nov there kdov nov bong trojeak thonh jang ngorb heuy , jol dol khae slerk chheur lors heuy tae eiylov derm chheur nov ott slirk .
ber ott kou rork kou neng kei mouy tov na taing
@~*Dane*~@ wrote:nov there kdov nov bong trojeak thonh jang ngorb heuy , jol dol khae slerk chheur lors heuy tae eiylov derm chheur nov ott slirk .
A Thea wrote:hahahaa....ouy kmas ke nas.....Lok Ta Taing...chang rok kou chhnam tmei nis reu? er..lamorm dol pel del hey jing....good luck to u jos na....som ouy choub the right on this coming Khmer New Year!!! Hhahahaa
taing wrote:chnam nis pel choul chnam Khmer min dirng jear kdao pun na teh :scratch: . kompong somlirng hey borng, knhom tlorb mean bortt pisort chheu chab, jirng heuy min chorng barn jear min chorng mean, tae lov douch jear kit tha ayo chreun hey... kuor tae kit kou roeung nirng.
@~*Dane*~@ wrote:nov there kdov nov bong trojeak thonh jang ngorb heuy , jol dol khae slerk chheur lors heuy tae eiylov derm chheur nov ott slirk .
A Thea wrote:hahahaa....ouy kmas ke nas.....Lok Ta Taing...chang rok kou chhnam tmei nis reu? er..lamorm dol pel del hey jing....good luck to u jos na....som ouy choub the right on this coming Khmer New Year!!! Hhahahaa
ort te tov wat?????????, tov wat thver ey mean bun ey men te borng?@~*Dane*~@ wrote:tov wat men tei ? weekendf paoun tley bong hov tov daae tae kjil nass nov pteas vinh
@~*Dane*~@ wrote:ayuk jreun ei teub tae 26 years neng pros pros samey eiylov tork ayuk 30 ban kei york propon heheheheehe.
mmmmm nak na kor douch neak na dae ta tlob chlorng kat kir min jang neng hean mdorng teat prous klach khos teat .
joun por oy paoun neng chhab rork bantaing wrote:chnam nis pel choul chnam Khmer min dirng jear kdao pun na teh :scratch: . kompong somlirng hey borng, knhom tlorb mean bortt pisort chheu chab, jirng heuy min chorng barn jear min chorng mean, tae lov douch jear kit tha ayo chreun hey... kuor tae kit kou roeung nirng.@~*Dane*~@ wrote:nov there kdov nov bong trojeak thonh jang ngorb heuy , jol dol khae slerk chheur lors heuy tae eiylov derm chheur nov ott slirk .
@~*Dane*~@ wrote:lolz heuy eiylov taing merl keunh klas nov ?
ok jing kor ban dea, cham dol thngai nos cham yueng niyeay khnea teat na borng :D@~*Dane*~@ wrote:13/04 kir jorm tngeiy jol chnam morng ? trov tngeiy ei ? ah oui atit bong ott derng dae jam merl sen bong klach mak kmek bong kort mork pteas bong prous trov tov vat bagneux nov jorb pteas bong , rorl chnam kort mork pteas bong heuy trov wat with bong pel jol chnam , bong jam merl sen
jam bong prab mak kmek bong tov wat nov jit pteas bogn tngeiy chan kor ban prous tomada tngeiy jol chnam domboung mean monus jreun bong jang tov tngeiy ti 2 monus min jreun na mouy koun bong rean bong tov wat ott bach pibak york kei tov tam .Mariline wrote:ok jing kor ban dea, cham dol thngai nos cham yueng niyeay khnea teat na borng :D@~*Dane*~@ wrote:13/04 kir jorm tngeiy jol chnam morng ? trov tngeiy ei ? ah oui atit bong ott derng dae jam merl sen bong klach mak kmek bong kort mork pteas bong prous trov tov vat bagneux nov jorb pteas bong , rorl chnam kort mork pteas bong heuy trov wat with bong pel jol chnam , bong jam merl sen
taing wrote:tha kheunh kor barn tha ortt kor barn... niyeay ruom kir knhom ortt torn mean neary nov knong chit teh.
joul prey oiy jrov teub rork chhir barn la'or... tae trov chorm'naiy pel tich.
@~*Dane*~@ wrote:lolz heuy eiylov taing merl keunh klas nov ?
@~*Dane*~@ wrote:yes paoun niyeay trov , jang ban robos la'or torl tae pinit oy ban la'or heuy prer pel yu teub arch derng :Dtaing wrote:tha kheunh kor barn tha ortt kor barn... niyeay ruom kir knhom ortt torn mean neary nov knong chit teh.
joul prey oiy jrov teub rork chhir barn la'or... tae trov chorm'naiy pel tich.@~*Dane*~@ wrote:lolz heuy eiylov taing merl keunh klas nov ?
taing wrote:trov heuy borng... tae yoo mean komrit, ta yoo pek nirng kor ortt barn dae klach ar'yu a'yu rorb hort.
@~*Dane*~@ wrote:yes paoun niyeay trov , jang ban robos la'or torl tae pinit oy ban la'or heuy prer pel yu teub arch derng :Dtaing wrote:tha kheunh kor barn tha ortt kor barn... niyeay ruom kir knhom ortt torn mean neary nov knong chit teh.
joul prey oiy jrov teub rork chhir barn la'or... tae trov chorm'naiy pel tich.@~*Dane*~@ wrote:lolz heuy eiylov taing merl keunh klas nov ?
@~*Dane*~@ wrote:dol onjerng kjil york padoy tov lolztaing wrote:trov heuy borng... tae yoo mean komrit, ta yoo pek nirng kor ortt barn dae klach ar'yu a'yu rorb hort.@~*Dane*~@ wrote:yes paoun niyeay trov , jang ban robos la'or torl tae pinit oy ban la'or heuy prer pel yu teub arch derng :Dtaing wrote:tha kheunh kor barn tha ortt kor barn... niyeay ruom kir knhom ortt torn mean neary nov knong chit teh.
min ey te borng, cham dol pel noss jam kirth teat, thver aoy tea borng sroul,@~*Dane*~@ wrote:jam bong prab mak kmek bong tov wat nov jit pteas bogn tngeiy chan kor ban prous tomada tngeiy jol chnam domboung mean monus jreun bong jang tov tngeiy ti 2 monus min jreun na mouy koun bong rean bong tov wat ott bach pibak york kei tov tam .Mariline wrote:ok jing kor ban dea, cham dol thngai nos cham yueng niyeay khnea teat na borng :D@~*Dane*~@ wrote:13/04 kir jorm tngeiy jol chnam morng ? trov tngeiy ei ? ah oui atit bong ott derng dae jam merl sen bong klach mak kmek bong kort mork pteas bong prous trov tov vat bagneux nov jorb pteas bong , rorl chnam kort mork pteas bong heuy trov wat with bong pel jol chnam , bong jam merl sen
Je crois j'irai aussi mais si ber mek pleang bong ott tov tei kjil nass
taing wrote:beu min yor dach vong tror'koul trirm knhom hey borng
@~*Dane*~@ wrote:dol onjerng kjil york padoy tov lolztaing wrote:trov heuy borng... tae yoo mean komrit, ta yoo pek nirng kor ortt barn dae klach ar'yu a'yu rorb hort.@~*Dane*~@ wrote:yes paoun niyeay trov , jang ban robos la'or torl tae pinit oy ban la'or heuy prer pel yu teub arch derng :Dtaing wrote:tha kheunh kor barn tha ortt kor barn... niyeay ruom kir knhom ortt torn mean neary nov knong chit teh.
ber mek kdov la'or yeung norm knea tov leng leak konsaeng :D lolzMariline wrote:
min ey te borng, cham dol pel noss jam kirth teat, thver aoy tea borng sroul,
moi aussi ber pleang moi ort tov te, khjil nassssssssssss
lolzzzzzzzzzzz
niyeay trov borng, huey leng boss angkunh teat, kyom khann leng yu heuy, khan kheav jongkung yu huey, ey lov jong kheav jonkung nasssss , huey kor jong jousss ke nassss dea@~*Dane*~@ wrote:ber mek kdov la'or yeung norm knea tov leng leak konsaeng :D lolzMariline wrote:
min ey te borng, cham dol pel noss jam kirth teat, thver aoy tea borng sroul,
moi aussi ber pleang moi ort tov te, khjil nassssssssssss
lolzzzzzzzzzzz
@~*Dane*~@ wrote:lolz ott angkunh bors phorng ban ei bors
ah neng tok york tov jours jongkung robos koma nengkoma wrote:@~*Dane*~@ wrote:lolz ott angkunh bors phorng ban ei bors
york dom tmor jom nours tov na !
min ey te, yeung york domthmor rir ey pseng jomnoss sen tov na, cham pel na ban tov srok khmer tov tinh york mork tuk leng na@~*Dane*~@ wrote:lolz ott angkunh bors phorng ban ei bors
:seuju: dom tmor your tov jours ton mari tov bong ott leng jol tei lolzMariline wrote:min ey te, yeung york domthmor rir ey pseng jomnoss sen tov na, cham pel na ban tov srok khmer tov tinh york mork tuk leng na@~*Dane*~@ wrote:lolz ott angkunh bors phorng ban ei bors
kyom ott skal ott derng kei leng mech phorngkoma wrote:taeh koma jong leng sdach jong venh sab bay cheang ! he he !
mariline jam leng bors chhoungMariline wrote:kyom jongleng leak konseng ning punroth koun komlosss lolzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Go to page : 1, 2
Similar topics