Mean bong paoun chow pross/srey nah khernh paoun Kteuy te? 44939


Join the forum, it's quick and easy

Mean bong paoun chow pross/srey nah khernh paoun Kteuy te? 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

Mean bong paoun chow pross/srey nah khernh paoun Kteuy te?

+3
SangsaSabaay
Sabaay
Bokator
7 posters

Go down  Message [Page 1 of 1]

Bokator

Bokator
New Active
New Active

Kyom yum minh keng soben khernh paoun kteuy robos kyom (Sabaay). tae nov peal dael kyom deung kloun srap tae batt paoun kteuy tov nah batt...Mean bong paoun nah khernh paoun Kteuy kyom te?

Sabaay

Sabaay
Administrator
Administrator

Jam bach prokass sour neak na norm vang chngaiy? Sour kyom tov deng huey. Sabaay nov neng, pril pnek rir lokbong?

http://www.lovekhmer.com

Bokator

Bokator
New Active
New Active

Sabaay wrote:Jam bach prokass sour neak na norm vang chngaiy? Sour kyom tov deng huey. Sabaay nov neng, pril pnek rir lokbong?
....lolz..proheal ott pril pnehk te prous eiy loup mok leang ach pnek ott heuy..tae nov tae min khernh...hmmmm...yap man jourp knong soben kor chnass jourp online kor chnass...paoun kteuy mouy niss yap man...

Sabaay

Sabaay
Administrator
Administrator

Ber deng tha kyom yap heuy chnass jeng khorm tarm rok kyom tver eiy? mean kar eiy daeh lokbong?

http://www.lovekhmer.com

Bokator

Bokator
New Active
New Active

Sabaay wrote:Ber deng tha kyom yap heuy chnass jeng khorm tarm rok kyom tver eiy? mean kar eiy daeh lokbong?
ott mean kar eiy thom dom te..nirk kor mork rok tov neung nah....Very Happy

SangsaSabaay

SangsaSabaay
New Active
New Active

Bokator rork sangsa kyom tver avey dae baht ? sabaay neang rovol der leng komsan mort samuth jeamouy kyom

Bokator

Bokator
New Active
New Active

SangsaSabaay wrote:Bokator rork sangsa kyom tver avey dae baht ? sabaay neang rovol der leng komsan mort samuth jeamouy kyom
..lolz, min torn reap kar phong norm knear der sah song tov huey...koch propeiy neiy khmer oss...Wink

SangsaSabaay

SangsaSabaay
New Active
New Active

min khos té baht prous kyom neng sabaay ban pjorb peak knea rouch heuy
pourk yeung mean sit der leng ban , kyom ban tov som ka ahnunhat pi aknakot pa mak kyom na baht

NySai

avatar
Administrator
Administrator

Jom!!! er nos sabaay mean songsa pi kal na vey ot prab khnea ouy deng phong te :lol:

SangsaSabaay

SangsaSabaay
New Active
New Active

mok pi kal mon min torn ban pjob peak yeung teang 2 min ton chbas onjerng ott torn hean niyeay tae eilov chbas huey na baht
Monalysa wrote: Jom!!! er nos sabaay mean songsa pi kal na vey ot prab khnea ouy deng phong te :lol:

yap_nass

yap_nass
Senior Member
Senior Member

Monalysa wrote: Jom!!! er nos sabaay mean songsa pi kal na vey ot prab khnea ouy deng phong te :lol:

chom!! kyom kor ot deng deh bong Monalysa...terb deng tgai nis.. :surpris:

SangsaSabaay

SangsaSabaay
New Active
New Active

yap_nass wrote:
Monalysa wrote: Jom!!! er nos sabaay mean songsa pi kal na vey ot prab khnea ouy deng phong te :lol:

chom!! kyom kor ot deng deh bong Monalysa...terb deng tgai nis.. :surpris:
eiylov ban deng heuy tha sabaay mean sangsa onjerng heuy ban neang min sov mean pel mork online prous rovol der leng jea mouy kyom na baht

NySai

avatar
Administrator
Administrator

Songsai tae niyeay kohok ke te. jam ouy sabaay mor borksraiy kloun aeng vinh :P
SangsaSabaay wrote:
yap_nass wrote:
Monalysa wrote: Jom!!! er nos sabaay mean songsa pi kal na vey ot prab khnea ouy deng phong te :lol:

chom!! kyom kor ot deng deh bong Monalysa...terb deng tgai nis.. :surpris:
eiylov ban deng heuy tha sabaay mean sangsa onjerng heuy ban neang min sov mean pel mork online prous rovol der leng jea mouy kyom na baht

SangsaSabaay

SangsaSabaay
New Active
New Active

kyom min kohok neak neang monalysa te na baht :d neak neang ham sour sangsa somlanh jet kyom jos

NySai

avatar
Administrator
Administrator

kom phey kyom neng suor sabaay houy na :lol:

Bokator

Bokator
New Active
New Active

Monalysa wrote:kom phey kyom neng suor sabaay houy na :lol:
ber min jess kohok keh te kom kohok eiy vear bap...srey douch knear tver sangsa yang mech tov...yap man...

NySai

avatar
Administrator
Administrator

lol BKT jong tha neak na srey? hmm ber songsasabaay jea srey anjeng mean tae sabaay jea pros ot penh leakanak te anjeng nos(jk) hahaha,,,,,,,

Bokator wrote:
Monalysa wrote:kom phey kyom neng suor sabaay houy na :lol:
ber min jess kohok keh te kom kohok eiy vear bap...srey douch knear tver sangsa yang mech tov...yap man...

Sabaay

Sabaay
Administrator
Administrator

Norm knear keut eiy oss huey?????? Oyyyyyyyyy, mech norm knear tov jeng oss tov? NIck songsasabaay neng kergn tang pi site psang, jol dol Lk mech kor mean nick neng teat? Neak na keh neng? Ngam tirk nov? songsaiy ot krob tirk heuy merl tov!

http://www.lovekhmer.com

khmerkondal

khmerkondal
Movie Poster
Movie Poster

Sabaay wrote:Norm knear keut eiy oss huey?????? Oyyyyyyyyy, mech norm knear tov jeng oss tov? NIck songsasabaay neng kergn tang pi site psang, jol dol Lk mech kor mean nick neng teat? Neak na keh neng? Ngam tirk nov? songsaiy ot krob tirk heuy merl tov!

nous nous aeng tha heuy tha !! pas neak na min pas pas lier boros daiy aek muoy nis jom
jea dark aoy krob tirk tae mdong haha lolz ..(kteuy tha min kteuy ber muoy mat na kor baht baht tae rohott cheung ter nor na kai tha ott kteuy ban..

Sabaay

Sabaay
Administrator
Administrator

Pu aeng niyeay eiy teat huey neng? Ot yul teh. Neak na boross daiy aek?




khmerkondal wrote:
Sabaay wrote:Norm knear keut eiy oss huey?????? Oyyyyyyyyy, mech norm knear tov jeng oss tov? NIck songsasabaay neng kergn tang pi site psang, jol dol Lk mech kor mean nick neng teat? Neak na keh neng? Ngam tirk nov? songsaiy ot krob tirk heuy merl tov!

nous nous aeng tha heuy tha !! pas neak na min pas pas lier boros daiy aek muoy nis jom
jea dark aoy krob tirk tae mdong haha lolz ..(kteuy tha min kteuy ber muoy mat na kor baht baht tae rohott cheung ter nor na kai tha ott kteuy ban..

http://www.lovekhmer.com

NySai

avatar
Administrator
Administrator

Kraeng nick neng ke tha jea songsa kloun hor. houy mech kor mor tver jea chngoil yang nis anjeng sabaay?
Sabaay wrote:Norm knear keut eiy oss huey?????? Oyyyyyyyyy, mech norm knear tov jeng oss tov? NIck songsasabaay neng kergn tang pi site psang, jol dol Lk mech kor mean nick neng teat? Neak na keh neng? Ngam tirk nov? songsaiy ot krob tirk heuy merl tov!

Sabaay

Sabaay
Administrator
Administrator

Kyom ot del skorl kort mah matt phong neng!

http://www.lovekhmer.com

BoNG_LeaK

BoNG_LeaK
LK VIP
LK VIP

ort mean na ke hor kyom dod

http://www.khmerzone.org

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum