Join the forum, it's quick and easy
rosehonn wrote:hahahaha
khenh konlaeng kmorch jiss moto te? hehehehe na ke kor rot dae kyom seuch larng karng plich douk dung hearm kom ei kert chea ah nak berk moto ning bat kekekeekke@~*Dane*~@ wrote:
niss ber sen jea kyom vinh kir pnheak min bach niyeay tei,
orkun kus
purk nak dae rot nous sot tae purk Homeless do you know? ke mor bonlarch knear kirt kirt tov soum bei tae homeless kor jess jong ros dael klarch kmorch rot larng na nei hahaahha komplaeng main seuch larng juk pos. lolzZz@~*Dane*~@ wrote:yes kom tha kai kyom tha ber sen jea you vinh kir you aeng rort pa akch pa ken douch kai dae heuy ahhhaa
you keunh mnak keng tam plov tai ? rort jros phouy nov rort mork york vinh.
When kyom keunh konlaeng kmouch nov psa tver oy kyom nirk keunh dol KUS , you jam merl tngeiy na you angkuy leng internet vea mork pi krory you onjeng dae hahahahahahaa
Last edited by KhmerUS on 4th March 2008, 1:27 am; edited 1 time in total
heheeh dung ei tha ber pngeak phorng ei phorng. hehehehe@~*Dane*~@ wrote:yeung norm knea seuch ae knea noss vinh rort jang pakach pa ken
kyom tha niss ber sen jea der jea mouy kus heuy mean kmouch jiss moto onjerng kyom kit tha you kor rort jorl kyom dae ahahahaa
hahahaha@~*Dane*~@ wrote:bong srolanh oun nass tae pel mean asorn bong soum tov mon heuy oun hahaahaha
hahahaah niyeay dorch merl khenh jeng LolZzZZ@~*Dane*~@ wrote:tha min trov tai kus heuy ,
rort jorl sen jam somtos krory hahaahaha
skol jet nass nor tus tae khos sos, kyom sok jet eew kor Dane rot chea mouy knear min rot jol te hehehe@~*Dane*~@ wrote:lolz joss ber merl tov vea onjerng men
» General » Jokes » hahaahahahaha