Som Kseb Mouy!! 44939


Join the forum, it's quick and easy

Som Kseb Mouy!! 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

Som Kseb Mouy!!

+4
taing
MjasSnaehSomnop
KAP ANG
Vechra
8 posters

Go to page : 1, 2  Next

Go down  Message [Page 1 of 2]

1Som Kseb Mouy!! Empty Som Kseb Mouy!! 6th March 2008, 1:36 am

Vechra

Vechra
LK Member
LK Member

Soursdey Bong Puon Krob Neak!! Songkim neak teang ors sok sa bai dorch ro_dorng!

Vechra Som Sour Mouy .

Mitt pheak "jitt_ snert" heuy " Songsa" ter vea khos knea trong kanleang nah tou Question Jouy brab phong ban teh Neak.

2Som Kseb Mouy!! Empty Re: Som Kseb Mouy!! 6th March 2008, 1:51 am

KAP ANG

KAP ANG
Administrator
Administrator

JOM...vechra trov kar moy dea hor? Wink :D

https://www.dailymotion.com/7wonder

3Som Kseb Mouy!! Empty Re: Som Kseb Mouy!! 6th March 2008, 1:55 am

Vechra

Vechra
LK Member
LK Member

KAP ANG wrote:JOM...vechra trov kar moy dea hor? Wink :D
Soursdey Bong Pross!! Jah trov heuy .hehehe jorng durng rou jeat vea. lolz

4Som Kseb Mouy!! Empty Re: Som Kseb Mouy!! 6th March 2008, 1:58 am

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

khos knea mek dai paoun srey khos knea trorng
Mittphak snil snal kir jea monus dael yeung srolanh rorb ann klaing heuy ka srolanh noss kir mean trerm tae jea mitt .

but sangsa kir yeung srolanh knong ney snaeha

bong min sov poukae tai , torl lokta ban kort poukae hehehehe kort poukae jeang bong

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

5Som Kseb Mouy!! Empty Re: Som Kseb Mouy!! 6th March 2008, 1:58 am

taing

taing
LK VIP
LK VIP

Knhom som chhleuy hey na...

-beu nov pi muk sorng'sa ur heart beat faster, tae nov pi muk mit jit snit u just get happy.
-beu Vechra meul kaev phnaek sorng'sa vechra nirng muk kror'horm, tae beu meul kaev pnaek mit jit snit vinh Vechra tov jear nhor nhim.
-nov pi muk sorng'sa Vechra taeng tae ean prean tveu ar'vey khouch jea chhkorng chhkorng, tae mit jit snit Vechra arch tveu ie chorng tveu...

mean kom nit tae pun nirng teh, sorng'khirm tha ortt chak prorthen teh. :P



Vechra wrote:Soursdey Bong Puon Krob Neak!! Songkim neak teang ors sok sa bai dorch ro_dorng!

Vechra Som Sour Mouy .

Mitt pheak "jitt_ snert" heuy " Songsa" ter vea khos knea trong kanleang nah tou Question Jouy brab phong ban teh Neak.

6Som Kseb Mouy!! Empty Re: Som Kseb Mouy!! 6th March 2008, 1:59 am

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

Vechra wrote:
KAP ANG wrote:JOM...vechra trov kar moy dea hor? Wink :D
Soursdey Bong Pross!! Jah trov heuy .hehehe jorng durng rou jeat vea. lolz
seuch Vechra jang derng rours jeat ei kai ? seuch som seuch tech

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

7Som Kseb Mouy!! Empty Re: Som Kseb Mouy!! 6th March 2008, 2:02 am

Bokator

Bokator
New Active
New Active

Vechra wrote:Soursdey Bong Puon Krob Neak!! Songkim neak teang ors sok sa bai dorch ro_dorng!

Vechra Som Sour Mouy .

Mitt pheak "jitt_ snert" heuy " Songsa" ter vea khos knea trong kanleang nah tou Question Jouy brab phong ban teh Neak.
lolz, Vechra euyy..ker vear khos knear klang nas....mitt pheak ker niyeay tha "srolanh ropann" ri ea songsa ker niyeay tha " srolanh kong neiy snaeha" ker srolanh knear nas bat mork min ban huey jong rom pran jea mouy knear teat phong...Vechra yul rir nov?...lolz

8Som Kseb Mouy!! Empty Re: Som Kseb Mouy!! 6th March 2008, 2:03 am

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

Bokator wrote:
Vechra wrote:Soursdey Bong Puon Krob Neak!! Songkim neak teang ors sok sa bai dorch ro_dorng!

Vechra Som Sour Mouy .

Mitt pheak "jitt_ snert" heuy " Songsa" ter vea khos knea trong kanleang nah tou Question Jouy brab phong ban teh Neak.
lolz, Vechra euyy..ker vear khos knear klang nas....mitt pheak ker niyeay tha "srolanh ropann" ri ea songsa ker niyeay tha " srolanh kong neiy snaeha" ker srolanh knear nas bat mork min ban huey jong rom pran jea mouy knear teat phong...Vechra yul rir nov?...lolz
lolz Bokator chleuy douch kyom lean ondat

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

9Som Kseb Mouy!! Empty Re: Som Kseb Mouy!! 6th March 2008, 2:09 am

Bokator

Bokator
New Active
New Active

@~*Dane*~@ wrote:
Bokator wrote:
Vechra wrote:Soursdey Bong Puon Krob Neak!! Songkim neak teang ors sok sa bai dorch ro_dorng!

Vechra Som Sour Mouy .

Mitt pheak "jitt_ snert" heuy " Songsa" ter vea khos knea trong kanleang nah tou Question Jouy brab phong ban teh Neak.
lolz, Vechra euyy..ker vear khos knear klang nas....mitt pheak ker niyeay tha "srolanh ropann" ri ea songsa ker niyeay tha " srolanh kong neiy snaeha" ker srolanh knear nas bat mork min ban huey jong rom pran jea mouy knear teat phong...Vechra yul rir nov?...lolz
lolz Bokator chleuy douch kyom lean ondat
....jess tae tha huey kyom tham komnit kyom... :2:

10Som Kseb Mouy!! Empty Re: Som Kseb Mouy!! 6th March 2008, 2:11 am

Vechra

Vechra
LK Member
LK Member

@~*Dane*~@ wrote:khos knea mek dai paoun srey khos knea trorng
Mittphak snil snal kir jea monus dael yeung srolanh rorb ann klaing heuy ka srolanh noss kir mean trerm tae jea mitt .

but sangsa kir yeung srolanh knong ney snaeha

bong min sov poukae tai , torl lokta ban kort poukae hehehehe kort poukae jeang bong
Soursdey Bong srey!!
Puon skoil mnus mneak knong kbal Puon pel nah kor tha keh jea mittpheak but min durng heart aveay mean arom jom_leach pel min ban niyeay mouy tngai hark dorch nirk nirk.pel klass kur ouy so"ob nass.

11Som Kseb Mouy!! Empty Re: Som Kseb Mouy!! 6th March 2008, 2:15 am

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

Bokator wrote:
@~*Dane*~@ wrote:
Bokator wrote:
Vechra wrote:Soursdey Bong Puon Krob Neak!! Songkim neak teang ors sok sa bai dorch ro_dorng!

Vechra Som Sour Mouy .

Mitt pheak "jitt_ snert" heuy " Songsa" ter vea khos knea trong kanleang nah tou Question Jouy brab phong ban teh Neak.
lolz, Vechra euyy..ker vear khos knear klang nas....mitt pheak ker niyeay tha "srolanh ropann" ri ea songsa ker niyeay tha " srolanh kong neiy snaeha" ker srolanh knear nas bat mork min ban huey jong rom pran jea mouy knear teat phong...Vechra yul rir nov?...lolz
lolz Bokator chleuy douch kyom lean ondat
....jess tae tha huey kyom tham komnit kyom... :2:
yom ei ? kyom min ban tha ei na krorn jang tha you yol douch kyom ter
yom merl koun kmeng kmean skor krorb oy tai bat yom tov heuy min bat dombong lov neng seuch

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

12Som Kseb Mouy!! Empty Re: Som Kseb Mouy!! 6th March 2008, 2:16 am

Vechra

Vechra
LK Member
LK Member

taing wrote:Knhom som chhleuy hey na...

-beu nov pi muk sorng'sa ur heart beat faster, tae nov pi muk mit jit snit u just get happy.
-beu Vechra meul kaev phnaek sorng'sa vechra nirng muk kror'horm, tae beu meul kaev pnaek mit jit snit vinh Vechra tov jear nhor nhim.
-nov pi muk sorng'sa Vechra taeng tae ean prean tveu ar'vey khouch jea chhkorng chhkorng, tae mit jit snit Vechra arch tveu ie chorng tveu...

mean kom nit tae pun nirng teh, sorng'khirm tha ortt chak prorthen teh. :P



Vechra wrote:Soursdey Bong Puon Krob Neak!! Songkim neak teang ors sok sa bai dorch ro_dorng!

Vechra Som Sour Mouy .

Mitt pheak "jitt_ snert" heuy " Songsa" ter vea khos knea trong kanleang nah tou Question Jouy brab phong ban teh Neak.
Hi Taing!
Eya tlab heuy tarm merl...Pel Vechra niyeay mouy keh sa bai nass...tea pel klass kor min jong juob keh der kur sa"ob teat phong...Min durng keh jea Mitt rir songsa teh.

13Som Kseb Mouy!! Empty Re: Som Kseb Mouy!! 6th March 2008, 2:17 am

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

Vechra wrote:
@~*Dane*~@ wrote:khos knea mek dai paoun srey khos knea trorng
Mittphak snil snal kir jea monus dael yeung srolanh rorb ann klaing heuy ka srolanh noss kir mean trerm tae jea mitt .

but sangsa kir yeung srolanh knong ney snaeha

bong min sov poukae tai , torl lokta ban kort poukae hehehehe kort poukae jeang bong
Soursdey Bong srey!!
Puon skoil mnus mneak knong kbal Puon pel nah kor tha keh jea mittpheak but min durng heart aveay mean arom jom_leach pel min ban niyeay mouy tngai hark dorch nirk nirk.pel klass kur ouy so"ob nass.
ah neng kir ban ney tha paoun mean jet srolanh tov ler kei tech tech

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

14Som Kseb Mouy!! Empty Re: Som Kseb Mouy!! 6th March 2008, 2:18 am

Bokator

Bokator
New Active
New Active

Vechra wrote:
@~*Dane*~@ wrote:khos knea mek dai paoun srey khos knea trorng
Mittphak snil snal kir jea monus dael yeung srolanh rorb ann klaing heuy ka srolanh noss kir mean trerm tae jea mitt .

but sangsa kir yeung srolanh knong ney snaeha

bong min sov poukae tai , torl lokta ban kort poukae hehehehe kort poukae jeang bong
Soursdey Bong srey!!
Puon skoil mnus mneak knong kbal Puon pel nah kor tha keh jea mittpheak but min durng heart aveay mean arom jom_leach pel min ban niyeay mouy tngai hark dorch nirk nirk.pel klass kur ouy so"ob nass.
...lolz, Vechra mean sakdey snaeha huey mun dombong ker srolanh mittpheak huey kor srolanh jear snaeha tov...Very Happy

15Som Kseb Mouy!! Empty Re: Som Kseb Mouy!! 6th March 2008, 2:19 am

Vechra

Vechra
LK Member
LK Member

@~*Dane*~@ wrote:
Vechra wrote:
KAP ANG wrote:JOM...vechra trov kar moy dea hor? Wink :D
Soursdey Bong Pross!! Jah trov heuy .hehehe jorng durng rou jeat vea. lolz
seuch Vechra jang derng rours jeat ei kai ? seuch som seuch tech
Bong seurch ey nung. Kom seuch merl puon komphong aen.hehehe

16Som Kseb Mouy!! Empty Re: Som Kseb Mouy!! 6th March 2008, 2:21 am

Vechra

Vechra
LK Member
LK Member

@~*Dane*~@ wrote:
Vechra wrote:
@~*Dane*~@ wrote:khos knea mek dai paoun srey khos knea trorng
Mittphak snil snal kir jea monus dael yeung srolanh rorb ann klaing heuy ka srolanh noss kir mean trerm tae jea mitt .

but sangsa kir yeung srolanh knong ney snaeha

bong min sov poukae tai , torl lokta ban kort poukae hehehehe kort poukae jeang bong
Soursdey Bong srey!!
Puon skoil mnus mneak knong kbal Puon pel nah kor tha keh jea mittpheak but min durng heart aveay mean arom jom_leach pel min ban niyeay mouy tngai hark dorch nirk nirk.pel klass kur ouy so"ob nass.
ah neng kir ban ney tha paoun mean jet srolanh tov ler kei tech tech
Pitt mean rir bong srey ...Ouy ber pitt mean nuss pro_kort jea yab heuy knhom.

17Som Kseb Mouy!! Empty Re: Som Kseb Mouy!! 6th March 2008, 2:23 am

taing

taing
LK VIP
LK VIP

beu krorn tae sabbaiy chit pel niyeay jea'1 keh teh, kir nov trirm jea mit nov leuy. Taing mean tae trirs sdey teh, ka aknovatt jeak sdaeng ortt mean sors. "boy/girl friends come and go, friends are forever!"


Vechra wrote:
Hi Taing!
Eya tlab heuy tarm merl...Pel Vechra niyeay mouy keh sa bai nass...tea pel klass kor min jong juob keh der kur sa"ob teat phong...Min durng keh jea Mitt rir songsa teh.

18Som Kseb Mouy!! Empty Re: Som Kseb Mouy!! 6th March 2008, 2:23 am

Vechra

Vechra
LK Member
LK Member

Bokator wrote:
Vechra wrote:
@~*Dane*~@ wrote:khos knea mek dai paoun srey khos knea trorng
Mittphak snil snal kir jea monus dael yeung srolanh rorb ann klaing heuy ka srolanh noss kir mean trerm tae jea mitt .

but sangsa kir yeung srolanh knong ney snaeha

bong min sov poukae tai , torl lokta ban kort poukae hehehehe kort poukae jeang bong
Soursdey Bong srey!!
Puon skoil mnus mneak knong kbal Puon pel nah kor tha keh jea mittpheak but min durng heart aveay mean arom jom_leach pel min ban niyeay mouy tngai hark dorch nirk nirk.pel klass kur ouy so"ob nass.
...lolz, Vechra mean sakdey snaeha huey mun dombong ker srolanh mittpheak huey kor srolanh jear snaeha tov...Very Happy
Hi Bong Pross !!
Pitt mean rir BP...tea min arch tuv ruoch teh tarm merl pruos keh teang niyeay tha puon yab nass.

19Som Kseb Mouy!! Empty Re: Som Kseb Mouy!! 6th March 2008, 2:29 am

Vechra

Vechra
LK Member
LK Member

taing wrote:beu krorn tae sabbaiy chit pel niyeay jea'1 keh teh, kir nov trirm jea mit nov leuy. Taing mean tae trirs sdey teh, ka aknovatt jeak sdaeng ortt mean sors. "boy/girl friends come and go, friends are forever!"


Vechra wrote:
Hi Taing!
Eya tlab heuy tarm merl...Pel Vechra niyeay mouy keh sa bai nass...tea pel klass kor min jong juob keh der kur sa"ob teat phong...Min durng keh jea Mitt rir songsa teh.
Pel niyeay Taing Taing angjung .Knhom mean arom tha you sopheab boros nass.
Jung ban neiy tha min torn ey nus leuy. Vechra niyeay tomada sin joss. Very Happy

20Som Kseb Mouy!! Empty Re: Som Kseb Mouy!! 6th March 2008, 2:37 am

taing

taing
LK VIP
LK VIP

trov nhaek sech'kdey srorlanh nirng kar choul chit oiy dach pi knear barn oiy dach srach na barn yeung dirng tha ar'rorm yeung yang na "sorngsa rir mitt jit snit". vechra choul chit tae banh'chou Taing rohout, oiy tae juob Vechra, knhom douch jear chorng tae leus chheam yang mich teh.


Vechra wrote:Pel niyeay Taing Taing angjung .Knhom mean arom tha you sopheab boros nass.
Jung ban neiy tha min torn ey nus leuy. Vechra niyeay tomada sin joss. Very Happy

21Som Kseb Mouy!! Empty Re: Som Kseb Mouy!! 6th March 2008, 2:43 am

Bokator

Bokator
New Active
New Active

Vechra wrote:
Bokator wrote:
Vechra wrote:
@~*Dane*~@ wrote:khos knea mek dai paoun srey khos knea trorng
Mittphak snil snal kir jea monus dael yeung srolanh rorb ann klaing heuy ka srolanh noss kir mean trerm tae jea mitt .

but sangsa kir yeung srolanh knong ney snaeha

bong min sov poukae tai , torl lokta ban kort poukae hehehehe kort poukae jeang bong
Soursdey Bong srey!!
Puon skoil mnus mneak knong kbal Puon pel nah kor tha keh jea mittpheak but min durng heart aveay mean arom jom_leach pel min ban niyeay mouy tngai hark dorch nirk nirk.pel klass kur ouy so"ob nass.
...lolz, Vechra mean sakdey snaeha huey mun dombong ker srolanh mittpheak huey kor srolanh jear snaeha tov...Very Happy
Hi Bong Pross !!
Pitt mean rir BP...tea min arch tuv ruoch teh tarm merl pruos keh teang niyeay tha puon yab nass.
kou snaeha dael laor noos ker yerng srolanh yul jet knear ouy ban jreon...douch chness huey yerng trov tae srolanh robann jear mitt pheak rir kor bong paoun...nov peal yerng jess yul jet knear tov vinh tov mork huey yerng arch srolanh kear jear kou ahnakort...yang nis pith jear mean sopheakmongkol prous yerng jess yul jet knear..kou snaeha somkan ker trov jess srolanh huey yul jet knear nah paoun srey..tver tham bong pross tov min khos te..Wink

22Som Kseb Mouy!! Empty Re: Som Kseb Mouy!! 6th March 2008, 2:43 am

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

Vechra wrote:
@~*Dane*~@ wrote:
Vechra wrote:
KAP ANG wrote:JOM...vechra trov kar moy dea hor? Wink :D
Soursdey Bong Pross!! Jah trov heuy .hehehe jorng durng rou jeat vea. lolz
seuch Vechra jang derng rours jeat ei kai ? seuch som seuch tech
Bong seurch ey nung. Kom seuch merl puon komphong aen.hehehe
ean onjerng kan tae kour oy srolanh hahaaha , earn bontor teat tov seuch

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

23Som Kseb Mouy!! Empty Re: Som Kseb Mouy!! 6th March 2008, 2:46 am

Vechra

Vechra
LK Member
LK Member

taing wrote:trov nhaek sech'kdey srorlanh nirng kar choul chit oiy dach pi knear barn oiy dach srach na barn yeung dirng tha ar'rorm yeung yang na "sorngsa rir mitt jit snit". vechra choul chit tae banh'chou Taing rohout, oiy tae juob Vechra, knhom douch jear chorng tae leus chheam yang mich teh.


Vechra wrote:Pel niyeay Taing Taing angjung .Knhom mean arom tha you sopheab boros nass.
Jung ban neiy tha min torn ey nus leuy. Vechra niyeay tomada sin joss. Very Happy
Joss ber yang jong nheak ouy durng sech_kdeay srolanh rir kar joil jet nuss, yang yok aveay pi_nirch teb yang durng ban....Kom ba_rom aveay kar leus chhem nus pruos nuv LK nung mean DR jouy jreun nass....pel Vechra niyeay mouy you Vechra seuch ro_huot..jess kom pleang der ter. sman tea ort.

24Som Kseb Mouy!! Empty Re: Som Kseb Mouy!! 6th March 2008, 2:49 am

Vechra

Vechra
LK Member
LK Member

Bokator wrote:
Vechra wrote:
Bokator wrote:
Vechra wrote:
@~*Dane*~@ wrote:khos knea mek dai paoun srey khos knea trorng
Mittphak snil snal kir jea monus dael yeung srolanh rorb ann klaing heuy ka srolanh noss kir mean trerm tae jea mitt .

but sangsa kir yeung srolanh knong ney snaeha

bong min sov poukae tai , torl lokta ban kort poukae hehehehe kort poukae jeang bong
Soursdey Bong srey!!
Puon skoil mnus mneak knong kbal Puon pel nah kor tha keh jea mittpheak but min durng heart aveay mean arom jom_leach pel min ban niyeay mouy tngai hark dorch nirk nirk.pel klass kur ouy so"ob nass.
...lolz, Vechra mean sakdey snaeha huey mun dombong ker srolanh mittpheak huey kor srolanh jear snaeha tov...Very Happy
Hi Bong Pross !!
Pitt mean rir BP...tea min arch tuv ruoch teh tarm merl pruos keh teang niyeay tha puon yab nass.
kou snaeha dael laor noos ker yerng srolanh yul jet knear ouy ban jreon...douch chness huey yerng trov tae srolanh robann jear mitt pheak rir kor bong paoun...nov peal yerng jess yul jet knear tov vinh tov mork huey yerng arch srolanh kear jear kou ahnakort...yang nis pith jear mean sopheakmongkol prous yerng jess yul jet knear..kou snaeha somkan ker trov jess srolanh huey yul jet knear nah paoun srey..tver tham bong pross tov min khos te..Wink
Orkun Bong Pross deil brab...good night nah BP.

25Som Kseb Mouy!! Empty Re: Som Kseb Mouy!! 6th March 2008, 2:56 am

Vechra

Vechra
LK Member
LK Member

@~*Dane*~@ wrote:
Vechra wrote:
@~*Dane*~@ wrote:
Vechra wrote:
KAP ANG wrote:JOM...vechra trov kar moy dea hor? Wink :D
Soursdey Bong Pross!! Jah trov heuy .hehehe jorng durng rou jeat vea. lolz
seuch Vechra jang derng rours jeat ei kai ? seuch som seuch tech
Bong seurch ey nung. Kom seuch merl puon komphong aen.hehehe
ean onjerng kan tae kour oy srolanh hahaaha , earn bontor teat tov seuch
Murk puon luon kro_horm heuy. hehe Good night Bong srey !!See You!

26Som Kseb Mouy!! Empty Re: Som Kseb Mouy!! 6th March 2008, 2:59 am

taing

taing
LK VIP
LK VIP

Taing mean tov ornn ie reang komplaen nos, krorn tae min maen ar'jib ta. Love starts from the eyes (jea ka penh chit), like starts from the ears (jea ka choul chit). min chorng niyeay chreun teh tuk beuk sala borng rean vinh, tae tha mean tae sis neary teh mork rean nos pruos ie pas chorm kruo song ha. dane2


Vechra wrote:
taing wrote:trov nhaek sech'kdey srorlanh nirng kar choul chit oiy dach pi knear barn oiy dach srach na barn yeung dirng tha ar'rorm yeung yang na "sorngsa rir mitt jit snit". vechra choul chit tae banh'chou Taing rohout, oiy tae juob Vechra, knhom douch jear chorng tae leus chheam yang mich teh.


Vechra wrote:Pel niyeay Taing Taing angjung .Knhom mean arom tha you sopheab boros nass.
Jung ban neiy tha min torn ey nus leuy. Vechra niyeay tomada sin joss. Very Happy
Joss ber yang jong nheak ouy durng sech_kdeay srolanh rir kar joil jet nuss, yang yok aveay pi_nirch teb yang durng ban....Kom ba_rom aveay kar leus chhem nus pruos nuv LK nung mean DR jouy jreun nass....pel Vechra niyeay mouy you Vechra seuch ro_huot..jess kom pleang der ter. sman tea ort.

27Som Kseb Mouy!! Empty Re: Som Kseb Mouy!! 6th March 2008, 3:05 am

Vechra

Vechra
LK Member
LK Member

taing wrote:Taing mean tov ornn ie reang komplaen nos, krorn tae min maen ar'jib ta. Love starts from the eyes (jea ka penh chit), like starts from the ears (jea ka choul chit). min chorng niyeay chreun teh tuk beuk sala borng rean vinh, tae tha mean tae sis neary teh mork rean nos pruos ie pas chorm kruo song ha. dane2


Vechra wrote:
taing wrote:trov nhaek sech'kdey srorlanh nirng kar choul chit oiy dach pi knear barn oiy dach srach na barn yeung dirng tha ar'rorm yeung yang na "sorngsa rir mitt jit snit". vechra choul chit tae banh'chou Taing rohout, oiy tae juob Vechra, knhom douch jear chorng tae leus chheam yang mich teh.


Vechra wrote:Pel niyeay Taing Taing angjung .Knhom mean arom tha you sopheab boros nass.
Jung ban neiy tha min torn ey nus leuy. Vechra niyeay tomada sin joss. Very Happy
Joss ber yang jong nheak ouy durng sech_kdeay srolanh rir kar joil jet nuss, yang yok aveay pi_nirch teb yang durng ban....Kom ba_rom aveay kar leus chhem nus pruos nuv LK nung mean DR jouy jreun nass....pel Vechra niyeay mouy you Vechra seuch ro_huot..jess kom pleang der ter. sman tea ort.
hehehe niyeay nuv nung dorch beuk sala der ter...Jess luon tlai teat phong.hehehe plech Good night ! Good night nah! See you!!

28Som Kseb Mouy!! Empty Re: Som Kseb Mouy!! 6th March 2008, 6:34 am

KAP ANG

KAP ANG
Administrator
Administrator

kyom som tyme tik teart.......

srolanh jear songsa....pel jourb mok hok ob kvach.
srolanh jear mitt...pass tik ban heuy.... seuch seuch

are you ready vechra? lol!

https://www.dailymotion.com/7wonder

29Som Kseb Mouy!! Empty Re: Som Kseb Mouy!! 6th March 2008, 9:00 am

NySai

avatar
Administrator
Administrator

kyom som niyeay bontech jos na
Mit Jit snit neng songsa khos trong na

- Mit Jit Snit kir jea mnos mneak dael yerng skoil ke jreun jeang songsa. kyom tlorb lir ke tha Mit neng songsa ke jrers rers yok mit houy min yok songsa te pruos ke tha songsa mean pel na kor ban tae mit dael la or kom ror rok ban nas.


Vechra wrote:Soursdey Bong Puon Krob Neak!! Songkim neak teang ors sok sa bai dorch ro_dorng!

Vechra Som Sour Mouy .

Mitt pheak "jitt_ snert" heuy " Songsa" ter vea khos knea trong kanleang nah tou Question Jouy brab phong ban teh Neak.

30Som Kseb Mouy!! Empty Re: Som Kseb Mouy!! 6th March 2008, 10:29 am

Little_Bee

Little_Bee
Senior Member
Senior Member

Very Happy hehehe nhom ban merl yobol nak tang ors knea heuy mnak mnak kir pit chea pdol nov yobol laor laor nas dol bong vechra!

jompous yobol robos nhom vinh somrab somnur ti 1 : song sa Vs. mit jit snit khos knea mech?
answer: 1. mit jit snit = kir chea mit dael yul jet neng taeng tae nov kbae/ jouy tang pnek smarodei neng komlang kai dol yeung knong pel yeung jurp ka-lombak ri kor trov ka ke.

2. songsa = chea monus dael yeung srolanh, ahnet, koroup neng auy domlai. bessdoung robos yeung neng mean ahrom tha trov ka ke kroup pel velea.

Jomnoch dael khos knea roveng Mit Vs. songsa :

1-mit jit snit ark klai chea songsa ban douy
ngeay nov pel nak tang pi min ban komnot promden nei relationship. tae snaeha (songsa) pibak neng klai chea mit vinh ban nas.

2- mit jit snit ark tver auy yeung seuch sabbay. tae songsa ark tver auy yeung seuch sabbay (seuch sabbay =knong nei kok-kdao knong bessdoung neng mean ahrom pisses myang) heuy kor ark tver auy yeung yom neng mean ahrom chhir chab yang tngoun tngor...dael khos pi mit pheak krone tae ark tver auy yeung kheng/ yom knong nei kheng or sa'ob tomada ponnos.

3- mean roeung klass yeung ark niyeay brap mit jit snit ban, tae min ark yor roeung nos tov brap dol ke...why???? prous tha roeung dael yeung pibak jet kir yeung ark brap mit pheak prous yeung neng mean ahrom tha mit pheak ark romlek neng jouy pdol yobol laor laor. tae mol-haet dael min ark niyeay chea mouy songsa ban kir yeung min jong tver auy monus dael yeung srolanh mean ka prouy barom neng pibak jet ( mean nei tha ka srolanh mnus mnak kir tver auy yeung mean ahrom tha min trov tver auy ke min sabbay jet / mean roeung avei vai 'proha roup ke leuy---> duty of love is to protect s.o who we love).

Kom Mot som yeay tae 2-3 jomnoch nis ban heuy p'oun chhir kbal nas ngai nis min ark yeay jrun ban te. jam mean somnur ei bong ark sour mor paoun ban.

jompous somnur jong krouy robos bong: tver mech nhek auy dach roveang mit pheak neng snaeha? tver mech terb dung nos? answer is Time. time will tell everything and reveal ur relationship how it'll be. sungket merl tov heuy brer pel velea nos bong neng dung tha vea chea snaeha rir kor krone tae chea ahrom snit snal neng trov ka tae mouy royark. Time will tell whether ur relationship is a real love or just an infatuation.

lea heuy bong srey ngai krouy yeay knea teat nhom klach honey nhom tha nhom jess jrun nas. gagaga. sok sabbay baht!

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 2]

Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum