Bong paoun na dael min torn vote borvor neary soum onjernh vote prous ka vote kir nov sol tae 2 tngeiy teat tai neng trov banh job heuy .
Heuy kyom sangkhirm tha neak dael min torn vote nov pel neng vote doy soch'jarirk .
Orkun
oy borng vimean, ort sroul te na bessdoung borng yab mean madong dol tov 2_3, kyom tha aning jea bessdoung photochopy ning na, kort sombou bessdong photocopy nas men te borng yab?vimeansnaeh wrote:ohhh loy dol heuy teuh naik na tov norh del ban tor toul pka pi yab nus thaem taing mean besdong 2-3 teat.
vote ouy klun aeng tov jung :lol:Sabaay wrote:Oyyyyyyyy, kyom pibak somrach nass, rohot dol eylov kyom ot torn ban vote teat, min deng vote oy mouy na soss!!! Klarch kith min jbass jess taeh vote norm oy mean pheap akyotetore. Tich ot vote lov neng!
borng sabaay ber borng vote aoy neak na kor ban kmean neak na tha ey te, ter beu borng min vote borng khoss chbab na, broyat kyom pding police na :lol:Sabaay wrote:Oyyyyyyyy, kyom pibak somrach nass, rohot dol eylov kyom ot torn ban vote teat, min deng vote oy mouy na soss!!! Klarch kith min jbass jess taeh vote norm oy mean pheap akyotetore. Tich ot vote lov neng!
oy vote aoy neak na kor ban dea, aoy tea borng yol tha somrum ning penh jet tov na, borng vote aoy torn tov ber vote min torn kyom pding police men te huey naSabaay wrote:Joss ber ot deng vote oy mouy na, min deng neak na la'or jeang neak na. Nick mean taeh 1, vote ban taeh 1, srey taeng oss 9 neak aeh noss. Jam bong kith sin. Kom jab bong, tich bong jab vign......hahaah
vote pel na kor ban dea, kom aoy tea hous pel ke tor toul na, oh huey reung tov brab borng dane aoy chab kiss kyom noss kyom ort klach te, ber kort mork kyom ning chab kiss kort aoy ban mun na, hahahhahaahhaaSabaay wrote:Bong vote sa'aek, kom bongkhorm bong pek merh, yisss. Tich hov bong Dane oy jab kiss lov.
Hahahaha, avatar neng loy mane rir? jear roob bong na, taeh peiy klarch bong Dane tha oy teat nass neerk! Jam merl tich teat deng knear huey..........hehehe.
Mariline wrote:vote pel na kor ban dea, kom aoy tea hous pel ke tor toul na, oh huey reung tov brab borng dane aoy chab kiss kyom noss kyom ort klach te, ber kort mork kyom ning chab kiss kort aoy ban mun na, hahahhahaahhaaSabaay wrote:Bong vote sa'aek, kom bongkhorm bong pek merh, yisss. Tich hov bong Dane oy jab kiss lov.
Hahahaha, avatar neng loy mane rir? jear roob bong na, taeh peiy klarch bong Dane tha oy teat nass neerk! Jam merl tich teat deng knear huey..........hehehe.
avatar ning louy men na borng, tea douch jea ort cheu te tha roub borng, huey borng eng klach borng dane pi rueng ey?
yap_nass wrote:cheng yerng cham merl oy chgan pnek hehe
kom phai ey nah...tous tlek lek 9 kor besdoung Yap nov mean chrern chonek tiet...oy tov Vimean mah chomnet tok oy kloun kyom mah chomnet lolz kreng tgai nah hav ot ey nham yok vear mor cha khney (ginger).
oy jing te, kyom sman tea mean reung ey? kyom keunh avatar bosskort domboung jong bass sork borngdane, huey nov mork tha jea roub kort teat, yab men borng sabaay, min ding jea jong leak muk dol na teat te, cham merl na thgnai na mouy tam tov merl muk dol pteas kort tea madong cham merl tov@~*Dane*~@ wrote:lolz avatar elle bong teub dou ahahahah elle dak roub douch chkout somnaeng she jess tov keng torn kom dey bong denh theak penh LK lolz
oy borng eng ey kor soy dol thngak hor, tea borng euy vote tov na, chat tuk na bompenh phearakech jea member roboss LK nos ey :lol:Tesan wrote: :surpris: lolz khchel vote nas prous tha ot ches vote ..........lolz hahahahah ana mouy khlarch neak deal me vote chanh ke ....... lolz
hahahahaha borng sabaay tov keng torn kom ey borng dane denh theak penh LK hahahhahaa, jong merl borng dane theak borng sabaay dol huey neak, arng kyom thver jea abith noss ey hahahhhahahahahahahahahaSabaay wrote:
Wow, srey saat pi neak niss pith jear saharv mane, lang soth taeh jab kiss knear........hahahah.
Mok pi avatar loy pek terb bong klarch bong Dane jronaen, lov kort jronaen mane, dork bors bong jorl batt. Bong Dane euy, kom tver barb oun, oun ot deng koss huey.Mariline wrote:vote pel na kor ban dea, kom aoy tea hous pel ke tor toul na, oh huey reung tov brab borng dane aoy chab kiss kyom noss kyom ort klach te, ber kort mork kyom ning chab kiss kort aoy ban mun na, hahahhahaahhaaSabaay wrote:Bong vote sa'aek, kom bongkhorm bong pek merh, yisss. Tich hov bong Dane oy jab kiss lov.
avatar ning louy men na borng, tea douch jea ort cheu te tha roub borng, huey borng eng klach borng dane pi rueng ey?
ke kiss knea jing na borng toss beiy srey douch knea, borng cham merl na thgnai na mouy kyom tov chab kiss borng eng aoy na ney madong naSabaay wrote:
Wow, srey saat pi neak niss pith jear saharv mane, lang soth taeh jab kiss knear........hahahah.
Mok pi avatar loy pek terb bong klarch bong Dane jronaen, lov kort jronaen mane, dork bors bong jorl batt. Bong Dane euy, kom tver barb oun, oun ot deng koss huey.Mariline wrote:vote pel na kor ban dea, kom aoy tea hous pel ke tor toul na, oh huey reung tov brab borng dane aoy chab kiss kyom noss kyom ort klach te, ber kort mork kyom ning chab kiss kort aoy ban mun na, hahahhahaahhaaSabaay wrote:Bong vote sa'aek, kom bongkhorm bong pek merh, yisss. Tich hov bong Dane oy jab kiss lov.
Similar topics