Komnarp Proloam Lauk "Somdey" 44939


Join the forum, it's quick and easy

Komnarp Proloam Lauk "Somdey" 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

Komnarp Proloam Lauk "Somdey"

+4
MjasSnaehSomnop
KAP ANG
flame2010
Punlir_Chet
8 posters

Go to page : 1, 2  Next

Go down  Message [Page 1 of 2]

1Komnarp Proloam Lauk "Somdey" Empty Komnarp Proloam Lauk "Somdey" 16th April 2008, 8:42 pm

Punlir_Chet

Punlir_Chet
Senior Member
Senior Member

pka02
Komnarp proloam lauk dong’srong jenh pii komrong roeung
" tirk chet snaeh ”

Oun saen or huey oun saen peiy
barn leu somdey lerk dom boung
somdey mien ney nass meas’ bong
doung chet oun yum prous bross thlai...


Domnoke tirk pnaek kor hoo moke
oun soum pnher mok joon meas may
pram tha oun nirk rolirk ma'less tee
nirk somdey meas may nirk nass bong...


Pel nis oun ban yul somdey
somdey bross thlai jear osthsoth
somdey mien ney tlia tla bompoth
Tver ouy ronnthod oss a'rom


Orkun bong barn brokol doung chet
orkun bong pitt dael barn sondoss
ouy oun barn yul chet dael smoss
ouy oun sronoss kroup somdey...


Bong jear preash ang mien racksmey
jear preas baramey chet smoss’sor
bong reas trojong plir bor’vor
reas plir thla la'or knong chet oun...


Somdey kroup maat oun kontra
cham nass jiva peak snaeh snorng
oun saen arnet huey srolanh bong

Ahso oun phorng punlork snaeh....

Nipun daoy : Punlir_Chet neiy Keo Kalyan

pka02

2Komnarp Proloam Lauk "Somdey" Empty Re: Komnarp Proloam Lauk "Somdey" 17th April 2008, 7:33 pm

flame2010

flame2010
New Active
New Active

nice poem pokae sosé man
b

3Komnarp Proloam Lauk "Somdey" Empty Re: Komnarp Proloam Lauk "Somdey" 19th April 2008, 2:24 am

Punlir_Chet

Punlir_Chet
Senior Member
Senior Member

regard wrote:nice poem pokae sosé man
b

kyom soum arkun chompous kaa rorm arnn robos neak
deahl barn chleat peal mork arnn heuy jouy
lerk tirk chet dorll kyom nov chompous komrong
komnarp proloam lauk mouy niss jah Very Happy

sourm aoy kdei sromai robos neak barn doach
knong komnarp niss phorng deahl
:pka:

4Komnarp Proloam Lauk "Somdey" Empty Re: Komnarp Proloam Lauk "Somdey" 19th April 2008, 7:22 am

KAP ANG

KAP ANG
Administrator
Administrator

bir pukea nirk somdey jeng...mej kor min aht(record) tuk sdab tov... blurp

https://www.dailymotion.com/7wonder

5Komnarp Proloam Lauk "Somdey" Empty Re: Komnarp Proloam Lauk "Somdey" 19th April 2008, 3:05 pm

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

ott torn mean pel ann komnap soss , reply ta topic pserng eiylov som ti tov paris tinh mahob nham sen jam yop niss ann :D , bong srey jang nham bai jeamouy kyom tai today ? paoun tov psa tinh sach bonlae mork tver yoav horn nham .

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

6Komnarp Proloam Lauk "Somdey" Empty Re: Komnarp Proloam Lauk "Somdey" 22nd April 2008, 12:28 am

Punlir_Chet

Punlir_Chet
Senior Member
Senior Member

KAP ANG wrote:bir pukea nirk somdey jeng...mej kor min aht(record) tuk sdab tov... blurp

lauk bong KapAng niyeay pearsaa Khmer tov naa cham kyom thord
somneang robos touk :D Very Happy :D

7Komnarp Proloam Lauk "Somdey" Empty Re: Komnarp Proloam Lauk "Somdey" 22nd April 2008, 12:31 am

Punlir_Chet

Punlir_Chet
Senior Member
Senior Member

@~*Dane*~@ wrote:ott torn mean pel ann komnap soss , reply ta topic pserng eiylov som ti tov paris tinh mahob nham sen jam yop niss ann :D , bong srey jang nham bai jeamouy kyom tai today ? paoun tov psa tinh sach bonlae mork tver yoav horn nham .

wow, Dane mein mahoup pises reu? buer barn torh toul tien
mahoup Khmer choup chum knear, kir pith chear sab'bai reak reaiy Very Happy

:pka: orkun :soksabay: thank

8Komnarp Proloam Lauk "Somdey" Empty Re: Komnarp Proloam Lauk "Somdey" 22nd April 2008, 12:55 am

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

kal tngeiy nong paoun tver ya horn nham :D , pel tneiy sov ban jourb jom knea kir kmean ei krov tver bai nham jourb jom krousa tei bong :D

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

9Komnarp Proloam Lauk "Somdey" Empty Re: Komnarp Proloam Lauk "Somdey" 22nd April 2008, 2:53 am

Bong Tim

Bong Tim
LK VIP
LK VIP

So sweet...... Wink

10Komnarp Proloam Lauk "Somdey" Empty Re: Komnarp Proloam Lauk "Somdey" 24th April 2008, 5:19 am

Punlir_Chet

Punlir_Chet
Senior Member
Senior Member

A Thea wrote:So sweet...... Wink

soursdey Thear!

nis neak thou'thear teh? arkun thom thom deahl barn
choul mork arn komnarp heuy chleat nhor nhim lerk
tirk chet, jah
:pka:

11Komnarp Proloam Lauk "Somdey" Empty Re: Komnarp Proloam Lauk "Somdey" 24th April 2008, 9:29 am

Bong Tim

Bong Tim
LK VIP
LK VIP

Min jea ravei te...Chet....cos ur komnarp keu piros pet men...Kyum jol jet!!

Pel nis oun ban yul somdey
somdey bross thlai jear Thnam Pol
somdey mien ney Dorch Phle Lvea
Tver ouy Sen Tngon Knong Jenda


hahahaa.....just ke leng te na...Chet!! Kom angry ei....

12Komnarp Proloam Lauk "Somdey" Empty Re: Komnarp Proloam Lauk "Somdey" 24th April 2008, 4:30 pm

Punlir_Chet

Punlir_Chet
Senior Member
Senior Member

A Thea wrote:Min jea ravei te...Chet....cos ur komnarp keu piros pet men...Kyum jol jet!!

Pel nis oun ban yul somdey
somdey bross thlai jear Thnam Pol
somdey mien ney Dorch Phle Lvea
Tver ouy Sen Tngon Knong Jenda


hahahaa.....just ke leng te na...Chet!! Kom angry ei....

heheheh chlart main...la or koert mork jear neary trov aoy mein pheap
teung teung, thou pek min la or teh naa, heheheehehehe :D

13Komnarp Proloam Lauk "Somdey" Empty Re: Komnarp Proloam Lauk "Somdey" 16th March 2009, 9:36 am

Bong Tim

Bong Tim
LK VIP
LK VIP

Kamnap nis arn roch hey dol alov arn madong teat nov te piros jab jet Bong Chet!! Hhehehee...karl mun ke kamnap bong leng ahlov leng ke hey...arn hey dork jab doung jet ouy pha.em la.hem tamorng!! :D

14Komnarp Proloam Lauk "Somdey" Empty Re: Komnarp Proloam Lauk "Somdey" 16th March 2009, 9:19 pm

sokhayun

sokhayun
LK VIP
LK VIP

Punlir_Chet wrote:
pka02
Komnarp proloam lauk dong’srong jenh pii komrong roeung
" tirk chet snaeh ”

Oun saen or huey oun saen peiy
barn leu somdey lerk dom boung
somdey mien ney nass meas’ bong
doung chet oun yum prous bross thlai...


Domnoke tirk pnaek kor hoo moke
oun soum pnher mok joon meas may
pram tha oun nirk rolirk ma'less tee
nirk somdey meas may nirk nass bong...


Pel nis oun ban yul somdey
somdey bross thlai jear osthsoth
somdey mien ney tlia tla bompoth
Tver ouy ronnthod oss a'rom


Orkun bong barn brokol doung chet
orkun bong pitt dael barn sondoss
ouy oun barn yul chet dael smoss
ouy oun sronoss kroup somdey...


Bong jear preash ang mien racksmey
jear preas baramey chet smoss’sor
bong reas trojong plir bor’vor
reas plir thla la'or knong chet oun...


Somdey kroup maat oun kontra
cham nass jiva peak snaeh snorng
oun saen arnet huey srolanh bong

Ahso oun phorng punlork snaeh....

Nipun daoy : Punlir_Chet neiy Keo Kalyan

pka02


Sad tom'rom oun ban yul ompi tirk jit bong vea huos pel bontech tov heuy.soum oun Kottra somdey ning peak snaeh snorng dor bor risoth robos bong tok brer vea jea muoy ning boross dor'tiey jos...hhaahaha.. prors bong trov sil Dollars mot jeang kam'bit mok'pirs jol mok jroul jreap knong kloun bong oss tov heuy.. pel nis mday bong bong'khorm oay bong reab ka jea muoy koun keh tov heuy.. soun oun jay sdeiy oay oss jit jos...bong jea boros kom'sak... Sad Sad

http://tagged.com/sokhayun

15Komnarp Proloam Lauk "Somdey" Empty Re: Komnarp Proloam Lauk "Somdey" 16th March 2009, 11:06 pm

Guest

Anonymous
Guest

good Bong Punlir_Chet taeng ouy kyom mouy mok na. Dak ouy pa'em tech na. Kyom yok tov arn ouy srey srey sdap... :P

16Komnarp Proloam Lauk "Somdey" Empty Re: Komnarp Proloam Lauk "Somdey" 16th March 2009, 11:11 pm

Guest

Anonymous
Guest

A Thea wrote:Min jea ravei te...Chet....cos ur komnarp keu piros pet men...Kyum jol jet!!

Pel nis oun ban yul somdey
somdey bross thlai jear Thnam Pol
somdey mien ney Dorch Phle Lvea
Tver ouy Sen Tngon Knong Jenda


hahahaa.....just ke leng te na...Chet!! Kom angry ei....

Bong srey Thea sorsay jrolom heuy :P

Pel nis oun ban yul somdey
Somdey bross thlai jear peak pit
Somdey mean ney min prodit
Tver ouy jivit oun sok san

17Komnarp Proloam Lauk "Somdey" Empty Re: Komnarp Proloam Lauk "Somdey" 17th March 2009, 1:20 am

NeakTheakCyclo

NeakTheakCyclo
LK VIP
LK VIP

hahaah eylov sombo neak terng komnab nass nor seutt ter laor taing oss good

https://www.youtube.com/user/Darakhmer2oo9

18Komnarp Proloam Lauk "Somdey" Empty Re: Komnarp Proloam Lauk "Somdey" 17th March 2009, 3:04 am

Bong Tim

Bong Tim
LK VIP
LK VIP

Hahahaa...saei te Oun Hidro nis rok ta bong correct peak bros min del niyeay sdei pet min barn jing!!! Hehehehe...

19Komnarp Proloam Lauk "Somdey" Empty Re: Komnarp Proloam Lauk "Somdey" 17th March 2009, 3:06 am

Bong Tim

Bong Tim
LK VIP
LK VIP

Slab hey beu tov reap kar hey jambach ngeak mor jor jar tveu ei teat Pou Sokhayun? hhahaahahahaa....

20Komnarp Proloam Lauk "Somdey" Empty Re: Komnarp Proloam Lauk "Somdey" 17th March 2009, 7:08 am

sokhayun

sokhayun
LK VIP
LK VIP

A Thea wrote:Slab hey beu tov reap kar hey jambach ngeak mor jor jar tveu ei teat Pou Sokhayun? hhahaahahahaa....
Maen heuy,, Kloun tov pon'tae jit nov...prors nov min torn dach a'laiy ning na...haahhahahaha

http://tagged.com/sokhayun

21Komnarp Proloam Lauk "Somdey" Empty Re: Komnarp Proloam Lauk "Somdey" 17th March 2009, 8:34 am

Chompey

Chompey
LK VIP
LK VIP

Very Happy Khyom ott ches taing kom nap te...khyom ches tai chreang... music
"koat bros mok kmo doch pongru nah min hean chol chreang..songha ban tai rub reang...songha ban tai rub reang..min hean chreang out tha neak kla han.." lol!

:D kit der rok dey ku mok chreang bon tor teat sin...bang dara&bang hydro baib sroverng bas jerng oss hery merl tov ban jea ott kherj mok chreang jerng Question Question lol

http://bradlinda.hi5.com

22Komnarp Proloam Lauk "Somdey" Empty Re: Komnarp Proloam Lauk "Somdey" 17th March 2009, 9:55 am

Guest

Anonymous
Guest

A Thea wrote:Hahahaa...saei te Oun Hidro nis rok ta bong correct peak bros min del niyeay sdei pet min barn jing!!! Hehehehe...
Kom tov kert took jrern pek nos, jeur tae kyom tov. Monous yerng mean la'or mean arkrok vea jea reoung bos thomajeat... jeas min pot te. :D

"Ber khmean kar chhir jab tver mech ning skoil a'vey tov hov tha kdey sok nus,"
Heroine. :D

Oy sngout kor sra

23Komnarp Proloam Lauk "Somdey" Empty Re: Komnarp Proloam Lauk "Somdey" 17th March 2009, 9:57 am

Guest

Anonymous
Guest

darakhmer2009 wrote:hahaah eylov sombo neak terng komnab nass nor seutt ter laor taing oss good
Ber jronen dak ma bot dae tov, Dara. lol!

24Komnarp Proloam Lauk "Somdey" Empty Re: Komnarp Proloam Lauk "Somdey" 17th March 2009, 10:00 am

Guest

Anonymous
Guest

cuthbertson wrote:Very Happy Khyom ott ches taing kom nap te...khyom ches tai chreang... music
"koat bros mok kmo doch pongru nah min hean chol chreang..songha ban tai rub reang...songha ban tai rub reang..min hean chreang out tha neak kla han.." lol!

:D kit der rok dey ku mok chreang bon tor teat sin...bang dara&bang hydro baib sroverng bas jerng oss hery merl tov ban jea ott kherj mok chreang jerng Question Question lol
Minh nerng mak kmek hao tov jouy besdong. Bes jos bes lerng ban besdong kon kort tov vinh. seuch

25Komnarp Proloam Lauk "Somdey" Empty Re: Komnarp Proloam Lauk "Somdey" 17th March 2009, 9:12 pm

Chompey

Chompey
LK VIP
LK VIP

hydrophilistic wrote:
cuthbertson wrote:Very Happy Khyom ott ches taing kom nap te...khyom ches tai chreang... music
"koat bros mok kmo doch pongru nah min hean chol chreang..songha ban tai rub reang...songha ban tai rub reang..min hean chreang out tha neak kla han.." lol!

:D kit der rok dey ku mok chreang bon tor teat sin...bang dara&bang hydro baib sroverng bas jerng oss hery merl tov ban jea ott kherj mok chreang jerng Question Question lol
Minh nerng mak kmek hao tov jouy besdong. Bes jos bes lerng ban besdong kon kort tov vinh. seuch
b b b Pu kai main bang bros khyom mouy nis...Tov louch besdong kon srey ke tail tai ban...jit ban yhnam ka hery jerng... dead dead :P :P

http://bradlinda.hi5.com

26Komnarp Proloam Lauk "Somdey" Empty Re: Komnarp Proloam Lauk "Somdey" 17th March 2009, 9:21 pm

Guest

Anonymous
Guest

Jos hydro tov heuy, Linda. Orn mech kert. hehehehhe :P

27Komnarp Proloam Lauk "Somdey" Empty Re: Komnarp Proloam Lauk "Somdey" 17th March 2009, 9:27 pm

Chompey

Chompey
LK VIP
LK VIP

hydrophilistic wrote:Jos hydro tov heuy, Linda. Orn mech kert. hehehehhe :P
nerng chab pderm out kloun eing teat hery...jerng ban tha yap nov tai yap.. vaiy seuch

http://bradlinda.hi5.com

28Komnarp Proloam Lauk "Somdey" Empty Re: Komnarp Proloam Lauk "Somdey" 17th March 2009, 9:45 pm

Guest

Anonymous
Guest

cuthbertson wrote:
hydrophilistic wrote:Jos hydro tov heuy, Linda. Orn mech kert. hehehehhe :P
nerng chab pderm out kloun eing teat hery...jerng ban tha yap nov tai yap.. vaiy seuch
Mean tae pa'oun Linda eng mouy te del tha bong yap nos. Neak pseng ke tha sroul serng ey nerng na. seuch

29Komnarp Proloam Lauk "Somdey" Empty Re: Komnarp Proloam Lauk "Somdey" 17th March 2009, 9:49 pm

Chompey

Chompey
LK VIP
LK VIP

hydrophilistic wrote:
cuthbertson wrote:
hydrophilistic wrote:Jos hydro tov heuy, Linda. Orn mech kert. hehehehhe :P
nerng chab pderm out kloun eing teat hery...jerng ban tha yap nov tai yap.. vaiy seuch
Mean tae pa'oun Linda eng mouy te del tha bong yap nos. Neak pseng ke tha sroul serng ey nerng na. seuch
Tang pi paoun chol LK ott dail ler ke tha bang hydro eing sroul phong,ler tai ke tha yap krob tai knea nerng...nerng chab pderm niyeay kohork teat hery.. seuch seuch t

http://bradlinda.hi5.com

30Komnarp Proloam Lauk "Somdey" Empty Re: Komnarp Proloam Lauk "Somdey" 17th March 2009, 9:52 pm

Guest

Anonymous
Guest

Ber min jeur bong te, mok sour ke nov Iowa tov derng heuy. (hean tae mok, bong jap took ouy jouy dam poat) hahhaha

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 2]

Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum