kyom Trov Ka Mitt Tang Oss Knea Jouy Pdol Yobol 44939


Join the forum, it's quick and easy

kyom Trov Ka Mitt Tang Oss Knea Jouy Pdol Yobol 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

kyom Trov Ka Mitt Tang Oss Knea Jouy Pdol Yobol

+7
Lovekhmer2009
jolie
sokhayun
sweet_lovely
chvaksnae
NeakTheakCyclo
MjasSnaehSomnop
11 posters

Go to page : 1, 2  Next

Go down  Message [Page 1 of 2]

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

Sousdey all
Kyom mean reung mouy jang oy bong paoun jouy pdol jea yobol dol kyom .
Kyom mean bomnang mouy dael kyom jang tver tae kyom min derng tha kyom kour somrach jet yarng na tei.
Bombang robos kyom niss prohel bong paoun tang oss knea pom dael nirk kit dol phorng kor min derng .
Bomnang noss kir nov pel dael kyom slab kyom jang borichak nov avey avey dael somkhan nov knong kloun robos kyom ( douch jea besdoung...etc) dael nov arch brer pras ban tov dol neak dael kei trov ka dermbeyrous tor teat .Prous kyom kit tha pel kyom slab tov my family york kyom tov bojea nos sob kyom neng roleay bat oss kmean sol avey .
Kyom jang jouy neak dael kei trov ka oy kei mean somnang mean jivit rours nov tor tov mok teat .

Tae mean reung mouy dael kyom stak ster kir kyom jea neak kan Preasput SasSna heuy khmer yeung taeng mean jumneur , haet douch chnes heuy dael tver oy kyom min derng jea somrach jet yarng douch mdech ,

Soum bong paoun jouy pdol jea yobol dol kyom phorng please

Orkun tok jea mon

Dane

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

Guest

Anonymous
Guest

good idea, bong. kyom kor tver jerng dae pel kyom jet roy tov. :D

(ort mean na ke torn reply, kyom som jenh yobol mon ke :D )

NeakTheakCyclo

NeakTheakCyclo
LK VIP
LK VIP

nieuy reung slab teat heuy ??:D kyom kor kitt douch bong hydro der .
slab tov heuy com bojir jorl toter ey hoy ker yok tov juy neak derl trovka jorss

https://www.youtube.com/user/Darakhmer2oo9

chvaksnae

chvaksnae
Administrator
Administrator

bong kit yarng mej kir srach jet bong hery laor klang nas dael bong kit dol reung baeb nis kir jouy monus doch knea. kor pun tae oun yol tha, monus yeung ber kit reung avey nos jea pises kir sach kdey slap vea arch klai jea kar pit. kir oun jong ouy bong chhob kit reung mouy nis sen. jam 4-10 chhnam jam kit tov na.

http://www.khmermidi.com

sweet_lovely

sweet_lovely
Administrator
Administrator

love bong kit jing mayang houy ter ki vea ban boun kosal jrean,ter ber kit muy teat tov ki tha pel slab tov ki jong ouy nov krub yang min jong ouy bat bong avey muy noss te houy pel tov kert jea thmey ning mean avey sob krub,ter ber kvass avey muy kor vea min jea ka la'or der bong euy,mean ter knong reang te bong del ke mean tver jing noss love

http://sweetlovely.hi5.com

sokhayun

sokhayun
LK VIP
LK VIP

kyom kit tha nis jea ka tver mouy la'or dae prors tha yeung slab batt tov heuy. ke york robos robor knong khloun yeung tov brer brass or dork pisort rork khuenh nov avey avey phseng phseng dael arch juoy som rarl rorkea or ka slab dol monos jumnorn kroy..

heuy kor jea ka pit dae, nak kan preasput sassna bra kott jea mean jumneur ...cheat mon, cheat nis ning chaet kroy(mok) kir min jong ory yueng tver douch nis te, klach lo cheat mok yueng kueth mok vea min barn krob jueng,dai, possvean or poss taing...pun tae kyom kit tha monos slab batt tov heuy, ter arch ning kueth mork jea monos vinh rur ortt kir yeung min ding te.

ber paoun somrach jit barn tha tver vea jea ka la'or bomphot,nis jea ka yol kheunh robos kyom.. pun tae paoun trov tae ros nov you tor tov teat kom torn jong slab eiy......

http://tagged.com/sokhayun

jolie

jolie
LK VIP
LK VIP

hmmm... yol heuy tha paoun mean bomnorng laor. tae mech kor paoun chol chet niyeay pi reoung jeng jeng??? somtos chos na.... bong ot mean yobol te...

http://www.imeem.com/people/6KAO5rj

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

hydrophilistic wrote:good idea, bong. kyom kor tver jerng dae pel kyom jet roy tov. :D

(ort mean na ke torn reply, kyom som jenh yobol mon ke :D )
niyeay men or krorn tae tha jorl ?

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

darakhmer2009 wrote:nieuy reung slab teat heuy ??:D kyom kor kitt douch bong hydro der .
slab tov heuy com bojir jorl toter ey hoy ker yok tov juy neak derl trovka jorss
bong jang niyeay pi ka borijak min men reung slab tei
tu sais si on veux donner ça neak dortey kir kei sot tae kit tok mon

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

rosehonn wrote:bong kit yarng mej kir srach jet bong hery laor klang nas dael bong kit dol reung baeb nis kir jouy monus doch knea. kor pun tae oun yol tha, monus yeung ber kit reung avey nos jea pises kir sach kdey slap vea arch klai jea kar pit. kir oun jong ouy bong chhob kit reung mouy nis sen. jam 4-10 chhnam jam kit tov na.
lolzzzz paoun aeng klach seckdey slab ? monus yeung kert jass chhir slab vea jea tomajeat robos monus . Jivit yeung min oss vea min slab tei tours niyeay rorl tngaiy kor kmean ei dae .

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

Jah pich kir mork pi reung neng heuy ban jea bong nov kit , prous nov srok kei kir kei kit pi vijea sas heuy sok yeung kit tov tam sassna yeung , jam bong kit tor teat , prous onjerng ban bong lerk topic nissmork niyeay
sweet_lovely wrote:love bong kit jing mayang houy ter ki vea ban boun kosal jrean,ter ber kit muy teat tov ki tha pel slab tov ki jong ouy nov krub yang min jong ouy bat bong avey muy noss te houy pel tov kert jea thmey ning mean avey sob krub,ter ber kvass avey muy kor vea min jea ka la'or der bong euy,mean ter knong reang te bong del ke mean tver jing noss love

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

Lovekhmer2009

Lovekhmer2009
LK VIP
LK VIP

@~*Dane*~@ wrote:Sousdey all
Kyom mean reung mouy jang oy bong paoun jouy pdol jea yobol dol kyom .
Kyom mean bomnang mouy dael kyom jang tver tae kyom min derng tha kyom kour somrach jet yarng na tei.
Bombang robos kyom niss prohel bong paoun tang oss knea pom dael nirk kit dol phorng kor min derng .
Bomnang noss kir nov pel dael kyom slab kyom jang borichak nov avey avey dael somkhan nov knong kloun robos kyom ( douch jea besdoung...etc) dael nov arch brer pras ban tov dol neak dael kei trov ka dermbeyrous tor teat .Prous kyom kit tha pel kyom slab tov my family york kyom tov bojea nos sob kyom neng roleay bat oss kmean sol avey .
Kyom jang jouy neak dael kei trov ka oy kei mean somnang mean jivit rours nov tor tov mok teat .

Tae mean reung mouy dael kyom stak ster kir kyom jea neak kan Preasput SasSna heuy khmer yeung taeng mean jumneur , haet douch chnes heuy dael tver oy kyom min derng jea somrach jet yarng douch mdech ,

Soum bong paoun jouy pdol jea yobol dol kyom phorng please

Orkun tok jea mon

Dane

kyom kor barn tver kar borijak ruach huey bong srey ber kyom slab aveyaveah dael trov nom tov juay songkros nak pseng barn montipet yok tov jos

jom naek aveayaveah dael nom tov ouy niset pet rean barn kor yok tov joss

kyom kron tae tver bon utis kosol ouy kyom barn huey

ot khos tom neam preah puttha sasna ei te bong srey

rit tae barn bon jruen teat

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

paoun mean jang slab aena , neak na jang slab noss , kyom mean koun trov thae raksa mean pdey jea ti srolanh robos kyom heuy family dor mean domley teat reung ei kyom tov slab ngeay ngeay noss .
niss krorn jea ka kit tok mon robos paoun , prous tha jivit monus yeung kir merl min keunh tei bong pros , heuy bomnang kyom jang tver onjerng , ber sen jea kyom jang tver onjerng kir kyom trov prab mitt phak rir krousa kyom oy derng mon prous ber min prab kir kmean na na derng pi bomnang robos paoun tei , paoun ohsa merl pi reung neng heuy kei taeng tae pdol jea matek dol yeung .
Jah bong pros trov heuy khmer yeung kir mean jomner onjerng .
Ter pit jea mean jeat kroy men dae rir ott bong pros ?
sokhayun wrote:kyom kit tha nis jea ka tver mouy la'or dae prors tha yeung slab batt tov heuy. ke york robos robor knong khloun yeung tov brer brass or dork pisort rork khuenh nov avey avey phseng phseng dael arch juoy som rarl rorkea or ka slab dol monos jumnorn kroy..

heuy kor jea ka pit dae, nak kan preasput sassna bra kott jea mean jumneur ...cheat mon, cheat nis ning chaet kroy(mok) kir min jong ory yueng tver douch nis te, klach lo cheat mok yueng kueth mok vea min barn krob jueng,dai, possvean or poss taing...pun tae kyom kit tha monos slab batt tov heuy, ter arch ning kueth mork jea monos vinh rur ortt kir yeung min ding te.

ber paoun somrach jit barn tha tver vea jea ka la'or bomphot,nis jea ka yol kheunh robos kyom.. pun tae paoun trov tae ros nov you tor tov teat kom torn jong slab eiy......

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

jolie wrote:hmmm... yol heuy tha paoun mean bomnorng laor. tae mech kor paoun chol chet niyeay pi reoung jeng jeng??? somtos chos na.... bong ot mean yobol te...
bong klach nov ka slab ?
klach nas kir chhab nass lolzzzzzz
jivit monus min oss vea min slab tei
kyom min men niyeay pi reung slab tei topic kyom jang niyeay pi reung ka borijak nov avey dael mean knong kloun yeung nov pel slab tov , reung onjerng kei kit mon slab kei min men kit pel slab heuy na Wink .
chompous kyom ka slab kir jea ka tomada douch kyom rous sob tngaiy onjerng kmean avey kour oy klach heuy kmean avey dael yeung min arch niyeay ban dae , yeung kom tha niyeay heuy tov somlab kloun tov noss jivit yeung vea min slab tei

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

good bong rork ban paoun mnak dae dael mean komnit douch bong .
bong ohsa merl pi reung ka borija neng tver oy bong mean jet neng jang pdol dae , bong jang jouy monus dael trov ka oy knea mean jivit tor tov teat
Lovekhmer2009 wrote: kyom kor barn tver kar borijak ruach huey bong srey ber kyom slab aveyaveah dael trov nom tov juay songkros nak pseng barn montipet yok tov jos

jom naek aveayaveah dael nom tov ouy niset pet rean barn kor yok tov joss

kyom kron tae tver bon utis kosol ouy kyom barn huey

ot khos tom neam preah puttha sasna ei te bong srey

rit tae barn bon jruen teat

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

Guest

Anonymous
Guest

@~*Dane*~@ wrote:
hydrophilistic wrote:good idea, bong. kyom kor tver jerng dae pel kyom jet roy tov. :D

(ort mean na ke torn reply, kyom som jenh yobol mon ke :D )
niyeay men or krorn tae tha jorl ?
Kyom tov tha leng tver ey kyom. Kyom kit tha sombey tae avey tech touch kor somkan dae somrap neak del trov ka. Ber slap tov heuy, took ouy ke brer bras phong tov ber arch brer ban. Somrap kyom, tae slap tov heuy keu slap heuy... ort mean jeat mok jeat kroy ey teat te. Jerng heuy kyom ort jam bach barom klach kert mok ort mean leakanak krop kron ey te. Tae nis kron tae jea komrong del kyom nerng tver somrap kloun kyom mneak eng te. Neak pseng prohel jea mean tousanak kos pi kyom. :D

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

hydrophilistic wrote:
@~*Dane*~@ wrote:
hydrophilistic wrote:good idea, bong. kyom kor tver jerng dae pel kyom jet roy tov. :D

(ort mean na ke torn reply, kyom som jenh yobol mon ke :D )
niyeay men or krorn tae tha jorl ?
Kyom tov tha leng tver ey kyom. Kyom kit tha sombey tae avey tech touch kor somkan dae somrap neak del trov ka. Ber slap tov heuy, took ouy ke brer bras phong tov ber arch brer ban. Somrap kyom, tae slap tov heuy keu slap heuy... ort mean jeat mok jeat kroy ey teat te. Jerng heuy kyom ort jam bach barom klach kert mok ort mean leakanak krop kron ey te. Tae nis kron tae jea komrong del kyom nerng tver somrap kloun kyom mneak eng te. Neak pseng prohel jea mean tousanak kos pi kyom. :D

bong kit douch paoun ,
prous bong ott jeur tha mean jeat kroy
ta slab kir slab

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

jolie

jolie
LK VIP
LK VIP

@~*Dane*~@ wrote:
bong klach nov ka slab ?
klach nas kir chhab nass lolzzzzzz
jivit monus min oss vea min slab tei
kyom min men niyeay pi reung slab tei topic kyom jang niyeay pi reung ka borijak nov avey dael mean knong kloun yeung nov pel slab tov , reung onjerng kei kit mon slab kei min men kit pel slab heuy na Wink .
chompous kyom ka slab kir jea ka tomada douch kyom rous sob tngaiy onjerng kmean avey kour oy klach heuy kmean avey dael yeung min arch niyeay ban dae , yeung kom tha niyeay heuy tov somlab kloun tov noss jivit yeung vea min slab tei
ah.. merl ke niyeay.... min niyea pi slap min maen ban nei tha klarch slap nos te. slap kmean no na jieas poth te. bong min dael nirk kit ey jeng jeng te. min dael kit heuy kor min deng sor-c pi ey dae.. douch jea yeung min klean baiy khom breung nham kor nham min chol dae......
pacha'bon nis mean reoung jea chreun dael trov kit heuy pel vealea dael yeung trov brer.... kom aoy mean arom tov thngai kroy... hmm.. min ban tver nis min ban tver nos hous pel os.....
tae beu paoun mean krub kron avey dael paoun trov ka brathna ning tver heuy..... heuy mean pel kit reoung veng chhngay laor heuy...... tae bong kmean yobol ey te...
sra

http://www.imeem.com/people/6KAO5rj

KAP ANG

KAP ANG
Administrator
Administrator

ah ning dane tver bonn dae tir...jamm bach kit jrenh ey..

@~*Dane*~@ wrote:Sousdey all
Kyom mean reung mouy jang oy bong paoun jouy pdol jea yobol dol kyom .
Kyom mean bomnang mouy dael kyom jang tver tae kyom min derng tha kyom kour somrach jet yarng na tei.
Bombang robos kyom niss prohel bong paoun tang oss knea pom dael nirk kit dol phorng kor min derng .
Bomnang noss kir nov pel dael kyom slab kyom jang borichak nov avey avey dael somkhan nov knong kloun robos kyom ( douch jea besdoung...etc) dael nov arch brer pras ban tov dol neak dael kei trov ka dermbeyrous tor teat .Prous kyom kit tha pel kyom slab tov my family york kyom tov bojea nos sob kyom neng roleay bat oss kmean sol avey .
Kyom jang jouy neak dael kei trov ka oy kei mean somnang mean jivit rours nov tor tov mok teat .

Tae mean reung mouy dael kyom stak ster kir kyom jea neak kan Preasput SasSna heuy khmer yeung taeng mean jumneur , haet douch chnes heuy dael tver oy kyom min derng jea somrach jet yarng douch mdech ,

Soum bong paoun jouy pdol jea yobol dol kyom phorng please

Orkun tok jea mon

Dane

https://www.dailymotion.com/7wonder

Guest

Anonymous
Guest

jolie wrote:
@~*Dane*~@ wrote:
bong klach nov ka slab ?
klach nas kir chhab nass lolzzzzzz
jivit monus min oss vea min slab tei
kyom min men niyeay pi reung slab tei topic kyom jang niyeay pi reung ka borijak nov avey dael mean knong kloun yeung nov pel slab tov , reung onjerng kei kit mon slab kei min men kit pel slab heuy na Wink .
chompous kyom ka slab kir jea ka tomada douch kyom rous sob tngaiy onjerng kmean avey kour oy klach heuy kmean avey dael yeung min arch niyeay ban dae , yeung kom tha niyeay heuy tov somlab kloun tov noss jivit yeung vea min slab tei
ah.. merl ke niyeay.... min niyea pi slap min maen ban nei tha klarch slap nos te. slap kmean no na jieas poth te. bong min dael nirk kit ey jeng jeng te. min dael kit heuy kor min deng sor-c pi ey dae.. douch jea yeung min klean baiy khom breung nham kor nham min chol dae......
pacha'bon nis mean reoung jea chreun dael trov kit heuy pel vealea dael yeung trov brer.... kom aoy mean arom tov thngai kroy... hmm.. min ban tver nis min ban tver nos hous pel os.....
tae beu paoun mean krub kron avey dael paoun trov ka brathna ning tver heuy..... heuy mean pel kit reoung veng chhngay laor heuy...... tae bong kmean yobol ey te...
sra
Ban ey nerng mean yobol ber bong srey rovol tae lerk dorp jerng nos. :P Nov mean teat te bong, kyom som dak mouy dae. sra
lol!

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

Min leng jole te........ lolxxxxx

http://profile.imeem.com/7qZ6TSq

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

lolzzzzzzzzz kamap klach lolzzzz

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

sokhayun

sokhayun
LK VIP
LK VIP

@~*Dane*~@ wrote:paoun mean jang slab aena , neak na jang slab noss , kyom mean koun trov thae raksa mean pdey jea ti srolanh robos kyom heuy family dor mean domley teat reung ei kyom tov slab ngeay ngeay noss .
niss krorn jea ka kit tok mon robos paoun , prous tha jivit monus yeung kir merl min keunh tei bong pros , heuy bomnang kyom jang tver onjerng , ber sen jea kyom jang tver onjerng kir kyom trov prab mitt phak rir krousa kyom oy derng mon prous ber min prab kir kmean na na derng pi bomnang robos paoun tei , paoun ohsa merl pi reung neng heuy kei taeng tae pdol jea matek dol yeung .
Jah bong pros trov heuy khmer yeung kir mean jomner onjerng .
Ter pit jea mean jeat kroy men dae rir ott bong pros ?
sokhayun wrote:kyom kit tha nis jea ka tver mouy la'or dae prors tha yeung slab batt tov heuy. ke york robos robor knong khloun yeung tov brer brass or dork pisort rork khuenh nov avey avey phseng phseng dael arch juoy som rarl rorkea or ka slab dol monos jumnorn kroy..

heuy kor jea ka pit dae, nak kan preasput sassna bra kott jea mean jumneur ...cheat mon, cheat nis ning chaet kroy(mok) kir min jong ory yueng tver douch nis te, klach lo cheat mok yueng kueth mok vea min barn krob jueng,dai, possvean or poss taing...pun tae kyom kit tha monos slab batt tov heuy, ter arch ning kueth mork jea monos vinh rur ortt kir yeung min ding te.

ber paoun somrach jit barn tha tver vea jea ka la'or bomphot,nis jea ka yol kheunh robos kyom.. pun tae paoun trov tae ros nov you tor tov teat kom torn jong slab eiy......

paoun sour kyom tov vinh rir? tha ter pit jea mean jeat kroy rir ort??? kyom tha bror hael jea khmean no'na arch chhleuy barn te. sassna krorn tae barn bongrean takteanh monos ory tver la'or duembey kom ory monos kvass silarthor deur tver barb ke barb aeng kmean korth kraeng... "ber tver la'or jeat kroy yeung kuet mork barn la'or" tae jeat kroy kyom kor ort deng dae tha vea mean te na...soumbey tae thngai slab kyom kor min deng phorng...yeung keut mork barn deng tae thngai komneuth punning ..

In our daily lives problems are bound to arise. The biggest problems in our lives are the ones that we inevitably have to face, like old age, illness and death.
ber sin yeung arch deng thngai slab barn yeung bror hael jea rork vithi ka pea topp skath barn klass klass merl tov .. haahahahaahaahha

http://tagged.com/sokhayun

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

sokhayun wrote:

paoun sour kyom tov vinh rir? tha ter pit jea mean jeat kroy rir ort??? kyom tha bror hael jea khmean no'na arch chhleuy barn te. sassna krorn tae barn bongrean takteanh monos ory tver la'or duembey kom ory monos kvass silarthor deur tver barb ke barb aeng kmean korth kraeng... "ber tver la'or jeat kroy yeung kuet mork barn la'or" tae jeat kroy kyom kor ort deng dae tha vea mean te na...soumbey tae thngai slab kyom kor min deng phorng...yeung keut mork barn deng tae thngai komneuth punning ..

In our daily lives problems are bound to arise. The biggest problems in our lives are the ones that we inevitably have to face, like old age, illness and death.
ber sin yeung arch deng thngai slab barn yeung bror hael jea rork vithi ka pea topp skath barn klass klass merl tov .. haahahahaahaahha

paoun sman tae bong pros jeur tha mean jeat kroy teat hehehehehe

bong pros tha ber sen jea yeung derng tngaiy slab prohe yeung arch rork vitthy ka pea , paoun tha yeung min arch ka pea ban tei , ta ayuk yeung trov oss tours bong pros khorm rork vithy na kor vea trov tae slab dae :P :P :P jeas min rouch tei .

ta Yomareach banh joun kei mork tor tourl bong pros york tov tver ka nov ti noss heuy bong pros pit jea kech min rouch tei tours rort tov puon dol srok khmer kor doy kor pourk kei tam tov york bong pros dol ti noss dermbey prokol oy Yomareach torl ban neng lolzzzzzzzzzzzzzzzzz

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

sokhayun

sokhayun
LK VIP
LK VIP

@~*Dane*~@ wrote:
sokhayun wrote:

paoun sour kyom tov vinh rir? tha ter pit jea mean jeat kroy rir ort??? kyom tha bror hael jea khmean no'na arch chhleuy barn te. sassna krorn tae barn bongrean takteanh monos ory tver la'or duembey kom ory monos kvass silarthor deur tver barb ke barb aeng kmean korth kraeng... "ber tver la'or jeat kroy yeung kuet mork barn la'or" tae jeat kroy kyom kor ort deng dae tha vea mean te na...soumbey tae thngai slab kyom kor min deng phorng...yeung keut mork barn deng tae thngai komneuth punning ..

In our daily lives problems are bound to arise. The biggest problems in our lives are the ones that we inevitably have to face, like old age, illness and death.
ber sin yeung arch deng thngai slab barn yeung bror hael jea rork vithi ka pea topp skath barn klass klass merl tov .. haahahahaahaahha

paoun sman tae bong pros jeur tha mean jeat kroy teat hehehehehe

bong pros tha ber sen jea yeung derng tngaiy slab prohe yeung arch rork vitthy ka pea , paoun tha yeung min arch ka pea ban tei , ta ayuk yeung trov oss tours bong pros khorm rork vithy na kor vea trov tae slab dae :P :P :P jeas min rouch tei .

ta Yomareach banh joun kei mork tor tourl bong pros york tov tver ka nov ti noss heuy bong pros pit jea kech min rouch tei tours rort tov puon dol srok khmer kor doy kor pourk kei tam tov york bong pros dol ti noss dermbey prokol oy Yomareach torl ban neng lolzzzzzzzzzzzzzzzzz


no Kyom tha brorhael jea mean Yomareach klass si somnouk soukpann... lolzzzzzzz kyom arch lok larn lok phteas ning kreung ar'langkar klass klass yok tov bribe Yomareach kom ory mork yok kyom tov lern pek. 1 teat ber kyom deng thngai slab heuy kheunh Yomareach mork rork.. kyom ning min rort puon te na, tae brorhael jea som tor tlai bonthou bonthory thngai slab barn muoy krea dae ber ke yol prorm ....
hahhahaahahaaha
:D :D lea

http://tagged.com/sokhayun

sweet_lovely

sweet_lovely
Administrator
Administrator

love bong euy paoun kit tha bong kom tan arl kit pi reang ning ey na bong trov kit pi krom kru sar bong sin tov la or jeang love
@~*Dane*~@ wrote:Jah pich kir mork pi reung neng heuy ban jea bong nov kit , prous nov srok kei kir kei kit pi vijea sas heuy sok yeung kit tov tam sassna yeung , jam bong kit tor teat , prous onjerng ban bong lerk topic nissmork niyeay
sweet_lovely wrote:love bong kit jing mayang houy ter ki vea ban boun kosal jrean,ter ber kit muy teat tov ki tha pel slab tov ki jong ouy nov krub yang min jong ouy bat bong avey muy noss te houy pel tov kert jea thmey ning mean avey sob krub,ter ber kvass avey muy kor vea min jea ka la'or der bong euy,mean ter knong reang te bong del ke mean tver jing noss love

http://sweetlovely.hi5.com

Heroine

Heroine
LK Novelist
LK Novelist

sokhayun wrote:
@~*Dane*~@ wrote:paoun mean jang slab aena , neak na jang slab noss , kyom mean koun trov thae raksa mean pdey jea ti srolanh robos kyom heuy family dor mean domley teat reung ei kyom tov slab ngeay ngeay noss .
niss krorn jea ka kit tok mon robos paoun , prous tha jivit monus yeung kir merl min keunh tei bong pros , heuy bomnang kyom jang tver onjerng , ber sen jea kyom jang tver onjerng kir kyom trov prab mitt phak rir krousa kyom oy derng mon prous ber min prab kir kmean na na derng pi bomnang robos paoun tei , paoun ohsa merl pi reung neng heuy kei taeng tae pdol jea matek dol yeung .
Jah bong pros trov heuy khmer yeung kir mean jomner onjerng .
Ter pit jea mean jeat kroy men dae rir ott bong pros ?
sokhayun wrote:kyom kit tha nis jea ka tver mouy la'or dae prors tha yeung slab batt tov heuy. ke york robos robor knong khloun yeung tov brer brass or dork pisort rork khuenh nov avey avey phseng phseng dael arch juoy som rarl rorkea or ka slab dol monos jumnorn kroy..

heuy kor jea ka pit dae, nak kan preasput sassna bra kott jea mean jumneur ...cheat mon, cheat nis ning chaet kroy(mok) kir min jong ory yueng tver douch nis te, klach lo cheat mok yueng kueth mok vea min barn krob jueng,dai, possvean or poss taing...pun tae kyom kit tha monos slab batt tov heuy, ter arch ning kueth mork jea monos vinh rur ortt kir yeung min ding te.

ber paoun somrach jit barn tha tver vea jea ka la'or bomphot,nis jea ka yol kheunh robos kyom.. pun tae paoun trov tae ros nov you tor tov teat kom torn jong slab eiy......

paoun sour kyom tov vinh rir? tha ter pit jea mean jeat kroy rir ort??? kyom tha bror hael jea khmean no'na arch chhleuy barn te. sassna krorn tae barn bongrean takteanh monos ory tver la'or duembey kom ory monos kvass silarthor deur tver barb ke barb aeng kmean korth kraeng... "ber tver la'or jeat kroy yeung kuet mork barn la'or" tae jeat kroy kyom kor ort deng dae tha vea mean te na...soumbey tae thngai slab kyom kor min deng phorng...yeung keut mork barn deng tae thngai komneuth punning ..

In our daily lives problems are bound to arise. The biggest problems in our lives are the ones that we inevitably have to face, like old age, illness and death.
ber sin yeung arch deng thngai slab barn yeung bror hael jea rork vithi ka pea topp skath barn klass klass merl tov .. haahahahaahaahha


Somrab khnhom vinh , khnhom jeur tha mean jeat kroy rir kor ort nus kir doch tae knea teh, prous yeung keot mork tov jea mornus pseng , yeung min ban jam reung khnong ateytakal , niyeay rourm kir yeung jea mornus thmey mean ney ey tov dael kirt pi jeat mun ? kir yeung jab phdeom thmey tov heuy, jeng khmean a'vey dael arch komnot ban nus teh.

http://www.violetriver.wordpress.com

Mariline

Mariline
News Reporter
News Reporter

kyom yol srob ta yeay pek heroine, mayang teat beu yueng cheu leu bun ning bab kyom yol tha vea phal bun del yueng ban sang, beu yeung sang la or toss jea jeat kraoy kor yueng keut mork mean roub sa'art mean krob leakénak, som aoy kit tha jeat kraoy avey avey somrach nov leu promlikhirt ning phal bun roboss yeung tov joss,

http://moylim.shutterfly.com

Guest

Anonymous
Guest

Mariline wrote:kyom yol srob ta yeay pek heroine, mayang teat beu yueng cheu leu bun ning bab kyom yol tha vea phal bun del yueng ban sang, beu yeung sang la or toss jea jeat kraoy kor yueng keut mork mean roub sa'art mean krob leakénak, som aoy kit tha jeat kraoy avey avey somrach nov leu promlikhirt ning phal bun roboss yeung tov joss,
Jerng Mariline tov jam phomlikit tov. Tngai ti 32 mok dol heuy... lol!

Guest

Anonymous
Guest

Heroine wrote:
sokhayun wrote:
@~*Dane*~@ wrote:paoun mean jang slab aena , neak na jang slab noss , kyom mean koun trov thae raksa mean pdey jea ti srolanh robos kyom heuy family dor mean domley teat reung ei kyom tov slab ngeay ngeay noss .
niss krorn jea ka kit tok mon robos paoun , prous tha jivit monus yeung kir merl min keunh tei bong pros , heuy bomnang kyom jang tver onjerng , ber sen jea kyom jang tver onjerng kir kyom trov prab mitt phak rir krousa kyom oy derng mon prous ber min prab kir kmean na na derng pi bomnang robos paoun tei , paoun ohsa merl pi reung neng heuy kei taeng tae pdol jea matek dol yeung .
Jah bong pros trov heuy khmer yeung kir mean jomner onjerng .
Ter pit jea mean jeat kroy men dae rir ott bong pros ?
sokhayun wrote:kyom kit tha nis jea ka tver mouy la'or dae prors tha yeung slab batt tov heuy. ke york robos robor knong khloun yeung tov brer brass or dork pisort rork khuenh nov avey avey phseng phseng dael arch juoy som rarl rorkea or ka slab dol monos jumnorn kroy..

heuy kor jea ka pit dae, nak kan preasput sassna bra kott jea mean jumneur ...cheat mon, cheat nis ning chaet kroy(mok) kir min jong ory yueng tver douch nis te, klach lo cheat mok yueng kueth mok vea min barn krob jueng,dai, possvean or poss taing...pun tae kyom kit tha monos slab batt tov heuy, ter arch ning kueth mork jea monos vinh rur ortt kir yeung min ding te.

ber paoun somrach jit barn tha tver vea jea ka la'or bomphot,nis jea ka yol kheunh robos kyom.. pun tae paoun trov tae ros nov you tor tov teat kom torn jong slab eiy......

paoun sour kyom tov vinh rir? tha ter pit jea mean jeat kroy rir ort??? kyom tha bror hael jea khmean no'na arch chhleuy barn te. sassna krorn tae barn bongrean takteanh monos ory tver la'or duembey kom ory monos kvass silarthor deur tver barb ke barb aeng kmean korth kraeng... "ber tver la'or jeat kroy yeung kuet mork barn la'or" tae jeat kroy kyom kor ort deng dae tha vea mean te na...soumbey tae thngai slab kyom kor min deng phorng...yeung keut mork barn deng tae thngai komneuth punning ..

In our daily lives problems are bound to arise. The biggest problems in our lives are the ones that we inevitably have to face, like old age, illness and death.
ber sin yeung arch deng thngai slab barn yeung bror hael jea rork vithi ka pea topp skath barn klass klass merl tov .. haahahahaahaahha


Somrab khnhom vinh , khnhom jeur tha mean jeat kroy rir kor ort nus kir doch tae knea teh, prous yeung keot mork tov jea mornus pseng , yeung min ban jam reung khnong ateytakal , niyeay rourm kir yeung jea mornus thmey mean ney ey tov dael kirt pi jeat mun ? kir yeung jab phdeom thmey tov heuy, jeng khmean a'vey dael arch komnot ban nus teh.
Kert tov jea monous tmey tver merh tae monous nerng jenh pi rong jak mech Heroine euy.... Tae jet roy keu jet roy heuy. Jam ouy kert mok vinh nerng dol tae u ho. sra

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 2]

Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum