ke prir onteark ey ke tov dane ban ngeay teark jeng..kyom vinh teark ott jes ban ning ke soss mong..
Join the forum, it's quick and easy
@~*Dane*~@ wrote:tesan teub jenh pi roung kdam ?
@~*Dane*~@ wrote:tesan teub jenh pi roung kdam ?
@~*Dane*~@ wrote:tomada ber sen yeung ngeay teak somrab pros pserng kor kei ngeay teak neang dae . sroul somrab yeung kor sroum somrab kei :D
sweet_lovely wrote: jah pit maen houy bong,pel klass monus pross kmean kit ey krov pi vithi akrok robos ke noss te,pel klass klun arng tak ke min ban houy der boriha ker chmos srey noss kor mean der tha jea srey jet ngeay klun ngeay kor mean der.monus pross toul ter ches@~*Dane*~@ wrote:tomada ber sen yeung ngeay teak somrab pros pserng kor kei ngeay teak neang dae . sroul somrab yeung kor sroum somrab kei :D
taing wrote:chirng hey barn knhom min teak srey, jamm oiy srey teak vinh... ngeay knhom jear neak sruol baek chit
@~*Dane*~@ wrote:taing wrote:chirng hey barn knhom min teak srey, jamm oiy srey teak vinh... ngeay knhom jear neak sruol baek chit
lolzzzzzz baek pi kei proyat kei jab jrobach kor tov paoun aeng
sweet_lovely wrote: pit maen houy bong bat tesan jong pi satavat houy na.sok sabay te tesan euy?jah bong neary klass pit jea douch avey del bong dak jing maen houy@~*Dane*~@ wrote:tesan teub jenh pi roung kdam ?
sweet_lovely wrote: jah bong euy pross klass kom nit akrok hous hate,ban ter tass ouy pkab mok ter jing jing ey,kit tha srey ning jea robos som rach lang sech houy jea robos neak niss nark noss jing ey
Julasar wrote:jom,! proverb samai internet rir? lolzz... jirng mien ney tha srey nah pibak taek, srey nuss kor pibak baek jet jenh pi yerng dae men teh??????? lolzzz..... Ber niyeay roum, ngeay rir pibak kir nov tae baek ta dael nirng, ah pibak taek nirng heuy, dol pel ban juop snae kir vear la'ok la'ern ngum jet!!!! pel trov dol domnak kar trov baek, kir vear kriem krom! krom krear! krev kroart! prous nirk tha vear min kur krot kriet dol domnak kah niss lolzzzz...
trirs sdey niss torn samai hous..lolz... yok mok preap theap nirng ksae jivit ney sech kdey snaeha roveang boross nirng neary, knhom khernh tha domlai roboss neary doch jear eik eik mech min dirng teh lolzzz...sroul rir ngeay, jong baek rir min jong, kbot rir sava kir thet lir bokul.... sroul min sroul vear ptuiy nirng trirs sdey dor torn samai niss kor arch tha ban lolzzzzzzzz ....
darakhmer2009 wrote:jom yo heuyy ott ban deung soss tha srey srey dorl preu anteak teub jab ban hor?? hahhahaa jam sak meul sen trov breu kser ey tov nor??
PheaKdeySnaeh wrote:Teak = Teak Tang
min men onteak na dara niss yap bong vai lov lolzzzdarakhmer2009 wrote:jom yo heuyy ott ban deung soss tha srey srey dorl preu anteak teub jab ban hor?? hahhahaa jam sak meul sen trov breu kser ey tov nor??
Similar topics