Ber Tlob Soum Jouy Prab Kyom Phorng 44939


Join the forum, it's quick and easy

Ber Tlob Soum Jouy Prab Kyom Phorng 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

Ber Tlob Soum Jouy Prab Kyom Phorng

+8
Mariline
KhmerUS
NiSaiySnaeh
yap_nass
KAP ANG
taing
Ravy Patrick
MjasSnaehSomnop
12 posters

Go to page : 1, 2  Next

Go down  Message [Page 1 of 2]

1Ber Tlob Soum Jouy Prab Kyom Phorng Empty Ber Tlob Soum Jouy Prab Kyom Phorng 25th March 2008, 11:09 pm

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

Sousdey neak taing oss knea love love
Kal pi pon man khae mon kyom ban tov pet heuy pet ban tort merl keunh kyom mean jumngir . jab pi tngeiy dael kyom tort merl noss mork kyom taeng tov pet jea reang rorl khae heuy kyom neng trov tov nov khae krory niss teat .
tomada ber sen jumngir kyom vea min bat heuy vea kan tae thom leung thom leung kyom neng trov tver ka veas kat knong pel kharng mok niss , tae kyom sangkhirm tha min dol tnak veas kat tei , tae avey kor doy kir min arch merl keunh ban leuy .

Kyom douch jea mean ka prouy barorm heuy klach ber sen jea kyom tver ka veas kat prous kyom min tlob .

Ter nov LK niss mean bong paoun na tlob tver ka veas kat dae rir tei ?
tomada pel veas kat kir pet kei jak tnam sonlob min oy yeung derng kloun neng mean ka chhir jab , ber sen mean neak na tlob kyom jang sour tha nov pel dael derng kloun leung vinh ter mean ka chhir jab dae rir ott ? heuy krory pi tver ka veas kat heuy mean arorm mech dae ? kyom douch jea phey dol heuy SadSadSadSadSadSadSadSad tae tver mech ber sen jea trov tov jea onjerng mean tae tver jet oy rerng morm min trov klach .


kyom soum orkun tok jea mon fleure

Dane

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

2Ber Tlob Soum Jouy Prab Kyom Phorng Empty Re: Ber Tlob Soum Jouy Prab Kyom Phorng 26th March 2008, 1:31 am

Ravy Patrick

Ravy Patrick
LK VIP
LK VIP

Hi bong Dane,
pel kyom arn job kyom mean arom kloch chit nas. kyom chol pi arom bong.
min tha nak na rur nak na te , kmean nak na chong ouy mean jomngir nos te.
kor kmean nak na chong ouy mean tok nos del.
bur bong trov mean ka vas kat man nos kyom som bosong dol tevoda knong lok joy te raksa bong bong. ouy bong jeas pot pi sobin arkrok nis.

kyom ott del mean ka vas kat te, but kyom mean bong baun tlab mean ka vas kat.
kyom lir tha krouy pi deang kloun bontab pi trov tham sonlob huy kir mean arom nov sleepy nov luy. huy min ton deang rur mean arom tha hurt nos te. but , krouy pi oss cheart tham huy nos kir mean arom tha hurt nov konlang vas kat.
pet ouy tham bonbat ka hurt.
vear arch jouy somrol nov ka hurt.
kyom deang te bonneang te, krov pi nis tok ouy bong huy.
som ouy bong chab jear na ! hi
good luck bong srey.

3Ber Tlob Soum Jouy Prab Kyom Phorng Empty Re: Ber Tlob Soum Jouy Prab Kyom Phorng 26th March 2008, 2:23 am

taing

taing
LK VIP
LK VIP

borng Dane, ar roeung vas katt nis knhom ortt dael te tae beu sin jear mean ka OPERATION maen knhom leuk hatt buong suong tevada som oiy bong tortuol nov jork jai yang thom theng.


@~*Dane*~@ wrote:Sousdey neak taing oss knea love love
Kal pi pon man khae mon kyom ban tov pet heuy pet ban tort merl keunh kyom mean jumngir . jab pi tngeiy dael kyom tort merl noss mork kyom taeng tov pet jea reang rorl khae heuy kyom neng trov tov nov khae krory niss teat .
tomada ber sen jumngir kyom vea min bat heuy vea kan tae thom leung thom leung kyom neng trov tver ka veas kat knong pel kharng mok niss , tae kyom sangkhirm tha min dol tnak veas kat tei , tae avey kor doy kir min arch merl keunh ban leuy .

Kyom douch jea mean ka prouy barorm heuy klach ber sen jea kyom tver ka veas kat prous kyom min tlob .

Ter nov LK niss mean bong paoun na tlob tver ka veas kat dae rir tei ?
tomada pel veas kat kir pet kei jak tnam sonlob min oy yeung derng kloun neng mean ka chhir jab , ber sen mean neak na tlob kyom jang sour tha nov pel dael derng kloun leung vinh ter mean ka chhir jab dae rir ott ? heuy krory pi tver ka veas kat heuy mean arorm mech dae ? kyom douch jea phey dol heuy SadSadSadSadSadSadSadSad tae tver mech ber sen jea trov tov jea onjerng mean tae tver jet oy rerng morm min trov klach .


kyom soum orkun tok jea mon fleure

Dane

4Ber Tlob Soum Jouy Prab Kyom Phorng Empty Re: Ber Tlob Soum Jouy Prab Kyom Phorng 26th March 2008, 5:03 am

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

orkun paoun srey mmmm bong douch jea nhor nhert nass tae kmean plov jreun rers ,
kjil kit jreun monus yeung kert jass chhir slab :D
orkun paoun srey :pka:
prettyravy wrote:Hi bong Dane,
pel kyom arn job kyom mean arom kloch chit nas. kyom chol pi arom bong.
min tha nak na rur nak na te , kmean nak na chong ouy mean jomngir nos te.
kor kmean nak na chong ouy mean tok nos del.
bur bong trov mean ka vas kat man nos kyom som bosong dol tevoda knong lok joy te raksa bong bong. ouy bong jeas pot pi sobin arkrok nis.

kyom ott del mean ka vas kat te, but kyom mean bong baun tlab mean ka vas kat.
kyom lir tha krouy pi deang kloun bontab pi trov tham sonlob huy kir mean arom nov sleepy nov luy. huy min ton deang rur mean arom tha hurt nos te. but , krouy pi oss cheart tham huy nos kir mean arom tha hurt nov konlang vas kat.
pet ouy tham bonbat ka hurt.
vear arch jouy somrol nov ka hurt.
kyom deang te bonneang te, krov pi nis tok ouy bong huy.
som ouy bong chab jear na ! hi
good luck bong srey.

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

5Ber Tlob Soum Jouy Prab Kyom Phorng Empty Re: Ber Tlob Soum Jouy Prab Kyom Phorng 26th March 2008, 5:05 am

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

ORkun paoun pros nov peak joun por robos paoun , ber sen bat bong kir ban ney tha bong jol pet heuy :D
taing wrote:borng Dane, ar roeung vas katt nis knhom ortt dael te tae beu sin jear mean ka OPERATION maen knhom leuk hatt buong suong tevada som oiy bong tortuol nov jork jai yang thom theng.

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

6Ber Tlob Soum Jouy Prab Kyom Phorng Empty Re: Ber Tlob Soum Jouy Prab Kyom Phorng 26th March 2008, 5:41 am

KAP ANG

KAP ANG
Administrator
Administrator

JOM..mearn jomngir ey ning dane?...
vears katt via min doch knear teng oss te dane euy...bir kron ti vears
katt toch-tarch dek pek 1-2 yube...nuse via kmearn panhar te....ti bir
trov dek pet 1-2-3 wk vinh nuse..jbass jear tngon-tngor nass....kyom
trov doctor vears jonkung (knee) dek pet oss 1wk dea.

kompey ey...pel vears katt ning ker jear pel sngob-sngatt bompot...pel
dane deng klourn lirng...heuy oss but..vet-near jearng ke ker pel trov
jamm oy mok robours jear-sas vinh...

bir dane trov ti tver ... songkim tha via min tngon-tngoe...good luck and best wish to you na dane na..

https://www.dailymotion.com/7wonder

7Ber Tlob Soum Jouy Prab Kyom Phorng Empty Re: Ber Tlob Soum Jouy Prab Kyom Phorng 26th March 2008, 1:16 pm

yap_nass

yap_nass
Senior Member
Senior Member

kyom men deng tha bong trov veas ey nos leuy...songkhem tha men mean chea kah a'vey tgon tgor tov chos.

kyom tlorb barn chol pet veas kart barn pii dorng deh..lerk tii mouy karl kyom nov ayuk 18 ker trov kat sach bompong kor, lerk tii pii ker karl pon marn khae mon nis eng..trov veas dai.

mon pel del trov veas kat kroo pet neng ponyol prab bong tha keh neng veas doy robeab nah, houy ompii phol vibak pseng pseng kroy kah veas kat. sdab peak os nos houy ker kour oy klarch nas...chong bork kroy ponteh dermbey sokhapheap ker trov tver kloun tang chet oy klarharn.

mon veas keh neng oy bong thot chlos pseng pseng...dol tgai veas keh neng chak tnam oy bong keng louk. ber men mean opasak ey teh pel bong krok lerng keh neng veas rouch srach...berk pnek liv liv kherjn keh roujn bong mok dak kreh keng. ponteh you nas terb os cheat tnam sonlob..monos ksoy ey trov ngoy voil lgeach. kar cher chok chab nos ker pit chea cher houy, teh kroo pet neng oy tnam bombat kar chok chab oy bong...houy keh neng harm khort bong men oy tver nis tver nos tarm kar del keh komnot. Kroo keh srok krao poukeh poukeh bong kom tov phai ey pek. ber bong trov veas mein, bong trov tver chet oy sgob kom klarch, kit tha tver dermbey oy kloun sok tov tgai mok tov chos.

somnarng laor, baht.

8Ber Tlob Soum Jouy Prab Kyom Phorng Empty Re: Ber Tlob Soum Jouy Prab Kyom Phorng 26th March 2008, 2:23 pm

NiSaiySnaeh

NiSaiySnaeh
LK VIP
LK VIP

@~*Dane*~@ wrote:Sousdey neak taing oss knea love love
Kal pi pon man khae mon kyom ban tov pet heuy pet ban tort merl keunh kyom mean jumngir . jab pi tngeiy dael kyom tort merl noss mork kyom taeng tov pet jea reang rorl khae heuy kyom neng trov tov nov khae krory niss teat .
tomada ber sen jumngir kyom vea min bat heuy vea kan tae thom leung thom leung kyom neng trov tver ka veas kat knong pel kharng mok niss , tae kyom sangkhirm tha min dol tnak veas kat tei , tae avey kor doy kir min arch merl keunh ban leuy .

Kyom douch jea mean ka prouy barorm heuy klach ber sen jea kyom tver ka veas kat prous kyom min tlob .

Hi paoun, kom phey ey vea min ey nos te, som ouy paun ban jok jey na.

Ter nov LK niss mean bong paoun na tlob tver ka veas kat dae rir tei ?
tomada pel veas kat kir pet kei jak tnam sonlob min oy yeung derng kloun neng mean ka chhir jab , ber sen mean neak na tlob kyom jang sour tha nov pel dael derng kloun leung vinh ter mean ka chhir jab dae rir ott ? heuy krory pi tver ka veas kat heuy mean arorm mech dae ? kyom douch jea phey dol heuy SadSadSadSadSadSadSadSad tae tver mech ber sen jea trov tov jea onjerng mean tae tver jet oy rerng morm min trov klach .


kyom soum orkun tok jea mon fleure

Dane

9Ber Tlob Soum Jouy Prab Kyom Phorng Empty Re: Ber Tlob Soum Jouy Prab Kyom Phorng 26th March 2008, 7:31 pm

NiSaiySnaeh

NiSaiySnaeh
LK VIP
LK VIP

sophiriya wrote:
@~*Dane*~@ wrote:Sousdey neak taing oss knea love love
Kal pi pon man khae mon kyom ban tov pet heuy pet ban tort merl keunh kyom mean jumngir . jab pi tngeiy dael kyom tort merl noss mork kyom taeng tov pet jea reang rorl khae heuy kyom neng trov tov nov khae krory niss teat .
tomada ber sen jumngir kyom vea min bat heuy vea kan tae thom leung thom leung kyom neng trov tver ka veas kat knong pel kharng mok niss , tae kyom sangkhirm tha min dol tnak veas kat tei , tae avey kor doy kir min arch merl keunh ban leuy .

Kyom douch jea mean ka prouy barorm heuy klach ber sen jea kyom tver ka veas kat prous kyom min tlob .

Hi paoun, kom phey ey vea min ey nos te, som ouy paun ban jok jey na.

Ter nov LK niss mean bong paoun na tlob tver ka veas kat dae rir tei ?
tomada pel veas kat kir pet kei jak tnam sonlob min oy yeung derng kloun neng mean ka chhir jab , ber sen mean neak na tlob kyom jang sour tha nov pel dael derng kloun leung vinh ter mean ka chhir jab dae rir ott ? heuy krory pi tver ka veas kat heuy mean arorm mech dae ? kyom douch jea phey dol heuy SadSadSadSadSadSadSadSad tae tver mech ber sen jea trov tov jea onjerng mean tae tver jet oy rerng morm min trov klach .


kyom soum orkun tok jea mon fleure

Dane
Where is my message go

paoun srey kom proy klang pek veas kat vea min ey te dol doctor jak tnam son lop ouy young tov young dek lok rohot tol te doctor veas kat houy. don't worry na paoun na.

10Ber Tlob Soum Jouy Prab Kyom Phorng Empty Re: Ber Tlob Soum Jouy Prab Kyom Phorng 26th March 2008, 7:37 pm

Ravy Patrick

Ravy Patrick
LK VIP
LK VIP

sophiriya wrote:
sophiriya wrote:
@~*Dane*~@ wrote:Sousdey neak taing oss knea love love
Kal pi pon man khae mon kyom ban tov pet heuy pet ban tort merl keunh kyom mean jumngir . jab pi tngeiy dael kyom tort merl noss mork kyom taeng tov pet jea reang rorl khae heuy kyom neng trov tov nov khae krory niss teat .
tomada ber sen jumngir kyom vea min bat heuy vea kan tae thom leung thom leung kyom neng trov tver ka veas kat knong pel kharng mok niss , tae kyom sangkhirm tha min dol tnak veas kat tei , tae avey kor doy kir min arch merl keunh ban leuy .

Kyom douch jea mean ka prouy barorm heuy klach ber sen jea kyom tver ka veas kat prous kyom min tlob .

Hi paoun, kom phey ey vea min ey nos te, som ouy paun ban jok jey na.

Ter nov LK niss mean bong paoun na tlob tver ka veas kat dae rir tei ?
tomada pel veas kat kir pet kei jak tnam sonlob min oy yeung derng kloun neng mean ka chhir jab , ber sen mean neak na tlob kyom jang sour tha nov pel dael derng kloun leung vinh ter mean ka chhir jab dae rir ott ? heuy krory pi tver ka veas kat heuy mean arorm mech dae ? kyom douch jea phey dol heuy SadSadSadSadSadSadSadSad tae tver mech ber sen jea trov tov jea onjerng mean tae tver jet oy rerng morm min trov klach .


kyom soum orkun tok jea mon fleure

Dane
Where is my message go

paoun srey kom proy klang pek veas kat vea min ey te dol doctor jak tnam son lop ouy young tov young dek lok rohot tol te doctor veas kat houy. don't worry na paoun na.


your message is in the middle of the text.
look you will see it.

11Ber Tlob Soum Jouy Prab Kyom Phorng Empty Re: Ber Tlob Soum Jouy Prab Kyom Phorng 26th March 2008, 10:07 pm

KhmerUS

KhmerUS
Super Moderator
Super Moderator

kert ei teat heuy, mdoung tha ort ei te, lov nis mich heuy ber jeas min phut ouy ke veas tov ke veas krop tae knea penh ning tae me kor klarch dael roeung veas kat ei ning dorch min trov knear tol tae soss kom tha veas jak tae tnam ning kor min leng jol dael.

good people always somnang la-orr OK don't worry Dane jam me tov tinh thouk yor mor dot jouy pray ouy ban sok sabbye.

http://www.lovekhmer.com

12Ber Tlob Soum Jouy Prab Kyom Phorng Empty Re: Ber Tlob Soum Jouy Prab Kyom Phorng 26th March 2008, 10:53 pm

Mariline

Mariline
News Reporter
News Reporter

kyom thlorb vea kath 2 dong dea, tea kyom min ding tha ka veas kath roboss borng niss yang mech noss te, tea tam experience kyom pel veas kath ke jak thnam sonlorb yueng ort ding kloun te, tea pel ding kloun vinh arch mean kar chir jab tech touch asray nov leu kar veas kath touch rir thom, tea areung ning min ey te pel yeung chir jab yeung brab peth tov ke ning aoy thnam bombath kar chir jab yeung nham, huey somnour borng mouy teat sour tha mean arom yang mech, somrab kyom ort mean arob ey te, kir yol tha konlong pel veas kath noss douch jea kar keng lokr jing dea, borng kom pey ey na, tea reung mouy del kyom joub kir tha, kraoy pel veas kath yeung mean kar pdou atajarik klasss, arch tov jea cheav chaov jeang mun, min sov niyeay sdey douch mun, niyeay jreun............; oh nov mean jreun teat, tea avey del kyom joub kir jab cheav chaov jeang mun, jab kheng......... joun kal kyom klay jea monus min sov niyeay sdey jong nov mneak eng................huey neak del thlorb veas kath toss veas kath huey yu yang na kor sokapheap min sov ring bing douch mun dea, tea min men ban ney tha yeung chir rohout noss te, kir ban ney tha yeugn khsaoy jang mun tech touch, nis jea avey del kyom thlorb joub konlong mork, tea kyom min ding tha borng arch joub douch kyom rir ort te, brohel jea asray tov leu monus dea kor min ding, tea toss yang na kyom so aoy borng kom joub douch kyom ey, soy aoy borng nov do del, mean sokapheap la or ning ring bing douch mun jea reang rohout...............
love love

http://moylim.shutterfly.com

13Ber Tlob Soum Jouy Prab Kyom Phorng Empty Re: Ber Tlob Soum Jouy Prab Kyom Phorng 27th March 2008, 2:11 am

Vechra

Vechra
LK Member
LK Member

Soursdey bong Srey!

Puon tlap veas kart pi 5 jnam min....Puon niyeay brab Bong klass deil puon tlap .
Min nung veas kart keh bonjuon puon tuv juob pet jreun dorng nass ,tuv juob derm bi keh tort pinech ouy jbass loss heuy bontob mork jirt doil tngai tuv veas keh bonjuon puon tuv york jeam 3sboung tear puon york ban 2 prouss peil york jeam luok ti 2 puon sonlob angjung heuy toub keh lerng york ....doil tngai puon trov veas kart kur puon joil pett thorm boumpot nuv Toronto kanleang deil puon komphong ros nuv, Min nung veas keh ruonh puon joil tuv bontuob mouy sngat, peil joil pleam puon kherng min torn sob DR phong puon sonlob pi kail min durng sos , doil jerng mork puon nuv bontob pseng bart ,peil bork pneak kherng family puon nuv kbear peil nung puon sreak tirk klang nass tea keh min ouy nham aveay tarng ors prohel 15 neas ti ban keh ouy nham tirk doil durng kluon puon jab pi derm chhir tich tuoch tea doil ors tnam vea chhhir klang nass .tea peil chhir prab keh , keh nung ouy tnam leab bombart chhir ,ruong chhhir min sov ey teh Bong oi Puon klach tea ruong mean kar plas pdor...


Puon Mariline niyeay trov heuy kroy pi kar veas kart yarng mean kar pdor atajarik klass.
Min kar veas kart Vechra mean jet klar harn and smooth hair and smooth skin[.
krouy pi veas kart aveay aveay min dorch derm ,"jet" "hair" "skin" pdor teang ors.
niss puon kron niyeay pi kar vea kart deil puon tlab....Puon songkuim tha min tver ouy bong klach teh pruos veas kart vea mean khoss knea klass jreun klass tich tuoch.
kar veas kart robos puon vea jreun morng nass keh tver doil 8 morng ban heuy. evloy niss puon kar sov jean min peil klean bai trov ruoch rork nham pleam ber min nham kur sonlob heuy. hehehehe

Puon som juon por ouy bong srey mean sokpheap la"or nung songkuim tha min barch veas . Somnang la"or krob peil nah bong srey!

14Ber Tlob Soum Jouy Prab Kyom Phorng Empty Re: Ber Tlob Soum Jouy Prab Kyom Phorng 27th March 2008, 10:39 am

chvaksnae

chvaksnae
Administrator
Administrator

tomada te bong euy.. kom tov barom ei na.. veas kat rouch hery bong jea hery. yes ke dak tnam ouy bong keng louk kom ouy mean ka chhir jok jab. pel bong phnaek leung kir rouch os hery bong. pel neng kir bong mean chir snarm robous bontich yarng houch kir 1week bat hery. ber mok robous veas kat neng toch yarng jreun 3 tngai rot vinh barn hery.

som jorn por bong srey na, somnarng laor jol mean dol bong dane na

http://www.khmermidi.com

15Ber Tlob Soum Jouy Prab Kyom Phorng Empty Re: Ber Tlob Soum Jouy Prab Kyom Phorng 27th March 2008, 3:07 pm

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

min thngonh tngor klaing tei kap ber sen veas men kir keng pet 1tngeiy or 2 tngeiy ta pon neng tei tae kyom sangkhirm mean pithy pserng krov pi neng prous oyyyy lir veas jang rort tae ber kmean jomrers kir trov tae tver tam domner
orkun kap jreun dael ban prab kyom fleure
KAP ANG wrote:JOM..mearn jomngir ey ning dane?...
vears katt via min doch knear teng oss te dane euy...bir kron ti vears
katt toch-tarch dek pek 1-2 yube...nuse via kmearn panhar te....ti bir
trov dek pet 1-2-3 wk vinh nuse..jbass jear tngon-tngor nass....kyom
trov doctor vears jonkung (knee) dek pet oss 1wk dea.

kompey ey...pel vears katt ning ker jear pel sngob-sngatt bompot...pel
dane deng klourn lirng...heuy oss but..vet-near jearng ke ker pel trov
jamm oy mok robours jear-sas vinh...

bir dane trov ti tver ... songkim tha via min tngon-tngoe...good luck and best wish to you na dane na..

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

16Ber Tlob Soum Jouy Prab Kyom Phorng Empty Re: Ber Tlob Soum Jouy Prab Kyom Phorng 27th March 2008, 3:11 pm

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

orkun yap nov peak pech dael paoun ban ponyol bong , bong neng tver jet tam paoun niyeay . ott ei tei bong ott ksoy tei bong klaing douch sat sromorch onjerng :D lolz
orkun paoun pros :pka:
yap_nass wrote:kyom men deng tha bong trov veas ey nos leuy...songkhem tha men mean chea kah a'vey tgon tgor tov chos.

kyom tlorb barn chol pet veas kart barn pii dorng deh..lerk tii mouy karl kyom nov ayuk 18 ker trov kat sach bompong kor, lerk tii pii ker karl pon marn khae mon nis eng..trov veas dai.

mon pel del trov veas kat kroo pet neng ponyol prab bong tha keh neng veas doy robeab nah, houy ompii phol vibak pseng pseng kroy kah veas kat. sdab peak os nos houy ker kour oy klarch nas...chong bork kroy ponteh dermbey sokhapheap ker trov tver kloun tang chet oy klarharn.

mon veas keh neng oy bong thot chlos pseng pseng...dol tgai veas keh neng chak tnam oy bong keng louk. ber men mean opasak ey teh pel bong krok lerng keh neng veas rouch srach...berk pnek liv liv kherjn keh roujn bong mok dak kreh keng. ponteh you nas terb os cheat tnam sonlob..monos ksoy ey trov ngoy voil lgeach. kar cher chok chab nos ker pit chea cher houy, teh kroo pet neng oy tnam bombat kar chok chab oy bong...houy keh neng harm khort bong men oy tver nis tver nos tarm kar del keh komnot. Kroo keh srok krao poukeh poukeh bong kom tov phai ey pek. ber bong trov veas mein, bong trov tver chet oy sgob kom klarch, kit tha tver dermbey oy kloun sok tov tgai mok tov chos.

somnarng laor, baht.

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

17Ber Tlob Soum Jouy Prab Kyom Phorng Empty Re: Ber Tlob Soum Jouy Prab Kyom Phorng 27th March 2008, 3:13 pm

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

sophiriya wrote:
sophiriya wrote:
@~*Dane*~@ wrote:Sousdey neak taing oss knea love love
Kal pi pon man khae mon kyom ban tov pet heuy pet ban tort merl keunh kyom mean jumngir . jab pi tngeiy dael kyom tort merl noss mork kyom taeng tov pet jea reang rorl khae heuy kyom neng trov tov nov khae krory niss teat .
tomada ber sen jumngir kyom vea min bat heuy vea kan tae thom leung thom leung kyom neng trov tver ka veas kat knong pel kharng mok niss , tae kyom sangkhirm tha min dol tnak veas kat tei , tae avey kor doy kir min arch merl keunh ban leuy .

Kyom douch jea mean ka prouy barorm heuy klach ber sen jea kyom tver ka veas kat prous kyom min tlob .

Hi paoun, kom phey ey vea min ey nos te, som ouy paun ban jok jey na.

Ter nov LK niss mean bong paoun na tlob tver ka veas kat dae rir tei ?
tomada pel veas kat kir pet kei jak tnam sonlob min oy yeung derng kloun neng mean ka chhir jab , ber sen mean neak na tlob kyom jang sour tha nov pel dael derng kloun leung vinh ter mean ka chhir jab dae rir ott ? heuy krory pi tver ka veas kat heuy mean arorm mech dae ? kyom douch jea phey dol heuy SadSadSadSadSadSadSadSad tae tver mech ber sen jea trov tov jea onjerng mean tae tver jet oy rerng morm min trov klach .


kyom soum orkun tok jea mon fleure

Dane
Where is my message go

paoun srey kom proy klang pek veas kat vea min ey te dol doctor jak tnam son lop ouy young tov young dek lok rohot tol te doctor veas kat houy. don't worry na paoun na.
bong srey somlanh bong jrolorm sorsai jol knong my message derng ? kir jrolorm douch kal mon teat seuch orkun bong kiss

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

18Ber Tlob Soum Jouy Prab Kyom Phorng Empty Re: Ber Tlob Soum Jouy Prab Kyom Phorng 27th March 2008, 3:16 pm

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

ah myarng nong vea ott tei tae vea chhir pserng teat kus ,
hahahahaha douch knea kyom sombey tov york chheam pel kei pel york mjol mork jak kyom min hean merl phorng
orkun jreun kus
KhmerUS wrote:kert ei teat heuy, mdoung tha ort ei te, lov nis mich heuy ber jeas min phut ouy ke veas tov ke veas krop tae knea penh ning tae me kor klarch dael roeung veas kat ei ning dorch min trov knear tol tae soss kom tha veas jak tae tnam ning kor min leng jol dael.

good people always somnang la-orr OK don't worry Dane jam me tov tinh thouk yor mor dot jouy pray ouy ban sok sabbye.

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

19Ber Tlob Soum Jouy Prab Kyom Phorng Empty Re: Ber Tlob Soum Jouy Prab Kyom Phorng 27th March 2008, 3:19 pm

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

oui mariline bong pensé douch toi niyeay dae , pisess pel yeung veas kat heuy kir sokpheap knong kloun min arch douch derm heuy mean avey jreun min douch mon .
jam dol pel jam kit , jam merl pel bogn tov pet le 9/04 derng heuy trov tver mech
merci beaucoup :pka:
Mariline wrote:kyom thlorb vea kath 2 dong dea, tea kyom min ding tha ka veas kath roboss borng niss yang mech noss te, tea tam experience kyom pel veas kath ke jak thnam sonlorb yueng ort ding kloun te, tea pel ding kloun vinh arch mean kar chir jab tech touch asray nov leu kar veas kath touch rir thom, tea areung ning min ey te pel yeung chir jab yeung brab peth tov ke ning aoy thnam bombath kar chir jab yeung nham, huey somnour borng mouy teat sour tha mean arom yang mech, somrab kyom ort mean arob ey te, kir yol tha konlong pel veas kath noss douch jea kar keng lokr jing dea, borng kom pey ey na, tea reung mouy del kyom joub kir tha, kraoy pel veas kath yeung mean kar pdou atajarik klasss, arch tov jea cheav chaov jeang mun, min sov niyeay sdey douch mun, niyeay jreun............; oh nov mean jreun teat, tea avey del kyom joub kir jab cheav chaov jeang mun, jab kheng......... joun kal kyom klay jea monus min sov niyeay sdey jong nov mneak eng................huey neak del thlorb veas kath toss veas kath huey yu yang na kor sokapheap min sov ring bing douch mun dea, tea min men ban ney tha yeung chir rohout noss te, kir ban ney tha yeugn khsaoy jang mun tech touch, nis jea avey del kyom thlorb joub konlong mork, tea kyom min ding tha borng arch joub douch kyom rir ort te, brohel jea asray tov leu monus dea kor min ding, tea toss yang na kyom so aoy borng kom joub douch kyom ey, soy aoy borng nov do del, mean sokapheap la or ning ring bing douch mun jea reang rohout...............
love love

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

20Ber Tlob Soum Jouy Prab Kyom Phorng Empty Re: Ber Tlob Soum Jouy Prab Kyom Phorng 27th March 2008, 3:25 pm

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

bong tort merl rorl khae paoun srey prous dermbey derng jomngir neng vea dol na prous bong nham tnam , bong niss tort kor tort york chheam kor york chheam .
paoun aeng ksoy mles krorn york chheam kor sonlob dae.
orkun Vechra dae paoun ban prab bong pi ka veas kat robos paoun srey
ORKUN kiss
Vechra wrote:Soursdey bong Srey!

Puon tlap veas kart pi 5 jnam min....Puon niyeay brab Bong klass deil puon tlap .
Min nung veas kart keh bonjuon puon tuv juob pet jreun dorng nass ,tuv juob derm bi keh tort pinech ouy jbass loss heuy bontob mork jirt doil tngai tuv veas keh bonjuon puon tuv york jeam 3sboung tear puon york ban 2 prouss peil york jeam luok ti 2 puon sonlob angjung heuy toub keh lerng york ....doil tngai puon trov veas kart kur puon joil pett thorm boumpot nuv Toronto kanleang deil puon komphong ros nuv, Min nung veas keh ruonh puon joil tuv bontuob mouy sngat, peil joil pleam puon kherng min torn sob DR phong puon sonlob pi kail min durng sos , doil jerng mork puon nuv bontob pseng bart ,peil bork pneak kherng family puon nuv kbear peil nung puon sreak tirk klang nass tea keh min ouy nham aveay tarng ors prohel 15 neas ti ban keh ouy nham tirk doil durng kluon puon jab pi derm chhir tich tuoch tea doil ors tnam vea chhhir klang nass .tea peil chhir prab keh , keh nung ouy tnam leab bombart chhir ,ruong chhhir min sov ey teh Bong oi Puon klach tea ruong mean kar plas pdor...


Puon Mariline niyeay trov heuy kroy pi kar veas kart yarng mean kar pdor atajarik klass.
Min kar veas kart Vechra mean jet klar harn and smooth hair and smooth skin[.
krouy pi veas kart aveay aveay min dorch derm ,"jet" "hair" "skin" pdor teang ors.
niss puon kron niyeay pi kar vea kart deil puon tlab....Puon songkuim tha min tver ouy bong klach teh pruos veas kart vea mean khoss knea klass jreun klass tich tuoch.
kar veas kart robos puon vea jreun morng nass keh tver doil 8 morng ban heuy. evloy niss puon kar sov jean min peil klean bai trov ruoch rork nham pleam ber min nham kur sonlob heuy. hehehehe

Puon som juon por ouy bong srey mean sokpheap la"or nung songkuim tha min barch veas . Somnang la"or krob peil nah bong srey!

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

21Ber Tlob Soum Jouy Prab Kyom Phorng Empty Re: Ber Tlob Soum Jouy Prab Kyom Phorng 27th March 2008, 3:27 pm

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

orkun thom thom rose , ber bong veas kir touch tei min thom tei
orkun paoun srey
rosehonn wrote:tomada te bong euy.. kom tov barom ei na.. veas kat rouch hery bong jea hery. yes ke dak tnam ouy bong keng louk kom ouy mean ka chhir jok jab. pel bong phnaek leung kir rouch os hery bong. pel neng kir bong mean chir snarm robous bontich yarng houch kir 1week bat hery. ber mok robous veas kat neng toch yarng jreun 3 tngai rot vinh barn hery.

som jorn por bong srey na, somnarng laor jol mean dol bong dane na

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

22Ber Tlob Soum Jouy Prab Kyom Phorng Empty Re: Ber Tlob Soum Jouy Prab Kyom Phorng 27th March 2008, 5:13 pm

Mariline

Mariline
News Reporter
News Reporter

@~*Dane*~@ wrote:oui mariline bong pensé douch toi niyeay dae , pisess pel yeung veas kat heuy kir sokpheap knong kloun min arch douch derm heuy mean avey jreun min douch mon .
jam dol pel jam kit , jam merl pel bogn tov pet le 9/04 derng heuy trov tver mech
merci beaucoup :pka:
Mariline wrote:kyom thlorb vea kath 2 dong dea, tea kyom min ding tha ka veas kath roboss borng niss yang mech noss te, tea tam experience kyom pel veas kath ke jak thnam sonlorb yueng ort ding kloun te, tea pel ding kloun vinh arch mean kar chir jab tech touch asray nov leu kar veas kath touch rir thom, tea areung ning min ey te pel yeung chir jab yeung brab peth tov ke ning aoy thnam bombath kar chir jab yeung nham, huey somnour borng mouy teat sour tha mean arom yang mech, somrab kyom ort mean arob ey te, kir yol tha konlong pel veas kath noss douch jea kar keng lokr jing dea, borng kom pey ey na, tea reung mouy del kyom joub kir tha, kraoy pel veas kath yeung mean kar pdou atajarik klasss, arch tov jea cheav chaov jeang mun, min sov niyeay sdey douch mun, niyeay jreun............; oh nov mean jreun teat, tea avey del kyom joub kir jab cheav chaov jeang mun, jab kheng......... joun kal kyom klay jea monus min sov niyeay sdey jong nov mneak eng................huey neak del thlorb veas kath toss veas kath huey yu yang na kor sokapheap min sov ring bing douch mun dea, tea min men ban ney tha yeung chir rohout noss te, kir ban ney tha yeugn khsaoy jang mun tech touch, nis jea avey del kyom thlorb joub konlong mork, tea kyom min ding tha borng arch joub douch kyom rir ort te, brohel jea asray tov leu monus dea kor min ding, tea toss yang na kyom so aoy borng kom joub douch kyom ey, soy aoy borng nov do del, mean sokapheap la or ning ring bing douch mun jea reang rohout...............
love love

min ey te borng , kom pey ey na, min men chir dol thnak trom min ban noss te,
joun por borng kom aoy mean avey thung thngor aoy soss
love

http://moylim.shutterfly.com

23Ber Tlob Soum Jouy Prab Kyom Phorng Empty Re: Ber Tlob Soum Jouy Prab Kyom Phorng 27th March 2008, 5:25 pm

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

reung chhir bong tlob heuy kmean avey chhir jeang pel chlorng tonlé tei lolz ,

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

24Ber Tlob Soum Jouy Prab Kyom Phorng Empty Re: Ber Tlob Soum Jouy Prab Kyom Phorng 27th March 2008, 5:26 pm

Mariline

Mariline
News Reporter
News Reporter

ah ber jing borng kom tov pey, kirth tha douch sromaohc kham tov na, borng del sromach kham te????????????????? :D

http://moylim.shutterfly.com

25Ber Tlob Soum Jouy Prab Kyom Phorng Empty Re: Ber Tlob Soum Jouy Prab Kyom Phorng 27th March 2008, 6:03 pm

NiSaiySnaeh

NiSaiySnaeh
LK VIP
LK VIP

prettyravy wrote:
sophiriya wrote:
sophiriya wrote:
@~*Dane*~@ wrote:Sousdey neak taing oss knea love love
Kal pi pon man khae mon kyom ban tov pet heuy pet ban tort merl keunh kyom mean jumngir . jab pi tngeiy dael kyom tort merl noss mork kyom taeng tov pet jea reang rorl khae heuy kyom neng trov tov nov khae krory niss teat .
tomada ber sen jumngir kyom vea min bat heuy vea kan tae thom leung thom leung kyom neng trov tver ka veas kat knong pel kharng mok niss , tae kyom sangkhirm tha min dol tnak veas kat tei , tae avey kor doy kir min arch merl keunh ban leuy .

Kyom douch jea mean ka prouy barorm heuy klach ber sen jea kyom tver ka veas kat prous kyom min tlob .

Hi paoun, kom phey ey vea min ey nos te, som ouy paun ban jok jey na.

Ter nov LK niss mean bong paoun na tlob tver ka veas kat dae rir tei ?
tomada pel veas kat kir pet kei jak tnam sonlob min oy yeung derng kloun neng mean ka chhir jab , ber sen mean neak na tlob kyom jang sour tha nov pel dael derng kloun leung vinh ter mean ka chhir jab dae rir ott ? heuy krory pi tver ka veas kat heuy mean arorm mech dae ? kyom douch jea phey dol heuy SadSadSadSadSadSadSadSad tae tver mech ber sen jea trov tov jea onjerng mean tae tver jet oy rerng morm min trov klach .


kyom soum orkun tok jea mon fleure

Dane
Where is my message go

paoun srey kom proy klang pek veas kat vea min ey te dol doctor jak tnam son lop ouy young tov young dek lok rohot tol te doctor veas kat houy. don't worry na paoun na.


your message is in the middle of the text.
look you will see it.

seuch seuch seuch seuch Orkun paoun srey Pretyravy, sman te nak na lotch message kyom bat ding ey nov in the middle tov vin jos het ey rot tov nov in the middle tov vin nor. Kom prokan bong ey nak new comer te ejung eng.

26Ber Tlob Soum Jouy Prab Kyom Phorng Empty Re: Ber Tlob Soum Jouy Prab Kyom Phorng 27th March 2008, 6:04 pm

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

Mariline wrote:ah ber jing borng kom tov pey, kirth tha douch sromaohc kham tov na, borng del sromach kham te????????????????? :D
ahhahaaha
jes sour kham min derng pon man sib dorng heuy tei , kom tha sromouch , ommal kor tlob dae

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

27Ber Tlob Soum Jouy Prab Kyom Phorng Empty Re: Ber Tlob Soum Jouy Prab Kyom Phorng 27th March 2008, 6:06 pm

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

sophiriya wrote:
prettyravy wrote:
sophiriya wrote:
sophiriya wrote:
@~*Dane*~@ wrote:Sousdey neak taing oss knea love love
Kal pi pon man khae mon kyom ban tov pet heuy pet ban tort merl keunh kyom mean jumngir . jab pi tngeiy dael kyom tort merl noss mork kyom taeng tov pet jea reang rorl khae heuy kyom neng trov tov nov khae krory niss teat .
tomada ber sen jumngir kyom vea min bat heuy vea kan tae thom leung thom leung kyom neng trov tver ka veas kat knong pel kharng mok niss , tae kyom sangkhirm tha min dol tnak veas kat tei , tae avey kor doy kir min arch merl keunh ban leuy .

Kyom douch jea mean ka prouy barorm heuy klach ber sen jea kyom tver ka veas kat prous kyom min tlob .

Hi paoun, kom phey ey vea min ey nos te, som ouy paun ban jok jey na.

Ter nov LK niss mean bong paoun na tlob tver ka veas kat dae rir tei ?
tomada pel veas kat kir pet kei jak tnam sonlob min oy yeung derng kloun neng mean ka chhir jab , ber sen mean neak na tlob kyom jang sour tha nov pel dael derng kloun leung vinh ter mean ka chhir jab dae rir ott ? heuy krory pi tver ka veas kat heuy mean arorm mech dae ? kyom douch jea phey dol heuy SadSadSadSadSadSadSadSad tae tver mech ber sen jea trov tov jea onjerng mean tae tver jet oy rerng morm min trov klach .


kyom soum orkun tok jea mon fleure

Dane
Where is my message go

paoun srey kom proy klang pek veas kat vea min ey te dol doctor jak tnam son lop ouy young tov young dek lok rohot tol te doctor veas kat houy. don't worry na paoun na.


your message is in the middle of the text.
look you will see it.

seuch seuch seuch seuch Orkun paoun srey Pretyravy, sman te nak na lotch message kyom bat ding ey nov in the middle tov vin jos het ey rot tov nov in the middle tov vin nor. Kom prokan bong ey nak new comer te ejung eng.
prohel kyom lourch tov lourk derng bong hahaahaha

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

28Ber Tlob Soum Jouy Prab Kyom Phorng Empty Re: Ber Tlob Soum Jouy Prab Kyom Phorng 27th March 2008, 6:09 pm

NiSaiySnaeh

NiSaiySnaeh
LK VIP
LK VIP

@~*Dane*~@ wrote:
sophiriya wrote:
sophiriya wrote:
@~*Dane*~@ wrote:Sousdey
neak taing oss knea love love Kal pi pon man khae mon kyom ban tov pet
heuy pet ban tort merl keunh kyom mean jumngir . jab pi tngeiy dael
kyom tort merl noss mork kyom taeng tov pet jea reang rorl khae heuy
kyom neng trov tov nov khae krory niss teat .
tomada ber sen jumngir kyom vea min bat heuy vea kan tae thom leung
thom leung kyom neng trov tver ka veas kat knong pel kharng mok niss ,
tae kyom sangkhirm tha min dol tnak veas kat tei , tae avey kor doy kir
min arch merl keunh ban leuy .
Kyom douch jea mean ka prouy barorm heuy klach ber sen jea kyom tver ka
veas kat prous kyom min tlob .
Hi paoun, kom phey ey vea min ey nos te, som ouy paun ban jok jey na.
Ter nov LK niss mean bong paoun na tlob tver ka veas kat dae rir tei ?
tomada pel veas kat kir pet kei jak tnam sonlob min oy yeung derng
kloun neng mean ka chhir jab , ber sen mean neak na tlob kyom jang sour
tha nov pel dael derng kloun leung vinh ter mean ka chhir jab dae rir
ott ? heuy krory pi tver ka veas kat heuy mean arorm mech dae ? kyom
douch jea phey dol heuy SadSadSadSadSadSadSadSad tae tver mech ber sen jea trov
tov jea onjerng mean tae tver jet oy rerng morm min trov klach .
kyom soum orkun tok jea mon fleure Dane
Where is my message go paoun srey kom proy klang pek veas kat vea min
ey te dol doctor jak tnam son lop ouy young tov young dek lok rohot tol
te doctor veas kat houy. don't worry na paoun na.
bong srey somlanh bong jrolorm sorsai jol knong my message derng ? kir
jrolorm douch kal mon teat seuch orkun bong kiss
seuch seuch
seuch jrolom tha min jrolom bong khom te der rok phen LK rok Message
bong dak ouy paoun min khern. seuch seuch Good luck with your sergery
na paoun srey, bong tlop meain experience houy ot chhir ey te.

29Ber Tlob Soum Jouy Prab Kyom Phorng Empty Re: Ber Tlob Soum Jouy Prab Kyom Phorng 27th March 2008, 6:18 pm

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

seuch seuch seuch seuch
bong srey somlanh kyom mouy niss ban tha yap men ten
hahahaahahahaha paoun seuch jok pours heuy niss bong
kal msil minh when paoun ban tor tourl message oy bong heuy , and reply to bong paoun kor mork merl nov my post heuy keunh bogn reply ott mean message paoun nirk tha tech bong srey jrolorm ah message dael trov reply here york tov send nov my message .hahahahahaahahahaha derng ei men seuch seuch seuch seuch seuch seuch seuch
bong euyyyyyyyyyyy kyom seuch ott chhup tei niss
sophiriya wrote:
@~*Dane*~@ wrote:

bong srey somlanh bong jrolorm sorsai jol knong my message derng ? kir
jrolorm douch kal mon teat seuch orkun bong kiss
seuch seuch
seuch jrolom tha min jrolom bong khom te der rok phen LK rok Message
bong dak ouy paoun min khern. seuch seuch Good luck with your sergery
na paoun srey, bong tlop meain experience houy ot chhir ey te.

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

30Ber Tlob Soum Jouy Prab Kyom Phorng Empty Re: Ber Tlob Soum Jouy Prab Kyom Phorng 27th March 2008, 8:30 pm

KhmerUS

KhmerUS
Super Moderator
Super Moderator

@~*Dane*~@ wrote:ah myarng nong vea ott tei tae vea chhir pserng teat kus ,
hahahahaha douch knea kyom sombey tov york chheam pel kei pel york mjol mork jak kyom min hean merl phorng
orkun jreun kus
KhmerUS wrote:kert ei teat heuy, mdoung tha ort ei te, lov nis mich heuy ber jeas min phut ouy ke veas tov ke veas krop tae knea penh ning tae me kor klarch dael roeung veas kat ei ning dorch min trov knear tol tae soss kom tha veas jak tae tnam ning kor min leng jol dael.

good people always somnang la-orr OK don't worry Dane jam me tov tinh thouk yor mor dot jouy pray ouy ban sok sabbye.
srey srey ke ban kiss ning joun pka pross pross khom joun porr dael tae ort ban ei :BDB: joking

http://www.lovekhmer.com

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 2]

Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum