Ber Bong Paoun Jea Kyom Ter Tver Yarng Na ? 44939


Join the forum, it's quick and easy

Ber Bong Paoun Jea Kyom Ter Tver Yarng Na ? 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

Ber Bong Paoun Jea Kyom Ter Tver Yarng Na ?

5 posters

Go down  Message [Page 1 of 1]

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

Sousdey All
Sok sabai jea tei ?jol chnam khmer heuy mean arorm mech dae ? Very Happy , mean nak na rork ban kou snaeh nov pel chol chnam tei ? pros pros tov wat somlerng rork tae srey srey Razz

Today kyom jang niyeay reung mouy  Very Happy 
Kyom ban skal bong pros mnak os royeak pel 10years mork heuy, kort rous nov europ douch jea kyom dae heuy kyom kor tlob ban joub kort 3,4 dang dae.Kyom rorb ann kort douch jea mitt pheak pon tae kort kir kort mean jet srolanh kyom jab taing pi thngai del kort skal kyom domboung but kyom min derng kloun tei kir kort prab sarapheap prab kyom kroy pel skal kyom ban jit 3years. Yeung pit jea min ach ham khot kei min oy srolanh yeung ban leuy pon tae somrab kloun yeung kir yeung ach tver tam jet robos yeung del mean chompous kei , Somrab kyom kir kyom pom mean jet sombey tae bon tech srolanh kort knong ney snaeha kir kyom mean tae jet rorb ann tae pon nos , Kei srolanh yeung kir yeung min ach kherng heuy saob kei nos leuy (sok jet mean kei srolanh jreun proser jeang mean kei saob jreun). Rohout mork kir kyom taeng tae niyeay chat leng jea mouy kort serng rorl thngai pel del kyom online , kort jea mitt dor laor mnak robos kyom knong chomnorm mitt dor laor robos kyom del kyom skal tam royeak online , kort jea monus del kyom tok jet ,del kyom ach prab ban krorb reung rav pel del kyom mean tok heuy pel del kort mean tok kir kort kor mork prab kyom douch knea.

Pon man chhnam kroy nis kort ban reab ka neng neary mnak nov srok khmer, ka pit kal del kort reab ka neng neary mnak nos kir vea kir jea komroung mouy del krorn jea ka jouy neary mnak nos dermbey ban mork rous nov europ tae pon nos prous kort jang jouy her oy mork nov sork kei (reung nis kort ban prab kyom jea yu mork heuy) heuy kort min ban srolanh neary mnak nos tei, pel mork dol srok kei ban papier heuy kir 2 nak kort baek knea.pon tae neary mnak nos kir neang srolanh kort heuy jang oy kort tver jea pdey robos neang rohout.
kort prorm rous nov jea mouy neang tver jea pdey neang pon tae jet kort mean tae ka anit tae kmean jet srolanh heuy ban trerm tae tver jea pdey mnak tae pon nos .
Krorb pel del kort online kort taeng prab kyom dordel dordel tha kort nirk kyom kort nov tae srolanh kyom ,
kyom taeng tae prab kort oy pdol nov avey del kort mean chompous kyom oy tov propon kort tov prous neang jea propon kort.Kyom pit jea yol pi arorm kort nas prous pel na yeung mean jet srolanh norna mnak smos heuy kir yeung min ngeay neng dork jet ban doy ngeay nos leuy tousbey yeung derng tha snaeha nis vea min ach kor doy. Jab taing pi pel kort reab ka mork kyom min sov tov niyeay jea mouy kort douch mon tei prous kyom jang oy kort kat jet bomplech kyom heuy ptai kdey srolanh nos oy tov propon kort.
Pel klas kyom mean arorm tha kyom bos bang jorl mitt del kyom srolanh rorb ann jea yu chnam mork heuy
pon tae knong jet kyom kyom kor kit dae tha avey kyom tver kir trov prous kyom jang oy kort mean sopheak mongkol jea mouy krousa kort , heuy kyom sangkherm tha tov thngai mok kort neng yol heuy min kherng kyom .
Ber bong paoun jea kyom vinh ter tver yarng na ? mitt pheak del kyom srolanh rorb ann kir kyom srolanh nas heuy kyom taeng tae jouy krorb pel del mitt kyom trov ka kyom jerng heuy ban pel klas kyom kit tha kyom bos bang mit .

Jea mouy neng message nis del kyom kor jang prab tov dol paoun paoun srey srey kour reab ka neng boros del srolanh yeung proser jeang reab ka neng boros del kloun srolanh heuy kei min srolanh yeung , prous monus pros kal na kei kmean jet srolanh heuy kir knong jet kei mean tae ka anit ler yeung rohout heuy kmean sechkdey sok knong krousa nos leuy , heuy nov thngai na mouy del kei joub neng neary na del kei penh jet nos kei neng bos bang yeung tov rork neary pseng del kei srolanh heuy yeung kor min ach bontos kei ban dae prous yeung kor derng mon dae tha kei min srolanh yeung tae jet yeung jang nov mouy kei prous tae yeung srolanh kei.

http://www.srolanhkhmer.com/

Izy

Izy
Junior Member
Junior Member

Hi bong Dane, 

Kyom tha bong der jenh pi jivit boros manak nus keu jea ka trem trov heoy bong min bach mean arom tha bomplech mit phak rir tver khos nus teh. 

Ti 1) Keu douch koit tloib brab bong heoy tha koit nov tea srolanh bong. Turs bei koit deng tha bong mean pdey neng koun rouch tov heoy kor doy. Ber monus del jes kit jbas loirs ke ot tver jeng teh . Turs bei jet neng besdoung pibak harm yang nah kor trov tea harm khoit kloun eng min oy lech long tov knong ka sromai dor pdes pdas.

T 2) Ber dak jet tha rus nov jea muy neary manak heoy kor kour tea tver jea pdey dor laor manak robors neary nus terb jeavit koit mean rak smey neng sophak mangkul.

T 3) Monus trov mean kdey sromai tea min men beb nis teh, keu vea mean barb.

Somturs ber kyom niyay mean khos chkong. Orkun .

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

Sousdey paoun srey
Sok sabai jea tei ?
Orkun somrab comment paoun
bong min mean tousanak taing srong douch jea paoun srey tei
prous ka srolanh nak del kei mean mjas heuy min tha kei nos kir jea srey rir kor pros prosen ber ka srolanh kir krorn tae jea ka prab tha srolanh pon tae kei min mean team tea rir kor mean bomnang bombaek bombak krousa nak del kloun srolanh rir kor niyeay avey pas pol neng lers lop tov ler nak nos .
kir kei krorn tae prab tha srolanh heuy ka niyeay sdey kir knong ney ka rorb ann korob knea , trov ka niyeay leng jea mouy knea pi jivit ptol kloun , pi ka rous nov neng jaek romlek nov avey del jea bot pisot knong jivit. niyeay roum kir jet srolanh tae tomneak tomnorng kir knong net mitt pheak . somrab bong kir bong min yol tha jea ka khos heuy akror nos leuy . hey ka del bong nov tae rorb ann kort pel derng tha kort srolanh bong kor prous tae roveang bong neng kort kir nov knong leakhanak nis aeng.

Tae Somrab nak del srolanh nos kei mean ka romlob bompean neng meang bomnang bombaek bombak krousa kei dermbey jang ban jea robos kloun teub avey del kei tver nos kir jea ka khos heuy min trerm trov .

http://www.srolanhkhmer.com/

Yaya Ly

Yaya Ly
LK VIP
LK VIP

Suor sdey bong pov,

nhom yol pi a rom bong pel nis nas, tos bey nhom min del chhlong kat roeung rav doch bong. Tae nhom doeng tha vea pi bak nas del bong trov bat bang mit dor la or mneak doch chea kort, tae ber bong min tver jeong kort kor min ach bom plech bong ban daer. Mean tae pel ve lea te del ach rom say a rom kort ban.
Sneha pit chea pibak ham kheat nas, ber yerng srolanh neak na mneak heay keu yerng min kit pi a vey teang ors. Jeong heay ban nhom ort mean doch ke.  Very Happy Very Happy Very Happy 

KAP ANG

KAP ANG
Administrator
Administrator

seuch  seuch 1 sen...
ok..chub heuy...
kern ti ke louch salanh sos heuy neak....chob teng klourn mer ... blurp 

bir kyom vinh...I prab him how I feel and stop contact with him immediately ..prous tha ke arch yull khos tha yeung jear neak bombak bombak krusa ke...bir dane eng nov ti teak-tong knear..reung ning ker min jess job.Oh u know the rest.

https://www.dailymotion.com/7wonder

heng_rithy

heng_rithy
New Active
New Active

If you love something let it go if it comes back to you it's your,If it doesn't,it never was.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum