Chngol Reung Mouy - Page 2 44939

Join the forum, it's quick and easy

Chngol Reung Mouy - Page 2 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

Chngol Reung Mouy

+4
sweet_lovely
yanna hour
ReaLKhmeR
MjasSnaehSomnop
8 posters

Go to page : Previous  1, 2

Go down  Message [Page 2 of 2]

31Chngol Reung Mouy - Page 2 Empty Re: Chngol Reung Mouy 24th July 2008, 2:16 am

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

@~*Dane*~@ wrote:
Heroine wrote:Khnom min deng teh tha yang na tae som aoy yorbol bontex.

Somrab khnom bros khmer min sa'ob teh tae doch pi bak mean nisai jea mouy aoy ban yoo nas ... Bros khmer pukae niyeay dem srey srey ( min main tang ors teh , kroin tae neak khnom skorl 5 neak kue tang 5 ) bros borotes , khnom min deng tha yang mech teh , neak dael khnom skorl tang ors keu keh min dael niyeay dem pi srey nis tov brab srey nus teh sombey tae reung dael songsa keh baek chet .... keh min niyeay phong.

Nis khnom niyeay tae jom pours a'vei dael khnom jourb klaun aeng teh ei teat khnom min deng teh....

hahhahaha bros borotes jes jouy tver karngear pteas leang jan ut khor arv bros khmer ot tver sos a ning !!! lolzzz
heroine pros borotes kei ott jess niyeay derm pi srey nis tov prab srey mnak teat tei but pourk kei jol jet niyeay prab pros pros knea kei ,
pros borotes avey dael bong oy domley kei kir kei jes jouy kech ka pteas ah neng kir mork pi pourk kei tlob nov jea mouy srey sas douch knea heuy srey sass borotes ber pros min jouy vea tei kir ott baiy heuy lolz

lolz

http://profile.imeem.com/7qZ6TSq

32Chngol Reung Mouy - Page 2 Empty Re: Chngol Reung Mouy 24th July 2008, 2:16 am

MjasSnaehSomnop

Webmaster
Webmaster

BoNG_LeaK wrote:mork pi zey khmer kit tha pouk them vea mean money alot neng na bong
lolzzzzzzzz leak

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

33Chngol Reung Mouy - Page 2 Empty Re: Chngol Reung Mouy 24th July 2008, 7:58 am

Heroine

Heroine
LK Novelist
LK Novelist

ReaLKhmeR wrote:hahhahaha bros borotes jes jouy tver karngear pteas leang jan ut khor arv bros khmer ot tver sos a ning !!! lolzzz

Heroine niyeay khos heuy baht...... mech tha bros khmer ot tver jeng.....

ber kyom min tver ut khor arv leang chan etccc kloun ang te ban nak na mor tver ouy lolzzzzzzzzzzzz

Yab maen......... nis prohael tha Heroine mor tve ouy kyom hor???

nov pteas kyom tver tang oss neng kmaen nak na ke tver ouy yeung nous te......... trov tver klou ang tang osssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

jos khnhom mean niyeay jompours tang ors aena khnom niyeay tae neak dael khnom ban skorl tah yab main ot kheunh khnhom banhjeak teh hor yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

http://www.violetriver.wordpress.com

34Chngol Reung Mouy - Page 2 Empty Re: Chngol Reung Mouy 24th July 2008, 8:00 am

Heroine

Heroine
LK Novelist
LK Novelist

@~*Dane*~@ wrote:

Somrab khnom bros khmer min sa'ob teh tae doch pi bak mean nisai jea mouy aoy ban yoo nas ... Bros khmer pukae niyeay dem srey srey ( min main tang ors teh , kroin tae neak khnom skorl 5 neak kue tang 5 ) bros borotes , khnom min deng tha yang mech teh , neak dael khnom skorl tang ors keu keh min dael niyeay dem pi srey nis tov brab srey nus teh sombey tae reung dael songsa keh baek chet .... keh min niyeay phong.

Nis khnom niyeay tae jom pours a'vei dael khnom jourb klaun aeng teh ei teat khnom min deng teh....

hahhahaha bros borotes jes jouy tver karngear pteas leang jan ut khor arv bros khmer ot tver sos a ning !!! lolzzz
heroine pros borotes kei ott jess niyeay derm pi srey nis tov prab srey mnak teat tei but pourk kei jol jet niyeay prab pros pros knea kei ,
pros borotes avey dael bong oy domley kei kir kei jes jouy kech ka pteas ah neng kir mork pi pourk kei tlob nov jea mouy srey sas douch knea heuy srey sass borotes ber pros min jouy vea tei kir ott baiy heuy lolz

Ot deng teh khnhom niyeay tae a'vei dael khnom jourb teh a'vei daek khnom ot jourb No IDEA !!!!!

http://www.violetriver.wordpress.com

35Chngol Reung Mouy - Page 2 Empty Re: Chngol Reung Mouy 24th July 2008, 8:18 am

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

Heroine wrote:
ReaLKhmeR wrote:hahhahaha bros borotes jes jouy tver karngear pteas leang jan ut khor arv bros khmer ot tver sos a ning !!! lolzzz

Heroine niyeay khos heuy baht...... mech tha bros khmer ot tver jeng.....

ber kyom min tver ut khor arv leang chan etccc kloun ang te ban nak na mor tver ouy lolzzzzzzzzzzzz

Yab maen......... nis prohael tha Heroine mor tve ouy kyom hor???

nov pteas kyom tver tang oss neng kmaen nak na ke tver ouy yeung nous te......... trov tver klou ang tang osssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

jos khnhom mean niyeay jompours tang ors aena khnom niyeay tae neak dael khnom ban skorl tah yab main ot kheunh khnhom banhjeak teh hor yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

ahahhhhh OK lolzzzzz

:D

http://profile.imeem.com/7qZ6TSq

36Chngol Reung Mouy - Page 2 Empty Re: Chngol Reung Mouy 24th July 2008, 9:27 am

sweet_lovely

sweet_lovely
Administrator
Administrator

love kyom deng houy bong ter kyom jong yeay ouy oss mong tov seuch love
@~*Dane*~@ wrote:ott tei pich bong jang niyeay ompi khmer dael nov srok kei bong ott niyeay pi khmer srok khmer tei :D
sweet_lovely wrote:love ter ber tam sweet yul khenh tha min tha pross noss nov srok ke ri srok yerng te bong ber ke mean monosanhjetna ches srolanh songsa ri propun ki asrai ler jet kom nit robos ke te bong euy,ber boros noss jet min smos houy bach nov srok na te ki vea min kert houy bong,houy joun kal pross khmer oss nos ban tov nov srok ke ki ke tver klun tam protes ning kor mean der love
@~*Dane*~@ wrote:Sousdey bong paoun

kyom mean chomngol mouy
Ber tam ka sangkert robos kyom khmer yeung dael rours nov srok kei
Srey srey khmer pheak jreun taeng jol jet jang ban BF neng pdey jea sas borotes , heuy srey srey khmer dael ban pdey jea sas borotes mouy chomnourn taeng tver rirk douch jea kloun aeng neng osja nass kmean neak na dol heuy kach rirk kach reang .

Kyom chngol tha haet avey kor srey khmer tang noss oy domley boros dael jea sass borotes neng mles ?

Somrab kyom kir kyom oy domley boros khmer yeung jeang prous kyom yol tha pros khmer yeung del rous nov srok kei mean monosajettana tov ler sangsa neng phakriyea jrov jeang robos borotes. prous kyom sangkhet keunh kromkrousa khmer dael nov srok kei heuy leng leas baek bak knea pheak jreun kir propon dael baek jet pi pdey tov mean pros tmey , tae somrab pdey propon borotes kir pdey dael jea neak baek jet tov mean srey tmey.

Tae chompours pros khmer dael nov srok kei vinh kir pheak jreun kei jang ban phakriyeay jea neary khmer ( kyom jang niyeay tae boros khmer dael jang ban propon dael mean ayuk sak sorm neng kloun heuy ka mork doy ka srolanh , min men ta kanh jass tov ka srey kmeng tei ) lolzzzzzz

http://sweetlovely.hi5.com

37Chngol Reung Mouy - Page 2 Empty Re: Chngol Reung Mouy 24th July 2008, 2:54 pm

MjasSnaehSomnop

Webmaster
Webmaster

Heroine wrote:
@~*Dane*~@ wrote:

Ot deng teh khnhom niyeay tae a'vei dael khnom jourb teh a'vei daek khnom ot jourb No IDEA !!!!!
bong kor niyeay tae avey dael bong derng dae lolzzzzzzz

38Chngol Reung Mouy - Page 2 Empty Re: Chngol Reung Mouy 24th July 2008, 2:55 pm

MjasSnaehSomnop

Webmaster
Webmaster

ok pich :D
sweet_lovely wrote:love kyom deng houy bong ter kyom jong yeay ouy oss mong tov seuch love

Sponsored content

Back to top  Message [Page 2 of 2]

Go to page : Previous  1, 2