Hi all i'm a new member here 44939


Join the forum, it's quick and easy

Hi all i'm a new member here 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

Hi all i'm a new member here

+9
NiSaiySnaeh
~Khemarak~
LinLi
yanna hour
Chompey
saline
KAP ANG
MjasSnaehSomnop
Lovekhmer2009
13 posters

Go to page : 1, 2  Next

Go down  Message [Page 1 of 2]

1Hi all i'm a new member here Empty Hi all i'm a new member here 16th February 2009, 7:48 am

Lovekhmer2009

Lovekhmer2009
LK VIP
LK VIP

jum reap sua bart

my name's Prumtang karakor.
Call me Tony-it's my nickname.
I'm 26 yrs.
I'm in Bangkok-studying Master and Ph.D.(Economics)

i've been here since 1993.

reakreay dael barn mork tinis bart

2Hi all i'm a new member here Empty Re: Hi all i'm a new member here 16th February 2009, 9:52 am

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

Hello karakor
how are you ?
welcome to Lovekhmer
thanks for join us .
you tov rean srok thai ott klach tai ?

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

3Hi all i'm a new member here Empty Re: Hi all i'm a new member here 16th February 2009, 2:53 pm

Lovekhmer2009

Lovekhmer2009
LK VIP
LK VIP

jom reap sua bat

ot klach te

peal rian job kyom tror lob tov srok khmer venh

4Hi all i'm a new member here Empty Re: Hi all i'm a new member here 16th February 2009, 8:22 pm

Guest

Anonymous
Guest

สวัสดีครับ Tony. ยินดีมากนะครับที่ได้รู้จัก คุณเรียนอยู่มหาลัยไหนครับทีกทมอ่ะ แล้วตอนนี้สถานการณ์ที่กรุงเทพฯเป็นไงบ้างครับ ก็ดีแล้วอ่ะที่คนกัมพูชาเราไปอยู่ที่นั้นไม่ประสบกับปัญหาใดๆ ยินดีต้อนรับเจ้าสู่LKนะครับ

5Hi all i'm a new member here Empty Re: Hi all i'm a new member here 17th February 2009, 5:15 am

KAP ANG

KAP ANG
Administrator
Administrator

welcome tony..

koun ke smart dol heuy...nis jit jobb nov ning?

https://www.dailymotion.com/7wonder

6Hi all i'm a new member here Empty Re: Hi all i'm a new member here 17th February 2009, 10:04 am

Lovekhmer2009

Lovekhmer2009
LK VIP
LK VIP

hydrophilistic wrote:สวัสดีครับ Tony. ยินดีมากนะครับที่ได้รู้จัก คุณเรียนอยู่มหาลัยไหนครับทีกทมอ่ะ แล้วตอนนี้สถานการณ์ที่กรุงเทพฯเป็นไงบ้างครับ ก็ดีแล้วอ่ะที่คนกัมพูชาเราไปอยู่ที่นั้นไม่ประสบกับปัญหาใดๆ ยินดีต้อนรับเจ้าสู่LKนะครับ

B.A.(Econs,Honor),Chulalongkorn University. (job heuy)

Master in Public Finance , Chulanlongkorn University, jet job heuy.
Thesis Ber pass .
arch tov rian Ph.D nov Nida or Chulalongkorn .

ถึงแม้มีปัญหาเรื่องความคิดเห็นที่แตกต่างกันบ้าง แต่สถานการณ์โดยทั่วไปปกติดีครับ
เคยอยู่ที่นี่หรอครับ อยากพิมพ์ภาษาบ้านเรานะแต่พิมพ์ไม่ได้

7Hi all i'm a new member here Empty Re: Hi all i'm a new member here 17th February 2009, 11:01 am

saline

saline
Junior Member
Junior Member

iammrk wrote:jum reap sua bart

my name's Prumtang karakor.
Call me Tony-it's my nickname.
I'm 26 yrs.
I'm in Bangkok-studying Master and Ph.D.(Economics)

i've been here since 1993.

reakreay dael barn mork tinis bart
soursdey jammrk !
reakreay dél barn skoil hello knhom kor teub té mean ayuk 3weeks dé...

8Hi all i'm a new member here Empty Re: Hi all i'm a new member here 17th February 2009, 11:04 am

saline

saline
Junior Member
Junior Member

hydrophilistic wrote:สวัสดีครับ Tony. ยินดีมากนะครับที่ได้รู้จัก คุณเรียนอยู่มหาลัยไหนครับทีกทมอ่ะ แล้วตอนนี้สถานการณ์ที่กรุงเทพฯเป็นไงบ้างครับ ก็ดีแล้วอ่ะที่คนกัมพูชาเราไปอยู่ที่นั้นไม่ประสบกับปัญหาใดๆ ยินดีต้อนรับเจ้าสู่LKนะครับ
tov jear jing tov......... yab

9Hi all i'm a new member here Empty Re: Hi all i'm a new member here 17th February 2009, 6:34 pm

Guest

Anonymous
Guest

heuy jos mean reoung ey del trov yap nos? jerng kor kert took dea... t
saline wrote:
hydrophilistic wrote:สวัสดีครับ Tony. ยินดีมากนะครับที่ได้รู้จัก คุณเรียนอยู่มหาลัยไหนครับทีกทมอ่ะ แล้วตอนนี้สถานการณ์ที่กรุงเทพฯเป็นไงบ้างครับ ก็ดีแล้วอ่ะที่คนกัมพูชาเราไปอยู่ที่นั้นไม่ประสบกับปัญหาใดๆ ยินดีต้อนรับเจ้าสู่LKนะครับ
tov jear jing tov......... yab

10Hi all i'm a new member here Empty Re: Hi all i'm a new member here 17th February 2009, 8:05 pm

Chompey

Chompey
LK VIP
LK VIP

iammrk wrote:jum reap sua bart

my name's Prumtang karakor.
Call me Tony-it's my nickname.
I'm 26 yrs.
I'm in Bangkok-studying Master and Ph.D.(Economics)

i've been here since 1993.

reakreay dael barn mork tinis bart

sou Welcomelk , happy my name's Linda. seeuagain lea

http://bradlinda.hi5.com

11Hi all i'm a new member here Empty Re: Hi all i'm a new member here 18th February 2009, 2:03 am

Guest

Anonymous
Guest

iammrk wrote:
hydrophilistic wrote:สวัสดีครับ Tony. ยินดีมากนะครับที่ได้รู้จัก คุณเรียนอยู่มหาลัยไหนครับทีกทมอ่ะ แล้วตอนนี้สถานการณ์ที่กรุงเทพฯเป็นไงบ้างครับ ก็ดีแล้วอ่ะที่คนกัมพูชาเราไปอยู่ที่นั้นไม่ประสบกับปัญหาใดๆ ยินดีต้อนรับเจ้าสู่LKนะครับ

ถึงแม้มีปัญหาเรื่องความคิดเห็นที่แตกต่างกันบ้าง แต่สถานการณ์โดยทั่วไปปกติดีครับ
เคยอยู่ที่นี่หรอครับ อยากพิมพ์ภาษาบ้านเรานะแต่พิมพ์ไม่ได้
เคยไปอยู่ต่างจังหวัดมาเกือบสิบปีนะครับ แต่ว่าไม่เคยไปอยู่กทมหรอก เคยแค่ไปเที่ยว

12Hi all i'm a new member here Empty Re: Hi all i'm a new member here 18th February 2009, 9:33 pm

saline

saline
Junior Member
Junior Member

hydrophilistic wrote:heuy jos mean reoung ey del trov yap nos? jerng kor kert took dea... t

tha kmean mech. knhom yab prous meul min yol nung na. lov u yab vinh mdong... prous u ort yol knhom... haha
hydro kom brab tha nis t u orng'él na......... hahaha os som'nerch nas knhom
rean orng'él thnorm thnorm tech meur... broyat songha rot chaol.... seuch

13Hi all i'm a new member here Empty Re: Hi all i'm a new member here 19th February 2009, 1:12 am

yanna hour

yanna hour
LK VIP
LK VIP

hydrophilistic wrote:
iammrk wrote:
hydrophilistic wrote:สวัสดีครับ Tony. ยินดีมากนะครับที่ได้รู้จัก คุณเรียนอยู่มหาลัยไหนครับทีกทมอ่ะ แล้วตอนนี้สถานการณ์ที่กรุงเทพฯเป็นไงบ้างครับ ก็ดีแล้วอ่ะที่คนกัมพูชาเราไปอยู่ที่นั้นไม่ประสบกับปัญหาใดๆ ยินดีต้อนรับเจ้าสู่LKนะครับ

ถึงแม้มีปัญหาเรื่องความคิดเห็นที่แตกต่างกันบ้าง แต่สถานการณ์โดยทั่วไปปกติดีครับ
เคยอยู่ที่นี่หรอครับ อยากพิมพ์ภาษาบ้านเรานะแต่พิมพ์ไม่ได้
เคยไปอยู่ต่างจังหวัดมาเกือบสิบปีนะครับ แต่ว่าไม่เคยไปอยู่กทมหรอก เคยแค่ไปเที่ยว
sorser aksor seam pakach yor aey, tech lk hav u a seam vaiy vaiy vaiy vaiy vaiy vaiy vaiy vaiy saob saob saob kling nas ouy ter pouk a seam non non non non non non non banh1 banh1 banh1 banh1 banh banh banh banh banh banh banh banh

http://www.myspace.com/keven_love_you_forever

14Hi all i'm a new member here Empty Re: Hi all i'm a new member here 19th February 2009, 1:26 am

Guest

Anonymous
Guest

yanna hour wrote:sorser aksor seam pakach yor aey, tech lk hav u a seam vaiy vaiy vaiy vaiy vaiy vaiy vaiy vaiy saob saob saob kling nas ouy ter pouk a seam non non non non non non non banh1 banh1 banh1 banh1 banh banh banh banh banh banh banh banh
Yanna sman tha mean tae mneak eng te ey del mean toussanak beb nis nos? Kyom kor kit min kos pi Yanna dae, pontae somrap kyom avey del kyom min jol jet kyom kan tea jong jol ouy jit dermbey ouy derng tha akrok la'or pon na. Bersin jea yerng teng tae jeas veang rol avey del kloun min jol jet tea rohot nos, ter dol pel del trov ouy tomlai avey del yerng min yol srop nos tha ter min la'or dol komrit na nos, ter yerng mech nerng arch yol ban tov? Kyom kit tha herngsa min men jea vity la'or bompot te samrap dos srai panhaha te. Jom pous jomnoch nis, kyom min derng tha Yanna mean ka yol kernh yang mech te, tae kyom yol beb nis. :D

15Hi all i'm a new member here Empty Re: Hi all i'm a new member here 19th February 2009, 1:44 am

yanna hour

yanna hour
LK VIP
LK VIP

hydrophilistic wrote:
yanna hour wrote:sorser aksor seam pakach yor aey, tech lk hav u a seam vaiy vaiy vaiy vaiy vaiy vaiy vaiy vaiy saob saob saob kling nas ouy ter pouk a seam non non non non non non non banh1 banh1 banh1 banh1 banh banh banh banh banh banh banh banh
Yanna sman tha mean tae mneak eng te ey del mean toussanak beb nis nos? Kyom kor kit min kos pi Yanna dae, pontae somrap kyom avey del kyom min jol jet kyom kan tea jong jol ouy jit dermbey ouy derng tha akrok la'or pon na. Bersin jea yerng teng tae jeas veang rol avey del kloun min jol jet tea rohot nos, ter dol pel del trov ouy tomlai avey del yerng min yol srop nos tha ter min la'or dol komrit na nos, ter yerng mech nerng arch yol ban tov? Kyom kit tha herngsa min men jea vity la'or bompot te samrap dos srai panhaha. Jom pous jomnoch nis, kyom min derng tha Yanna mean ka yol kernh yang mech te, tae kyom yol beb nis. :D
sman ter men jess soser khmer ter :P ber pouk a seam oss neng vear jess ket douch u prohael khmer yaeng mean sok sentepheab u nas haey. jom naek roub dael kyom dak noss men maern ban naiy tha kyom jon bre omper herngsa nos ter, ker jong ban naiy tha jong ouy pouk jong raiy seam oss nos jhob mok jlean pean khmer yerng theat, u nas haey deal pouk vear merl ngeay khmer, sorm bey ter kyom tver ka jear mouy pouk seam nov baring kor vear tha ouy kyom dael tha pouk a khmer loch yok ANGKORWAT robous pouk vear, vear niyeay ouy kyom lerr ter mdong, ban lorr haey kour ouy jerr jab kling nas Sad Sad Sad Sad Sad Sad ting ter pi ban lorr vear niyeay mok tver ouy kyom kan ter saob pouk vear kling laerng,ber u ban sdab ptall trojeak robos u venn nos u ning deng tha vear yang mech. doch jness kyom men jong kern aksor robos pouk a seam jong raiy oss neng nov knong web site robos khmer yaeng ter, kyom men maern monous prokan poch sas nos te, punter somrab a seam mouy neng kyom som toss phong ker totorl yok men ban ter!

http://www.myspace.com/keven_love_you_forever

16Hi all i'm a new member here Empty Re: Hi all i'm a new member here 19th February 2009, 2:07 am

Guest

Anonymous
Guest

yanna hour wrote:
hydrophilistic wrote:
yanna hour wrote:sorser aksor seam pakach yor aey, tech lk hav u a seam vaiy vaiy vaiy vaiy vaiy vaiy vaiy vaiy saob saob saob kling nas ouy ter pouk a seam non non non non non non non banh1 banh1 banh1 banh1 banh banh banh banh banh banh banh banh
Yanna sman tha mean tae mneak eng te ey del mean toussanak beb nis nos? Kyom kor kit min kos pi Yanna dae, pontae somrap kyom avey del kyom min jol jet kyom kan tea jong jol ouy jit dermbey ouy derng tha akrok la'or pon na. Bersin jea yerng teng tae jeas veang rol avey del kloun min jol jet tea rohot nos, ter dol pel del trov ouy tomlai avey del yerng min yol srop nos tha ter min la'or dol komrit na nos, ter yerng mech nerng arch yol ban tov? Kyom kit tha herngsa min men jea vity la'or bompot te samrap dos srai panhaha. Jom pous jomnoch nis, kyom min derng tha Yanna mean ka yol kernh yang mech te, tae kyom yol beb nis. :D
sman ter men jess soser khmer ter :P ber pouk a seam oss neng vear jess ket douch u prohael khmer yaeng mean sok sentepheab u nas haey. jom naek roub dael kyom dak noss men maern ban naiy tha kyom jon bre omper herngsa nos ter, ker jong ban naiy tha jong ouy pouk jong raiy seam oss nos jhob mok jlean pean khmer yerng theat, u nas haey deal pouk vear merl ngeay khmer, sorm bey ter kyom tver ka jear mouy pouk seam nov baring kor vear tha ouy kyom dael tha pouk a khmer loch yok ANGKORWAT robous pouk vear, vear niyeay ouy kyom lerr ter mdong, ban lorr haey kour ouy jerr jab kling nas Sad Sad Sad Sad Sad Sad ting ter pi ban lorr vear niyeay mok tver ouy kyom kan ter saob pouk vear kling laerng,ber u ban sdab ptall trojeak robos u venn nos u ning deng tha vear yang mech. doch jness kyom men jong kern aksor robos pouk a seam jong raiy oss neng nov knong web site robos khmer yaeng ter, kyom men maern monous prokan poch sas nos te, punter somrab a seam mouy neng kyom som toss phong ker totorl yok men ban ter!
Kyom yol chbas nas jompous ka cheu jab robos Yanna. Kyom kloun eng kor tlop rous nov srok thai jeang dop chnam dea. kyom derng chbas pi ka cheu jab del trov ke merl ngeay del min derng mollahet. tea kyom min del oun kbal reu kor jos nhom nerng neak na doy klach bon sak ormnach nos te. jea reang rol lerk, kyom teng tea krok chor lerng dermbey team tear kettayours nerng pheap jea aekkareach robos kyom kor doch jea robos protes jeat knong mean jea neak kan sanhjeat mneak dea. kor pontae kyom teng tea jreus reus pity dor jrojeak bompot tov dos srai panhaha. heuy kyom kor bong toos bokkol thai na mneak del tver ouy kyom mean ka ark orn sropon jet dea. Avey del kyom bontoos nos keu krosoung orprom vappathour nerng serksa thika robos thai del min ban bongrean pi provottasas pit dol kon jao jomnorn kroy. het doch nes heuy ban jea reuy reuy, yerng teng tea kernh mean ka yol jrolom ompi sombat jeat robos kloun. neak del kour trov bontoos nos keu neak del pdol jomnes derng pi mouy jomnorn tov mouy jomnorn robos thai.

17Hi all i'm a new member here Empty Re: Hi all i'm a new member here 19th February 2009, 7:07 am

Lovekhmer2009

Lovekhmer2009
LK VIP
LK VIP

555+

calm down ,all.

kyom nov university men miam nak na look down te.

nov my university we taeng tae discuss tver yang na ouy mian mittraphiap enduringly between 2 protes. ros nov chia mouy knia doch bong paoun ,friend .baeng romlek soktok knia.No Thai No khmer .
ot niyeay reung politics te.
Importantly,we talk about today and tomorrow ( not the past).

srolanh knia la or chiang sa ob knia.

18Hi all i'm a new member here Empty Re: Hi all i'm a new member here 19th February 2009, 8:53 am

LinLi

LinLi
New Active
New Active

halo......! jom rap sour.....!

19Hi all i'm a new member here Empty Re: Hi all i'm a new member here 19th February 2009, 8:56 am

LinLi

LinLi
New Active
New Active

linli.kong@yahoo.com 9 2b yr friend na love

20Hi all i'm a new member here Empty Re: Hi all i'm a new member here 20th February 2009, 2:18 am

~Khemarak~

~Khemarak~
LK Member
LK Member

action is louder than word, there is no benefit just to talk about it. we rather discuss it by action than just sharing opinion. that's what i think !

21Hi all i'm a new member here Empty Re: Hi all i'm a new member here 20th February 2009, 7:02 am

Lovekhmer2009

Lovekhmer2009
LK VIP
LK VIP

KhmerLover wrote:action is louder than word, there is no benefit just to talk about it. we rather discuss it by action than just sharing opinion. that's what i think !

I agree with you.
We (thai and khmer student here) perform well-both action and discussion.

22Hi all i'm a new member here Empty Re: Hi all i'm a new member here 25th February 2009, 7:41 pm

NiSaiySnaeh

NiSaiySnaeh
LK VIP
LK VIP

iammrk wrote:jum reap sua bart

my name's Prumtang karakor.
Call me Tony-it's my nickname.
I'm 26 yrs.
I'm in Bangkok-studying Master and Ph.D.(Economics)

i've been here since 1993.

reakreay dael barn mork tinis bart

Tony is my son name also, lolzzzz

:helo: Tony :soksabay: Jea te Ja? happy Tony. welcome. lea seeuagain bye

23Hi all i'm a new member here Empty Re: Hi all i'm a new member here 26th February 2009, 12:25 pm

Lovekhmer2009

Lovekhmer2009
LK VIP
LK VIP

SnaehSmos wrote:
iammrk wrote:jum reap sua bart

my name's Prumtang karakor.
Call me Tony-it's my nickname.
I'm 26 yrs.
I'm in Bangkok-studying Master and Ph.D.(Economics)

i've been here since 1993.

reakreay dael barn mork tinis bart

Tony is my son name also, lolzzzz

:helo: Tony :soksabay: Jea te Ja? happy Tony. welcome. lea seeuagain bye


bart jom reab sua bart

chmuas doch knea dae jeng bart tae pom men mae kyom te pruas mae kyom ort jes leng intermet pong bart

smarn ta mae kyom pgneak prert tae madong :D

24Hi all i'm a new member here Empty Re: Hi all i'm a new member here 28th February 2009, 10:57 pm

NiSaiySnaeh

NiSaiySnaeh
LK VIP
LK VIP

eheh Tony teach kot oy jes brer computer del tov srol pel Tony jong email tov leng kot ri kor sent picture tov oy kot vea ngeay srol na Very Happy ber Tony jong yok kyom tve mea thor kor ban del kyoom ot tha ey te kron kyom mean koun thom 2 nak Very Happy

25Hi all i'm a new member here Empty Re: Hi all i'm a new member here 1st March 2009, 4:19 am

Lovekhmer2009

Lovekhmer2009
LK VIP
LK VIP

SnaehSmos wrote:eheh Tony teach kot oy jes brer computer del tov srol pel Tony jong email tov leng kot ri kor sent picture tov oy kot vea ngeay srol na Very Happy ber Tony jong yok kyom tve mea thor kor ban del kyoom ot tha ey te kron kyom mean koun thom 2 nak Very Happy

or kun huey bart

kompong tae kit dae bart pruas kyom tov srok khmer vinh kae septermber ae nos pruas job prolong pong bart

tang pi kae september jia derm tov kyom trov tov leng mae kyom 3 kae madong huey bart

nerk kot nas jong tov nov bomrer mae pok kyom bontech

jam merl kyom phone tov prub paoun srey kyom ouy juay bongrean mae kyom tech


mayang teat som or kun nov sondarnjet dor la or dae bart dael arnukruas kyom doch jia kon manak robos om srey

26Hi all i'm a new member here Empty Re: Hi all i'm a new member here 1st March 2009, 11:05 am

Guest

Anonymous
Guest

Hi neak teang ors knea. kyom member tmey too :D

27Hi all i'm a new member here Empty Re: Hi all i'm a new member here 1st March 2009, 12:47 pm

Lovekhmer2009

Lovekhmer2009
LK VIP
LK VIP

hydrophilistic wrote:Hi neak teang ors knea. kyom member tmey too :D
kyom kor tmei dae term post tmei tmei neng :D

28Hi all i'm a new member here Empty Re: Hi all i'm a new member here 2nd March 2009, 2:44 pm

A pi

A pi
New Active
New Active

jom reab sour nak tang ors knea, my nam Pi. m a new in lk nis. happy

http://marikogirl.hi5.com

29Hi all i'm a new member here Empty Re: Hi all i'm a new member here 2nd March 2009, 2:49 pm

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

A pi wrote:jom reab sour nak tang ors knea, my nam Pi. m a new in lk nis. happy
Sousdey paoun srey
Welcome to LK pka1

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

30Hi all i'm a new member here Empty Re: Hi all i'm a new member here 2nd March 2009, 3:09 pm

Lovekhmer2009

Lovekhmer2009
LK VIP
LK VIP

A pi wrote:jom reab sour nak tang ors knea, my nam Pi. m a new in lk nis. happy


sua sdei bart

kyom kor tmei dae bart

reakreay dael barn jol mor website nis

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 2]

Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum