sneah para jey to alllll 44939


Join the forum, it's quick and easy

sneah para jey to alllll 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

sneah para jey to alllll

+2
sweet_lovely
brokenheart
6 posters

Go down  Message [Page 1 of 1]

1sneah para jey to alllll Empty sneah para jey to alllll 18th March 2008, 2:25 am

brokenheart

brokenheart
Junior Member
Junior Member



sdab bott jomreang sneah para jey
sdab pel reatrey sen sronges srongaoch
sdab tov arom douch jear phlerng chhes khlaoch
sdab douch kom laoch besdoung brokenheart
:BDB: :BDB: :BDB: :BDB: :BDB: :BDB:

2sneah para jey to alllll Empty Re: sneah para jey to alllll 18th March 2008, 2:35 am

sweet_lovely

sweet_lovely
Administrator
Administrator

love ey kor komsot vetnea mless brokenheart euy love

http://sweetlovely.hi5.com

3sneah para jey to alllll Empty Re: sneah para jey to alllll 18th March 2008, 5:14 am

LOBSTER

LOBSTER
New Active
New Active

it's one weird song. post song doj chout jeng ah nis.ah plok aeng khoj jeth neng sawatdee ey ha ? kekeke

4sneah para jey to alllll Empty Re: sneah para jey to alllll 18th March 2008, 6:33 am

Ravy Patrick

Ravy Patrick
LK VIP
LK VIP

ouy kor ouy klach nas. snaeha bara jey.
broken heart kor te sang tov snaeha mouy del ott bara jey tov.
sneah para jey to alllll 000201CF douch chear pkar nis archeang na

5sneah para jey to alllll Empty Re: sneah para jey to alllll 18th March 2008, 11:58 pm

brokenheart

brokenheart
Junior Member
Junior Member

Min komsot teh na Sweet chom pous rob kyom nos na Sweet kir pirous nas na sweet ...lolz teh ber chom pous sweet ning neak dor tey teart ban komsot :D seuch arkun del sweet chol mork sdab bott dor komsot ning na PICH
sweet_lovely wrote:love ey kor komsot vetnea mless brokenheart euy love

6sneah para jey to alllll Empty Re: sneah para jey to alllll 19th March 2008, 12:00 am

brokenheart

brokenheart
Junior Member
Junior Member

Pa'oun Lobster pa'oun min dirng ey teh bong min prokan ning pa'oun teh na pa'oun pros ..... rerng sawadeet bong tok oy pa'oun pros tov chos na pa'oun prous pa'oun chol chet sawadeet nas ....lolz seuch
LOBSTER wrote:it's one weird song. post song doj chout jeng ah nis.ah plok aeng khoj jeth neng sawatdee ey ha ? kekeke

7sneah para jey to alllll Empty Re: sneah para jey to alllll 19th March 2008, 12:03 am

brokenheart

brokenheart
Junior Member
Junior Member

khlarch ey tov ??? sneah bara jey mean ey ko oy khlarch tov ??? nis jear meah rean mouy dor la'or nov khnong jivet robos yerng na PRETTYRAVEY ......lolz

oh rerng thmey teart proheal jear khmean teart louy na Prettyravy ..ber sneah ot para jey kir kyom tov ka ke yorkk teah mdong na bart :D
hehhehehe douch pka ning kyom prakot jear slab jeak jear min khan teh prous PKA ning roim rohot enjeng nos .......:D

prettyravy wrote:ouy kor ouy klach nas. snaeha bara jey.
broken heart kor te sang tov snaeha mouy del ott bara jey tov.
sneah para jey to alllll 000201CF douch chear pkar nis archeang na

8sneah para jey to alllll Empty Re: sneah para jey to alllll 19th March 2008, 12:29 am

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

brokenheart euuuuu arrete de te faire du mal
avey dael trov kert kir vea kert , il faut tourné la page
min trov bondoy tam ka chhir chab

Oyyyyy sdab bot onjerng vetanea nass , jam ta keng yom tov

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

9sneah para jey to alllll Empty Re: sneah para jey to alllll 20th March 2008, 1:51 pm

brokenheart

brokenheart
Junior Member
Junior Member

lolzzzz arret de faire mal ???? mal ey tov bong DANE mal thhmenh ??? lolzz
mean ey kour oy osja teh na bong DANE euy kroin teah sdab komdor ahrom
teh ponnos na bong DANE ....... prous na mouy kyom chol chet boot
enjeng srab phong na bong DANE
baby
Hahahhahahah kom tha sdab boot ning heuy tov keng yom na bong DANE ......lolz

10sneah para jey to alllll Empty Re: sneah para jey to alllll 20th March 2008, 6:15 pm

Mariline

Mariline
News Reporter
News Reporter

borng ha ber chess kaouch bessdoung brokenheat jing, mork mork pteas kyom mork jab kyom rok kaov beth aoy kom aoy broken tor teat na :lol:

http://moylim.shutterfly.com

11sneah para jey to alllll Empty Re: sneah para jey to alllll 20th March 2008, 7:38 pm

Ravy Patrick

Ravy Patrick
LK VIP
LK VIP

brokenheart wrote:khlarch ey tov ??? sneah bara jey mean ey ko oy khlarch tov ??? nis jear meah rean mouy dor la'or nov khnong jivet robos yerng na PRETTYRAVEY ......lolz

oh rerng thmey teart proheal jear khmean teart louy na Prettyravy ..ber sneah ot para jey kir kyom tov ka ke yorkk teah mdong na bart :D
hehhehehe douch pka ning kyom prakot jear slab jeak jear min khan teh prous PKA ning roim rohot enjeng nos .......:D

prettyravy wrote:ouy kor ouy klach nas. snaeha bara jey.
broken heart kor te sang tov snaeha mouy del ott bara jey tov.
sneah para jey to alllll 000201CF douch chear pkar nis archeang na


bur brokenheart min rok snaeh thmaei mouy teart te archeang you ang chong nov ros with monos srey archeang rur? chivit neang douch chear pka ott tirk sonseum huy na . love

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum