Bros  Kom SAk   - Page 2 44939


Join the forum, it's quick and easy

Bros  Kom SAk   - Page 2 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

Bros Kom SAk

+5
Kimpirun
chvaksnae
Y0oH0o!!
PheaKdeySnaeh
sreymomrith
9 posters

Go to page : Previous  1, 2

Go down  Message [Page 2 of 2]

31Bros  Kom SAk   - Page 2 Empty Re: Bros Kom SAk 17th October 2012, 2:45 am

Jettra

Jettra
LK Member
LK Member

pel rob arn knea ber rob arn yu jol dol luy kak kir trov proyat tich heuy bong euy. Tae kor min ey dae bong tver khos man tae bong ning chlat next time Wink

32Bros  Kom SAk   - Page 2 Empty Re: Bros Kom SAk 17th October 2012, 2:59 am

sreymomrith

sreymomrith
Administrator
Administrator

Jettra wrote:pel rob arn knea ber rob arn yu jol dol luy kak kir trov proyat tich heuy bong euy. Tae kor min ey dae bong tver khos man tae bong ning chlat next time Wink

Yes, svai kyom jol jet help monus jol jet tver bun all my family jeng ...but pel klas trov l'ngong prous jet tun pek chhab trust ke...

http://www.lovekhmer.com

33Bros  Kom SAk   - Page 2 Empty Re: Bros Kom SAk 17th October 2012, 5:12 am

LK_Lover

LK_Lover
LK Member
LK Member

sreymomrith wrote:Mean bros mouy jonoun jarirk tork teap nas der bork srey yok luy yok robos jes niyeay ouy srey anit ouy srey jet tun bork yok luy kjey luy som robos thlai, la or, jes der tour kom sot ouy ke anit ouy ke yol khos tha jea monus kom sot slot trong tarm pit evil nas ot tver ka ey te dek c luy government douy sa koun propun yab nas pros baeb niss..

som all friends nov LK payat janh bork pros baeb nis doch kyom nis jea leuk ti 2 heuy dael kyom trov janh bork monus nov LK..prous tae best friends anit ke jong help ke kyom l'gnong kloun aeng jol jet tver bun jea mouy monus ot deng kun tver bun jea mouy monus jarirk tork teap ot skoil neak mean bom norng la or mae rean ti pi heuy kyom anit monus jouy monus trov tor toul ka chhir jab prous l'gnong...
Srey Mom kour tae prab name ke oiy mohajun dael nov LK teang os ban skoil..kreng lo ke lourch boak nak pseng teat..yisss jos ana ey kor kom sot jeang I teat vey.. Bros  Kom SAk   - Page 2 Benfachetae a mnos boak ke jeng..vear pit jear pou kae niyeay oiy ke anit men..I som sor ser morng has..Srey Mom euy jat tok tha tver bun oiy kror per jos pov..omper la or ro bos u ..kong tae mean nak pseng ke neng sorng u vinh te..kom on jet ey na.. Bros  Kom SAk   - Page 2 Dansmesb

34Bros  Kom SAk   - Page 2 Empty Re: Bros Kom SAk 17th October 2012, 5:23 am

LK_Lover

LK_Lover
LK Member
LK Member

joli wrote:tae aoy kjey kir toum heuy mom euy. ke tha kjey song kjey tve ey? lolzzz
ber niyeay tov, reung snaeha bong nis koh tam online dae Very Happy
jom jom..merl Joli..niyeay reung kjey luy heuy ber sorng vinh nos kjey tver ey..I som bo nass Sad ..pel ke kjey heuy..ke min dael sorng vinh te..kroin tae luy nos vear min jrern doch ke..prous I min sov mean luy..I doch srey mom jeng..oiy tae nak dael I roib arn ke kjey luy..ber I mean ..I oiy pleam..sok jet ott klourn aeng..tae pel ke kjey heuy..sa aek min sorng kir rouch knear morng Bros  Kom SAk   - Page 2 235317..ber min oiy kjey..ke tha yerng merl ngeay ke..klach ke min sorng..ka pit nov tae pit adael.. Bros  Kom SAk   - Page 2 Bash

35Bros  Kom SAk   - Page 2 Empty Re: Bros Kom SAk 17th October 2012, 1:51 pm

sreymomrith

sreymomrith
Administrator
Administrator

@ Brother LK_ Lover orkun brother for ur comments..

niyeay tov kir kyom kert mok knong family who like to help people
around do what we can do to help them...jol jet tver bun jol jet anit ke

kyom jet tun brother ke reap roip pi jivet kosot pibak ..

mean jumgner prjam kloun ot luy pay hospital bills ...

heuy mouy teat reap roip pi jivet komsot kert mok min dael skoil
father te nov with stepfather tver barb pibak nas fight with stepfather
min mean sach kdey sok rohot kyom kor anit jong help do what i can do
for him ...tae kyom trov ke merl ngeay tov tha l'ngong chhkourt lop kloun aeng ke j thaem teat ...but it is ok preah lok deng preah lok skoil kyom tha kyom jea monus baeb na tver bun to people in need mok rohot jet ot dach te kyom ke niyeay kom sot tich anit ke heuy...


monus bork ke kir kmas kloun aeng te min ey te ke deng kloun ke jbas
tha ke ban tver ey dol monus mean bomnorng la or jom pos ke...

http://www.lovekhmer.com

36Bros  Kom SAk   - Page 2 Empty Re: Bros Kom SAk 18th October 2012, 11:21 pm

Kimpirun

Kimpirun
LK VIP
LK VIP

ah pros mouy nah nerng, bok pras Sreymomrith yok luy chai ott delicious tei...
Sreymomrith and her friend taem padasaR ah kot aeng loos nah bash cherng.
lolzzzzzzzzzz. Sending luy back mok, pouk kot chhop jjjjjj huey.
Okkkkkkkkkkkkkkkk!!! ber ort send luy mok ving tei. pouk kot nov tae jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

37Bros  Kom SAk   - Page 2 Empty Re: Bros Kom SAk 18th October 2012, 11:31 pm

sreymomrith

sreymomrith
Administrator
Administrator

@brother pirun kyom never want anything back at alllllll i want from my friends only reallllll friend good friend i can count on be honest to each other that what i want ...

It is OK ke bork kyom kohok kyom ke tor toul barb bun kyom jeu nas
ke bork kyom kohok kyom ban pel nis ke neng trov kmas kloun aeng os mouy jivet ke kohok kloun aeng ke kohok kyom and all ppls around..

http://www.lovekhmer.com

38Bros  Kom SAk   - Page 2 Empty Re: Bros Kom SAk 19th October 2012, 1:10 am

Kimpirun

Kimpirun
LK VIP
LK VIP

Heart Hi My sweet Sister Sreymomrith ha,
I'd like have some suggestion for you sweet...everything were passed , just let them passed...please dont trying to dig deeper and more dig deepest...a result is just you who is recieved it...a person who lied to you, he sitting and relaxing, drink beer looks at us and laught, right!!???

Because he thought that he prevailed over you...or he thought that his knowledge was greater than yours's. thats why whatever he said you have to be lieved and trust on...right!!?

so!!! Just think its a bad dream for one night passed away...then your self have no stress and force anymore...

Please calm down sweet! I know Sister is a kind person.


Heart Heart Heart Heart Heart Heart Heart

sreymomrith wrote:@brother pirun kyom never want anything back at alllllll i want from my friends only reallllll friend good friend i can count on be honest to each other that what i want ...

It is OK ke bork kyom kohok kyom ke tor toul barb bun kyom jeu nas
ke bork kyom kohok kyom ban pel nis ke neng trov kmas kloun aeng os mouy jivet ke kohok kloun aeng ke kohok kyom and all ppls around..

39Bros  Kom SAk   - Page 2 Empty Re: Bros Kom SAk 19th October 2012, 1:18 am

sreymomrith

sreymomrith
Administrator
Administrator

@brother pirun i have nothing to do with this no more i am done ...

I just reply your comments and ppls comments not try to do anything at all. i have everything enough in my life great family great parents and great friends.

http://www.lovekhmer.com

Sponsored content



Back to top  Message [Page 2 of 2]

Go to page : Previous  1, 2

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum