choun pu ming bong paoun yay ta teng lai sdab komsarn, baht. kyom chol chet bot nis.
edit: plich dak bot chomreing ombanh mejn.
edit: plich dak bot chomreing ombanh mejn.
Last edited by on 18th January 2008, 4:25 am; edited 1 time in total
Last edited by on 18th January 2008, 4:25 am; edited 1 time in total
yap_nass wrote:bong kor ot deng deh, som tos.
sark mdong tiet.
yap_nass wrote:neng kyom copy pii homepage robos kyom mok, knong homepage domner kah tomada.
bong sabaay kort edit oy rouch houy (orkun mjas sneah)
songkhim tha Monalysa sdab banh mdong nis. orkun.
yap_nass wrote:bong Sabaay: sdab banh houy baht, orkun. the song you posted is the original, the one that I posted but did not work was a copy sung by Sok Sreayneang haha Kyom ot del deng that mean bot original neng sos, banh sdab tov somleng chas loy cheang somleng nek tmey chgai nas. orkun mdong tiet bong.
bong Monalysa: chol chet bot neng deh? mdech kor chol chet dot kyom mles? nov tomnay teh bong? hehe
Aussiecambo: thanks for listening.
Monalysa wrote:Ber bong min tomné smarn tae bong ban jol leng lk nis re paoun yab hehe,,, :lol: :lol: :lol:yap_nass wrote:bong Sabaay: sdab banh houy baht, orkun. the song you posted is the original, the one that I posted but did not work was a copy sung by Sok Sreayneang haha Kyom ot del deng that mean bot original neng sos, banh sdab tov somleng chas loy cheang somleng nek tmey chgai nas. orkun mdong tiet bong.
bong Monalysa: chol chet bot neng deh? mdech kor chol chet dot kyom mles? nov tomnay teh bong? hehe
Sabaay wrote:
Lysa, Yap sour oun aeng tomnaih ot, ber tomnaih neang jong teak tong oy bong pross neang.Monalysa wrote:Ber bong min tomné smarn tae bong ban jol leng lk nis re paoun yab hehe,,, :lol: :lol: :lol:yap_nass wrote:bong Sabaay: sdab banh houy baht, orkun. the song you posted is the original, the one that I posted but did not work was a copy sung by Sok Sreayneang haha Kyom ot del deng that mean bot original neng sos, banh sdab tov somleng chas loy cheang somleng nek tmey chgai nas. orkun mdong tiet bong.
Monalysa wrote:Oh,, jong teak torng reung jeng jeng te. ah reung neng som ot leng jea mouy te :lol: :lol: :lol:Sabaay wrote:
Lysa, Yap sour oun aeng tomnaih ot, ber tomnaih neang jong teak tong oy bong pross neang.Monalysa wrote:Ber bong min tomné smarn tae bong ban jol leng lk nis re paoun yab hehe,,, :lol: :lol: :lol:yap_nass wrote:bong Sabaay: sdab banh houy baht, orkun. the song you posted is the original, the one that I posted but did not work was a copy sung by Sok Sreayneang haha Kyom ot del deng that mean bot original neng sos, banh sdab tov somleng chas loy cheang somleng nek tmey chgai nas. orkun mdong tiet bong.
Sabaay wrote:bong pross neang loy nass nah. Neang kompong rers bong srey tlaiy, bong pross neang laór ster rok neak preab min ban, same to her.Monalysa wrote:Oh,, jong teak torng reung jeng jeng te. ah reung neng som ot leng jea mouy te :lol: :lol: :lol:Sabaay wrote:
Similar topics