Join the forum, it's quick and easy
jolie wrote:merl 2 nak nis ke mor kom soth nov ti nis........
tver mech te... ber yerng os nisay ning knea........ kom bon-tos neang ey..... :D
orkun kk........ :D
yanna hour wrote:min mern sin sisamut ter?
taing wrote:sa'ob nas, Sovath nirng, chreun bortt keh min kert pahorng nirng na... tver mork chreun...
taing wrote: min maen chirng teh... kir Sovath nirng chreun bortt lork Sin Sisamuth douch morn uol arch chirng, kmean 1 chorm'reak na preab barn nirng lork Sin Sisamuth nors teh.
taing wrote:sa'ob nas, Sovath nirng, chreun bortt keh min kert pahorng nirng na... tver mork chreun...
smeykao wrote:taing wrote:sa'ob nas, Sovath nirng, chreun bortt keh min kert pahorng nirng na... tver mork chreun...
ey ya mean nek sa ob preab sovath nov niss mouy
jolie wrote:ooh... mean heuy ... ber breab-theab tov ning lork Sin Sisamuth nos. min bach niyeay te. kir kort kmean breab ban.. lork Sin Sisamuth som leng meas......
tae kmeang samai nis doch taing deng srab heuy...........taing wrote: min maen chirng teh... kir Sovath nirng chreun bortt lork Sin Sisamuth douch morn uol arch chirng, kmean 1 chorm'reak na preab barn nirng lork Sin Sisamuth nors teh.
taing wrote:jors ber min choul chit maen, min barn 1 chorm reak touch lork Sin Sisamuth pahorng.smeykao wrote:taing wrote:sa'ob nas, Sovath nirng, chreun bortt keh min kert pahorng nirng na... tver mork chreun...
ey ya mean nek sa ob preab sovath nov niss mouy
khmerkondal wrote:yes, that's right no one like lauk preab sovath ber sin jea aoy jreang bot la'khorn basak vinh prakot jea mean ke jol jet jroeun prous euy kort ban khang sraek tae ber khmeng khmeng samai elov nis pheak jroeun ker jol jet Mr.preab sovath pontae ber yok mok preab
pterm ning lauk Sinsisamouth ker chhbas jea min douch kort te nah prakot jea chanh heuy.
Similar topics