Ter tver nis derm3 avey tov.....??????? 44939


Join the forum, it's quick and easy

Ter tver nis derm3 avey tov.....??????? 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

Ter tver nis derm3 avey tov.....???????

+9
XtesanX
saline
MjasSnaehSomnop
sweet_lovely
sokhayun
Lovekhmer2009
jolie
KAP ANG
Chompey
13 posters

Go to page : 1, 2, 3, 4, 5  Next

Go down  Message [Page 1 of 5]

1Ter tver nis derm3 avey tov.....??????? Empty Ter tver nis derm3 avey tov.....??????? 12th March 2009, 5:24 am

Chompey

Chompey
LK VIP
LK VIP

khyom min yol sos het avey ban jea monus mouy chom noun chol chit tver avey dail khos pi derm kom nert dail kloun mean jeung?doch jea monus bros kai phet tov jea monus srey, monus srey taing kloun jea monus bros. Bros bros srolanh phet doch knea, srey srey srolanh phet doch knea,hery chhean dol ka reab ka teat phong. Ter neak teung nos het avey kor chang yok chhnas prom lekhit& neng thoimjeat dail ban tak taing mok yang doch chhnes tov vich??Tver derm3 avey tov??? kit kit

http://bradlinda.hi5.com

Guest

Anonymous
Guest

Linda euy Linda. Tov chngol ey jomlaek mles te nor. Ber niyeay pi reoung nis, bong som dork kloun jenh pi pipop kun heuy prous bong ort derng te. Bong ort mean skorl neak na mneak heuy kor min dael joup ptol neak daek prochang nerng thomajeat jerng te. Jerng heuy bong ort mean yobol ey te. Took ouy neak derng jouy prab pa'oun jos. :D

KAP ANG

KAP ANG
Administrator
Administrator

linda jong deng tol ti sur mjas klourn ke tov...kyom ott deng dae..
bir hydro ott deng heuy...kmearn nna deng te...

https://www.dailymotion.com/7wonder

Guest

Anonymous
Guest

KAP ANG wrote:linda jong deng tol ti sur mjas klourn ke tov...kyom ott deng dae..
bir hydro ott deng heuy...kmearn nna deng te...
lol! Mr. Kap jong mean ney tha mech nerng Question Ber niyeay ouy jom tov, srey srey sa'art penh paen dey. Na ke kae peth nerng chbas jea kart ors mouy jivit heuy. hehehehhe

Chompey

Chompey
LK VIP
LK VIP

hydrophilistic wrote:Linda euy Linda. Tov chngol ey jomlaek mles te nor. Ber niyeay pi reoung nis, bong som dork kloun jenh pi pipop kun heuy prous bong ort derng te. Bong ort mean skorl neak na mneak heuy kor min dael joup ptol neak daek prochang nerng thomajeat jerng te. Jerng heuy bong ort mean yobol ey te. Took ouy neak derng jouy prab pa'oun jos. :D
khyom sman tai bang eing arch chhlery brab khyom ban,prous bang eing pu kai tha srey srey pu kai rok reung bros bros,sman tai min chol chit srey srey hery bai jea tov srolanh bros bros doch knea... seuch dance

http://bradlinda.hi5.com

Chompey

Chompey
LK VIP
LK VIP

KAP ANG wrote:linda jong deng tol ti sur mjas klourn ke tov...kyom ott deng dae..
bir hydro ott deng heuy...kmearn nna deng te...
Ber khyom tov sour samey kloun ke hery,ke brab tha chang oy labey chmous...ber tam ney robos lok ta kap mean tai bang hydro koit jea monus prophet ti3 main te?? lol!

http://bradlinda.hi5.com

jolie

jolie
LK VIP
LK VIP

hydrophilistic wrote:
KAP ANG wrote:linda jong deng tol ti sur mjas klourn ke tov...kyom ott deng dae..
bir hydro ott deng heuy...kmearn nna deng te...
lol! Mr. Kap jong mean ney tha mech nerng Question Ber niyeay ouy jom tov, srey srey sa'art penh paen dey. Na ke kae peth nerng chbas jea kart ors mouy jivit heuy. hehehehhe
kort jong mean nei jeng hydro.... :D lol!

http://www.imeem.com/people/6KAO5rj

jolie

jolie
LK VIP
LK VIP

kit kit tov LInda euy... knea kor min jong jeng dae. tae dorl domnak kal mouy thormajeat ban bang-khom chet ke aoy ke dour peth... nis bong deng tarm TV te.

http://www.imeem.com/people/6KAO5rj

Lovekhmer2009

Lovekhmer2009
LK VIP
LK VIP

tarm pit reung jeng via mean mor tang pi derm houy tae doy sar songkom jas pi derm ot ouy sit sereipheap dol ke ouy sit serei pheap puak nis kor nom knia jenh mok mor jreun tae madong

tae nov protes dael jia muslim rir Hindu teng taeng sasna puak nis ot hean jenh mok te

jeng mjass topic men pibark cha' gnol te bart pruas tha neng kor jia thomajiat dae ter

tver ei kor tver tov jos tae som ouy tae jia manoos la or
kom ouy bompean leu wabpathor propeaynee tomneamtomlop sel lathor neng khos chbab robos songkom dael kluan arsrai ros nov ponnang barn houy

pruas tha manoos satlok krob knia mean sit serei pheap smer smer knia dorab na ke men tver ouy kluan ke nak dorteay songkom dael ke ros nov kdao krohai barn houy

**niyeay jess men barn neay kyom neng jia puak peidei te na pros 10000000000 percent na bart :P ot mean ei te bart kron tae klach jrolom**

sokhayun

sokhayun
LK VIP
LK VIP

oh lok euy! mech kor paoun paoun chap arorm reung kae phet sa'ey ke nis mless nor...ter no'na tov ding.. ter haet avey?.. yeung krorn tae ding tha vea brakort jea mean moul-lhaet roboss ke ban jea ke tver... ber tam kyom ding nov Bongkok is the sex change capital of Asia, But transgenders-also called "the third sex" and " ladyboy" pouk nis mean ka rors nov pibark jeang nak thomada..douch jea tov sala reun, rok ka tver, rir ban brak khae tech tverka douch knea. Pontae nov Suan Dusit University ke recruit nak kae phet tov rern nov ti noss oay mean sit douch knea min mean nak na bror kann nak na te, sob-thngai nis mean nak dou phet brohael jeang 100 nak nov rern ti-ning.ke bongrern oay jess kroup baeb yang. ber paoun jong tver bross ke bonghat oay tver douch na..hahahaha :D

http://tagged.com/sokhayun

11Ter tver nis derm3 avey tov.....??????? Empty Re: Ter tver nis derm3 avey tov.....??????? 12th March 2009, 10:02 am

Chompey

Chompey
LK VIP
LK VIP

jolie wrote:kit kit tov LInda euy... knea kor min jong jeng dae. tae dorl domnak kal mouy thormajeat ban bang-khom chet ke aoy ke dour peth... nis bong deng tarm TV te.
Bang jolie niyeay kor trov dair,pon tai neak klas min main thoimjeat bong khom te ker tver derm3 sab bay hery chang la bey chhmous..Paoun kherj nov srok khmer yob leurng "lady boy" teung nos noim knea angkoy tam soun chba moit tonle, brolaing knea hery sraik jeh lola ral tai yob,min jes klach jit neak nov jom vinh te. Ter monus teung nos tver baib nis derm3 avey tov. Paoun pit jea saob neak dail kai phet khos pi avey dail thoim jeat ban phdol oy nas.. no

http://bradlinda.hi5.com

12Ter tver nis derm3 avey tov.....??????? Empty Re: Ter tver nis derm3 avey tov.....??????? 12th March 2009, 10:16 am

Chompey

Chompey
LK VIP
LK VIP

Lovekhmer2009 wrote:tarm pit reung jeng via mean mor tang pi derm houy tae doy sar songkom jas pi derm ot ouy sit sereipheap dol ke ouy sit serei pheap puak nis kor nom knia jenh mok mor jreun tae madong

tae nov protes dael jia muslim rir Hindu teng taeng sasna puak nis ot hean jenh mok te

jeng mjass topic men pibark cha' gnol te bart pruas tha neng kor jia thomajiat dae ter

tver ei kor tver tov jos tae som ouy tae jia manoos la or
kom ouy bompean leu wabpathor propeaynee tomneamtomlop sel lathor neng khos chbab robos songkom dael kluan arsrai ros nov ponnang barn houy

pruas tha manoos satlok krob knia mean sit serei pheap smer smer knia dorab na ke men tver ouy kluan ke nak dorteay songkom dael ke ros nov kdao krohai barn houy

**niyeay jess men barn neay kyom neng jia puak peidei te na pros 10000000000 percent na bart :P ot mean ei te bart kron tae klach jrolom**
Pel dail ke tver baib nis ker ban bompean ler avey dail bang toni ban niyeay nos bat tov hery bang toni... hery bang toni min bach bok sray tha jea boros 100000...% ey nos te,ber bang toni eing tha jea bros ker bros hery. kmean neak na ke tov tha jea srey te,pon tai ber ban kert jea bros hery som may ta kom kai phet ey tok chhmous jea kaun bros tov broser jeang. dead ok

http://bradlinda.hi5.com

13Ter tver nis derm3 avey tov.....??????? Empty Re: Ter tver nis derm3 avey tov.....??????? 12th March 2009, 10:22 am

Lovekhmer2009

Lovekhmer2009
LK VIP
LK VIP

cuthbertson wrote:
Lovekhmer2009 wrote:tarm pit reung jeng via mean mor tang pi derm houy tae doy sar songkom jas pi derm ot ouy sit sereipheap dol ke ouy sit serei pheap puak nis kor nom knia jenh mok mor jreun tae madong

tae nov protes dael jia muslim rir Hindu teng taeng sasna puak nis ot hean jenh mok te

jeng mjass topic men pibark cha' gnol te bart pruas tha neng kor jia thomajiat dae ter

tver ei kor tver tov jos tae som ouy tae jia manoos la or
kom ouy bompean leu wabpathor propeaynee tomneamtomlop sel lathor neng khos chbab robos songkom dael kluan arsrai ros nov ponnang barn houy

pruas tha manoos satlok krob knia mean sit serei pheap smer smer knia dorab na ke men tver ouy kluan ke nak dorteay songkom dael ke ros nov kdao krohai barn houy

**niyeay jess men barn neay kyom neng jia puak peidei te na pros 10000000000 percent na bart :P ot mean ei te bart kron tae klach jrolom**
Pel dail ke tver baib nis ker ban bompean ler avey dail bang toni ban niyeay nos bat tov hery bang toni... hery bang toni min bach bok sray tha jea boros 100000...% ey nos te,ber bang toni eing tha jea bros ker bros hery. kneam neak na ke tov tha jea srey te,pon tai ber ban kert jea bros hery som may ta kom kai phet ey tok chhmous jea kaun bros tov broser jeang. dead ok

:D seuch

kyom tlob vis pas puak nis jab kyom romlob madong dae neng niyeay man taen na bart

ot sov mean arom la or jia 1 puak nis te tae yol khenh tha ke jia manoos doch kyom dae jeng barn mean arom thomada thomada tov

(tarm pit sa' orb nas tang pi vis khoch prom marjareay mor tae manesekar prub tha kom ouy tver jeng )

14Ter tver nis derm3 avey tov.....??????? Empty Re: Ter tver nis derm3 avey tov.....??????? 12th March 2009, 10:27 am

Chompey

Chompey
LK VIP
LK VIP

sokhayun wrote:oh lok euy! mech kor paoun paoun chap arorm reung kae phet sa'ey ke nis mless nor...ter no'na tov ding.. ter haet avey?.. yeung krorn tae ding tha vea brakort jea mean moul-lhaet roboss ke ban jea ke tver... ber tam kyom ding nov Bongkok is the sex change capital of Asia, But transgenders-also called "the third sex" and " ladyboy" pouk nis mean ka rors nov pibark jeang nak thomada..douch jea tov sala reun, rok ka tver, rir ban brak khae tech tverka douch knea. Pontae nov Suan Dusit University ke recruit nak kae phet tov rern nov ti noss oay mean sit douch knea min mean nak na bror kann nak na te, sob-thngai nis mean nak dou phet brohael jeang 100 nak nov rern ti-ning.ke bongrern oay jess kroup baeb yang. ber paoun jong tver bross ke bonghat oay tver douch na..hahahaha :D
lok pu sokhayun doch jea derng chbas ompi reung"lady boy".khyom kor deung tha nov thailand joib chom nat thnak lek1 khang do phet nis dair, hery kor mean lady boy chreun jeang ke dair. Orkun lok pu klang nas pon tai khyom ott chang tver jea bros te orkun hery...ott leng chol te.. bye

http://bradlinda.hi5.com

15Ter tver nis derm3 avey tov.....??????? Empty Re: Ter tver nis derm3 avey tov.....??????? 12th March 2009, 10:34 am

Chompey

Chompey
LK VIP
LK VIP

Lovekhmer2009 wrote:
kyom tlob vis pas puak nis jab kyom romlob madong dae neng niyeay man taen na bart
ot sov mean arom la or jia 1 puak nis te tae yol khenh tha ke jia manoos doch kyom dae jeng barn mean arom thomada thomada tov

(tarm pit sa' orb nas tang pi vis khoch prom marjareay mor tae manesekar prub tha kom ouy tver jeng )
hey yah...som serch tich sin hery cha!! seuch lol seuch
Rouch chos bang toni eing der tov na ban jea "lady boy" chang cham romlob jeung? Neung baib "lady boy" kherj sangha pek te derng? Very Happy lol!

http://bradlinda.hi5.com

16Ter tver nis derm3 avey tov.....??????? Empty Re: Ter tver nis derm3 avey tov.....??????? 12th March 2009, 10:39 am

sweet_lovely

sweet_lovely
Administrator
Administrator

love bong yul tha pouk ke kor min jong klay tov jea jing noss der na paoun ter tver mix ber promlikhet jar mor ouy tov jea beab niss nos love
cuthbertson wrote:khyom min yol sos het avey ban jea monus mouy chom noun chol chit tver avey dail khos pi derm kom nert dail kloun mean jeung?doch jea monus bros kai phet tov jea monus srey, monus srey taing kloun jea monus bros. Bros bros srolanh phet doch knea, srey srey srolanh phet doch knea,hery chhean dol ka reab ka teat phong. Ter neak teung nos het avey kor chang yok chhnas prom lekhit& neng thoimjeat dail ban tak taing mok yang doch chhnes tov vich??Tver derm3 avey tov??? kit kit

http://sweetlovely.hi5.com

17Ter tver nis derm3 avey tov.....??????? Empty Re: Ter tver nis derm3 avey tov.....??????? 12th March 2009, 10:53 am

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

Sousdey paoun srey
sok sabaiy jea tei ?
ban call tov leng paoun ravy dae tei ? She jenh pi pet nov ?

reung dael pourk kei pdou phet kir neak klas kei pdou phet soy sa jang plaek , tae somrab mouy chomnoun thom kir kei tver onjerng mork pi kloun robos kei bang khorm oy kei tov jea onjerng , taing oss niss yeung arch niyeay ban tha tomajeat jea neak dak tonakam dol kei . Bong ohsa merl pi reung neak dael pdou phet neng nas . neak klas pel kei kert mork jea pros tae knong kloun robos kei kir kei min del mean arorm tha kloun kei neng jea pros tei kir jea mean leakkanak neng jak rirk jea srey tae kei min hean niyeay kir kei tok knong jet mnak aeng , pourk kei taing oss noss kor rousnov min ban sroul dae prous kei rous douch jea monus pserng teat .
bong min prochaing neng pourk kei tei ( tae somrab neak dael mean pi tomajeat )prous niss jivit robos domrov oy kei kert mork kir onjerng . bong kit mean monus tae mouy chomnoun touch tei dae tver avey tang niss doy sa sangkum .
niss jea ka yol keunh tobos bong

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

18Ter tver nis derm3 avey tov.....??????? Empty Re: Ter tver nis derm3 avey tov.....??????? 12th March 2009, 12:02 pm

Guest

Anonymous
Guest

cuthbertson wrote:
hydrophilistic wrote:Linda euy Linda. Tov chngol ey jomlaek mles te nor. Ber niyeay pi reoung nis, bong som dork kloun jenh pi pipop kun heuy prous bong ort derng te. Bong ort mean skorl neak na mneak heuy kor min dael joup ptol neak daek prochang nerng thomajeat jerng te. Jerng heuy bong ort mean yobol ey te. Took ouy neak derng jouy prab pa'oun jos. :D
khyom sman tai bang eing arch chhlery brab khyom ban,prous bang eing pu kai tha srey srey pu kai rok reung bros bros,sman tai min chol chit srey srey hery bai jea tov srolanh bros bros doch knea... seuch dance
Ber niyeay tov, mean monous srey nov pteas jea mouy jerng mayang dae ter neak. Mean neak ro'ou min jes sngat, kom ouy ors tlai plerng merl touratous rir jak marnhay. Kit tov rok mouy dae sen. hehehehe

19Ter tver nis derm3 avey tov.....??????? Empty Re: Ter tver nis derm3 avey tov.....??????? 12th March 2009, 12:03 pm

Guest

Anonymous
Guest

jolie wrote:
hydrophilistic wrote:
KAP ANG wrote:linda jong deng tol ti sur mjas klourn ke tov...kyom ott deng dae..
bir hydro ott deng heuy...kmearn nna deng te...
lol! Mr. Kap jong mean ney tha mech nerng Question Ber niyeay ouy jom tov, srey srey sa'art penh paen dey. Na ke kae peth nerng chbas jea kart ors mouy jivit heuy. hehehehhe
kort jong mean nei jeng hydro.... :D lol!
Tech kyom jap tomleak terk arng Kom Peeng Pouy lov nerng. lol!

saline

saline
Junior Member
Junior Member

cuthbertson wrote:khyom min yol sos het avey ban jea monus mouy chom noun chol chit tver avey dail khos pi derm kom nert dail kloun mean jeung?doch jea monus bros kai phet tov jea monus srey, monus srey taing kloun jea monus bros. Bros bros srolanh phet doch knea, srey srey srolanh phet doch knea,hery chhean dol ka reab ka teat phong. Ter neak teung nos het avey kor chang yok chhnas prom lekhit& neng thoimjeat dail ban tak taing mok yang doch chhnes tov vich??Tver derm3 avey tov??? kit kit
soursdey cuthbertson ! samnour u pibak chleuy nas jompous nak dael men kéh peth douj yeung.
nak dél kéh peth, nak dél srolanh srey+srey, bros+bros rohot dol reab ka nos. kyom tha dol domnak kal roub reang keh bréh broul..... tai beu kron ta taing kloun jear bros or jear srey teh nos. brohél keh jong sabay neng lbey chmous doj u tha jing.. or kor keh tveur jing deum bei louk kloun ??? torl ta sour nak neng huey... Very Happy

21Ter tver nis derm3 avey tov.....??????? Empty Re: Ter tver nis derm3 avey tov.....??????? 12th March 2009, 10:48 pm

XtesanX

XtesanX
LK VIP
LK VIP

Ngoib heuy mean rerng chhngol min ches chhob sos heuy neak nov Lovekhmer nis .lolz

lolz Linda euy rerng khmean neak na ke chhlouy chenh teh na bart .:D

https://www.facebook.com/profile.php?ref=name&id=10000055

22Ter tver nis derm3 avey tov.....??????? Empty Re: Ter tver nis derm3 avey tov.....??????? 13th March 2009, 12:08 am

NeakTheakCyclo

NeakTheakCyclo
LK VIP
LK VIP

cuthbertson wrote:khyom min yol sos het avey ban jea monus mouy chom noun chol chit tver avey dail khos pi derm kom nert dail kloun mean jeung?doch jea monus bros kai phet tov jea monus srey, monus srey taing kloun jea monus bros. Bros bros srolanh phet doch knea, srey srey srolanh phet doch knea,hery chhean dol ka reab ka teat phong. Ter neak teung nos het avey kor chang yok chhnas prom lekhit& neng thoimjeat dail ban tak taing mok yang doch chhnes tov vich??Tver derm3 avey tov??? kit kit

ting niss mork pi born derl ban sang mork neung naa!! neak classs laor neak class ott laor kom chngorl ey paoun heuyy !!dak 1 tov tech teatt chorb chrngol heuy sra biyear

https://www.youtube.com/user/Darakhmer2oo9

Chompey

Chompey
LK VIP
LK VIP

@~*Dane*~@ wrote:Sousdey paoun srey
sok sabaiy jea tei ?
ban call tov leng paoun ravy dae tei ? She jenh pi pet nov ?

reung dael pourk kei pdou phet kir neak klas kei pdou phet soy sa jang plaek , tae somrab mouy chomnoun thom kir kei tver onjerng mork pi kloun robos kei bang khorm oy kei tov jea onjerng , taing oss niss yeung arch niyeay ban tha tomajeat jea neak dak tonakam dol kei . Bong ohsa merl pi reung neak dael pdou phet neng nas . neak klas pel kei kert mork jea pros tae knong kloun robos kei kir kei min del mean arorm tha kloun kei neng jea pros tei kir jea mean leakkanak neng jak rirk jea srey tae kei min hean niyeay kir kei tok knong jet mnak aeng , pourk kei taing oss noss kor rousnov min ban sroul dae prous kei rous douch jea monus pserng teat .
bong min prochaing neng pourk kei tei ( tae somrab neak dael mean pi tomajeat )prous niss jivit robos domrov oy kei kert mork kir onjerng . bong kit mean monus tae mouy chomnoun touch tei dae tver avey tang niss doy sa sangkum .
niss jea ka yol keunh tobos bong
Sour sdey bangsrey, paoun sok sab bay jea te. Paoun ott toin ban call tov ravy te prous paoun chang oy neang somrak oy ban chreun thgnai tich sin,cham te tov neang.

Paoun kor yol dai tha neak klas tver doysa ka srolanh,pon tai monus mouy chom noun min main tver doy sa ka srolanh te ker tver derm3 lok kloun hery chang sab bay tai pon nos.

http://bradlinda.hi5.com

Chompey

Chompey
LK VIP
LK VIP

XtesanX wrote:Ngoib heuy mean rerng chhngol min ches chhob sos heuy neak nov Lovekhmer nis .lolz

lolz Linda euy rerng khmean neak na ke chhlouy chenh teh na bart .:D
hahaha...kroin tai chhgol tai pon nos min dol thnak"jet roy" te bang bros!!! Ter bang trolob mok pi srok khmer ban pon man thgnia hery?Mean yok trey gheat mok ott"dried fish"? khyom doch jea klean trey gheat dol hery... lol!

http://bradlinda.hi5.com

Chompey

Chompey
LK VIP
LK VIP

darakhmer2009 wrote:
cuthbertson wrote:khyom min yol sos het avey ban jea monus mouy chom noun chol chit tver avey dail khos pi derm kom nert dail kloun mean jeung?doch jea monus bros kai phet tov jea monus srey, monus srey taing kloun jea monus bros. Bros bros srolanh phet doch knea, srey srey srolanh phet doch knea,hery chhean dol ka reab ka teat phong. Ter neak teung nos het avey kor chang yok chhnas prom lekhit& neng thoimjeat dail ban tak taing mok yang doch chhnes tov vich??Tver derm3 avey tov??? kit kit

ting niss mork pi born derl ban sang mork neung naa!! neak classs laor neak class ott laor kom chngorl ey paoun heuyy !!dak 1 tov tech teatt chorb chrngol heuy sra biyear

hmmm....joub mok bang dara pel na borboul paoun yhnam sra tai rohot,min ey te oy tai pu kai yhnam oss man oss tov,pon tai bang dara trov song luy neak lok sra phong na...jol mouy biyear

http://bradlinda.hi5.com

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

cuthbertson wrote:khyom min yol sos het avey ban jea monus mouy chom noun chol chit tver avey dail khos pi derm kom nert dail kloun mean jeung?doch jea monus bros kai phet tov jea monus srey, monus srey taing kloun jea monus bros. Bros bros srolanh phet doch knea, srey srey srolanh phet doch knea,hery chhean dol ka reab ka teat phong. Ter neak teung nos het avey kor chang yok chhnas prom lekhit& neng thoimjeat dail ban tak taing mok yang doch chhnes tov vich??Tver derm3 avey tov??? kit kit

mech tha tver khos derm komnert ke............... neng mor pi derm komnert ke jeng te............

reung bros phet tov man srey jear reung tomada robos nak thou tov ter....... srey phet bros pros phet srey.............

lolzzzzzzzzz june karl ke brer robous neng yu tov douch tornh lolzzzzzzz
ke kor jong dou robous brer ter lolzzzzzzzzz

like larn jas ke dou tov thmey lolzzzzz tomada robous sart lok te.........

http://profile.imeem.com/7qZ6TSq

Chompey

Chompey
LK VIP
LK VIP

ReaLKhmeR wrote:

mech tha tver khos derm komnert ke............... neng mor pi derm komnert ke jeng te............

reung bros phet tov man srey jear reung tomada robos nak thou tov ter....... srey phet bros pros phet srey.............

lolzzzzzzzzz june karl ke brer robous neng yu tov douch tornh lolzzzzzzz
ke kor jong dou robous brer ter lolzzzzzzzzz

like larn jas ke dou tov thmey lolzzzzz tomada robous sart lok te.........

b b b khyom rok kherj hery bang paoun, lok pu RK koit mean bot pisaot khang do phet, khyom ott leng chol te orkun lea

http://bradlinda.hi5.com

chvaksnae

chvaksnae
Administrator
Administrator

vetanea, kteuy keut moh pi jet robos monus mneak mneak. monus tang os min doch knea te, doch chhnes avey dael ke tver kir jea sit robos ke dae. hmm min man tae monus te eilov nis dael srolanh khos plov phet knea. sorm bei tae sat kor hehehe srolanh khos phet knea dae.
jong sur tha, tomajeat jea avey? khyom leng yol os hery. tae kor min kvol dae. lolzzzz

http://www.khmermidi.com

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

cuthbertson wrote:
ReaLKhmeR wrote:

mech tha tver khos derm komnert ke............... neng mor pi derm komnert ke jeng te............

reung bros phet tov man srey jear reung tomada robos nak thou tov ter....... srey phet bros pros phet srey.............

lolzzzzzzzzz june karl ke brer robous neng yu tov douch tornh lolzzzzzzz
ke kor jong dou robous brer ter lolzzzzzzzzz

like larn jas ke dou tov thmey lolzzzzz tomada robous sart lok te.........

b b b khyom rok kherj hery bang paoun, lok pu RK koit mean bot pisaot khang do phet, khyom ott leng chol te orkun lea

haha klach mouy..........

http://profile.imeem.com/7qZ6TSq

jolie

jolie
LK VIP
LK VIP

hydrophilistic wrote:
jolie wrote:
hydrophilistic wrote:
KAP ANG wrote:linda jong deng tol ti sur mjas klourn ke tov...kyom ott deng dae..
bir hydro ott deng heuy...kmearn nna deng te...
lol! Mr. Kap jong mean ney tha mech nerng Question Ber niyeay ouy jom tov, srey srey sa'art penh paen dey. Na ke kae peth nerng chbas jea kart ors mouy jivit heuy. hehehehhe
kort jong mean nei jeng hydro.... :D lol!
Tech kyom jap tomleak terk arng Kom Peeng Pouy lov nerng. lol!
chab tram sra lov....kikikik.. seuch lol

http://www.imeem.com/people/6KAO5rj

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 5]

Go to page : 1, 2, 3, 4, 5  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum