yanna hour wrote:kour ter noum knear lerk domkerng jeat khmer kom ouy mpouk a thai vear merlngeay ban ouy soos!
yes si tout les cambodgiens pensent comment nous tov tngeiy mok khmer neng tkern tkan
yanna hour wrote:kour ter noum knear lerk domkerng jeat khmer kom ouy mpouk a thai vear merlngeay ban ouy soos!
jolie wrote:kort ban tae mort ning . ber bong jong chnass kort ngay nas. bong aoy kort chnas chos.@~*Dane*~@ wrote:jolie wrote:eeeeeeh ... thamapol ey ning ..? brohael te deng...? koun kmeng jess deng reung jass jass chreun nas nor....... vai yom lov..@~*Dane*~@ wrote:bong kun bong srey
sok sabaiy bong ?
bong mouy royeak niss douch sngat sngeam , trov thamapol bors real derng lolz j/k
pukae deng chet nass ters.. nis ban hav tha poun srey bos bong maen....heeeee..
kjil niyeay rok nass. kort min dael aoy chnass phorng....
doch knea. bong kompong mean chom-ngol nis dae. tha paoun bong doch jea sngatt sngeam.....ber sen jea poun online yahoo.. brohael sour maen ning.... khan chat jea mouy yu heuy... nirk nass.........
kyom jang tha janh thamapol prous kort poukae torva neng na bong .
kyom rovol leab tnam pteas bong , onjerng ott mean pel mork niyeay ei jreun . eilov reab rouch heuy , lerng chhir kloun
ReaLKhmeR wrote:@~*Dane*~@ wrote:ReaLKhmeR wrote:@~*Dane*~@ wrote:ReaLKhmeR wrote:
haha dane euy jolie klach kyom nas eylov nous lolz
kyom tha prohel min onjerng tei prous bong jolie merl tov kort klaing nass tam pit tov kort kjil tor va neng real neng prous klach real yom pibak kmas kei peng LK
bong jolie kort tok mok oy real tei derng
haha tok mok ey.......
kir klach real kmas kei neng na
kmas ey ke lolzzzzzzzz munous douch tae knea ter lolzzzz
jong ban pon-manReaLKhmeR wrote:jolie wrote:yang mech terb tae deng tha kyom chet la-or ? chet la-or yu heuy...ReaLKhmeR wrote:
haha oh chet laor maen nor lolz ouy teat
chet laor jeng . som luy jaiy tich mor lolzz
eeeh....... ter no na min deng chom-noch khsoy bos kort nos@~*Dane*~@ wrote:
jang chnea kort sroul kir send pic na sa'at oy kort merl men tei bong ahhaahaha
ot mean luy mech mean ei nham tov yanna ?yanna hour wrote:nak na ay kor mok luy somberm maless! kyom min jol jet nak del niyeay ter pi reong luy ter na!!!!!!!!!!!!!!!!!!
bong jolie jam tngeiy na tort pic kteuy send oy kort hahahajolie wrote:eeeh....... ter no na min deng chom-noch khsoy bos kort nos@~*Dane*~@ wrote:
@~*Dane*~@ wrote:bong jolie jam tngeiy na tort pic kteuy send oy kort hahahajolie wrote:eeeh....... ter no na min deng chom-noch khsoy bos kort nos@~*Dane*~@ wrote:
kikikik.....ooooy min deng kort tver mokh mech te ......... ber@~*Dane*~@ wrote:bong jolie jam tngeiy na tort pic kteuy send oy kort hahahajolie wrote:eeeh....... ter no na min deng chom-noch khsoy bos kort nos@~*Dane*~@ wrote:
jolie wrote:kikikik.....ooooy min deng kort tver mokh mech te ......... ber@~*Dane*~@ wrote:bong jolie jam tngeiy na tort pic kteuy send oy kort hahahajolie wrote:eeeh....... ter no na min deng chom-noch khsoy bos kort nos@~*Dane*~@ wrote:
jong deng ey.. ber merl mokh ot kheunh phorng ning...ReaLKhmeR wrote:jolie wrote:kikikik.....ooooy min deng kort tver mokh mech te ......... ber@~*Dane*~@ wrote:bong jolie jam tngeiy na tort pic kteuy send oy kort hahahajolie wrote:eeeh....... ter no na min deng chom-noch khsoy bos kort nos@~*Dane*~@ wrote:
jeng deng tort mor lolx
jolie wrote:jong deng ey.. ber merl mokh ot kheunh phorng ning...ReaLKhmeR wrote:jolie wrote:kikikik.....ooooy min deng kort tver mokh mech te ......... ber@~*Dane*~@ wrote:bong jolie jam tngeiy na tort pic kteuy send oy kort hahahajolie wrote:eeeh....... ter no na min deng chom-noch khsoy bos kort nos@~*Dane*~@ wrote:
jeng deng tort mor lolx
ot jong kheunh te... khlach keng soben arkrok .........tov phtom heuy..byeReaLKhmeR wrote:
jam kyom tort ouy merl mok vinh lolzzzz
jolie wrote:ot jong kheunh te... khlach keng soben arkrok .........tov phtom heuy..byeReaLKhmeR wrote:
jam kyom tort ouy merl mok vinh lolzzzz
ReaLKhmeR wrote:@~*Dane*~@ wrote:bong jolie jam tngeiy na tort pic kteuy send oy kort hahahajolie wrote:eeeh....... ter no na min deng chom-noch khsoy bos kort nos@~*Dane*~@ wrote:
haha tort mor kyom merl lolzzzzzz
jolie wrote:kikikik.....ooooy min deng kort tver mokh mech te ......... ber@~*Dane*~@ wrote:bong jolie jam tngeiy na tort pic kteuy send oy kort hahahajolie wrote:eeeh....... ter no na min deng chom-noch khsoy bos kort nos@~*Dane*~@ wrote:
@~*Dane*~@ wrote:ReaLKhmeR wrote:@~*Dane*~@ wrote:bong jolie jam tngeiy na tort pic kteuy send oy kort hahahajolie wrote:eeeh....... ter no na min deng chom-noch khsoy bos kort nos@~*Dane*~@ wrote:
haha tort mor kyom merl lolzzzzzz
kteuy merl dae ? pros tver srey na
@~*Dane*~@ wrote:jolie wrote:kikikik.....ooooy min deng kort tver mokh mech te ......... ber@~*Dane*~@ wrote:bong jolie jam tngeiy na tort pic kteuy send oy kort hahahajolie wrote:eeeh....... ter no na min deng chom-noch khsoy bos kort nos@~*Dane*~@ wrote:
kir kort hahaa
@~*Dane*~@ wrote:
Lovekhmer soum prokas prab dol bong paoun dael jol jet tam dan reung thai tha pi today tov lovekhmer neng leng post kun thai nov knong lovekhmer teat heuy . sorry.
pourk yeung mean tae kun : khmer , chen , korean and komplaeng .
Soum Orkun
Dane
vea chkout rohout neng na lysa , torl paoun jab pourk vea tov srouch tirk kdov ban vea bat lolzMonalysa wrote: min deng tha thai neng chhkuot dol pel na te nor!!!!!!!!!
Heroine wrote:Onh hahahhaha sombor neak sa'ob thai mles , KK sa'ob thai tae jes niyeay pheasa thai teat hahahah oy jong seuch !!!
Heroine wrote:Onh hahahhaha sombor neak sa'ob thai mles , KK sa'ob thai tae jes niyeay pheasa thai teat hahahah oy jong seuch !!!
Monalysa wrote: min deng tha thai neng chhkuot dol pel na te nor!!!!!!!!!
@~*Dane*~@ wrote:onjerng smey jes thai dae ?
sweet_lovely wrote: tam ter mae ov vea tov na,ter vea hot mort vea chhop houy pouk ning nossMonalysa wrote: min deng tha thai neng chhkuot dol pel na te nor!!!!!!!!!
Similar topics