai bong rir ?
bong mean tver aveey thngnon na krorn tae sraek oy kai tha " Stop" tae sraek reang klaing na mouy bong nov pteas bai heheheeh

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

16Kyom pit jea sa'ob kloun aeng men Empty Re: Kyom pit jea sa'ob kloun aeng men 14th November 2007, 5:44 am

NySai

avatar
Administrator
Administrator

ber mean lek ti 2 kyom tov vai bong ot dol te kir oy bong vai kloun aeng teat tov lolz,,,,,,,,,,
@~*Dane*~@ wrote:
Monalysa wrote:ey kor dol thnak neng nor bong dane tae tus yang na kor bong min dael tver anjeng daer nis jea lek ti 1 somrab bong houy tae bong trov tae dak jet tha min oy mean jea lek ti 2 tov ban houy. pon tae avey dael bong ban tver rouch houy kir vea komlorng huos tov houy bong jat tok tha jea mey rean mouy jos na bong :D

joss ber mean ti 2 Lysa mork vai bong rir ?
bong mean tver aveey thngnon na krorn tae sraek oy kai tha " Stop" tae sraek reang klaing na mouy bong nov pteas bai heheheeh

17Kyom pit jea sa'ob kloun aeng men Empty Re: Kyom pit jea sa'ob kloun aeng men 15th November 2007, 3:43 pm

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

hihihihihihi ber sen mean lerk ti 2 lysa mork dol pteas bong men onjernhg kit tver jea lerk ti 2 sen dermbey ban jourb mok lysa

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

18Kyom pit jea sa'ob kloun aeng men Empty Re: Kyom pit jea sa'ob kloun aeng men 16th November 2007, 8:00 am

KhmerUS

KhmerUS
Super Moderator
Super Moderator

@~*Dane*~@ wrote:Today kyom kdov kloun aeng nass Dane vaiy vaiy vaiy vaiy , Kherng kloun aeng heuy kor nirk sa'ob kloun aeng dae Prous kyom ban sraek dak koun kyom yarng klaing pourk kai krorn tae tver khos bon tech soss tae doy kyom arorm min la'or kor sraek somlot pourk kai , kyom pit jea sa'ob kloun aeng men , kyom pit jea mday min la'or men kyom jang tae vaiy vaiy kloun aeng oy na ney , Kyom min dael sraek oy koun klaing tai pel kai tver avey khos kyom tae niyeay prab kai but today kyom sraek yang klaing.
Sraek oy kai heuy eiylov mork angkuy Yom mnak aeng prous tae kherng kloun aeng pek . vaiy vaiy vaiy vaiy vaiy vaiy

Dane tver neng khos heuy dung te, kom kheng ko vai rotes ngai kreuy vai kbal nak dae tver ouy Dane mor mov tov na
mor, jam nhom jouy vai. mneak nos==> vaiy <==Dane

http://www.lovekhmer.com

19Kyom pit jea sa'ob kloun aeng men Empty Re: Kyom pit jea sa'ob kloun aeng men 16th November 2007, 8:09 am

sweet_lovely

sweet_lovely
Administrator
Administrator

love paoun ding houy tha kmean nark mday na jong tver jing te na bong srey somlanh love
jah bong derng ter pich , tae bong min tomlob prous bong taeng niyeay paa'em dak pourk kai dol tae pel sraek onjerng tver oy bong said

http://sweetlovely.hi5.com

20Kyom pit jea sa'ob kloun aeng men Empty Re: Kyom pit jea sa'ob kloun aeng men 17th November 2007, 12:41 am

~Khemarak~

~Khemarak~
LK Member
LK Member

the whole point is u want them to be good,just like my parents, even they mean to me sometime,but everything is about my future,so now i understand more about that !!!

21Kyom pit jea sa'ob kloun aeng men Empty Re: Kyom pit jea sa'ob kloun aeng men 17th November 2007, 4:38 pm

Mariline

Mariline
News Reporter
News Reporter

kom jing ey borng, monus yeung neak na kor mean thver koss ter, huey ka der borng srek dak pouk ker kor jorng aoy pouk ker la or der, thngai niss ker kheng borng ter thngai kraoy ker ning ding, monus yeung mean thngai mean arom la or ning arom min la or, kmnean neak na del min jess keng oay kor kmean neak na del mean arom la or rol thngai noss der,
kom yum ey na borng, for me i think you are good mother, Very Happy

http://moylim.shutterfly.com

22Kyom pit jea sa'ob kloun aeng men Empty Re: Kyom pit jea sa'ob kloun aeng men 23rd November 2007, 4:38 pm

sayonara

sayonara
LK Member
LK Member

@~*Dane*~@ wrote:Today kyom kdov kloun aeng nass Dane vaiy vaiy vaiy vaiy , Kherng kloun aeng heuy kor nirk sa'ob kloun aeng dae Prous kyom ban sraek dak koun kyom yarng klaing pourk kai krorn tae tver khos bon tech soss tae doy kyom arorm min la'or kor sraek somlot pourk kai , kyom pit jea sa'ob kloun aeng men , kyom pit jea mday min la'or men kyom jang tae vaiy vaiy kloun aeng oy na ney , Kyom min dael sraek oy koun klaing tai pel kai tver avey khos kyom tae niyeay prab kai but today kyom sraek yang klaing.
Sraek oy kai heuy eiylov mork angkuy Yom mnak aeng prous tae kherng kloun aeng pek . vaiy vaiy vaiy vaiy vaiy vaiy

nung kir rerng tormada ter bong srey yang jreun bong tov somtos puk ke hai norm puk ke tov ter leng rir teng ey nham tov prokort che asabai jet thang pee khan hai lean ondat

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum