ចង់រៀន។ - Page 2 44939

Join the forum, it's quick and easy

ចង់រៀន។ - Page 2 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

ចង់រៀន។

4 posters

Go to page : Previous  1, 2

Go down  Message [Page 2 of 2]

31ចង់រៀន។ - Page 2 Empty Re: ចង់រៀន។ 16th December 2013, 8:16 pm

jakkrorphoup

jakkrorphoup

lovelykitty wrote:យកម្ទេសឆ្អើរក្រៀមទៅត្រាំទឹកហើយលាងេឆ្កឹះយកគ្រាប់ចេញ បន្ទាប់មកយកទៅចិញ្ជាំអោយម៉ត់។ ដាក់ខ្ទះដាំអោយក្តៅចាក់ប្រេងឆាចូលហើយដាក់ម្ទេសដែលចិញ្ជាំហើយដាក់លីងជាមួយប្រេងអោយឡើងពណ៌ក្រហមល្អដាក់ប៉ូចកាក់ចូលឆាជាមួយដាក់ គ្រឿងឆ្នាំងដី ឬគ្រឿងខគោ ខ្ទឹមសចិញ្ជាំហើយចូលឆាជាមួយដាក់ស្អក្រហមចូលហើយេឆាកូរចូលគ្នាដាក់សាច់គោចូលឆាកូរចូលគ្នាហើយដាក់អំបិលម្សៅស៊ុបទឹកត្រីទៅតាមចំនង់ចំនូលចិត្ត។ ហើយដាក់កូរចុះឡើងដើម្បីអោយសាច់គោចូលជាតិជាមួយគ្រឿងហើយទុកអោយពុះដាក់ទឹកចូលរំងាស់សាច់គោរហូតដល់ផុយ។ នៅពេលដែលសាច់ជិតផុយអាចដាក់ប៉េងប៉ោះ ការ៉ុត ឬឆ៉ៃថាវ ទៅតាមការចូលចិត្ត។ បើខ្ញុំធ្លាប់ដាក់ការ៉ុត ឆៃថាវ និងម្នាស់។ ម្នាស់អាចជួយធ្វើអោយសាច់គោឆាប់ផុយ។

Sound good Loveykitty thank .  I think i'll try to cook myself a pot this week .It's this recipe that i always want to learn and follow.KHOR KOR was and still is my favorite dish of all time.You can serve it with bread, noodle, or Cambodian's num pachok.Thank again na.

your LK friend.

32ចង់រៀន។ - Page 2 Empty Re: ចង់រៀន។ 17th December 2013, 3:47 am

lovelykitty

lovelykitty
LK Member
LK Member

you're welcome

Back to top  Message [Page 2 of 2]

Go to page : Previous  1, 2

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum