SnaehSmos wrote:Kiss tpol boran ey kiss ptol tang te pi sa maiy ongkor wat mles until now kor ke nov te kiss del lolzzzzzz ber plitch dos tmien men te kyom nham sra jrol ber jrol houy lolzzzz forget about the smell os..........ReaLKhmeR wrote:SnaehSmos wrote:Ouy oy te ban chngutch kit ey pi roung kiss ke min kiss mot na kiss tpol ter yab men. jos nham pro hok houy min dos tmitch te rir???????????ReaLKhmeR wrote:SnaehSmos wrote:@~*Dane*~@ wrote:SnaehSmos wrote:Lolzzzz paoun klatch herm del rir ban jea kjil nham
Hummmmm nov srok paoun Lucky nas nor, nov srok nis jak tnum ban free los tra te nak ot tve ka te ber tve ka dotch pok bong ot jak free te pel dol rodov khea jak trov te pay for copay $20 for each. rot bong ke help te nak ot mean ka ngea tve ber nak mean ka ngea tve ke ot help te trov te help kloun eng ber min help kloun eng te jbas jea ot houy.
lolzz sach heuy kyom ott sov trov knea tei , kyom joljet nham trey jeang ,
nov niss tnam onjerng , mean kror kir free douch knea bong
ber bong khos pi paoun srey bong jol jet pro hok ang rir kor pro hok ktis jro lok jea mouy bon lea rir kor phork ey nos te ber ban robos ejung nham nham bai dotch ke jrok ejung lolzzzzzz
Nov srok ba rang ey kor free ejung lo or nas bong jong move tov nov kbea poun del kekek.
ngoub heuy nham prohok jeng pel KISS knea saouy moit te deng... SS... lolz
kiss tpol kir boran pek deng SS.......... jos ber plich dos tmenh tov......
neng heuy ban kyom tha boran nous........ yab maen niyeay khmer heuy min yol teat...... niyeay thai ouy sdrab eylov heuy........