kruk kruk morn (hen) krort, york dai tov steab mae euy pun marn. teu jear avey?
Join the forum, it's quick and easy
KhmerLover wrote:i guess there is no egg.
KhmerLover wrote:kyom som tah '' mouy ''
prettyravy wrote:tlab lir del te plich bat
taing wrote:dors sar barn la'or ...prettyravy wrote:tlab lir del te plich bat
prettyravy wrote:taing wrote:dors sar barn la'or ...prettyravy wrote:tlab lir del te plich bat
man dors sa te chong answer del te plich bat mong neang hah
prettyravy wrote:clock te deang ?
taing wrote:kruk kruk morn (hen) krort, york dai tov steab mae euy pun marn. teu jear avey?
Mealea_doungjet wrote: kyom tha answer kir ngeay bon phot. houy kyom kor tha mnea mnos srey jreun nas dael tver vear. houy jom puos pros pros vinh neak dael jes mean tech pheak jreun jea koun neak kror ban jes. tae koun neak kror klas kor min jes phong kir jes tae C hehehehe,,,taing wrote:kruk kruk morn (hen) krort, york dai tov steab mae euy pun marn. teu jear avey?
taing wrote:Mona_doungjet is so smart ... knhom kor ches dae ar nirng nos... :pka:Mealea_doungjet wrote: kyom tha answer kir ngeay bon phot. houy kyom kor tha mnea mnos srey jreun nas dael tver vear. houy jom puos pros pros vinh neak dael jes mean tech pheak jreun jea koun neak kror ban jes. tae koun neak kror klas kor min jes phong kir jes tae C hehehehe,,,taing wrote:kruk kruk morn (hen) krort, york dai tov steab mae euy pun marn. teu jear avey?
KAP ANG wrote:jakk klar-kloke....mey ah-pong te deng...
Sabaay wrote:Ah somnour niss kyom deng jomleuy, prous tlorb deng pi mon mok. Jeng ot chleuy teh prous ot ban jaign pi prach'ngar kloun aeng. Somnang la'or baht!
@~*Dane*~@ wrote:vorl Angkor hahahahaaha
taing wrote:oho... monos chhlart chenh mork chhlart morng... chhleun min chenh tov jear tha dirng mon heuy, min chhleuy nos teh... Sabaay chhlart huos knhom kit tov teat...
Sabaay wrote:Ah somnour niss kyom deng jomleuy, prous tlorb deng pi mon mok. Jeng ot chleuy teh prous ot ban jaign pi prach'ngar kloun aeng. Somnang la'or baht!
Sabaay wrote:
Min mane chlart jaign mok chlart teh, ber somnour neng arch berk jak kompee ban, kyom chleuy ter eiy, yisss???
Ah neng keh hov tha prolorng prach'ngar daeh?taing wrote:oho... monos chhlart chenh mork chhlart morng... chhleun min chenh tov jear tha dirng mon heuy, min chhleuy nos teh... Sabaay chhlart huos knhom kit tov teat...Sabaay wrote:Ah somnour niss kyom deng jomleuy, prous tlorb deng pi mon mok. Jeng ot chleuy teh prous ot ban jaign pi prach'ngar kloun aeng. Somnang la'or baht!
taing wrote:oiy phey nas ar yisss??? chong kroiy nas... knhom phey chorng tlakk leu kav ie tov hey. somtors tean .
Sabaay wrote:
Min mane chlart jaign mok chlart teh, ber somnour neng arch berk jak kompee ban, kyom chleuy ter eiy, yisss???
Ah neng keh hov tha prolorng prach'ngar daeh?taing wrote:oho... monos chhlart chenh mork chhlart morng... chhleun min chenh tov jear tha dirng mon heuy, min chhleuy nos teh... Sabaay chhlart huos knhom kit tov teat...Sabaay wrote:Ah somnour niss kyom deng jomleuy, prous tlorb deng pi mon mok. Jeng ot chleuy teh prous ot ban jaign pi prach'ngar kloun aeng. Somnang la'or baht!
Sabaay wrote:Somti baht, arn mah ngaiy ot yul you niyeay pi eiy.........hahahhaa. Neak na peiy eiy?taing wrote:oiy phey nas ar yisss??? chong kroiy nas... knhom phey chorng tlakk leu kav ie tov hey. somtors tean .Sabaay wrote:
taing wrote:knhom tha peak yisss??? chong kroiy nis douch teurs knhom klaing nas hey sraek peak yisss??? nirng kor tveu oiy knhom phey dae. yol nov tean?
Sabaay wrote:Somti baht, arn mah ngaiy ot yul you niyeay pi eiy.........hahahhaa. Neak na peiy eiy?taing wrote:oiy phey nas ar yisss??? chong kroiy nas... knhom phey chorng tlakk leu kav ie tov hey. somtors tean .Sabaay wrote:
Sabaay wrote:
Na keh tean na keh toob? Tich jab dot ktech lov.taing wrote:knhom tha peak yisss??? chong kroiy nis douch teurs knhom klaing nas hey sraek peak yisss??? nirng kor tveu oiy knhom phey dae. yol nov tean?Sabaay wrote:Somti baht, arn mah ngaiy ot yul you niyeay pi eiy.........hahahhaa. Neak na peiy eiy?taing wrote:oiy phey nas ar yisss??? chong kroiy nas... knhom phey chorng tlakk leu kav ie tov hey. somtors tean .Sabaay wrote:
» General » Jokes » lborng praj'nha 01
Similar topics