@~*Dane*~@ wrote:heroine pros borotes kei ott jess niyeay derm pi srey nis tov prab srey mnak teat tei but pourk kei jol jet niyeay prab pros pros knea kei ,Heroine wrote:Khnom min deng teh tha yang na tae som aoy yorbol bontex.
Somrab khnom bros khmer min sa'ob teh tae doch pi bak mean nisai jea mouy aoy ban yoo nas ... Bros khmer pukae niyeay dem srey srey ( min main tang ors teh , kroin tae neak khnom skorl 5 neak kue tang 5 ) bros borotes , khnom min deng tha yang mech teh , neak dael khnom skorl tang ors keu keh min dael niyeay dem pi srey nis tov brab srey nus teh sombey tae reung dael songsa keh baek chet .... keh min niyeay phong.
Nis khnom niyeay tae jom pours a'vei dael khnom jourb klaun aeng teh ei teat khnom min deng teh....
hahhahaha bros borotes jes jouy tver karngear pteas leang jan ut khor arv bros khmer ot tver sos a ning !!! lolzzz
pros borotes avey dael bong oy domley kei kir kei jes jouy kech ka pteas ah neng kir mork pi pourk kei tlob nov jea mouy srey sas douch knea heuy srey sass borotes ber pros min jouy vea tei kir ott baiy heuy lolz
lolz