wowww KhmerUS sahav  mles - Page 2 44939


Join the forum, it's quick and easy

wowww KhmerUS sahav  mles - Page 2 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

wowww KhmerUS sahav mles

+3
Sakura
KhmerUS
MjasSnaehSomnop
7 posters

Go to page : Previous  1, 2

Go down  Message [Page 2 of 2]

31wowww KhmerUS sahav  mles - Page 2 Empty Re: wowww KhmerUS sahav mles 31st December 2007, 2:52 am

Little_Bee

Little_Bee
Senior Member
Senior Member

seuch

32wowww KhmerUS sahav  mles - Page 2 Empty Re: wowww KhmerUS sahav mles 31st December 2007, 7:09 pm

KhmerUS

KhmerUS
Super Moderator
Super Moderator

Little_Bee wrote:seuch
seuch tov seuch roneal dei jung tov seuch ouy oss jet. ke tver bap me you seuch tov. Sad

http://www.lovekhmer.com

33wowww KhmerUS sahav  mles - Page 2 Empty Re: wowww KhmerUS sahav mles 2nd January 2008, 10:54 am

Mariline

Mariline
News Reporter
News Reporter

KhmerUS wrote:
Mariline wrote:
KhmerUS wrote:
Mariline wrote:
KhmerUS wrote:
Mariline wrote:
KhmerUS wrote:
Mariline wrote:
KhmerUS wrote:Ok som jos janh heuy,

sorm sarapheap kyom sorm sarapheap
lean ondat

mork sarapheap rir kor mork chom ork nerk, lean ondat teat, broyat kyom kat ondat ning york tov thve pa'ork bat tov, tech tha kanh ban niyeay nhea srey srey
O0nh mer mariline mor yeay bommphey me,
tver ei tver jos lork euy som tae kom kat ondat prous ahneng vea somkhan nass ott ondat srach bat hahahaaha

choss neak na aoy khmerus mork lean ondat dak ke thve ey, kat york tov thve phaklov ey lov ning, tech tha line ort ban brab, :lol:
som seuch mouy sin jam yeay <> oy chnage mind vinh heuy ott hean niyeay te sorse heuy erase vinh bat hahaahahaa

niyeay ey ning khmerus kyom ort yol te, :scratch:
mean ei yul ber min torn niyeay ei phorng yiss hahahaaha :cherry:

heuy choss mech kor min niyeay, tov jea kor heuy men te? ban jea min niyeay, cham aoy rouch chnam thmey niss sen, khmerus ding knea mouy kyom huey , songsiiik aoy chass daiy cham merl na vaiy vaiy vaiy :7: :7: :7: kab kab kab kab kab dav dav dav dav dav box box box box box box :banh1: :banh1: :banh1: :banh1: :banh1: :banh1:
emm...? jos vea yang mech niek? monous min dung klun tver ei khos phorng ni? oarw preas a la euy...

kom mork thver peu sour, thver ey ding kloun eng jbass nass, cham merl leng aoy ding daiy ma dong

http://moylim.shutterfly.com

34wowww KhmerUS sahav  mles - Page 2 Empty Re: wowww KhmerUS sahav mles 2nd January 2008, 6:28 pm

KhmerUS

KhmerUS
Super Moderator
Super Moderator

Mariline wrote:src="/users/49/02/45/smiles/793482.gif" alt="banh" smilieid="111" />
emm...? jos vea yang mech niek? monous min dung klun tver ei khos phorng ni? oarw preas a la euy...[/quote]

kom mork thver peu sour, thver ey ding kloun eng jbass nass, cham merl leng aoy ding daiy ma dong[/quote] <font color="blue"><strong>

oarw proleng tleam tlai huyyyyy ter ahtma kyom tver avei khos tov ber min dung klun main min main tver pur te sorm nhorm srey brap ahtma phurng merl klaeng lor ahtma tov sama lear tos barn vinh kampear kampear... seuch

http://www.lovekhmer.com

Sponsored content



Back to top  Message [Page 2 of 2]

Go to page : Previous  1, 2

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum