Kei norm knea tov na ? 44939


Join the forum, it's quick and easy

Kei norm knea tov na ? 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

Kei norm knea tov na ?

5 posters

Go down  Message [Page 1 of 1]

1Kei norm knea tov na ? Empty Kei norm knea tov na ? 25th February 2008, 9:17 pm

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

Heuy kei norm knea tov na oss heuy neng mech kor sngat mles ?
Prohel Bonhsangsa heuy mnak mnak york kou snaeh leak tok leng oy jol online derng ?
jam merl kyom tov jab york mork vinh oy oss kmean oy sol , jab york mork heuy kir leng oy vinh onjerng morng lean ondat

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

2Kei norm knea tov na ? Empty Re: Kei norm knea tov na ? 25th February 2008, 9:27 pm

Guest

Anonymous
Guest

lol! Main te deng bong Dane? Merl tov tngai bun song-sa konlong phut main, tae knung jet kou snaeh keh min torn phut te, keh nov sang pheap pa-aem la-haem jea muoy khnea nov leuy nor bong. hehehe

Tich tiet yeung neng kheunh peak pa-aem la-haem tam royeak sna-dey komnab robos keh derm-bey bonh-jak joun dol songsa jea ti srolanh robos keh. Heuy yeung jam tae ann rean preu peak pa-aem robos keh, yoh tov na men os ahhahaha

3Kei norm knea tov na ? Empty Re: Kei norm knea tov na ? 25th February 2008, 9:55 pm

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

joss ber bat kei men min oy bong tha . heuy lokta pel na ban dak komnap snaeha ei neng kei mouy dae ?
heuy dol na dol ney heuy lokta ?
yiss tomada jass jass rohas rork kou ban prous srey srey jol jet jass jass chhab slab neng all ban trorb hahahaa

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

4Kei norm knea tov na ? Empty Re: Kei norm knea tov na ? 25th February 2008, 10:02 pm

Guest

Anonymous
Guest

@~*Dane*~@ wrote:joss ber bat kei men min oy bong tha . heuy lokta pel na ban dak komnap snaeha ei neng kei mouy dae ?
heuy dol na dol ney heuy lokta ?
yiss tomada jass jass rohas rork kou ban prous srey srey jol jet jass jass chhab slab neng all ban trorb hahahaa

lol! lol! lol! Bong beu knnum jes taeng komnab la-or, phaen-dey pres baek jea buon nor. Euy lov neng knnum dol Germany heuy ta bong.

Knnum preu nick lokta pruos jong chhab ban kou, tae beu kromom kromom na pratna jong ban trorb nus keu ot heuy. hahaha Lokta dach yai smos. Mjang tiet beu keh bann heuy pratna oy chhab slab vinh kor pibak dae. Yang hoch nas lokta trov ros nov ban 50 jnam euy tiet nor. seuch

5Kei norm knea tov na ? Empty Re: Kei norm knea tov na ? 25th February 2008, 10:21 pm

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

paoun ott torn sak phorng mech derng , sak sorsai tov , bong kal mon min jess douch knea tae rean rean kor jess , but domboung sorsai ott derng ei tai .

hahahaaha lokta tae nick tae mjas nov kmeng neng ban kror slab noss tae tha min trov jivit merl ott keunh tei lokta euy . hahaha reung trorb na kor yap dae , mech min trov loto onjerng

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

6Kei norm knea tov na ? Empty Re: Kei norm knea tov na ? 25th February 2008, 10:47 pm

Guest

Anonymous
Guest

@~*Dane*~@ wrote:paoun ott torn sak phorng mech derng , sak sorsai tov , bong kal mon min jess douch knea tae rean rean kor jess , but domboung sorsai ott derng ei tai .

hahahaaha lokta tae nick tae mjas nov kmeng neng ban kror slab noss tae tha min trov jivit merl ott keunh tei lokta euy . hahaha reung trorb na kor yap dae , mech min trov loto onjerng

Wink Knnum tlorb sak labong dae, tae rol pel jab jung paka, dai robos knnum tun lvek lvork khmean komlang neng lerk paka te, heuy khuor kbal neng kor spirk nirk rok jung-juon kor ot ban dae. hmmm "Nis heuy mjeat monus kjil" lol!
Mjas nov khmeng euy bong? nak na kor thha knnum jas dae Wink pruos atajarek knnum neng yab mong, ban tae nov jea muoy ta ta ongkuy drink tea jor-jaek khnea leng neng hahahaha

Som oy bong trov Lotto lek thom mong, ban luy vol lean. Knnum ot dael leng angjeng ban nov tae kroh, heuy nirk jong mean rork plov min kheunh tiet hahahaha

7Kei norm knea tov na ? Empty Re: Kei norm knea tov na ? 25th February 2008, 11:04 pm

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

ber dei lvek lvork paoun aeng york dai mouy teat jab top oy vea morm tov na mean eit tov pibak rir mork york jang kers mork jorng keab vea haahahaha .

hahahahaahahahaha kmeng komnit jass proser ter kir krorn jea jass komnit kmeng na lokta

hahaha bong ott dael leng tai bong pros kort neak leng tngeiy mon kai trov 15 neak heuy mnak 8 lean € bong pros kort kva tae 1 lek soy men .somnarng yeung min torn dol hehe

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

8Kei norm knea tov na ? Empty Re: Kei norm knea tov na ? 26th February 2008, 1:00 am

~Khemarak~

~Khemarak~
LK Member
LK Member

kyom tah keh tov krap tirk kmoum oss hery, hahaha

9Kei norm knea tov na ? Empty Re: Kei norm knea tov na ? 26th February 2008, 4:50 am

vimeansnaeh

vimeansnaeh
Miss LK 2008
Miss LK 2008

hehe ment men te bong dane .paoun tha mork pi bonsongsa ment taon oss jomhaiy nov leuy te ban jear ott mean naik na mork online jeng nus .prous naik klas nov rovul taeh sasong knear ment taon oss sech skey nov leuy te jeng heuy ban jear ott ban mork online na bong srey. dance :23: :bisou: fete sexy

10Kei norm knea tov na ? Empty Re: Kei norm knea tov na ? 26th February 2008, 5:29 am

NySai

avatar
Administrator
Administrator

:D :D :D

11Kei norm knea tov na ? Empty Re: Kei norm knea tov na ? 26th February 2008, 6:00 am

KhmerUS

KhmerUS
Super Moderator
Super Moderator

KhmerLover wrote:kyom tah keh tov krap tirk kmoum oss hery, hahaha
LolZ komloss nis min deng aeng jess deng ei na krap tirk kmom ei te....hahaahaha

http://www.lovekhmer.com

12Kei norm knea tov na ? Empty Re: Kei norm knea tov na ? 26th February 2008, 6:01 am

KhmerUS

KhmerUS
Super Moderator
Super Moderator

@~*Dane*~@ wrote:Heuy kei norm knea tov na oss heuy neng mech kor sngat mles ?
Prohel Bonhsangsa heuy mnak mnak york kou snaeh leak tok leng oy jol online derng ?
jam merl kyom tov jab york mork vinh oy oss kmean oy sol , jab york mork heuy kir leng oy vinh onjerng morng lean ondat
min bach ouy tov jab torn mor douy klun aeng mourng kekekeeke

http://www.lovekhmer.com

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum