A vey a vey min teang!  44939


Join the forum, it's quick and easy

A vey a vey min teang!  44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

A vey a vey min teang!

4 posters

Go down  Message [Page 1 of 1]

1A vey a vey min teang!  Empty A vey a vey min teang! 21st April 2014, 5:47 am

Yaya Ly

Yaya Ly
LK VIP
LK VIP

Thmech berk thmech berk 1 chhnam ban konlong put tov teat heay. Heay a vey a vey kor ban bre bruol tov tam pel ve lea daer. Hmm! Ros 1 thngai kit 1 thngai. Het a vey kor pi bak baeb nis?

2A vey a vey min teang!  Empty Re: A vey a vey min teang! 23rd April 2014, 7:57 am

picture

picture
New Active
New Active

pel ve lea kon long tov tos avey bre broul kor jet kyom Love mae puk bong pa-oun ( my Lovely Family ) min bre broul ro hot os 1 jivit ....Kyom srolanh nak my family .

3A vey a vey min teang!  Empty Re: A vey a vey min teang! 23rd April 2014, 10:17 am

Yaya Ly

Yaya Ly
LK VIP
LK VIP

Hello Picture,

Man heay mean tae ka sro lanh chom pos kru sa te del min bre bruol.

 Heart  Heart  Heart

4A vey a vey min teang!  Empty Re: A vey a vey min teang! 23rd April 2014, 2:01 pm

heng_rithy

heng_rithy
New Active
New Active

Time passes.
Memories fade.
Feelings change.
People leave. But Hearts never forget.

5A vey a vey min teang!  Empty Re: A vey a vey min teang! 24th April 2014, 3:53 am

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

Trov nas paoun srey heuy yeung kor kan.jas Very Happy
But for me tous pel velea prae proul avey avey plas pdou kor doy
Kor jet bong min plas pdou dae kir bong nov tae srolanh nak del bong srolanh douch kal mon.dordel min tha krousa rir mit jet min brae leuy .

http://www.srolanhkhmer.com/

6A vey a vey min teang!  Empty Re: A vey a vey min teang! 24th April 2014, 6:31 am

Yaya Ly

Yaya Ly
LK VIP
LK VIP

heng_rithy wrote:Time passes.
Memories fade.
Feelings change.
People leave. But Hearts never forget.

Ja pit chea tream trov heay.  b b b 

7A vey a vey min teang!  Empty Re: A vey a vey min teang! 24th April 2014, 6:52 am

Yaya Ly

Yaya Ly
LK VIP
LK VIP

PheaKdeySnaeh wrote:Trov nas paoun srey heuy yeung kor kan.jas Very Happy
But for me tous pel velea prae proul avey avey plas pdou kor doy
Kor jet bong min plas pdou dae kir bong nov tae srolanh nak del bong srolanh douch kal mon.dordel min tha krousa rir mit jet min brae leuy .

Suor Sdey bong pov,

nhom deong tha 70 bong min del brae bruol te, pruos merl tov bong mean 70 smos heay teang trong teat phorng. Chea pi ses bong doch chea mean monosanhjet na dol heay, pruos merl song bong dak rob ning sor se peak sot tae sweet. hehehhhe
 Heart Heart Heart 

8A vey a vey min teang!  Empty Re: A vey a vey min teang! 24th April 2014, 12:37 pm

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

Ya chhlat men jes somkal tam avey bong post Razz
jah kir jea ka pit . Very love and very romantic . Merl usename kor derng dae Very Happy

http://www.srolanhkhmer.com/

9A vey a vey min teang!  Empty Re: A vey a vey min teang! 24th April 2014, 1:14 pm

Yaya Ly

Yaya Ly
LK VIP
LK VIP

PheaKdeySnaeh wrote:Ya chhlat men jes somkal tam avey bong post Razz
jah kir jea ka pit . Very love and very romantic . Merl usename kor derng dae Very Happy


Or kun bong,

nhom poukae merl mnus dae ter. Tha nhom jos sweet bong sweet cheang nhom teat.

 Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed dead dead dead dead 

10A vey a vey min teang!  Empty Re: A vey a vey min teang! 24th April 2014, 4:27 pm

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

Very Happy sweet mean arorm happy kok.kdov mean sechkdey sok knong plov jet Very Happy

http://www.srolanhkhmer.com/

11A vey a vey min teang!  Empty Re: A vey a vey min teang! 25th April 2014, 4:09 am

Yaya Ly

Yaya Ly
LK VIP
LK VIP

PheaKdeySnaeh wrote:Very Happy sweet mean arorm happy kok.kdov mean sechkdey sok knong plov jet Very Happy


Joun por bong ouy mean kdey sok baeb nis rohot tov na bong.

 Heart Heart Heart Heart Heart 

12A vey a vey min teang!  Empty Re: A vey a vey min teang! 25th April 2014, 8:25 pm

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

Orkun paoun srey :pka:

http://www.srolanhkhmer.com/

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum