Srolanh Khmer, Raksa & Kapea Khmer - Page 2 44939


Join the forum, it's quick and easy

Srolanh Khmer, Raksa & Kapea Khmer - Page 2 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

Srolanh Khmer, Raksa & Kapea Khmer

+9
Punlir_Chet
khmerkondal
64
MjasSnaehSomnop
ReaLKhmeR
Vechra
KhmerUS
NySai
taing
13 posters

Go to page : Previous  1, 2

Go down  Message [Page 2 of 2]

31Srolanh Khmer, Raksa & Kapea Khmer - Page 2 Empty Re: Srolanh Khmer, Raksa & Kapea Khmer 3rd March 2008, 3:02 am

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

taing wrote:nis heuy dael keh hao tha ka thlak chos nai vabbakthor Khmer dael tveu oiy Khmer jes jorn tveu barb Khmer knear aeng.

It's a long issue to talk which can't be finished with just few words. Yet, jun jeat Khmer just keep in mind, Srolanh Khmer, Raksa & Kapea Khmer. Wink

ReaLKhmeR wrote:
taing wrote:kir pi bak tha dae roeung nis. tae tam kom nit knhom kir srolanh Khmer nas nirng mean 2 baeb, 1 baeb keh niyeay tha srolanh Khmer nas hey keh kor tveu dirm3 jeat Khmer dae heuy ar ma baeb teat nos keh niyeay tha srolanh Khmer nas tae keh tver ie dirm3 sas dor'tey vinh... ar srorlanh Khmer nas baeb ti 2 nis heuy dael tveu oiy Khmer orss tirk sors tov touch nhib nhib nirng. :P


ReaLKhmeR wrote:Jeng heuy ban dey khmer vea oss neng na........

prous ey khmer srolanh khmer nas....... kir srolanh lerng oss tirk dey.


Yes Taing. mor pi khmer srolanh khmer pek neng heuy ban jear khmer tver barb khmer knea ang tov vinh. Douch jear khmer na man om narch tver barb nak krey kro. kheunh ke krey kro heuy ban khmer srolanh khmer jiss janh khmer krey kro tov vinh......

Nis rir hav tha KHMER SROLANH KHMER nous. ber khmer srolanh khmer pit maen Soum Khmer jouy khmer phong.

Ter Khmer SROLANH khmer nov trong na.............. kir kmean te???????????

Yes it a long issues. cant finish with a few words.......

http://profile.imeem.com/7qZ6TSq

32Srolanh Khmer, Raksa & Kapea Khmer - Page 2 Empty Re: Srolanh Khmer, Raksa & Kapea Khmer 4th March 2008, 11:41 pm

~Khemarak~

~Khemarak~
LK Member
LK Member

i'm not old enough to talk about this, but i think , everything that happened is already passed, so tous bey jear sday yarng na kor vear min barn mok vinh daer..instate of worry, mad...let's do something to help the country, don't look at what happened in the passes, let's try to find the way to solve the problem for the next day..and make it better !

33Srolanh Khmer, Raksa & Kapea Khmer - Page 2 Empty Re: Srolanh Khmer, Raksa & Kapea Khmer 5th March 2008, 1:31 am

taing

taing
LK VIP
LK VIP

Said not old enough to talk about it, but ur idea is complete old. we learn from the past is the best way to succeed.

KhmerLover wrote:i'm not old enough to talk about this, but i think , everything that happened is already passed, so tous bey jear sday yarng na kor vear min barn mok vinh daer..instate of worry, mad...let's do something to help the country, don't look at what happened in the passes, let's try to find the way to solve the problem for the next day..and make it better !

34Srolanh Khmer, Raksa & Kapea Khmer - Page 2 Empty Re: Srolanh Khmer, Raksa & Kapea Khmer 5th March 2008, 2:05 am

Sabaay

Sabaay
Administrator
Administrator

Ness!!! Cut maih daiy oy mouy, tok jear kar paign jet.
Loy nass komnap niss, jess reab peak pich la'or taem mean neiy jrov. Orkun baht!

http://www.lovekhmer.com

35Srolanh Khmer, Raksa & Kapea Khmer - Page 2 Empty Re: Srolanh Khmer, Raksa & Kapea Khmer 5th March 2008, 2:17 am

taing

taing
LK VIP
LK VIP

min hean tor'tuol york teh tean. klach Sabaay tov jear jun pi'ka maih daiy tov. sor'seu tae mort barn heuy min bach katt maih daiy oiy teh. :P

Sabaay wrote:Ness!!! Cut maih daiy oy mouy, tok jear kar paign jet.
Loy nass komnap niss, jess reab peak pich la'or taem mean neiy jrov. Orkun baht!

36Srolanh Khmer, Raksa & Kapea Khmer - Page 2 Empty Re: Srolanh Khmer, Raksa & Kapea Khmer 5th March 2008, 2:20 am

Sabaay

Sabaay
Administrator
Administrator

Tous totoul kor min oy daeh baht! Kroan taeh niyeay tok jear kech bong'heuy bon teh teuh, jam bach peiy rir kour sorm eiy jrern?........hahahaha.

http://www.lovekhmer.com

37Srolanh Khmer, Raksa & Kapea Khmer - Page 2 Empty Re: Srolanh Khmer, Raksa & Kapea Khmer 5th March 2008, 2:26 am

taing

taing
LK VIP
LK VIP

nis keh hav tha min kann peak sach'jak. nis somnang heuy dael knhom ortt york, beu Taing tor'tuol york medaiy 1 nirng chbas jear vi'vor heuy niyeay ortt sach'chhak baeb nis. :surpris:

Sabaay wrote:Tous totoul kor min oy daeh baht! Kroan taeh niyeay tok jear kech bong'heuy bon teh teuh, jam bach peiy rir kour sorm eiy jrern?........hahahaha.

38Srolanh Khmer, Raksa & Kapea Khmer - Page 2 Empty Re: Srolanh Khmer, Raksa & Kapea Khmer 5th March 2008, 2:30 am

Sabaay

Sabaay
Administrator
Administrator

Yeee, kith oy jbass tov merl, peak onjeng jear peak sajak daeh? Kyom na hean cut maih daiy kloun aeng nous? Yap mane.

http://www.lovekhmer.com

39Srolanh Khmer, Raksa & Kapea Khmer - Page 2 Empty Re: Srolanh Khmer, Raksa & Kapea Khmer 5th March 2008, 2:34 am

taing

taing
LK VIP
LK VIP

phey heuy ie? chors mun nirng nor na tha cut maih daiy oiy 1 nos? tae kroiy mork kor tha niyeay oiy heuy heuy tov. nirng heuy keh tha ortt kann peak sajak. mean neak douch Sabaay nov LK chirng barn mean komnap neak klas suo tha Peak Sachak Nov ae Na? Lolzzz :P

Sabaay wrote:Yeee, kith oy jbass tov merl, peak onjeng jear peak sajak daeh? Kyom na hean cut maih daiy kloun aeng nous? Yap mane.

40Srolanh Khmer, Raksa & Kapea Khmer - Page 2 Empty Re: Srolanh Khmer, Raksa & Kapea Khmer 5th March 2008, 2:37 am

Sabaay

Sabaay
Administrator
Administrator

Ogggnn ngognnnnnn??? Mech tov jeng oss tov? Niss min mane hov peak sajak rir min sajak teh, you aeng yap huey! Niss keh hov tha kar niyeay lang seuch, jeng ban oy kith sar tmeiy tha cut maih daiy kloun aeng neng sorm jear kar pith daeh rir teh? niyeay lang psang, niyeay kohork psang! Chob niyeay teat huey! Jam merl ber min chleuy tha, kyom kor niyeay lang ning sabaay aeng daeh teuh!

http://www.lovekhmer.com

41Srolanh Khmer, Raksa & Kapea Khmer - Page 2 Empty Re: Srolanh Khmer, Raksa & Kapea Khmer 5th March 2008, 2:44 am

taing

taing
LK VIP
LK VIP

domboung leuy knhom ort chorng barn maih daiy Sabaay teh, kal oiy knhom nirng. dorl tae sabaay laeng oiy, knhom douch jear chorng barn vinh, pruos chorng denh jeung monos khouch douch Sabaay chirng. Ok, prors nirng prors min bach mean peak sachak ie teh tuk oiy srey srey tov, ok? yol prorm chab daiy 1 na hello .


Sabaay wrote:Ogggnn ngognnnnnn??? Mech tov jeng oss tov? Niss min mane hov peak sajak rir min sajak teh, you aeng yap huey! Niss keh hov tha kar niyeay lang seuch, jeng ban oy kith sar tmeiy tha cut maih daiy kloun aeng neng sorm jear kar pith daeh rir teh? niyeay lang psang, niyeay kohork psang! Chob niyeay teat huey! Jam merl ber min chleuy tha, kyom kor niyeay lang ning sabaay aeng daeh teuh!

42Srolanh Khmer, Raksa & Kapea Khmer - Page 2 Empty Re: Srolanh Khmer, Raksa & Kapea Khmer 5th March 2008, 5:04 am

SangsaSabaay

SangsaSabaay
New Active
New Active

kyom kor srolanh khmer de onjeng heuy ban jea joul donderng sabaay na baht
komna taeng louy
thank you

43Srolanh Khmer, Raksa & Kapea Khmer - Page 2 Empty Re: Srolanh Khmer, Raksa & Kapea Khmer 5th March 2008, 9:44 am

NySai

avatar
Administrator
Administrator

kyom songsai songsasabaay nis dol houy? kir songsai tha srey der tuor jea pross :lol: :lol: :lol:
SangsaSabaay wrote:kyom kor srolanh khmer de onjeng heuy ban jea joul donderng sabaay na baht
komna taeng louy
thank you

44Srolanh Khmer, Raksa & Kapea Khmer - Page 2 Empty Re: Srolanh Khmer, Raksa & Kapea Khmer 5th March 2008, 11:19 am

taing

taing
LK VIP
LK VIP

knhom ortt dirng teh. sabaay kor chhleuy (bart), sangsasabaay kor chhleuy (bart), ort yol sors. Lysa juoy tarm darn parhong teu jear srey rir pros? beu dirng heuy juoy ksirb brab knhom pahorng. orkun tuk jear mun. :P


Monalysa wrote:kyom songsai songsasabaay nis dol houy? kir songsai tha srey der tuor jea pross :lol: :lol: :lol:

45Srolanh Khmer, Raksa & Kapea Khmer - Page 2 Empty Re: Srolanh Khmer, Raksa & Kapea Khmer 5th March 2008, 12:30 pm

Sabaay

Sabaay
Administrator
Administrator


Neh neak! keut eiy?Leb tnam koss rir yang na? Kvass nick dak nass rir ban dak jeng? Yerng jarv knear huey, pross doch knear teh baht. Kom jong srolagn kyom, kyom jear pross min srolagn pross knear aeng teh baht! Ah mee ta poot, bapakam bapakam, klarch tomajeat jaih sdeiy nass lok euy!

Doh nick tov, tich rot jorl sbaek jerng!



SangsaSabaay wrote:kyom kor srolanh khmer de onjeng heuy ban jea joul donderng sabaay na baht
komna taeng louy
thank you

http://www.lovekhmer.com

46Srolanh Khmer, Raksa & Kapea Khmer - Page 2 Empty Re: Srolanh Khmer, Raksa & Kapea Khmer 5th March 2008, 6:41 pm

KhmerUS

KhmerUS
Super Moderator
Super Moderator

Sabaay wrote:
Neh neak! keut eiy?Leb tnam koss rir yang na? Kvass nick dak nass rir ban dak jeng? Yerng jarv knear huey, pross doch knear teh baht. Kom jong srolagn kyom, kyom jear pross min srolagn pross knear aeng teh baht! Ah mee ta poot, bapakam bapakam, klarch tomajeat jaih sdeiy nass lok euy!

Doh nick tov, tich rot jorl sbaek jerng!



SangsaSabaay wrote:kyom kor srolanh khmer de onjeng heuy ban jea joul donderng sabaay na baht
komna taeng louy
thank you
LolZ jarv knear? hahaahaha

http://www.lovekhmer.com

47Srolanh Khmer, Raksa & Kapea Khmer - Page 2 Empty Re: Srolanh Khmer, Raksa & Kapea Khmer 5th March 2008, 8:07 pm

khmerkondal

khmerkondal
Movie Poster
Movie Poster

taing wrote:knhom teub nirng taeng chorb pleam, mork post nov LK plaet. beu mean chom nuch kvas khat ie, juoy kae dom rov pahorng pruos knhom ortt mean jom'neanh khang taeng ie teh, krorn tae taeng jea ka komsan ar'rom pun nors. Heuy kom prorkann ie beu mean peak jrol jruos ie na. Very Happy


Srolanh Khmer, Raksa & Kapea Khmer - Page 2 Srolan10

orkun taing somrab komnap kir vea onh cheung men khmer yeung pi derm
tae mok dol pachoborn nis hummm rok yuol min trov soss ??

48Srolanh Khmer, Raksa & Kapea Khmer - Page 2 Empty Re: Srolanh Khmer, Raksa & Kapea Khmer 7th March 2008, 2:31 am

taing

taing
LK VIP
LK VIP

borng bart, mork pi chirng doiy sa samaiy nis tlak chors nov CULTURE na borng. mneak mneak sror'lanh tae orm nach, plech orss heuy pror'tes jeat. tae neak srorlanh pror'tes jeat ortt mean orm nach.

"sok chit peak duong tuos 3 knhom yuon oiy tae tveu thom".


khmerkondal wrote:
orkun taing somrab komnap kir vea onh cheung men khmer yeung pi derm
tae mok dol pachoborn nis hummm rok yuol min trov soss ??

49Srolanh Khmer, Raksa & Kapea Khmer - Page 2 Empty Re: Srolanh Khmer, Raksa & Kapea Khmer 17th July 2008, 11:47 am

taing

taing
LK VIP
LK VIP

Siem ar'lov min khos pi knhom sor'seh maen, min bors'borng kom nit chleat pean dei Khmer sors... grrrrrr:keng: grrrrr :keng:grrrrrrr :keng:grrrrrrrr :keng:grrrrrr:keng: grrrrr :keng:grrrrrrr :keng:grrrrrrrr grrrrrr:keng: grrrrr :keng:grrrrrrr :keng:grrrrrrrr grrrrrr:keng: grrrrr :keng:grrrrrrr :keng:grrrrrrrr grrrrrr:keng: grrrrr :keng:grrrrrrr :keng:grrrrrrrr grrrrrr:keng: grrrrr :keng:grrrrrrr :keng:grrrrrrrr grrrrrr:keng: grrrrr :keng:grrrrrrr :keng:grrrrrrrr grrrrrr:keng: grrrrr :keng:grrrrrrr :keng:grrrrrrrr grrrrrr:keng: grrrrr :keng:grrrrrrr :keng:grrrrrrrr grrrrrr:keng: grrrrr :keng:grrrrrrr :keng:grrrrrrrr grrrrrr:keng: grrrrr :keng:grrrrrrr :keng:grrrrrrrr grrrrrr:keng: grrrrr :keng:grrrrrrr :keng:grrrrrrrr grrrrrr:keng: grrrrr :keng:grrrrrrr :keng:grrrrrrrr grrrrrr:keng: grrrrr :keng:grrrrrrr :keng:grrrrrrrr grrrrrr:keng: grrrrr :keng:grrrrrrr :keng:grrrrrrrr grrrrrr:keng: grrrrr :keng:grrrrrrr :keng:grrrrrrrr grrrrrr:keng: grrrrr :keng:grrrrrrr :keng:grrrrrrrr

Sponsored content



Back to top  Message [Page 2 of 2]

Go to page : Previous  1, 2

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum