sur sdey nak tiang ors knea - Page 2 44939


Join the forum, it's quick and easy

sur sdey nak tiang ors knea - Page 2 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

sur sdey nak tiang ors knea

+2
Sabaay
LostEverything
6 posters

Go to page : Previous  1, 2

Go down  Message [Page 2 of 2]

31sur sdey nak tiang ors knea - Page 2 Empty Re: sur sdey nak tiang ors knea 18th March 2006, 7:51 am

LostEverything

LostEverything
Junior Member
Junior Member

KAP ANG wrote:min mane khmermidi te deng..lost...
nik sey pseng deng......
seuch seuch

oh kjom ot nerk khmermidi te.......kjom nerk friend nov khmermidi nerng na..........hehehehehhe :D :D :D :D

32sur sdey nak tiang ors knea - Page 2 Empty Re: sur sdey nak tiang ors knea 20th March 2006, 6:31 am

KAP ANG

KAP ANG
Administrator
Administrator

friends......hahahahahahaaaaaaaaa....
jest ti ta te deng....... :D :D

https://www.dailymotion.com/7wonder

33sur sdey nak tiang ors knea - Page 2 Empty Re: sur sdey nak tiang ors knea 22nd March 2006, 4:30 am

LostEverything

LostEverything
Junior Member
Junior Member

KAP ANG wrote:friends......hahahahahahaaaaaaaaa....
jest ti ta te deng....... :D :D

ot te......kjom nerk men na.........nerng dol tov skorm kloun ors heuy......

34sur sdey nak tiang ors knea - Page 2 Empty Re: sur sdey nak tiang ors knea 23rd March 2006, 5:36 am

KAP ANG

KAP ANG
Administrator
Administrator

min mane te.....nik gf noss te ..ban skurm klurn ning....

https://www.dailymotion.com/7wonder

35sur sdey nak tiang ors knea - Page 2 Empty Re: sur sdey nak tiang ors knea 24th March 2006, 6:03 am

LostEverything

LostEverything
Junior Member
Junior Member

KAP ANG wrote:min mane te.....nik gf noss te ..ban skurm klurn ning....

nerk gf nna te........ke ot srolanh kjom pong nerng.........

tam pert nerk ke kor nerk........nerk friend nov khmermidi kor nerk........nerk tiang ors nerng eng.........min derng tver mech te kjom......heuy khmermidi ey kor kro tver heuy mes?

36sur sdey nak tiang ors knea - Page 2 Empty Re: sur sdey nak tiang ors knea 24th March 2006, 2:26 pm

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

LostEverything wrote:
Dane wrote:
KAP ANG wrote:dane tib tir 65 ning jnamm nis....HAHAHAHAAAAAAA seuch seuch seuch seuch seuch
chomnaek KAP kir 102 chnam lean ondat lean ondat lean ondat lean ondat

hahahahahhahahahhahaha poto KAP chas dol mlerng nor?....heuy tngai mon brab kjom tha nov baov tirk dos ko teart......ah yuk pon nerng heuy nov baov tirk dos ko......ngoub heuy.....hahahahahhaha
hahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalost bogn some seuch oy oss chet sin , hahahahaa tomada pel kmeng keh bov tirk doss ko mdorng heuy dol jass keh bov mdorng teat na lost hahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

37sur sdey nak tiang ors knea - Page 2 Empty Re: sur sdey nak tiang ors knea 24th March 2006, 2:28 pm

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

KAP ANG wrote:hahahahahaaaaaaaaaaa.....102...ning nov kmeng tik pong....:lol: :lol:
hey lost..kom ti ban tik dos-ko joy...smarn ti ban a-yuk veng jeng hor...:D :D


LostEverything wrote:
Dane wrote:
KAP ANG wrote:dane tib tir 65 ning jnamm nis....HAHAHAHAAAAAAA seuch seuch seuch seuch seuch
chomnaek KAP kir 102 chnam lean ondat lean ondat lean ondat lean ondat

hahahahahhahahahhahaha poto KAP chas dol mlerng nor?....heuy tngai mon brab kjom tha nov baov tirk dos ko teart......ah yuk pon nerng heuy nov baov tirk dos ko......ngoub heuy.....hahahahahhaha
KAP somnang nass merl tov prohel rours ban dol ayuk 200chnam heuy merl tov hahahahaa

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

38sur sdey nak tiang ors knea - Page 2 Empty Re: sur sdey nak tiang ors knea 25th March 2006, 3:34 am

KAP ANG

KAP ANG
Administrator
Administrator

hahahahahaaaaaaaaaaaa......ta min trov di ning...dane....bir min trim ti tik dos-ko te..tyme jear moy pong-mon chao teart.......

https://www.dailymotion.com/7wonder

39sur sdey nak tiang ors knea - Page 2 Empty Re: sur sdey nak tiang ors knea 25th March 2006, 9:11 am

LostEverything

LostEverything
Junior Member
Junior Member

KAP ANG wrote:hahahahahaaaaaaaaaaaa......ta min trov di ning...dane....bir min trim ti tik dos-ko te..tyme jear moy pong-mon chao teart.......

pov ors toas heuy...tirk dos ko dak pong-moan......merh tov min men ah-yuk tae 200 chnam te......ah-yuk dol tov 200 chnam + 1 tngai.......hahahahhahahahahahahahha lol!

40sur sdey nak tiang ors knea - Page 2 Empty Re: sur sdey nak tiang ors knea 25th March 2006, 9:13 am

LostEverything

LostEverything
Junior Member
Junior Member

Dane wrote:
LostEverything wrote:
Dane wrote:
KAP ANG wrote:dane tib tir 65 ning jnamm nis....HAHAHAHAAAAAAA seuch seuch seuch seuch seuch
chomnaek KAP kir 102 chnam lean ondat lean ondat lean ondat lean ondat

hahahahahhahahahhahaha poto KAP chas dol mlerng nor?....heuy tngai mon brab kjom tha nov baov tirk dos ko teart......ah yuk pon nerng heuy nov baov tirk dos ko......ngoub heuy.....hahahahahhaha
hahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalost bogn some seuch oy oss chet sin , hahahahaa tomada pel kmeng keh bov tirk doss ko mdorng heuy dol jass keh bov mdorng teat na lost hahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

jerng pong.........kjom terb tae derng....oy ors toas mong

41sur sdey nak tiang ors knea - Page 2 Empty Re: sur sdey nak tiang ors knea 25th March 2006, 6:23 pm

KAP ANG

KAP ANG
Administrator
Administrator

hahahahaaaaaaaaaaa.....ban moy tngai teart...min jeng..klach ngurb mune ke tov....bir birth flue pinh kon-leng jeng..... :affraid: :affraid:


pov ors toas heuy...tirk dos ko dak pong-moan......merh tov min men ah-yuk tae 200 chnam te......ah-yuk dol tov 200 chnam + 1 tngai.......hahahahhahahahahahahahha lol![/quote]

https://www.dailymotion.com/7wonder

42sur sdey nak tiang ors knea - Page 2 Empty Re: sur sdey nak tiang ors knea 26th March 2006, 10:14 am

LostEverything

LostEverything
Junior Member
Junior Member

KAP ANG wrote:hahahahaaaaaaaaaaa.....ban moy tngai teart...min jeng..klach ngurb mune ke tov....bir birth flue pinh kon-leng jeng..... :affraid: :affraid:


pov ors toas heuy...tirk dos ko dak pong-moan......merh tov min men ah-yuk tae 200 chnam te......ah-yuk dol tov 200 chnam + 1 tngai.......hahahahhahahahahahahahha lol!
[/quote]

onh.....nov nna ban mean bird flue pinh kon-laeng jerng?..........ngoub heuy.... :affraid: :affraid: :affraid: :affraid:

43sur sdey nak tiang ors knea - Page 2 Empty Re: sur sdey nak tiang ors knea 26th March 2006, 7:35 pm

KAP ANG

KAP ANG
Administrator
Administrator

nov na..nov u.s ning....lost ang ott mel news te....bird flue spead out all over the countris....na tov deng pel na via mork doll yerng...

kit doe sark sngor riss chhir pek mdong...kikiikiikikiiii

https://www.dailymotion.com/7wonder

44sur sdey nak tiang ors knea - Page 2 Empty Re: sur sdey nak tiang ors knea 27th March 2006, 7:46 am

LostEverything

LostEverything
Junior Member
Junior Member

KAP ANG wrote:nov na..nov u.s ning....lost ang ott mel news te....bird flue spead out all over the countris....na tov deng pel na via mork doll yerng...

kit doe sark sngor riss chhir pek mdong...kikiikiikikiiii

i didn't read or watch the news pong nerng............tver mech nerng derng.......

wow jerng pong nor.....bird flue spread out all over the country? that's scary........come on........let leave the earth......find another planet to live or we all die.........hahahahhahaha lol! lol! lol!

Sponsored content



Back to top  Message [Page 2 of 2]

Go to page : Previous  1, 2

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum