neak tang os knea kit yang mech derl? 44939


Join the forum, it's quick and easy

neak tang os knea kit yang mech derl? 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

neak tang os knea kit yang mech derl?

+7
MjasSnaehSomnop
Sabaay
KhmerUS
Little_Bee
NySai
KAP ANG
BoNG_LeaK
11 posters

Go to page : 1, 2  Next

Go down  Message [Page 1 of 2]

1neak tang os knea kit yang mech derl? Empty neak tang os knea kit yang mech derl? 19th December 2007, 8:08 am

BoNG_LeaK

BoNG_LeaK
LK VIP
LK VIP

ok kyom jong yeay tha , ter neak tang os knea kit yang mech derl jom
pous manos yerng, klach kert mork pros tae ke jarek srey, klas srey tae
jarek pros, heuy klach teat srey srolanh srey n pros srolan bros , ter
neak tang os knea kit tha ke jong ang jeng ri yang mech , jom pous kyom
kit tha, ke min jong ang jeng te , tae nis kir chea kam ros bos ke derl
tver ouiy ke klach tov chea yang nisss
kyom min saob ke tang os knea neng te
tae mean neak klas ke min jol jet heuy ke saob pouk os neng nas, kyom
min yul sos , saob knea tver ey tov , knea kor chea manos neng ke derl
sois neng na
:D :surpris: kyom yeay trov ort neng bong paoun in LK
lean ondat lean ondat

http://www.khmerzone.org

2neak tang os knea kit yang mech derl? Empty Re: neak tang os knea kit yang mech derl? 19th December 2007, 8:18 am

KAP ANG

KAP ANG
Administrator
Administrator

heuy mej ban Leak yull tha jear kamm ke tov vinh?

https://www.dailymotion.com/7wonder

3neak tang os knea kit yang mech derl? Empty Re: neak tang os knea kit yang mech derl? 19th December 2007, 8:21 am

NySai

avatar
Administrator
Administrator

nos arch tha jea kam kor tha ban daer na

4neak tang os knea kit yang mech derl? Empty Re: neak tang os knea kit yang mech derl? 19th December 2007, 8:29 am

BoNG_LeaK

BoNG_LeaK
LK VIP
LK VIP

KAP ANG wrote:heuy mej ban Leak yull tha jear kamm ke tov vinh?
hark jos ber min kam ey ving jos kap ang? ke tha manos yerng kert mork som ram tor tol kam pear :D

http://www.khmerzone.org

5neak tang os knea kit yang mech derl? Empty Re: neak tang os knea kit yang mech derl? 19th December 2007, 8:30 am

BoNG_LeaK

BoNG_LeaK
LK VIP
LK VIP

Monalysa wrote:nos arch tha jea kam kor tha ban daer na
hmmm...man neng lysa

http://www.khmerzone.org

6neak tang os knea kit yang mech derl? Empty Re: neak tang os knea kit yang mech derl? 19th December 2007, 9:58 am

Little_Bee

Little_Bee
Senior Member
Senior Member

lean ondat somrab nhom vinh min sa'ob purk ke tang nos te. pon tae mean ahrom tha klach purk ke klang nas. ot hean nov kbae te brer sombol kong kaeb. lolzzz

7neak tang os knea kit yang mech derl? Empty Re: neak tang os knea kit yang mech derl? 19th December 2007, 10:26 am

KhmerUS

KhmerUS
Super Moderator
Super Moderator

BoNG_LeaK wrote:ok kyom jong yeay tha , ter neak tang os knea kit yang mech derl jom
pous manos yerng, klach kert mork pros tae ke jarek srey, klas srey tae
jarek pros, heuy klach teat srey srolanh srey n pros srolan bros , ter
neak tang os knea kit tha ke jong ang jeng ri yang mech , jom pous kyom
kit tha, ke min jong ang jeng te , tae nis kir chea kam ros bos ke derl
tver ouiy ke klach tov chea yang nisss
kyom min saob ke tang os knea neng te
tae mean neak klas ke min jol jet heuy ke saob pouk os neng nas, kyom
min yul sos , saob knea tver ey tov , knea kor chea manos neng ke derl
sois neng na
:D :surpris: kyom yeay trov ort neng bong paoun in LK
lean ondat lean ondat
YES, monous dorch knear tae vea pler khos pi thomajeat bonk kert mor.
Leak min dae lir ke tver lek boark monous te hor?

Girl+Girl=0
Boy+Boy=0
Girl=Boy=1

http://www.lovekhmer.com

8neak tang os knea kit yang mech derl? Empty Re: neak tang os knea kit yang mech derl? 19th December 2007, 11:07 am

Sabaay

Sabaay
Administrator
Administrator

Oh, mean na keh sa'ob kloun hor ban jear kloun sour jeng? Prab mok jam knear tov vaiy oy!!!

http://www.lovekhmer.com

9neak tang os knea kit yang mech derl? Empty Re: neak tang os knea kit yang mech derl? 19th December 2007, 11:09 am

BoNG_LeaK

BoNG_LeaK
LK VIP
LK VIP

Little_Bee wrote:lean ondat somrab nhom vinh min sa'ob purk ke tang nos te. pon tae mean ahrom tha klach purk ke klang nas. ot hean nov kbae te brer sombol kong kaeb. lolzzz

ey jomg klach puk ke tver ey , pouk ke neng si sach u huh????????????????

http://www.khmerzone.org

10neak tang os knea kit yang mech derl? Empty Re: neak tang os knea kit yang mech derl? 19th December 2007, 11:11 am

BoNG_LeaK

BoNG_LeaK
LK VIP
LK VIP

no ort derl te jah, yiss mech jesss
KhmerUS wrote:
BoNG_LeaK wrote:ok kyom jong yeay tha , ter neak tang os knea kit yang mech derl jom
pous manos yerng, klach kert mork pros tae ke jarek srey, klas srey tae
jarek pros, heuy klach teat srey srolanh srey n pros srolan bros , ter
neak tang os knea kit tha ke jong ang jeng ri yang mech , jom pous kyom
kit tha, ke min jong ang jeng te , tae nis kir chea kam ros bos ke derl
tver ouiy ke klach tov chea yang nisss
kyom min saob ke tang os knea neng te
tae mean neak klas ke min jol jet heuy ke saob pouk os neng nas, kyom
min yul sos , saob knea tver ey tov , knea kor chea manos neng ke derl
sois neng na
:D :surpris: kyom yeay trov ort neng bong paoun in LK
lean ondat lean ondat
YES, monous dorch knear tae vea pler khos pi thomajeat bonk kert mor.
Leak min dae lir ke tver lek boark monous te hor?

Girl+Girl=0
Boy+Boy=0
Girl=Boy=1

http://www.khmerzone.org

11neak tang os knea kit yang mech derl? Empty Re: neak tang os knea kit yang mech derl? 19th December 2007, 11:12 am

BoNG_LeaK

BoNG_LeaK
LK VIP
LK VIP

orkun zern heuy klun, ort mean nor na ke saob knea phong neng, knea jes ta sour sour tov neng , klach mean neak klas ke min penh jet na klun
klun eng vai chnes ke derl huh, klun touch ta mouy neng
Sabaay wrote:Oh, mean na keh sa'ob kloun hor ban jear kloun sour jeng? Prab mok jam knear tov vaiy oy!!!

http://www.khmerzone.org

12neak tang os knea kit yang mech derl? Empty Re: neak tang os knea kit yang mech derl? 19th December 2007, 8:39 pm

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

bong yol tha monud yeung kmean neak na jang kert mork onjerng tai tae niss kir jea veasna robos kai kir promlikhit ja mork oy kai tov jea onjerng .
bong min jomtours neng reung onjerng tai , tam pit yeung kour yol pi ka lombak robos pourk kai yeung kert mork mean somnarng yeung min douch kai Very Happy

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

13neak tang os knea kit yang mech derl? Empty Re: neak tang os knea kit yang mech derl? 19th December 2007, 9:08 pm

Guest

Anonymous
Guest

Bong Leak eng kom al phey reung monus mnak kert mor teu pros reu jarek srey heuy srey jarek pros .... pruos Bong Leak trov jam lethaphol you nas tomrom tae khnea thom penh roub penh reang ban deng.

Jea dombong trov merl sen teu krup leakhanak te? mean dai jeung phnek jromos... beu pros trov merl muoy nung phong mean ot. Beu mean heuy ban ney thha jea ov puk madai ban bompinh kich-ka chob jea stha-por....

Reung jarek monus mean mork pi thamajeat pseng pseng khnea tae kor ah-sray neng songkum kruosa, songkum monus dael keh ros nov dae. Nak klas thamajeat mor jea pros jarek srey dol knung kruosa bondoy khnea tam thamajeat khnea neng monus dael keh skal saeb kub prohael khnea neng klay tov jea angjeng. Kan tae yul jbas, yeung lerk ou-tea-hor monus kert mor preu dai jveng, dol knung songkum bongrean oy sorseh dai sdam khnea kor jes sorseh dai sdam men main dai jveng te. Tae nak klas tiet nov preu dai jveng doy khmean nak bongkorb bongrean heuy bondoy tam thamajeat monus neng. Yeung kheunh khos khnea bat.

Jea tou tov keh jreun klach monus pros jarek srey reu monus srey jarek pros trong thha pel tak tong khnea thamada tae nak nung ach luoch srolanh monus dael jea met pheak neng. Doch yeung deng heuy nov knung songkum khmer teu yeung kheunh jreun te, dael monus pross mean pou mak srey heuy leng jet-det? heuy het avei ban jea monus pros pibak neng tveu pou mak jea muoy monus srey? Knnum ach thha ban pruos phet khos khnea, ka tomnak tomnong thamada ach prae klay tov jea snaeha nov tngai na muoy min khan. Angjeng monus pross dael keh klach monus pros jarek srey trong neng eng reu kor monus srey klach monus srey jarek pros kor doch khnea. Tae monus srey srey doch khnea men jea kroh tnak mann te, beu monus pross doch khnea keu yab hahaha

Heuy beu keh klach pseng nis, dael nak klas jol jet niyeay thha monus ktery keu jreun mean labech, pibak tuk jet .... knnum men kom-tror te pruos monus doch tae khnea taeng pross, srey, kteuy keu taeng tae mean labech kech kol, mean kbuon somrab ros,... Som khan keu pel velea dael yeung skal nak na mnak jbas luos, skal avei jea moul-het jombong norm oy pres-chha mit? ... pheak jreun keu proyoch. Outeahor roub ann khnea reung luy kak, ler krom,... kuor dork jenh... beu yeung yor mor leay lorm khnea jbas jea ka rorb ann khnea neng jeas min phot pi preu labech tov vinh tov mor te.

Heuy knnum men prokan sa-ob monus ktery neng te, pruos keh jea monus mnak mean sith krup krorn doch yeung dae. Keh jong srolanh pross reu srey doch khnea srolanh tov, tae beu yor tnam sondom dak knung keo oy keh phirk heuy ruom reak jea muoy keh keu khos heuy. Keh jbas jea pdorn tea tos tam jbab heuy monus krup khnea sa-ob kperm jea ti bomphot. hehehe Sereypheap keu prae-pruol pi muoy jom-nuon tov muoy jom-nuon. Monus krup roub kuor rean avei dael thmey, raksa avei dael jas la-or, kroveng jol robos men ban ka.

Heuy men deng bong Leak yul ot te sor-seh angjeng hehehehe

14neak tang os knea kit yang mech derl? Empty Re: neak tang os knea kit yang mech derl? 19th December 2007, 11:19 pm

~Khemarak~

~Khemarak~
LK Member
LK Member

Lokta_kotaL wrote:Bong Leak eng kom al phey reung monus mnak kert mor teu pros reu jarek srey heuy srey jarek pros .... pruos Bong Leak trov jam lethaphol you nas tomrom tae khnea thom penh roub penh reang ban deng.

Jea dombong trov merl sen teu krup leakhanak te? mean dai jeung phnek jromos... beu pros trov merl muoy nung phong mean ot. Beu mean heuy ban ney thha jea ov puk madai ban bompinh kich-ka chob jea stha-por....

Reung jarek monus mean mork pi thamajeat pseng pseng khnea tae kor ah-sray neng songkum kruosa, songkum monus dael keh ros nov dae. Nak klas thamajeat mor jea pros jarek srey dol knung kruosa bondoy khnea tam thamajeat khnea neng monus dael keh skal saeb kub prohael khnea neng klay tov jea angjeng. Kan tae yul jbas, yeung lerk ou-tea-hor monus kert mor preu dai jveng, dol knung songkum bongrean oy sorseh dai sdam khnea kor jes sorseh dai sdam men main dai jveng te. Tae nak klas tiet nov preu dai jveng doy khmean nak bongkorb bongrean heuy bondoy tam thamajeat monus neng. Yeung kheunh khos khnea bat.

Jea tou tov keh jreun klach monus pros jarek srey reu monus srey jarek pros trong thha pel tak tong khnea thamada tae nak nung ach luoch srolanh monus dael jea met pheak neng. Doch yeung deng heuy nov knung songkum khmer teu yeung kheunh jreun te, dael monus pross mean pou mak srey heuy leng jet-det? heuy het avei ban jea monus pros pibak neng tveu pou mak jea muoy monus srey? Knnum ach thha ban pruos phet khos khnea, ka tomnak tomnong thamada ach prae klay tov jea snaeha nov tngai na muoy min khan. Angjeng monus pross dael keh klach monus pros jarek srey trong neng eng reu kor monus srey klach monus srey jarek pros kor doch khnea. Tae monus srey srey doch khnea men jea kroh tnak mann te, beu monus pross doch khnea keu yab hahaha

Heuy beu keh klach pseng nis, dael nak klas jol jet niyeay thha monus ktery keu jreun mean labech, pibak tuk jet .... knnum men kom-tror te pruos monus doch tae khnea taeng pross, srey, kteuy keu taeng tae mean labech kech kol, mean kbuon somrab ros,... Som khan keu pel velea dael yeung skal nak na mnak jbas luos, skal avei jea moul-het jombong norm oy pres-chha mit? ... pheak jreun keu proyoch. Outeahor roub ann khnea reung luy kak, ler krom,... kuor dork jenh... beu yeung yor mor leay lorm khnea jbas jea ka rorb ann khnea neng jeas min phot pi preu labech tov vinh tov mor te.

Heuy knnum men prokan sa-ob monus ktery neng te, pruos keh jea monus mnak mean sith krup krorn doch yeung dae. Keh jong srolanh pross reu srey doch khnea srolanh tov, tae beu yor tnam sondom dak knung keo oy keh phirk heuy ruom reak jea muoy keh keu khos heuy. Keh jbas jea pdorn tea tos tam jbab heuy monus krup khnea sa-ob kperm jea ti bomphot. hehehe Sereypheap keu prae-pruol pi muoy jom-nuon tov muoy jom-nuon. Monus krup roub kuor rean avei dael thmey, raksa avei dael jas la-or, kroveng jol robos men ban ka.

Heuy men deng bong Leak yul ot te sor-seh angjeng hehehehe
lokta, so wrote so long....how can u do that?

15neak tang os knea kit yang mech derl? Empty Re: neak tang os knea kit yang mech derl? 19th December 2007, 11:21 pm

~Khemarak~

~Khemarak~
LK Member
LK Member

BoNG_LeaK wrote:ok kyom jong yeay tha , ter neak tang os knea kit yang mech derl jom
pous manos yerng, klach kert mork pros tae ke jarek srey, klas srey tae
jarek pros, heuy klach teat srey srolanh srey n pros srolan bros , ter
neak tang os knea kit tha ke jong ang jeng ri yang mech , jom pous kyom
kit tha, ke min jong ang jeng te , tae nis kir chea kam ros bos ke derl
tver ouiy ke klach tov chea yang nisss
kyom min saob ke tang os knea neng te
tae mean neak klas ke min jol jet heuy ke saob pouk os neng nas, kyom
min yul sos , saob knea tver ey tov , knea kor chea manos neng ke derl
sois neng na
:D :surpris: kyom yeay trov ort neng bong paoun in LK
lean ondat lean ondat
ok, if they know that they do that wrong,why they are still doing it? they knew that they can not love the same gender,but why can't they just changed that kind of presonality?

16neak tang os knea kit yang mech derl? Empty Re: neak tang os knea kit yang mech derl? 20th December 2007, 12:39 am

Vechra

Vechra
LK Member
LK Member

Kyom kitt tha kmean roung aveai pibak nuss leuy....pruos mnuss mouy nak mouy nak jet heuy neysai mean khoss khos knea....pel yang rob arn rir kor srolanh keh tos tea jet yang merl khenh nak nuss som pneak ban yang krob rob arn srolanh...tea ber tarm kyom yul, pross mean jarek srey ea srey mean jarek prosss, kur mnus nung khoss tomada. kyom min deil sa,orb nak nah mnaek leuy ber nak nuss min deil rok roung jea mouy kyom. 🎅

17neak tang os knea kit yang mech derl? Empty Re: neak tang os knea kit yang mech derl? 20th December 2007, 12:52 am

KhmerUS

KhmerUS
Super Moderator
Super Moderator

Lokta_kotaL wrote:Bong Leak eng kom al phey reung monus mnak kert mor teu pros reu jarek srey heuy srey jarek pros .... pruos Bong Leak trov jam lethaphol you nas tomrom tae khnea thom penh roub penh reang ban deng.

Jea dombong trov merl sen teu krup leakhanak te? mean dai jeung phnek jromos... beu pros trov merl muoy nung phong mean ot. Beu mean heuy ban ney thha jea ov puk madai ban bompinh kich-ka chob jea stha-por....

Reung jarek monus mean mork pi thamajeat pseng pseng khnea tae kor ah-sray neng songkum kruosa, songkum monus dael keh ros nov dae. Nak klas thamajeat mor jea pros jarek srey dol knung kruosa bondoy khnea tam thamajeat khnea neng monus dael keh skal saeb kub prohael khnea neng klay tov jea angjeng. Kan tae yul jbas, yeung lerk ou-tea-hor monus kert mor preu dai jveng, dol knung songkum bongrean oy sorseh dai sdam khnea kor jes sorseh dai sdam men main dai jveng te. Tae nak klas tiet nov preu dai jveng doy khmean nak bongkorb bongrean heuy bondoy tam thamajeat monus neng. Yeung kheunh khos khnea bat.

Jea tou tov keh jreun klach monus pros jarek srey reu monus srey jarek pros trong thha pel tak tong khnea thamada tae nak nung ach luoch srolanh monus dael jea met pheak neng. Doch yeung deng heuy nov knung songkum khmer teu yeung kheunh jreun te, dael monus pross mean pou mak srey heuy leng jet-det? heuy het avei ban jea monus pros pibak neng tveu pou mak jea muoy monus srey? Knnum ach thha ban pruos phet khos khnea, ka tomnak tomnong thamada ach prae klay tov jea snaeha nov tngai na muoy min khan. Angjeng monus pross dael keh klach monus pros jarek srey trong neng eng reu kor monus srey klach monus srey jarek pros kor doch khnea. Tae monus srey srey doch khnea men jea kroh tnak mann te, beu monus pross doch khnea keu yab hahaha

Heuy beu keh klach pseng nis, dael nak klas jol jet niyeay thha monus ktery keu jreun mean labech, pibak tuk jet .... knnum men kom-tror te pruos monus doch tae khnea taeng pross, srey, kteuy keu taeng tae mean labech kech kol, mean kbuon somrab ros,... Som khan keu pel velea dael yeung skal nak na mnak jbas luos, skal avei jea moul-het jombong norm oy pres-chha mit? ... pheak jreun keu proyoch. Outeahor roub ann khnea reung luy kak, ler krom,... kuor dork jenh... beu yeung yor mor leay lorm khnea jbas jea ka rorb ann khnea neng jeas min phot pi preu labech tov vinh tov mor te.

Heuy knnum men prokan sa-ob monus ktery neng te, pruos keh jea monus mnak mean sith krup krorn doch yeung dae. Keh jong srolanh pross reu srey doch khnea srolanh tov, tae beu yor tnam sondom dak knung keo oy keh phirk heuy ruom reak jea muoy keh keu khos heuy. Keh jbas jea pdorn tea tos tam jbab heuy monus krup khnea sa-ob kperm jea ti bomphot. hehehe Sereypheap keu prae-pruol pi muoy jom-nuon tov muoy jom-nuon. Monus krup roub kuor rean avei dael thmey, raksa avei dael jas la-or, kroveng jol robos men ban ka.

Heuy men deng bong Leak yul ot te sor-seh angjeng hehehehe
Lolz lok ta pouy main tain heuy, barn veng la orr mdess lok ta kmeng? lolzZzZ

http://www.lovekhmer.com

18neak tang os knea kit yang mech derl? Empty Re: neak tang os knea kit yang mech derl? 20th December 2007, 12:58 am

KhmerUS

KhmerUS
Super Moderator
Super Moderator

KhmerLover wrote:
BoNG_LeaK wrote:ok kyom jong yeay tha , ter neak tang os knea kit yang mech derl jom
pous manos yerng, klach kert mork pros tae ke jarek srey, klas srey tae
jarek pros, heuy klach teat srey srolanh srey n pros srolan bros , ter
neak tang os knea kit tha ke jong ang jeng ri yang mech , jom pous kyom
kit tha, ke min jong ang jeng te , tae nis kir chea kam ros bos ke derl
tver ouiy ke klach tov chea yang nisss
kyom min saob ke tang os knea neng te
tae mean neak klas ke min jol jet heuy ke saob pouk os neng nas, kyom
min yul sos , saob knea tver ey tov , knea kor chea manos neng ke derl
sois neng na
:D :surpris: kyom yeay trov ort neng bong paoun in LK
lean ondat lean ondat
ok, if they know that they do that wrong,why they are still doing it? they knew that they can not love the same gender,but why can't they just changed that kind of presonality?
hey you kinda make sense why can they huh? prous ei vea khos pi thomajeat. mech barn jam preas bonk kert mor ouy mean pross mean srey tver ei jung kekekeekeke

http://www.lovekhmer.com

19neak tang os knea kit yang mech derl? Empty Re: neak tang os knea kit yang mech derl? 20th December 2007, 12:59 am

KhmerUS

KhmerUS
Super Moderator
Super Moderator

BoNG_LeaK wrote:no ort derl te jah, yiss mech jesss
KhmerUS wrote:
BoNG_LeaK wrote:ok kyom jong yeay tha , ter neak tang os knea kit yang mech derl jom
pous manos yerng, klach kert mork pros tae ke jarek srey, klas srey tae
jarek pros, heuy klach teat srey srolanh srey n pros srolan bros , ter
neak tang os knea kit tha ke jong ang jeng ri yang mech , jom pous kyom
kit tha, ke min jong ang jeng te , tae nis kir chea kam ros bos ke derl
tver ouiy ke klach tov chea yang nisss
kyom min saob ke tang os knea neng te
tae mean neak klas ke min jol jet heuy ke saob pouk os neng nas, kyom
min yul sos , saob knea tver ey tov , knea kor chea manos neng ke derl
sois neng na
:D :surpris: kyom yeay trov ort neng bong paoun in LK
lean ondat lean ondat
YES, monous dorch knear tae vea pler khos pi thomajeat bonk kert mor.
Leak min dae lir ke tver lek boark monous te hor?

Girl+Girl=0
Boy+Boy=0
Girl=Boy=1

jung barn jung Leak aeng Lolz

http://www.lovekhmer.com

20neak tang os knea kit yang mech derl? Empty Re: neak tang os knea kit yang mech derl? 20th December 2007, 1:06 am

KhmerUS

KhmerUS
Super Moderator
Super Moderator

nhom kirt tha tus bei sat vea jess ro ku vea ouy trov neng thomajeat bonk kert mor. jos monous yeung ei kor ah la rek mless preas mjass tlai? chea pisess M&M mourng. pel nirk khenh pross laeng pross knea aeng hahaahaha yab pnek merl nass samma sammputhoo bapakam bapakam. khom tver bun sorm kom ouy mean kam neng ouy soSSSSS!

http://www.lovekhmer.com

21neak tang os knea kit yang mech derl? Empty Re: neak tang os knea kit yang mech derl? 20th December 2007, 2:51 am

Little_Bee

Little_Bee
Senior Member
Senior Member

seuch hahha bong aeng jess klach reung beb nis kir laor heuy. thou jet tich jung.lolzz

22neak tang os knea kit yang mech derl? Empty Re: neak tang os knea kit yang mech derl? 20th December 2007, 4:02 am

KhmerUS

KhmerUS
Super Moderator
Super Moderator

Oh som bor veas jeas chngay pi bei jik.......tov tov! kom ouy khenh ouy lir teat lolz

http://www.lovekhmer.com

23neak tang os knea kit yang mech derl? Empty Re: neak tang os knea kit yang mech derl? 20th December 2007, 4:30 am

Little_Bee

Little_Bee
Senior Member
Senior Member

BoNG_LeaK wrote:
Little_Bee wrote:lean ondat somrab nhom vinh min sa'ob purk ke tang nos te. pon tae mean ahrom tha klach purk ke klang nas. ot hean nov kbae te brer sombol kong kaeb. lolzzz

ey jomg klach puk ke tver ey , pouk ke neng si sach u huh????????????????

emm...purk ke min si sach te. tae ber nov jid min tear nea te. na tov tok jet ban nos? u thear-nea sovatpheap me huh??

24neak tang os knea kit yang mech derl? Empty Re: neak tang os knea kit yang mech derl? 20th December 2007, 6:01 am

BoNG_LeaK

BoNG_LeaK
LK VIP
LK VIP

Lokta_kotaL wrote:Bong Leak eng kom al phey reung monus mnak kert
mor teu pros reu jarek srey heuy srey jarek pros .... pruos Bong Leak
trov jam lethaphol you nas tomrom tae khnea thom penh roub penh reang
ban deng.

Jea dombong trov merl sen teu krup leakhanak te?
mean dai jeung phnek jromos... beu pros trov merl muoy nung phong mean
ot. Beu mean heuy ban ney thha jea ov puk madai ban bompinh kich-ka
chob jea stha-por....

Reung jarek monus mean mork pi thamajeat
pseng pseng khnea tae kor ah-sray neng songkum kruosa, songkum monus
dael keh ros nov dae. Nak klas thamajeat mor jea pros jarek srey dol
knung kruosa bondoy khnea tam thamajeat khnea neng monus dael keh skal
saeb kub prohael khnea neng klay tov jea angjeng. Kan tae yul jbas,
yeung lerk ou-tea-hor monus kert mor preu dai jveng, dol knung songkum
bongrean oy sorseh dai sdam khnea kor jes sorseh dai sdam men main dai
jveng te. Tae nak klas tiet nov preu dai jveng doy khmean nak bongkorb
bongrean heuy bondoy tam thamajeat monus neng. Yeung kheunh khos khnea
bat.

Jea tou tov keh jreun klach monus pros jarek srey reu monus
srey jarek pros trong thha pel tak tong khnea thamada tae nak nung ach
luoch srolanh monus dael jea met pheak neng. Doch yeung deng heuy nov
knung songkum khmer teu yeung kheunh jreun te, dael monus pross mean
pou mak srey heuy leng jet-det? heuy het avei ban jea monus pros pibak
neng tveu pou mak jea muoy monus srey? Knnum ach thha ban pruos phet
khos khnea, ka tomnak tomnong thamada ach prae klay tov jea snaeha nov
tngai na muoy min khan. Angjeng monus pross dael keh klach monus pros
jarek srey trong neng eng reu kor monus srey klach monus srey jarek
pros kor doch khnea. Tae monus srey srey doch khnea men jea kroh tnak
mann te, beu monus pross doch khnea keu yab hahaha

Heuy beu keh
klach pseng nis, dael nak klas jol jet niyeay thha monus ktery keu
jreun mean labech, pibak tuk jet .... knnum men kom-tror te pruos monus
doch tae khnea taeng pross, srey, kteuy keu taeng tae mean labech kech
kol, mean kbuon somrab ros,... Som khan keu pel velea dael yeung skal
nak na mnak jbas luos, skal avei jea moul-het jombong norm oy pres-chha
mit? ... pheak jreun keu proyoch. Outeahor roub ann khnea reung luy
kak, ler krom,... kuor dork jenh... beu yeung yor mor leay lorm khnea
jbas jea ka rorb ann khnea neng jeas min phot pi preu labech tov vinh
tov mor te.

Heuy knnum men prokan sa-ob monus ktery neng te,
pruos keh jea monus mnak mean sith krup krorn doch yeung dae. Keh jong
srolanh pross reu srey doch khnea srolanh tov, tae beu yor tnam sondom
dak knung keo oy keh phirk heuy ruom reak jea muoy keh keu khos heuy.
Keh jbas jea pdorn tea tos tam jbab heuy monus krup khnea sa-ob kperm
jea ti bomphot. hehehe Sereypheap keu prae-pruol pi muoy jom-nuon tov
muoy jom-nuon. Monus krup roub kuor rean avei dael thmey, raksa avei
dael jas la-or, kroveng jol robos men ban ka.

Heuy men deng bong Leak yul ot te sor-seh angjeng hehehehe
lok ta lerk niss ort mean ahrom read sos, kyom headache pek, so somtos
na lokta, lok ta eng wrote ah enng os marn hour derl tov jah ?
pu kae write dol heuy nor
som jos janh neng ka writing bos lokta mong kekekekkekek

http://www.khmerzone.org

25neak tang os knea kit yang mech derl? Empty Re: neak tang os knea kit yang mech derl? 20th December 2007, 6:15 am

KhmerUS

KhmerUS
Super Moderator
Super Moderator

Lolz Leak.

http://www.lovekhmer.com

26neak tang os knea kit yang mech derl? Empty Re: neak tang os knea kit yang mech derl? 20th December 2007, 6:26 am

KAP ANG

KAP ANG
Administrator
Administrator

bir Leak tha ning jear kamm...tol ti sa-mey klourn ke ott pinh jet ning klourn robos ke...heuy nis ..pourk ke jole jet ..srolanh klourn robos ke..jeng yeung mej jatt tha jear kamm nuse....

jom pous manuse yeung kirt mork som rab totul kamm pear ning...kyom ott deng dea....kyom vinh ott totul york teng oss. blurp


BoNG_LeaK wrote:
KAP ANG wrote:heuy mej ban Leak yull tha jear kamm ke tov vinh?
hark jos ber min kam ey ving jos kap ang? ke tha manos yerng kert mork som ram tor tol kam pear :D

https://www.dailymotion.com/7wonder

27neak tang os knea kit yang mech derl? Empty Re: neak tang os knea kit yang mech derl? 20th December 2007, 11:36 am

BoNG_LeaK

BoNG_LeaK
LK VIP
LK VIP

KAP ANG wrote:bir Leak tha ning jear kamm...tol ti sa-mey klourn ke ott pinh jet ning klourn robos ke...heuy nis ..pourk ke jole jet ..srolanh klourn robos ke..jeng yeung mej jatt tha jear kamm nuse....

jom pous manuse yeung kirt mork som rab totul kamm pear ning...kyom ott deng dea....kyom vinh ott totul york teng oss. blurp


BoNG_LeaK wrote:
KAP ANG wrote:heuy mej ban Leak yull tha jear kamm ke tov vinh?
hark jos ber min kam ey ving jos kap ang? ke tha manos yerng kert mork som ram tor tol kam pear :D
onh pi na tha min jer kam i jer smos, deng ort, ke tha manos kert mork som rab tor tol kam pear

http://www.khmerzone.org

28neak tang os knea kit yang mech derl? Empty Re: neak tang os knea kit yang mech derl? 20th December 2007, 11:37 am

BoNG_LeaK

BoNG_LeaK
LK VIP
LK VIP

KhmerUS wrote:Lolz Leak.
ey jom merl ke lolzzz kyom vai lor

http://www.khmerzone.org

29neak tang os knea kit yang mech derl? Empty Re: neak tang os knea kit yang mech derl? 20th December 2007, 11:37 am

BoNG_LeaK

BoNG_LeaK
LK VIP
LK VIP

err u eng yab nas ber kit jeng nos, ort ey yeay with heuy
Little_Bee wrote:
BoNG_LeaK wrote:
Little_Bee wrote:lean ondat somrab nhom vinh min sa'ob purk ke tang nos te. pon tae mean ahrom tha klach purk ke klang nas. ot hean nov kbae te brer sombol kong kaeb. lolzzz

ey jomg klach puk ke tver ey , pouk ke neng si sach u huh????????????????

emm...purk ke min si sach te. tae ber nov jid min tear nea te. na tov tok jet ban nos? u thear-nea sovatpheap me huh??

http://www.khmerzone.org

30neak tang os knea kit yang mech derl? Empty Re: neak tang os knea kit yang mech derl? 20th December 2007, 12:01 pm

Guest

Anonymous
Guest

KhmerLover wrote:
Heuy men deng bong Leak yul ot te sor-seh angjeng hehehehe
lokta, so wrote so long....how can u do that?[/quote]

Hehehe KL suor knnum angjeng jong deng main tain reu kor jong prab thha sor-seh veng pek kjil merl nas Wink doch Bong_leak neng la-ou rohot neng eng.

Knnum sor-seh pun neng men veng te, krann tae jea komnit sduoch sdeung robos knnum pun nus. Beu KL tlorb kheunh nak jom-neanh keh sor-seh ban jreun jeang nis jngai nas. Mjang tiet yeung men sor-seh jea aksor khmer sot phong, yeung sor-seh jea khmerenglish ban jea kheunh veng.

Lerk kroy jam knnum sak sor-seh kley kley

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 2]

Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum