min smos snae tver ahvey 44939

Join the forum, it's quick and easy

min smos snae tver ahvey 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

min smos snae tver ahvey

5 posters

Go down  Message [Page 1 of 1]

1min smos snae tver ahvey Empty min smos snae tver ahvey 21st March 2008, 8:51 pm

Ravy Patrick

Ravy Patrick
LK VIP
LK VIP

Hi everybody,
kyom som preul bot jomreung nis dol bong boun tong oss knea kron stab komsan.
kyom srolanh bot nis nass.
chear pisass kyom som preul dol bong bong boross nov lk tong oss. som bong bong boross kom boplaj nov sakdaei srolanh borisot roboss niry ouy soss.
kyom som orukun dok chear mon.

2min smos snae tver ahvey Empty Re: min smos snae tver ahvey 22nd March 2008, 12:22 am

Ravy Patrick

Ravy Patrick
LK VIP
LK VIP

min smos snae tver ahvey 0002015Bsnaeha kir chear avaei tov? bur mean snaeh mean tok, ter hat aei tov? ter arom roboss monos jang mich tov?
trov ka srey saart pross sa art? tang nis kir chear snaeh smoss rur? kyom jol srob pnaek saart kir chear chomnaek attrachtiv chit monos ouy long chol knok anlok snaeh.
joss bur monos pi nak kompong srolanh knear huy srab te boross nos kuy nak psang saart cheang kor stop snaeh.
ter nis kir chear snaeha pit rur?
bur min smoss nos mok snaeh oun tvea aviey? tvea ouy bes doung nis broken tvea aei tov?
ter boros jol pi chit monos srey te? ter satrey jol pi chit monos pross te? em............. snaeha euy !
kyom kit tha snaeha kir chaj pi besdong pit pit min man bok brass rur kohok nos te. sneha ott mean ka fight tvea bab reang kay luy ! love

somtos bur kyom sosar tov mean kohos konlang na mouy rur peak paj min trov som toss pong.
kyom kron te sossar knong pel stab botnis kor tvea ouy kyom sossar yaj jang nis tov.
Ravy

3min smos snae tver ahvey Empty Re: min smos snae tver ahvey 22nd March 2008, 1:35 am

koma

koma
Senior Member
Senior Member

prettyravy wrote:min smos snae tver ahvey 0002015Bsnaeha kir chear avaei tov? bur mean snaeh mean tok, ter hat aei tov? ter arom roboss monos jang mich tov?
trov ka srey saart pross sa art? tang nis kir chear snaeh smoss rur? kyom jol srob pnaek saart kir chear chomnaek attrachtiv chit monos ouy long chol knok anlok snaeh.
joss bur monos pi nak kompong srolanh knear huy srab te boross nos kuy nak psang saart cheang kor stop snaeh.
bur min smoss nos mok snaeh oun tvea aviey? tvea ouy bes doung nis broken tvea aei tov?
ter boros jol pi chit monos srey te? ter satrey jol pi chit monos pross te? em............. snaeha euy !
kyom kit tha snaeha kir chaj pi besdong pit pit min man bok brass rur kohok nos te. sneha ott mean ka fight tvea bab reang kay luy ! love

somtos bur kyom sosar tov mean kohos konlang na mouy rur peak paj min trov som toss pong.
kyom kron te sossar knong pel stab botnis kor tvea ouy kyom sossar yaj jang nis tov.
Ravy

koma nov toch ott yo bol te bath ! dance dance dance dance

4min smos snae tver ahvey Empty Re: min smos snae tver ahvey 22nd March 2008, 1:48 am

Ravy Patrick

Ravy Patrick
LK VIP
LK VIP

hah mich archeang? ott yobol??????
mean jobol bontich tov haei????????? love

5min smos snae tver ahvey Empty Re: min smos snae tver ahvey 22nd March 2008, 4:32 am

taing

taing
LK VIP
LK VIP

love pibak nas roeung nirng, born'tus tae khang pros 1 kor min keut dae. min maen sot tae pros tang ors min smors nirng neary nos teh. hey kor min mean neary tang orss sot tae smor ning boros dae. kvas ie bortt dael boros trov neary bors borng chorl nos. hehehe... tus yang na kor doiy knhom hean teay tha neary sros sa'art hey mean monosachetana jreun douch Ravy jear neary mean snaeh smors 100% hey kor ning juob boros dael sror'lanh Ravy smors 100% dae love .

prettyravy wrote:min smos snae tver ahvey 0002015Bsnaeha kir chear avaei tov? bur mean snaeh mean tok, ter hat aei tov? ter arom roboss monos jang mich tov?

Ravy

6min smos snae tver ahvey Empty Re: min smos snae tver ahvey 22nd March 2008, 10:10 pm

Ravy Patrick

Ravy Patrick
LK VIP
LK VIP

taing wrote:love pibak nas roeung nirng, born'tus tae khang pros 1 kor min keut dae. min maen sot tae pros tang ors min smors nirng neary nos teh. hey kor min mean neary tang orss sot tae smor ning boros dae. kvas ie bortt dael boros trov neary bors borng chorl nos. hehehe... tus yang na kor doiy knhom hean teay tha neary sros sa'art hey mean monosachetana jreun douch Ravy jear neary mean snaeh smors 100% hey kor ning juob boros dael sror'lanh Ravy smors 100% dae love .

Ravy

ok, huy taing del ban sosur.
thank you for everything !
fleure fleure

7min smos snae tver ahvey Empty Re: min smos snae tver ahvey 23rd March 2008, 10:42 am

taing

taing
LK VIP
LK VIP

orss hey Pka nov LK nos, orss doiy sar tae Ravy kach oiy knhom nirng :lol: . kidding teh...

min bach orkun ie teh sros, hey mean monosachetana jreun, hey rous reay douch Ravy, prakort jear juob neak sror'lanh Ravy smors hey. douch jear neang Amara trov juoy nirng Pras Morhorsot jirng. Chher!

prettyravy wrote:
taing wrote:love pibak nas roeung nirng, born'tus tae khang pros 1 kor min keut dae. min maen sot tae pros tang ors min smors nirng neary nos teh. hey kor min mean neary tang orss sot tae smor ning boros dae. kvas ie bortt dael boros trov neary bors borng chorl nos. hehehe... tus yang na kor doiy knhom hean teay tha neary sros sa'art hey mean monosachetana jreun douch Ravy jear neary mean snaeh smors 100% hey kor ning juob boros dael sror'lanh Ravy smors 100% dae love .

ok, huy taing del ban sosur.
thank you for everything !
fleure fleure

8min smos snae tver ahvey Empty Re: min smos snae tver ahvey 23rd March 2008, 8:16 pm

Ravy Patrick

Ravy Patrick
LK VIP
LK VIP

yayayaya you have so sweet words.
kyom ott man kang archeang te. ott deang Amara rur pras morhorsot aei ke phong? kekekkeekke

9min smos snae tver ahvey Empty Re: min smos snae tver ahvey 23rd March 2008, 9:35 pm

koma

koma
Senior Member
Senior Member

jerng koma arj lourj sdab ban teh ? :bball: :bball: :bball: :bball:

10min smos snae tver ahvey Empty Re: min smos snae tver ahvey 23rd March 2008, 9:52 pm

MjasSnaehSomnop

Webmaster
Webmaster

snaeh leng :D

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

11min smos snae tver ahvey Empty Re: min smos snae tver ahvey 24th March 2008, 1:41 am

taing

taing
LK VIP
LK VIP

hehehe... ortt dirng kor ortt tov, ortt prab teh, dorl pel dirng Ravy dirng hey (u tought me :lol: ).

borng chhmuos Morhorsot reach'jo'but ksattra, oun chhmuos Amara kouon mohaseti...

prettyravy wrote:yayayaya you have so sweet words.
kyom ott man kang archeang te. ott deang Amara rur pras morhorsot aei ke phong? kekekkeekke

12min smos snae tver ahvey Empty Re: min smos snae tver ahvey 24th March 2008, 2:35 am

Ravy Patrick

Ravy Patrick
LK VIP
LK VIP

koma wrote:jerng koma arj lourj sdab ban teh ? :bball: :bball: :bball: :bball:

min bach loch sdab te. sdab lang lang tov na krang chass neang ke na koma

13min smos snae tver ahvey Empty Re: min smos snae tver ahvey 24th March 2008, 2:35 am

Ravy Patrick

Ravy Patrick
LK VIP
LK VIP

taing wrote:hehehe... ortt dirng kor ortt tov, ortt prab teh, dorl pel dirng Ravy dirng hey (u tought me :lol: ).

borng chhmuos Morhorsot reach'jo'but ksattra, oun chhmuos Amara kouon mohaseti...

seuch seuch seuch seuch

14min smos snae tver ahvey Empty Re: min smos snae tver ahvey 25th March 2008, 6:38 am

taing

taing
LK VIP
LK VIP

sorch srors ma'les teh nis... knhom sor'se tov rork korn'laeng sorch ortt knheunh pahorng...

prettyravy wrote:
taing wrote:hehehe... ortt dirng kor ortt tov, ortt prab teh, dorl pel dirng Ravy dirng hey (u tought me :lol: ).

seuch seuch seuch seuch

15min smos snae tver ahvey Empty Re: min smos snae tver ahvey 25th March 2008, 7:42 pm

Ravy Patrick

Ravy Patrick
LK VIP
LK VIP

taing wrote:sorch srors ma'les teh nis... knhom sor'se tov rork korn'laeng sorch ortt knheunh pahorng...

prettyravy wrote:

seuch seuch seuch seuch

sosa kloun aeng huy rok konlang such ott kuy teart????????
ott jol te ? Question Question Question Question
:affraid: :affraid: :affraid:

16min smos snae tver ahvey Empty Re: min smos snae tver ahvey 25th March 2008, 8:47 pm

khmerkondal

khmerkondal
Movie Poster
Movie Poster

peak tha snaeha kir peak dos sray taeponnors kmean roeung euy aoy pibak yuol te
ber kmean peak tha snaeha kir vea kmean veachar nous te somrap mo'nous yeung
nous euy jea pisess somrap yuvarkvey .. heuy kor jea peak somrap jea tuo tov dermbey
york mok dos sray knong kar prosray tark torng knea tov vinh tov mok dae ber ket aoy
chom tov ker jea peak torlum torleay somrap york mok prer jea tortov ,tae vea mean jea
sonthan jreoun nas somrap york mok prer ..kyom kor pumsov derng chbas dae nis kror tae
bok sray klas klas tov ler som nour chour sour nous tae pon nors ,orkun. love

17min smos snae tver ahvey Empty Re: min smos snae tver ahvey 26th March 2008, 1:33 am

taing

taing
LK VIP
LK VIP

:scratch: nirng hey min dirng jear knhom niyeay trorng na dael tveu oiy Ravy sorch srorb baen nirng teh... yob minh knhom yol sorb knheunh neary 1 neak plaek muk nas, ortt dael skorl ar'ling... :scratch: baeb 1 neak nirng jear Ravy heuy :scratch: ... bun oiy tae jear ka pit teh.

prettyravy wrote:
taing wrote:sorch srors ma'les teh nis... knhom sor'se tov rork korn'laeng sorch ortt knheunh pahorng...

18min smos snae tver ahvey Empty Re: min smos snae tver ahvey 26th March 2008, 1:36 am

Ravy Patrick

Ravy Patrick
LK VIP
LK VIP

khmerkondal wrote:peak tha snaeha kir peak dos sray taeponnors kmean roeung euy aoy pibak yuol te
ber kmean peak tha snaeha kir vea kmean veachar nous te somrap mo'nous yeung
nous euy jea pisess somrap yuvarkvey .. heuy kor jea peak somrap jea tuo tov dermbey
york mok dos sray knong kar prosray tark torng knea tov vinh tov mok dae ber ket aoy
chom tov ker jea peak torlum torleay somrap york mok prer jea tortov ,tae vea mean jea
sonthan jreoun nas somrap york mok prer ..kyom kor pumsov derng chbas dae nis kror tae
bok sray klas klas tov ler som nour chour sour nous tae pon nors ,orkun. love

kyom douch chear ott yol te. som bok sray bonthaem teart pong.
thank

19min smos snae tver ahvey Empty Re: min smos snae tver ahvey 26th March 2008, 1:38 am

Ravy Patrick

Ravy Patrick
LK VIP
LK VIP

taing wrote::scratch: nirng hey min dirng jear knhom niyeay trorng na dael tveu oiy Ravy sorch srorb baen nirng teh... yob minh knhom yol sorb knheunh neary 1 neak plaek muk nas, ortt dael skorl ar'ling... :scratch: baeb 1 neak nirng jear Ravy heuy :scratch: ... bun oiy tae jear ka pit teh.

prettyravy wrote:

tvea mich kyom tov nov knong jolsob robos taing tov. bur kyom kompong tvea ka del neang.
hahahhahahahah

20min smos snae tver ahvey Empty Re: min smos snae tver ahvey 26th March 2008, 1:39 am

taing

taing
LK VIP
LK VIP

onh... :scratch: :scratch: :scratch: ar nis kann tae ortt yol morng.

prettyravy wrote:
taing wrote::scratch: nirng hey min dirng jear knhom niyeay trorng na dael tveu oiy Ravy sorch srorb baen nirng teh... yob minh knhom yol sorb knheunh neary 1 neak plaek muk nas, ortt dael skorl ar'ling... :scratch: baeb 1 neak nirng jear Ravy heuy :scratch: ... bun oiy tae jear ka pit teh.

prettyravy wrote:

tvea mich kyom tov nov knong jolsob robos taing tov. bur kyom kompong tvea ka del neang.
hahahhahahahah

21min smos snae tver ahvey Empty Re: min smos snae tver ahvey 26th March 2008, 1:45 am

Ravy Patrick

Ravy Patrick
LK VIP
LK VIP

taing wrote:onh... :scratch: :scratch: :scratch: ar nis kann tae ortt yol morng.

prettyravy wrote:

prettyravy wrote:

hahahhahahahah

hah kyom sosa tov nov middle page tov vicy, archeang ban chear taing ott chol soss. :lol:
kyom tha tve mich kyom tov nov knong jolsob robos taing ban tov, bur kyom kompong te tvea ka neang.

22min smos snae tver ahvey Empty Re: min smos snae tver ahvey 26th March 2008, 1:58 am

taing

taing
LK VIP
LK VIP

nirng hey dael keh hav tha soben nos, beu knhom kheunh jeark sdaeng ar nirng barn chorm'laeng. I do not know why u seemed appear in my dream as if u r in my mind every second.

prettyravy wrote:
hah kyom sosa tov nov middle page tov vicy, archeang ban chear taing ott chol soss. :lol:
kyom tha tve mich kyom tov nov knong jolsob robos taing ban tov, bur kyom kompong te tvea ka neang.

23min smos snae tver ahvey Empty Re: min smos snae tver ahvey 26th March 2008, 2:00 am

Ravy Patrick

Ravy Patrick
LK VIP
LK VIP

Embarassed Embarassed mouy mat na kor poem del.

Sponsored content

Back to top  Message [Page 1 of 1]