lborng praj'nha 01 44939

Join the forum, it's quick and easy

lborng praj'nha 01 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

lborng praj'nha 01

+4
Mealea_doungjet
Ravy Patrick
~Khemarak~
taing
8 posters

Go down  Message [Page 1 of 1]

1lborng praj'nha 01 Empty lborng praj'nha 01 28th March 2008, 2:05 am

taing

taing
LK VIP
LK VIP

kruk kruk morn (hen) krort, york dai tov steab mae euy pun marn. teu jear avey?

2lborng praj'nha 01 Empty Re: lborng praj'nha 01 28th March 2008, 2:11 am

~Khemarak~

~Khemarak~
LK Member
LK Member

i guess there is no egg.

3lborng praj'nha 01 Empty Re: lborng praj'nha 01 28th March 2008, 2:15 am

taing

taing
LK VIP
LK VIP

let try another guess...

KhmerLover wrote:i guess there is no egg.

4lborng praj'nha 01 Empty Re: lborng praj'nha 01 28th March 2008, 2:23 am

~Khemarak~

~Khemarak~
LK Member
LK Member

kyom som tah '' mouy ''

5lborng praj'nha 01 Empty Re: lborng praj'nha 01 28th March 2008, 2:27 am

taing

taing
LK VIP
LK VIP

one more guess pls.

KhmerLover wrote:kyom som tah '' mouy ''

6lborng praj'nha 01 Empty Re: lborng praj'nha 01 28th March 2008, 3:02 am

Ravy Patrick

Ravy Patrick
LK VIP
LK VIP

tlab lir del te plich bat lborng praj'nha 01 000201C7

7lborng praj'nha 01 Empty Re: lborng praj'nha 01 28th March 2008, 3:06 am

taing

taing
LK VIP
LK VIP

dors sar barn la'or good ...
prettyravy wrote:tlab lir del te plich bat lborng praj'nha 01 000201C7

8lborng praj'nha 01 Empty Re: lborng praj'nha 01 28th March 2008, 3:11 am

Ravy Patrick

Ravy Patrick
LK VIP
LK VIP

taing wrote:dors sar barn la'or good ...

man dors sa te chong answer del te plich bat mong neang hah

9lborng praj'nha 01 Empty Re: lborng praj'nha 01 28th March 2008, 3:12 am

Ravy Patrick

Ravy Patrick
LK VIP
LK VIP

clock te deang ?

10lborng praj'nha 01 Empty Re: lborng praj'nha 01 28th March 2008, 3:14 am

taing

taing
LK VIP
LK VIP

non

prettyravy wrote:
taing wrote:dors sar barn la'or good ...

man dors sa te chong answer del te plich bat mong neang hah

11lborng praj'nha 01 Empty Re: lborng praj'nha 01 28th March 2008, 3:14 am

taing

taing
LK VIP
LK VIP

non so far from the answer...

prettyravy wrote:clock te deang ?

12lborng praj'nha 01 Empty Re: lborng praj'nha 01 28th March 2008, 4:12 am

Mealea_doungjet

Mealea_doungjet
Junior Member
Junior Member

kyom tha answer kir ngeay bon phot. houy kyom kor tha mnea mnos srey jreun nas dael tver vear. houy jom puos pros pros vinh neak dael jes mean tech pheak jreun jea koun neak kror ban jes. tae koun neak kror klas kor min jes phong kir jes tae C hehehehe,,,
taing wrote:kruk kruk morn (hen) krort, york dai tov steab mae euy pun marn. teu jear avey?

13lborng praj'nha 01 Empty Re: lborng praj'nha 01 28th March 2008, 4:21 am

taing

taing
LK VIP
LK VIP

Mona_doungjet is so smart good ... knhom kor ches dae ar nirng nos... :pka:

Mealea_doungjet wrote: kyom tha answer kir ngeay bon phot. houy kyom kor tha mnea mnos srey jreun nas dael tver vear. houy jom puos pros pros vinh neak dael jes mean tech pheak jreun jea koun neak kror ban jes. tae koun neak kror klas kor min jes phong kir jes tae C hehehehe,,,
taing wrote:kruk kruk morn (hen) krort, york dai tov steab mae euy pun marn. teu jear avey?

14lborng praj'nha 01 Empty Re: lborng praj'nha 01 28th March 2008, 4:33 am

Mealea_doungjet

Mealea_doungjet
Junior Member
Junior Member

u jes tae pros pros klas ot jes te morha kjil.
taing wrote:Mona_doungjet is so smart good ... knhom kor ches dae ar nirng nos... :pka:

Mealea_doungjet wrote: kyom tha answer kir ngeay bon phot. houy kyom kor tha mnea mnos srey jreun nas dael tver vear. houy jom puos pros pros vinh neak dael jes mean tech pheak jreun jea koun neak kror ban jes. tae koun neak kror klas kor min jes phong kir jes tae C hehehehe,,,

15lborng praj'nha 01 Empty Re: lborng praj'nha 01 28th March 2008, 5:03 am

KAP ANG

KAP ANG
Administrator
Administrator

jakk klar-kloke....mey ah-pong te deng...

https://www.dailymotion.com/7wonder

16lborng praj'nha 01 Empty Re: lborng praj'nha 01 28th March 2008, 7:33 am

NySai

Administrator
Administrator

trov chngaiy nas kap euy hahaha,,,,,,,
seuch seuch seuch
KAP ANG wrote:jakk klar-kloke....mey ah-pong te deng...

17lborng praj'nha 01 Empty Re: lborng praj'nha 01 28th March 2008, 10:40 am

Sabaay

Sabaay
Administrator
Administrator

Ah somnour niss kyom deng jomleuy, prous tlorb deng pi mon mok. Jeng ot chleuy teh prous ot ban jaign pi prach'ngar kloun aeng. Somnang la'or baht!

http://www.lovekhmer.com

18lborng praj'nha 01 Empty Re: lborng praj'nha 01 28th March 2008, 11:11 am

taing

taing
LK VIP
LK VIP

oho... monos chhlart chenh mork chhlart morng... chhleun min chenh tov jear tha dirng mon heuy, min chhleuy nos teh... Wink Sabaay chhlart huos knhom kit tov teat...

Sabaay wrote:Ah somnour niss kyom deng jomleuy, prous tlorb deng pi mon mok. Jeng ot chleuy teh prous ot ban jaign pi prach'ngar kloun aeng. Somnang la'or baht!

19lborng praj'nha 01 Empty Re: lborng praj'nha 01 31st March 2008, 12:10 am

MjasSnaehSomnop

Webmaster
Webmaster

vorl Angkor hahahahaaha

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

20lborng praj'nha 01 Empty Re: lborng praj'nha 01 31st March 2008, 2:39 am

taing

taing
LK VIP
LK VIP

bong Dane, chheer! good

@~*Dane*~@ wrote:vorl Angkor hahahahaaha

21lborng praj'nha 01 Empty Re: lborng praj'nha 01 31st March 2008, 11:44 am

Sabaay

Sabaay
Administrator
Administrator

Min mane chlart jaign mok chlart teh, ber somnour neng arch berk jak kompee ban, kyom chleuy ter eiy, yisss???
Ah neng keh hov tha prolorng prach'ngar daeh?

taing wrote:oho... monos chhlart chenh mork chhlart morng... chhleun min chenh tov jear tha dirng mon heuy, min chhleuy nos teh... Wink Sabaay chhlart huos knhom kit tov teat...

Sabaay wrote:Ah somnour niss kyom deng jomleuy, prous tlorb deng pi mon mok. Jeng ot chleuy teh prous ot ban jaign pi prach'ngar kloun aeng. Somnang la'or baht!

22lborng praj'nha 01 Empty Re: lborng praj'nha 01 31st March 2008, 11:47 am

taing

taing
LK VIP
LK VIP

oiy phey nas ar yisss??? chong kroiy nas... knhom phey chorng tlakk leu kav ie tov hey. somtors tean dance3 .

Sabaay wrote:
Min mane chlart jaign mok chlart teh, ber somnour neng arch berk jak kompee ban, kyom chleuy ter eiy, yisss???

taing wrote:oho... monos chhlart chenh mork chhlart morng... chhleun min chenh tov jear tha dirng mon heuy, min chhleuy nos teh... Wink Sabaay chhlart huos knhom kit tov teat...

23lborng praj'nha 01 Empty Re: lborng praj'nha 01 31st March 2008, 11:48 am

Sabaay

Sabaay
Administrator
Administrator

Somti baht, arn mah ngaiy ot yul you niyeay pi eiy.........hahahhaa. Neak na peiy eiy?

taing wrote:oiy phey nas ar yisss??? chong kroiy nas... knhom phey chorng tlakk leu kav ie tov hey. somtors tean dance3 .

Sabaay wrote:

24lborng praj'nha 01 Empty Re: lborng praj'nha 01 31st March 2008, 11:49 am

NySai

Administrator
Administrator

lolz,, sabaay

25lborng praj'nha 01 Empty Re: lborng praj'nha 01 31st March 2008, 11:53 am

taing

taing
LK VIP
LK VIP

knhom tha peak yisss??? chong kroiy nis douch teurs knhom klaing nas hey sraek peak yisss??? nirng kor tveu oiy knhom phey dae. yol nov tean? dance3

Sabaay wrote:Somti baht, arn mah ngaiy ot yul you niyeay pi eiy.........hahahhaa. Neak na peiy eiy?

taing wrote:oiy phey nas ar yisss??? chong kroiy nas... knhom phey chorng tlakk leu kav ie tov hey. somtors tean dance3 .

Sabaay wrote:

26lborng praj'nha 01 Empty Re: lborng praj'nha 01 31st March 2008, 12:13 pm

Sabaay

Sabaay
Administrator
Administrator

Na keh tean na keh toob? Tich jab dot ktech lov.

taing wrote:knhom tha peak yisss??? chong kroiy nis douch teurs knhom klaing nas hey sraek peak yisss??? nirng kor tveu oiy knhom phey dae. yol nov tean? dance3

Sabaay wrote:Somti baht, arn mah ngaiy ot yul you niyeay pi eiy.........hahahhaa. Neak na peiy eiy?

Sabaay wrote:

27lborng praj'nha 01 Empty Re: lborng praj'nha 01 31st March 2008, 12:30 pm

taing

taing
LK VIP
LK VIP

knhom nirng hey tean, dot yang na kor min ktich dae... hehehe... mich kor nov sorl kror'muon dae tean dance .

Sabaay wrote:
Na keh tean na keh toob? Tich jab dot ktech lov.

taing wrote:knhom tha peak yisss??? chong kroiy nis douch teurs knhom klaing nas hey sraek peak yisss??? nirng kor tveu oiy knhom phey dae. yol nov tean? dance3

Sabaay wrote:

28lborng praj'nha 01 Empty Re: lborng praj'nha 01 31st March 2008, 12:39 pm

Sabaay

Sabaay
Administrator
Administrator

Ming deng jear tean kromourn sa'eiy keh teh, kan taeh yap huey. bye bye..........hahaha

Sponsored content

Back to top  Message [Page 1 of 1]

Similar topics

-

» Lborng Pranha
» Lborng Prark gnar #2