ghosh ship dara? 44939


Join the forum, it's quick and easy

ghosh ship dara? 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

ghosh ship dara?

+6
NiSaiySnaeh
MjasSnaehSomnop
saline
KAP ANG
Lovekhmer2009
chvaksnae
10 posters

Go to page : 1, 2, 3, 4  Next

Go down  Message [Page 1 of 4]

1ghosh ship dara? Empty ghosh ship dara? 26th February 2009, 4:08 am

chvaksnae

chvaksnae
Administrator
Administrator

putho euy, bong dane post kasaet penh tang lk, louy nas... arn leung jong phlech dork dorng herm.. lolzz
tae som sur neak tang os tich na, tha haet ei barn jea neak ka saet jol jet niyey tae pi dara dara jeng? nhom kit tha dara jom reang rir tour aek sil la pak kor pouk ke jong barn pheap sa ngob sa ngart klas dae. doch jea doch sophea, tich teat prohael jea neang bos borng jivit jea neak silapak hery ouy tae neak ka saet jol jet tarm rom kharn jeng nos.

my god! bong dane posted heaps of magazine, i loved it so much, especially magazine about the country, khmer and i read until i forgot to breath. lolzzz

To those magazine that love to ghost ship the star "actor, actress, singers, ect.." why would they like to write alot of bad things about them. my suggestion, would that be better to have prove first before the writer actually write them? for example: "Doch Sophea" a khmer actress, i heard that she gana leave her career because lots of magazine loved to write alot of bad things about her, even they didn't have any prove. I think everybody deserve to have their own time to do something, without disturbing them.

http://www.khmermidi.com

2ghosh ship dara? Empty Re: ghosh ship dara? 26th February 2009, 6:32 am

Lovekhmer2009

Lovekhmer2009
LK VIP
LK VIP

ber men jong ouy ke berk ke rueng arsrov

dara trov tae tver ouy la or

jak tok ta dara jia bokkul sathearana jia komroo dol yuvaveay

yovaveay peak jruen jol jet yok dara jia komroo

ber tver kluan men la or neng jia komroo arkrok dol neng dor teay

ber jong men ouy ke berk kor ke te kor tver ouy la or tov pi na dael ke mean rueng mor niyeay barn

ber deng tha ke niyeay rueng ort pit kor tov pdeng tolakar tae madong tov komtov ouy arh pheay

tae juan kal neak kasaet kor kua tae mean sojivathor robos neak kasaet dae men kua prodet rueng borehake doy ert kar pit

yol srorb neng nak majas topic kang luer dae ta kua tae truatpinit ouy chbas sen jam jenh psai

3ghosh ship dara? Empty Re: ghosh ship dara? 26th February 2009, 7:15 am

KAP ANG

KAP ANG
Administrator
Administrator

bir yeung min tver mej ke ning sasey hor...
doch rose jeng..kmearn nna ke sasey ey pe rose ena.... :pka: lol!

https://www.dailymotion.com/7wonder

4ghosh ship dara? Empty Re: ghosh ship dara? 26th February 2009, 8:28 am

saline

saline
Junior Member
Junior Member

joun kal nak teang nos ké jong jing phong kor min ding. tous nak ka'sét niyeay min pit pi ké klas kor doy. rouch huey ké jenh mok bork sraiy jear kroy tov...
tver dochnes ké mean mok nouv leur Magazine or knung turotous jear nich... huey kor lbey tov tarm nos kor mean.... :D

5ghosh ship dara? Empty Re: ghosh ship dara? 26th February 2009, 12:55 pm

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

ngob heuy yap men ah oun touch mouy niss
ka saet neng magazine kir vea min douch knea tai .
KA saet kir kei tver leung somrab sorsai psob psay pi poramean dael kert mean leung knong srok neng krov srok .
Chomnaek Magazine vinh kei creat vea somrab psob psay pi jivit silapak kor neng neak labey labey ,sok pheap ,pheap plaek knong sangkom , heuy neng dak new tech touch .
Tae neam magazine klas vea mean special somrab pi tomadajeat , sok spheap , nature , mode ....etc .

vea min men mean tae magazine khmer tei dae niyeay pi dara noss magazine sas na kor douch knea dae

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

6ghosh ship dara? Empty Re: ghosh ship dara? 26th February 2009, 3:32 pm

NiSaiySnaeh

NiSaiySnaeh
LK VIP
LK VIP

Pi derm kyom read magazine min del oy rom long 1 word te dol pel read pi roung nak seil la pak chmos Ar No tha neang trov pro pon nak thom ves 83 lab nos and kroy mok they find out tha neang ot ey te hummmmmm tve oy kyom naiy ning read magainze nas but I still read it not like read every word like before. because read read tov nak psay kohok reoung jreun pek.......

7ghosh ship dara? Empty Re: ghosh ship dara? 26th February 2009, 8:34 pm

chvaksnae

chvaksnae
Administrator
Administrator

SnaehSmos wrote:Pi derm kyom read magazine min del oy rom long 1 word te dol pel read pi roung nak seil la pak chmos Ar No tha neang trov pro pon nak thom ves 83 lab nos and kroy mok they find out tha neang ot ey te hummmmmm tve oy kyom naiy ning read magainze nas but I still read it not like read every word like before. because read read tov nak psay kohok reoung jreun pek.......

yeah, jeng barn tha neng na. ber kit ouy dol tov, ber ke min tver jeng mej neng barn luy mej neng mean neak tinh tov noh... jong barn luy pek neng na

http://www.khmermidi.com

8ghosh ship dara? Empty Re: ghosh ship dara? 26th February 2009, 8:38 pm

chvaksnae

chvaksnae
Administrator
Administrator

@~*Dane*~@ wrote:ngob heuy yap men ah oun touch mouy niss
ka saet neng magazine kir vea min douch knea tai .
KA saet kir kei tver leung somrab sorsai psob psay pi poramean dael kert mean leung knong srok neng krov srok .
Chomnaek Magazine vinh kei creat vea somrab psob psay pi jivit silapak kor neng neak labey labey ,sok pheap ,pheap plaek knong sangkom , heuy neng dak new tech touch .
Tae neam magazine klas vea mean special somrab pi tomadajeat , sok spheap , nature , mode ....etc .

vea min men mean tae magazine khmer tei dae niyeay pi dara noss magazine sas na kor douch knea dae

hehehe na deng, jong phlech khmer os hery nis. kuy sose jea english neng khmer bis ot c knea. haha....

ah bong nis, nhom dak topic kir jong j neak jos psai magazine dael kheunh tah proyout ptoul kloun ke neng na. vaiy vai neak jos psai ouy baek ei barn som mok. niyey ot jes pdol kit ta yous ouy neak sil la pak. kit

http://www.khmermidi.com

9ghosh ship dara? Empty Re: ghosh ship dara? 26th February 2009, 8:39 pm

chvaksnae

chvaksnae
Administrator
Administrator

saline wrote:joun kal nak teang nos ké jong jing phong kor min ding. tous nak ka'sét niyeay min pit pi ké klas kor doy. rouch huey ké jenh mok bork sraiy jear kroy tov...
tver dochnes ké mean mok nouv leur Magazine or knung turotous jear nich... huey kor lbey tov tarm nos kor mean.... :D

ber lbey chhmous laor ot ei te ha. dol tah lbey ab kit ta yous ei. yab pa douy noh min jeng?

http://www.khmermidi.com

10ghosh ship dara? Empty Re: ghosh ship dara? 26th February 2009, 8:39 pm

chvaksnae

chvaksnae
Administrator
Administrator

KAP ANG wrote:bir yeung min tver mej ke ning sasey hor...
doch rose jeng..kmearn nna ke sasey ey pe rose ena.... :pka: lol!

ne kap ber nhom jol tver jea dara, kap kom sose pi nhom na jeng. hahahaha

http://www.khmermidi.com

11ghosh ship dara? Empty Re: ghosh ship dara? 26th February 2009, 8:42 pm

chvaksnae

chvaksnae
Administrator
Administrator

iammrk wrote:ber men jong ouy ke berk ke rueng arsrov

dara trov tae tver ouy la or

jak tok ta dara jia bokkul sathearana jia komroo dol yuvaveay

yovaveay peak jruen jol jet yok dara jia komroo

ber tver kluan men la or neng jia komroo arkrok dol neng dor teay

ber jong men ouy ke berk kor ke te kor tver ouy la or tov pi na dael ke mean rueng mor niyeay barn

ber deng tha ke niyeay rueng ort pit kor tov pdeng tolakar tae madong tov komtov ouy arh pheay

tae juan kal neak kasaet kor kua tae mean sojivathor robos neak kasaet dae men kua prodet rueng borehake doy ert kar pit

yol srorb neng nak majas topic kang luer dae ta kua tae truatpinit ouy chbas sen jam jenh psai

ber sen dara tang os pit jea min laor man hery mean phos tang jeak leak, mean neak na tov tha ei, tae ber ke jos psai ouy tae phot pi mort, teuh neak sil la pak arch neng tver jea kom roo dol laor yarng mej keut tov, ber jea tous jea tver laor yarng na kor mean ke niyey min laor jom pous ke tang os nos.

http://www.khmermidi.com

12ghosh ship dara? Empty Re: ghosh ship dara? 26th February 2009, 9:10 pm

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

rosehonn wrote:
@~*Dane*~@ wrote:ngob heuy yap men ah oun touch mouy niss
ka saet neng magazine kir vea min douch knea tai .
KA saet kir kei tver leung somrab sorsai psob psay pi poramean dael kert mean leung knong srok neng krov srok .
Chomnaek Magazine vinh kei creat vea somrab psob psay pi jivit silapak kor neng neak labey labey ,sok pheap ,pheap plaek knong sangkom , heuy neng dak new tech touch .
Tae neam magazine klas vea mean special somrab pi tomadajeat , sok spheap , nature , mode ....etc .

vea min men mean tae magazine khmer tei dae niyeay pi dara noss magazine sas na kor douch knea dae

hehehe na deng, jong phlech khmer os hery nis. kuy sose jea english neng khmer bis ot c knea. haha....

ah bong nis, nhom dak topic kir jong j neak jos psai magazine dael kheunh tah proyout ptoul kloun ke neng na. vaiy vai neak jos psai ouy baek ei barn som mok. niyey ot jes pdol kit ta yous ouy neak sil la pak. kit

lolzzzzzzzzz poun srey dara klas kir keibon oy tae magazine jos kei knong magazine dermbey oy toursanechkajun skal klas min kit reung akrork rir la'or ei tei .
bong kit tha ber sen dara neng la'or kei kor min arch niyeay tha min la'or ban dae ,

tha tov bong kmean ann phorng hhahahhaha

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

13ghosh ship dara? Empty Re: ghosh ship dara? 26th February 2009, 9:16 pm

chvaksnae

chvaksnae
Administrator
Administrator

@~*Dane*~@ wrote:
rosehonn wrote:
@~*Dane*~@ wrote:ngob heuy yap men ah oun touch mouy niss
ka saet neng magazine kir vea min douch knea tai .
KA saet kir kei tver leung somrab sorsai psob psay pi poramean dael kert mean leung knong srok neng krov srok .
Chomnaek Magazine vinh kei creat vea somrab psob psay pi jivit silapak kor neng neak labey labey ,sok pheap ,pheap plaek knong sangkom , heuy neng dak new tech touch .
Tae neam magazine klas vea mean special somrab pi tomadajeat , sok spheap , nature , mode ....etc .

vea min men mean tae magazine khmer tei dae niyeay pi dara noss magazine sas na kor douch knea dae

hehehe na deng, jong phlech khmer os hery nis. kuy sose jea english neng khmer bis ot c knea. haha....

ah bong nis, nhom dak topic kir jong j neak jos psai magazine dael kheunh tah proyout ptoul kloun ke neng na. vaiy vai neak jos psai ouy baek ei barn som mok. niyey ot jes pdol kit ta yous ouy neak sil la pak. kit

lolzzzzzzzzz poun srey dara klas kir keibon oy tae magazine jos kei knong magazine dermbey oy toursanechkajun skal klas min kit reung akrork rir la'or ei tei .
bong kit tha ber sen dara neng la'or kei kor min arch niyeay tha min la'or ban dae ,

tha tov bong kmean ann phorng hhahahhaha

ohh mer kout, ot dael arn te jeng? doch ot jer

http://www.khmermidi.com

14ghosh ship dara? Empty Re: ghosh ship dara? 26th February 2009, 9:38 pm

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

bong ann tae ann pi reung sok pheap ei neng na
tae bong komror ann nas
bong prab heuy avey dael bong post nov LK kir bong ban tae post neng aeng douch jea , prolorm lok , magazine , komnap , kun , chomreang oss neng bong komror , ann , merl sdab nas .

bong post kir somrab tae jaek neak tang oss knea neng na

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

15ghosh ship dara? Empty Re: ghosh ship dara? 26th February 2009, 9:55 pm

chvaksnae

chvaksnae
Administrator
Administrator

u so kind orb terb

http://www.khmermidi.com

16ghosh ship dara? Empty Re: ghosh ship dara? 26th February 2009, 10:07 pm

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

yeung sot khmer douch knea kir trov onjerng heuy paoun somlanh
ber bong min tver onjerng pourk yeung nov srok kei kmean mean ei merl , ann sdab krov pi robos kei noss tei

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

17ghosh ship dara? Empty Re: ghosh ship dara? 26th February 2009, 10:15 pm

saline

saline
Junior Member
Junior Member

rosehonn wrote:
saline wrote:joun kal nak teang nos ké jong jing phong kor min ding. tous nak ka'sét niyeay min pit pi ké klas kor doy. rouch huey ké jenh mok bork sraiy jear kroy tov...
tver dochnes ké mean mok nouv leur Magazine or knung turotous jear nich... huey kor lbey tov tarm nos kor mean.... :D

ber lbey chhmous laor ot ei te ha. dol tah lbey ab kit ta yous ei. yab pa douy noh min jeng?
trov huey... ! tae jompous neak silla'pak tous3 ké khom tveu laor yang na kor doy. kor jieas men pot pi ka lech lir arkrok dae.. prous tha ka Jro'naen knea tov vinh tov mor vear man men jes chob..
dochnes huey reoung laor arkrok robos pouk ké man jear nich...
knhom yol tha jompous ké brohél jear thormada tov huey... dael ké man watta'man nouv leur Maganize or turotos...

18ghosh ship dara? Empty Re: ghosh ship dara? 26th February 2009, 10:17 pm

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

iammrk wrote:ber men jong ouy ke berk ke rueng arsrov

dara trov tae tver ouy la or

jak tok ta dara jia bokkul sathearana jia komroo dol yuvaveay

yovaveay peak jruen jol jet yok dara jia komroo

ber tver kluan men la or neng jia komroo arkrok dol neng dor teay

ber jong men ouy ke berk kor ke te kor tver ouy la or tov pi na dael ke mean rueng mor niyeay barn

ber deng tha ke niyeay rueng ort pit kor tov pdeng tolakar tae madong tov komtov ouy arh pheay

tae juan kal neak kasaet kor kua tae mean sojivathor robos neak kasaet dae men kua prodet rueng borehake doy ert kar pit

yol srorb neng nak majas topic kang luer dae ta kua tae truatpinit ouy chbas sen jam jenh psai


jos dara min jea munous te hor?????????????? ke min maen jea sart na........ ke trov ka quiet life bos ke dae ter............ douch jea nak pseng jeng rir kor douch jeng dae.....

kyom min jong ouy nak na mor romkhan jivit kyom te.........

dara yeung munous douch knea ter.......... yeung leave them alone tov ....... There is NO pROblems bat tov heuy........

Pouk Nak Magazine neng jess tae rok reung derbey psay prous ber min jeng te ott nak tinh magazine ke neng na.

pouk nak magazine neng SOT TAE NAK YAB Te........................

http://profile.imeem.com/7qZ6TSq

19ghosh ship dara? Empty Re: ghosh ship dara? 26th February 2009, 10:21 pm

babou

babou
Junior Member
Junior Member

som kit tech sen jam jenh yobol kroy kit

20ghosh ship dara? Empty Re: ghosh ship dara? 26th February 2009, 10:30 pm

saline

saline
Junior Member
Junior Member

kom pey tous vai nak kasét slab'. kor neak kasét men mor rork reoung u dae.
ReaLKhmeR wrote:
jos dara min jea munous te hor?????????????? ke min maen jea sart na........ ke trov ka quiet life bos ke dae ter............ douch jea nak pseng jeng rir kor douch jeng dae.....

kyom min jong ouy nak na mor romkhan jivit kyom te.........

dara yeung munous douch knea ter.......... yeung leave them alone tov ....... There is NO pROblems bat tov heuy........

Pouk Nak Magazine neng jess tae rok reung derbey psay prous ber min jeng te ott nak tinh magazine ke neng na.

pouk nak magazine neng SOT TAE NAK YAB Te........................

21ghosh ship dara? Empty Re: ghosh ship dara? 26th February 2009, 10:38 pm

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

saline wrote:kom pey tous vai nak kasét slab'. kor neak kasét men mor rork reoung u dae.
ReaLKhmeR wrote:
jos dara min jea munous te hor?????????????? ke min maen jea sart na........ ke trov ka quiet life bos ke dae ter............ douch jea nak pseng jeng rir kor douch jeng dae.....

kyom min jong ouy nak na mor romkhan jivit kyom te.........

dara yeung munous douch knea ter.......... yeung leave them alone tov ....... There is NO pROblems bat tov heuy........

Pouk Nak Magazine neng jess tae rok reung derbey psay prous ber min jeng te ott nak tinh magazine ke neng na.

pouk nak magazine neng SOT TAE NAK YAB Te........................

mor rok reung ey kyom teat ber kyom vai slab heuy neng........... lolzzzzzzz

http://profile.imeem.com/7qZ6TSq

22ghosh ship dara? Empty Re: ghosh ship dara? 26th February 2009, 10:42 pm

saline

saline
Junior Member
Junior Member

mok men lbey phong kor pey klaj ké mor romkhan dae

23ghosh ship dara? Empty Re: ghosh ship dara? 26th February 2009, 10:51 pm

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

saline wrote:mok men lbey phong kor pey klaj ké mor romkhan dae

yeay min phey mech...................

http://profile.imeem.com/7qZ6TSq

24ghosh ship dara? Empty Re: ghosh ship dara? 26th February 2009, 11:32 pm

chvaksnae

chvaksnae
Administrator
Administrator

@~*Dane*~@ wrote:yeung sot khmer douch knea kir trov onjerng heuy paoun somlanh
ber bong min tver onjerng pourk yeung nov srok kei kmean mean ei merl , ann sdab krov pi robos kei noss tei


yeah trov hery bong, bong dane jet kor laor, thaem tang saart teat. oii ro ae na barn te noh. pdey bong pit jea som narng nas barn propun laor mlerng mlerng. :pka:

http://www.khmermidi.com

25ghosh ship dara? Empty Re: ghosh ship dara? 26th February 2009, 11:35 pm

chvaksnae

chvaksnae
Administrator
Administrator

saline wrote:
rosehonn wrote:
saline wrote:joun kal nak teang nos ké jong jing phong kor min ding. tous nak ka'sét niyeay min pit pi ké klas kor doy. rouch huey ké jenh mok bork sraiy jear kroy tov...
tver dochnes ké mean mok nouv leur Magazine or knung turotous jear nich... huey kor lbey tov tarm nos kor mean.... :D

ber lbey chhmous laor ot ei te ha. dol tah lbey ab kit ta yous ei. yab pa douy noh min jeng?
trov huey... ! tae jompous neak silla'pak tous3 ké khom tveu laor yang na kor doy. kor jieas men pot pi ka lech lir arkrok dae.. prous tha ka Jro'naen knea tov vinh tov mor vear man men jes chob..
dochnes huey reoung laor arkrok robos pouk ké man jear nich...
knhom yol tha jompous ké brohél jear thormada tov huey... dael ké man watta'man nouv leur Maganize or turotos...

jeng ma yarng dae. monus yeung prohael jea jeas min phot pi pheap sa ob neng ja naen knea te. neak klas tha kloun ke laor, tae ke arch tver ahkrok douy min deng kloun kor tha barn..

http://www.khmermidi.com

26ghosh ship dara? Empty Re: ghosh ship dara? 26th February 2009, 11:36 pm

chvaksnae

chvaksnae
Administrator
Administrator

ReaLKhmeR wrote:
iammrk wrote:ber men jong ouy ke berk ke rueng arsrov

dara trov tae tver ouy la or

jak tok ta dara jia bokkul sathearana jia komroo dol yuvaveay

yovaveay peak jruen jol jet yok dara jia komroo

ber tver kluan men la or neng jia komroo arkrok dol neng dor teay

ber jong men ouy ke berk kor ke te kor tver ouy la or tov pi na dael ke mean rueng mor niyeay barn

ber deng tha ke niyeay rueng ort pit kor tov pdeng tolakar tae madong tov komtov ouy arh pheay

tae juan kal neak kasaet kor kua tae mean sojivathor robos neak kasaet dae men kua prodet rueng borehake doy ert kar pit

yol srorb neng nak majas topic kang luer dae ta kua tae truatpinit ouy chbas sen jam jenh psai


jos dara min jea munous te hor?????????????? ke min maen jea sart na........ ke trov ka quiet life bos ke dae ter............ douch jea nak pseng jeng rir kor douch jeng dae.....

kyom min jong ouy nak na mor romkhan jivit kyom te.........

dara yeung munous douch knea ter.......... yeung leave them alone tov ....... There is NO pROblems bat tov heuy........

Pouk Nak Magazine neng jess tae rok reung derbey psay prous ber min jeng te ott nak tinh magazine ke neng na.

pouk nak magazine neng SOT TAE NAK YAB Te........................

neng yab doch neak klas jeng

http://www.khmermidi.com

27ghosh ship dara? Empty Re: ghosh ship dara? 26th February 2009, 11:37 pm

chvaksnae

chvaksnae
Administrator
Administrator

babou wrote:som kit tech sen jam jenh yobol kroy kit

kit jenh nov neng? ber kit ot jenh, ouy skor kroub nham leng.. nham ot?

http://www.khmermidi.com

28ghosh ship dara? Empty Re: ghosh ship dara? 26th February 2009, 11:38 pm

chvaksnae

chvaksnae
Administrator
Administrator

saline wrote:kom pey tous vai nak kasét slab'. kor neak kasét men mor rork reoung u dae.
ReaLKhmeR wrote:
jos dara min jea munous te hor?????????????? ke min maen jea sart na........ ke trov ka quiet life bos ke dae ter............ douch jea nak pseng jeng rir kor douch jeng dae.....

kyom min jong ouy nak na mor romkhan jivit kyom te.........

dara yeung munous douch knea ter.......... yeung leave them alone tov ....... There is NO pROblems bat tov heuy........

Pouk Nak Magazine neng jess tae rok reung derbey psay prous ber min jeng te ott nak tinh magazine ke neng na.

pouk nak magazine neng SOT TAE NAK YAB Te........................


lolzzzzzzz seuch

http://www.khmermidi.com

29ghosh ship dara? Empty Re: ghosh ship dara? 26th February 2009, 11:43 pm

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

rosehonn wrote:
saline wrote:kom pey tous vai nak kasét slab'. kor neak kasét men mor rork reoung u dae.
ReaLKhmeR wrote:
jos dara min jea munous te hor?????????????? ke min maen jea sart na........ ke trov ka quiet life bos ke dae ter............ douch jea nak pseng jeng rir kor douch jeng dae.....

kyom min jong ouy nak na mor romkhan jivit kyom te.........

dara yeung munous douch knea ter.......... yeung leave them alone tov ....... There is NO pROblems bat tov heuy........

Pouk Nak Magazine neng jess tae rok reung derbey psay prous ber min jeng te ott nak tinh magazine ke neng na.

pouk nak magazine neng SOT TAE NAK YAB Te........................


lolzzzzzzz seuch

sech ey?

http://profile.imeem.com/7qZ6TSq

30ghosh ship dara? Empty Re: ghosh ship dara? 26th February 2009, 11:44 pm

chvaksnae

chvaksnae
Administrator
Administrator

ReaLKhmeR wrote:
rosehonn wrote:
saline wrote:kom pey tous vai nak kasét slab'. kor neak kasét men mor rork reoung u dae.
ReaLKhmeR wrote:
jos dara min jea munous te hor?????????????? ke min maen jea sart na........ ke trov ka quiet life bos ke dae ter............ douch jea nak pseng jeng rir kor douch jeng dae.....

kyom min jong ouy nak na mor romkhan jivit kyom te.........

dara yeung munous douch knea ter.......... yeung leave them alone tov ....... There is NO pROblems bat tov heuy........

Pouk Nak Magazine neng jess tae rok reung derbey psay prous ber min jeng te ott nak tinh magazine ke neng na.

pouk nak magazine neng SOT TAE NAK YAB Te........................


lolzzzzzzz seuch

sech ey?

seuch moh pi os som neuch...

http://www.khmermidi.com

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 4]

Go to page : 1, 2, 3, 4  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum