KK dung te kyom ouy domlai Khmer yeung nass prous sass khmer yeung tver avei tam tae ke te tae tver barn la orr dorch ke enjung ber yeung merl brotes jit khang yeung dorch thai, burma, lao viet chea pisess thai srok ke min dae mean sung kream te ri aer brotess yeung jbang tae knea min chhoup min chhour sa mai pol pot bet avei avei jol tang oss tib tae rerp rerp mor vinh eilov nis merl jos silapak, keila etc. yeung min janh ke pon maan te. ber review our history yeung lead ke rohort tus tae protes yeung mean kam pea avei jess tae joup pheap ahson heuy nak kan omnach srok yeung mouy mouy pheak jrun sot tae corrupts brojea reas yeung ngeup barn pen sob tngai kir chea phorp somnang thom theng nass jung heuy jess tae jouy jurk jouy jaev knea tov. jam barn kyom prodit reung nitean kdam krorng kdam srae te? kir jong ouy khmer krop tus ti pngeak rolerk lerk stouy knea laeng nov ti na kor douy trov jouy knea tov vinh tov mor kom kirt pro youch ptol klun pek kirt jeat yeung klass purng kom ouy ke dea sass yeung ban. prous pouch poung khmer kir chea pouch build Angkor Wat ber min enjung te tver mech ouy borotis jur yeang tha sass khmer is amazing kert?.