Join the forum, it's quick and easy
sweet_lovely wrote: mean jing der nor
Monalysa wrote:
Monalysa wrote:yiiiiiiiiii merl RK serch lolz,,,,,,,
Monalysa wrote:jos kyom min ban harm RK min ouy serch aer na yiiiiiiiiii trov ahlov :lol:
Monalysa wrote:lysa RK hahaha,,,,,,,,,
RK lysa :lol: :lol: :lol:
ReaLKhmeR wrote:Monalysa wrote:lysa RK hahaha,,,,,,,,,
kyom ott vai lysa te na...
kir kyom :7: :7: :7: :7: :7: lysa vinh.. lolzzzz
Last edited by on 18th December 2007, 4:26 am; edited 1 time in total
KAP ANG wrote:hahahaaaaaa....somboe rerng komplang pong alysa...
bir kyom jear pue ning ey kyom ott sok jet te...pdeng tola kar heuy.
KAP ANG wrote:mej tha ott tver ey nuse...mork jabb dai ke tearnh jole ptess heuy tha ott teart...ke mej sok jet nuse..
KAP ANG wrote:dir jole ey...tearnh dai ke jole soss ning ....
Monalysa wrote:ReaLKhmeR wrote:Monalysa wrote:lysa RK hahaha,,,,,,,,,
kyom ott vai lysa te na...
kir kyom :7: :7: :7: :7: :7: lysa vinh.. lolzzzz
Monalysa wrote:ber ke teanh jol anjeng mneak neng la'ngong daer min jes rot jenh vinh daerKAP ANG wrote:dir jole ey...tearnh dai ke jole soss ning ....
KAP ANG wrote:jos nna tov deng tha via sooy jeng nuse..Monalysa wrote:ber ke teanh jol anjeng mneak neng la'ngong daer min jes rot jenh vinh daerKAP ANG wrote:dir jole ey...tearnh dai ke jole soss ning ....
Monalysa wrote:Ber min deng chbas te kom jong pdeng ke nos sroul min
sroul ke pdeng vinh tha jol ptaes ke. ke tha Sach min ban si yok
cha'eng pjour kor. soy thom houy :lol: :lol: :lol:KAP ANG wrote:jos nna tov deng tha via sooy jeng nuse..Monalysa wrote:ber ke teanh jol anjeng mneak neng la'ngong daer min jes rot jenh vinh daerKAP ANG wrote:dir jole ey...tearnh dai ke jole soss ning ....
KAP ANG wrote:hearn pdeng vinh hor....how koun toch ning mork chleuy lov ning..Monalysa wrote:Ber min deng chbas te kom jong pdeng ke nos sroul min
sroul ke pdeng vinh tha jol ptaes ke. ke tha Sach min ban si yok
cha'eng pjour kor. soy thom houy :lol: :lol: :lol:KAP ANG wrote:jos nna tov deng tha via sooy jeng nuse..Monalysa wrote:ber ke teanh jol anjeng mneak neng la'ngong daer min jes rot jenh vinh daerKAP ANG wrote:dir jole ey...tearnh dai ke jole soss ning ....
KAP ANG wrote:jes tir mej kor tha ott nuse....
Go to page : 1, 2
Similar topics