Ber Sen Neak Jea Kei Ter Neak Chhir Chab Dae Tei 44939


Join the forum, it's quick and easy

Ber Sen Neak Jea Kei Ter Neak Chhir Chab Dae Tei 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

Ber Sen Neak Jea Kei Ter Neak Chhir Chab Dae Tei

+4
Lovekhmer2009
NeakTheakCyclo
KAP ANG
MjasSnaehSomnop
8 posters

Go down  Message [Page 1 of 1]

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

Sousdey all
Monus pi neak reab ka neng knea rours nov jeamouy knea jea jreun chnam mork heuy , heuy knong jet kei kir kei nirk tha makharng teat reab ka jeamouy kei kir doy sechkdey srolanh .
Tae tngaiy mouy srab tae phakriyea/ savamey robos kei prab kei tha : kei pom dael srolanh yeung leuy kei reab ka jea mouy yeung kir doy sa tae sekdey anit heuy neng ka rorb ann tae pon nos.

- Prosen ber neak taing oss knea kir jea mneak noss vinh ter neak taing oss knea mean arorm yarng na ?Ter neak chhir jab tei pel lir kei niyeay baeb niss ?

-Ter neak arch bontor rours nov jea mouy kei knong neam jea pdey propon tor tov teat dae rir tei ?

- Ter neak tang oss knea yol tha mnak noss aeng tver douch chnes kir bomplanh aknakot monus dael kei reab ka noss dae rir tei ?


Kyom soum orkun tok jea mon dol bong paoun na dael neng jol mork jouy pdol jea yobol knong message robos kyom

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

KAP ANG

KAP ANG
Administrator
Administrator

kyom vinh...ott panh-ha te...bir arch rous nov jear moy knear ban..min srolanh kor ott tov..ahnet sa'et jearn srolanh.. :D

https://www.dailymotion.com/7wonder

NeakTheakCyclo

NeakTheakCyclo
LK VIP
LK VIP

bong dane heuy peak lok pol tha srorb prouss knagne srolagne prouss ter anit niss erng na bong!! ka srolagne nov min yo douch anit tei
prouss anitt klang kla jeang srolagne nass
ouss thea hor boross mneak keung srey kmeak min mean som ross sa'art ey tei ter neary nouss mean jak rya laor kour oy anitt peap anitt niss heuy tveu oy boross mous ton jit ton thleum long snae leu neary mneak nouss doy min deung kloun ..

jom pousss paoun ptorl !min srolagne kor min ey der oy ter anitt neung ach ross nov jea mouy knea ban heuy prouss anitt nov mork srolagne jea nik ber knean ka anitt tei ka srolagne ko knean der!! :D

https://www.youtube.com/user/Darakhmer2oo9

Lovekhmer2009

Lovekhmer2009
LK VIP
LK VIP

""tuas'sa'na ptol kluan bart
kyom khenh jruen neak jol jet yok peak tha arnet mor leay neng kdei srorlanh rir snae ha

tver doch jia khang srey rir khang pros ros nov men barn te ber men maen kluan
tver doch'nos doch bonteap bong'arb mar'khang teat ei'jeng

vithi arnit arch somdaeng jenh mork barn jreun yang nas men bach mor reapkar rir mor srolanh te bart

rir peak tha arnit kron tae jia les derm3 snong ton'ha kat bonthory kdei treik tror'arl ke te deng
rir peak tha arnit kron tae jia khor arng knong kar dos dai robos ke pel dael ke cha'aet neng barn juab neak thmei te deng
rir peak tha arnit ....etc.

oh peak arnit neak aeng nis kirt mor mean kam pea nas kirt mor derm3 tortual komhos jomnuas ke

kyom arnit neak nas peak tha arnit

srorlanh men maen mor pi arnit>>>srorlanh mor pi srorlanh neng aeng
tae ber srorlanh mean ton'har kdei treik tror'arl nom mok
men you te vimean snae neng trov ronteasbanh banh chhes os

tvei tbet tae ton'har dael jia domrov kar khang reang kai barn kirt lerng doy sar arom rir doy sar kar vivoth neay reang kai

tae som kom ouy via krob dondob yeung rohot dol gnor'gnet mok har peak tha snae tha srorlanh ei bart
ber men doch'nos te banh'ha leang leas knia(divorce) khos kon prorpon ke
khos sil khor ti 3 kameisomechhar jara vei reah meah ni teat bart
slab tov lerng derm rorkar daek teat houy bart :D ""

chhlery bang Dane
ber kyom jia neak trov ke mork niyeay peak doch'nes jia reung thomada kyom arch chhir jab bontech dae tae ponneng men ei te trom barn chhark jivit nov mean avei avei pseng teat trov tver
bat snae tae men bark jet

sua tha nov tae bontor kar ruas nov jia 1 knia barn te kyom tha somrab neak dael arom ton ksoy kua tae jeas veang pruas dombao snae neng dor lerng vinh peal nos arch klai tov jia mahareak snae (Love cancer) tech merl ot jia
tae somrab kyom ber baeb nar kor barn bart

men dol thnak bomplanh te bart pruas men maen ot arkot neng rir srey ma neak neng yeung ros men barn rir tver ei men bart nos te bart

juan karl baek jenh pi man neak neng arch juab neak dorteay la or jiang neng kor barn bart

som ouy tae brer panh'nha knong chhark jivit tech kom brer tae ton'ha pek

***** kear thar kar pea khork jet pel juab vibat snae*****

oy tonteanh rol thngai tha
th'gnai na muay ke neng lenh yeung
th'gnai nar muay ke neng rot jol yeung
th'gnai nar muay ke neng bos bong yeung jol

om pheang
******
dol th'gnai nar ke lenh yeung,rot jol yeung,bos bong yeung jol,

yeung kor sourch klang klang tha hahahaha seuch

kyom tha houy (jeng maen)

som narng la or houy dael kyom prong preab neng tream jet tok mon

Chompey

Chompey
LK VIP
LK VIP

Very Happy Ber paoun jea mnak nos vinh paoun sok chit berk plov oay ke tov york neak dail ke srolanh pit brakot,Tai ber sok chit troim rous nov jea mouy knea doy kohork kloun eing jerng ker knean sopheak mongkol dodail. Sok chit chheur chab royah pel kley broser jeang chheur chab oss mouy jivit.
Paoun som oss yobol tai trem nis hery...,thanks
pka02

http://bradlinda.hi5.com

Guest

Anonymous
Guest

Kyom kit tha ber sen jea arch bontor tov teat ban, kor min kour banhjob trem nis dae. Tous bey yang na kor yerng ban roum jivit jea mouy knea jea jrern chnam mok heuy dae. Anusavary del tlop ban jong krong jea mouy knea mok nos ban klai jea jomnong kroursa bat tov heuy. Myang vinh teat prosen ber yerng mean kon poon jea jao teat nos, ka bek bak knea arch norm mok took lombak plov jet yang klang. Heuy neak del trov rong krous jeang ke nos keu kon del min derng reoung avey tang ors. Prosen ber arch bontor tov teat ban, kyom kit tha yerng ban tver avey dor la'or bompot somrap kloun eng nerng somrap kroursa. Knong krosae pnaek neak del derng reoung nis, roum tang krosae pnaek robos dai ku jivit phong nos tous bey jea ke merl min kernh kor doy, yerng jea bokol dor udom mneak del jes ort tmoot bompot.

Pontae ber sen jea min arch bontor tov teat ban nos, yerng kor kmean komhos avey dae prous ka del somrech jet bek knea nos keu jea ka bompenh bomnong dai ku jivit del ke kit tha ke min ban srolanh kloun yerng. Kor pontae ber jea kyom vinh, kyom min yok ka ark orn sropon jet mok tver jea hetpol bek knea dae prous tver beb nis arch norm ouy kyom sdai kroy.

Jompous neak del niyeay beb nis tov dai ku jivit del roum rous jea mouy knea jea jrern chnam mok heuy nos, ber tous jea niyeay doy jethana kdey ark jethana kdey, keu min la'or te. Ber derng tha min ban srolanh het avey kor reap ka jea mouy ke tver ey? Ber kron tae rorp arn nerng anith nos, kron tae tver jea mith pheak doch ke eng tov min ban te ey? Kvas nas tov hey vithee la'or jeang reap ka nos? Kyom ptol bontoos bokol nis yang klang doy jompous, min tha mneak nos jea boros rir kor jea satrey te.

Tous bey jea yang na, ka somrech jet nos keu thet nov leu besdong nerng ka tris ris pijaran robos bokol del nov knong panhaha. Avey del la'or bompot nos keu kour tae somrech jet doy kloun eng terp kmeak na sdai kroy. Mathe yobol robos neak nov jom vinh kloun kron tae jea plerng del jouy bompleu plov pon nos, min men jea komnoos ney ka somrech jet nos te.

1) Ber arch bontor teat ban, yerng jea bokol udom bompot.

2) Ber min arch heuy somrech jet took ouy ke jreus reus plov tmey del ke kit tha proser somrap ke nos, yerng kor kmean komhos avey dae.

sreyneang1984

sreyneang1984
LK Member
LK Member

@~*Dane*~@ wrote:Sousdey all
Monus pi neak reab ka neng knea rours nov jeamouy knea jea jreun chnam mork heuy , heuy knong jet kei kir kei nirk tha makharng teat reab ka jeamouy kei kir doy sechkdey srolanh .
Tae tngaiy mouy srab tae phakriyea/ savamey robos kei prab kei tha : kei pom dael srolanh yeung leuy kei reab ka jea mouy yeung kir doy sa tae sekdey anit heuy neng ka rorb ann tae pon nos.

- Prosen ber neak taing oss knea kir jea mneak noss vinh ter neak taing oss knea mean arorm yarng na ?Ter neak chhir jab tei pel lir kei niyeay baeb niss ?

-Ter neak arch bontor rours nov jea mouy kei knong neam jea pdey propon tor tov teat dae rir tei ?

- Ter neak tang oss knea yol tha mnak noss aeng tver douch chnes kir bomplanh aknakot monus dael kei reab ka noss dae rir tei ?


Kyom soum orkun tok jea mon dol bong paoun na dael neng jol mork jouy pdol jea yobol knong message robos kyom

Tam yorbol khnom, kit tha ot mean panhaha te brorsin ber ke ot mean nak pseng (nak dae ke srolanh) hoey royak pel rors nov jea mouy knea ke pdol sopheakmorngkol oy yerng krob krorn.

Peak tha srolanh mean 2,
1. mean nak klas srolanh pheap srors sa'art khang krao ( kir vea min thit the te, kdey srolanh nis ning bat tov vinh nov pel na pheap tak teanh, srors sa art nos bat tov.
2. nak mean jakriya sabat laor ning pheap thlia thnoo ( ber ke srolanh robos nis terb thit the ban yu angveng.

khnom kit tha kdey anit thit nov yu angveng jean na bong...punte ber ke mean nak dae ke srolanh hoey nos, heoy ke jang tov, oy ke tov jos, yerng min arch khort ke ban te. ber ke ott mean nak pseng te hoey ke nov ta mean kdey anit ning jang pdorl sopheakmorngkol oy yerng nos, khnom kit tha min ey tes. (peak Khmer yerng anit ning srolanh ke jreon brer jea mouy knea kir anit srolanh).

- ber mnak nos reab ka doy kdey anit hoey bos bang ke jorl nos kir ke tver bab mnak teat hoey( heoy ber kmean respond jing ke min kour reab ka jea mouy yerng te, heoy pheaki mkhang teat kor min kour bontor ros nov jea mouy mnus kmean responsible jing dae).

som ors yoborl, hehehehe
khos trov ey som kom brorkan

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

KAP ANG wrote:kyom vinh...ott panh-ha te...bir arch rous nov jear moy knear ban..min srolanh kor ott tov..ahnet sa'et jearn srolanh.. :D
kap euy somrab kap jea pros kir min ei tei prous monus srey ber sen kei kajea mouy kap doy ka anit kir kei mean pheap smos trang tae chom pours monus srey ka neng pros dael min srolanh kloun ban tae ma ah nit kir kei ott smos neng yeung tei , prous jet kei taeng tov rork neak pserng , ter mean ney avey tov rours nov jeamouy knea onjerng ?

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

darakhmer2009 wrote:bong dane heuy peak lok pol tha srorb prouss knagne srolagne prouss ter anit niss erng na bong!! ka srolagne nov min yo douch anit tei
prouss anitt klang kla jeang srolagne nass
ouss thea hor boross mneak keung srey kmeak min mean som ross sa'art ey tei ter neary nouss mean jak rya laor kour oy anitt peap anitt niss heuy tveu oy boross mous ton jit ton thleum long snae leu neary mneak nouss doy min deung kloun ..

jom pousss paoun ptorl !min srolagne kor min ey der oy ter anitt neung ach ross nov jea mouy knea ban heuy prouss anitt nov mork srolagne jea nik ber knean ka anitt tei ka srolagne ko knean der!! :D

oui ça je sais
mais comme bong niyeay neng kap onjerng ber sen jea srey ça va mais pros neng
ssentiment robos monus pros min ngeay neng pdou tei
mais somrab bong , jivit mean tae mdorng heuy somrab monus srey dael thomderng kdey nov khmer mouy jivit kir jang skal tae pdey mnak kot donc je ne veux pas vivre avec un home qui ne m'aime pas ,parce que vis avec quelqu'un qui ne m'aime mais just anit kir min arch mean sopheak mongkol douch monus pi neak srolanh knea tei

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

cuthbertson wrote:Very Happy Ber paoun jea mnak nos vinh paoun sok chit berk plov oay ke tov york neak dail ke srolanh pit brakot,Tai ber sok chit troim rous nov jea mouy knea doy kohork kloun eing jerng ker knean sopheak mongkol dodail. Sok chit chheur chab royah pel kley broser jeang chheur chab oss mouy jivit.
Paoun som oss yobol tai trem nis hery...,thanks
pka02
bong min men jang niyeay tha yeung min srolanh kei tei , kir jang niyeay tha kei min srolanh yeung ,

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

bong yol srob with paoun sorlanh kir min men mork pi anit tei , srolanh kir mork pi srolanh

bong kit tha somrab neak dael min torn ban jourb proteas kir knong jet kit sroul nas tae ber sen joub reung onjerng dae kir min ngeay douch ka kit tei . lerk leng tae neak noss aeng jea monus min kvol neng avey taing oss
Lovekhmer2009 wrote:""tuas'sa'na ptol kluan bart
kyom khenh jruen neak jol jet yok peak tha arnet mor leay neng kdei srorlanh rir snae ha

tver doch jia khang srey rir khang pros ros nov men barn te ber men maen kluan
tver doch'nos doch bonteap bong'arb mar'khang teat ei'jeng

vithi arnit arch somdaeng jenh mork barn jreun yang nas men bach mor reapkar rir mor srolanh te bart

rir peak tha arnit kron tae jia les derm3 snong ton'ha kat bonthory kdei treik tror'arl ke te deng
rir peak tha arnit kron tae jia khor arng knong kar dos dai robos ke pel dael ke cha'aet neng barn juab neak thmei te deng
rir peak tha arnit ....etc.

oh peak arnit neak aeng nis kirt mor mean kam pea nas kirt mor derm3 tortual komhos jomnuas ke

kyom arnit neak nas peak tha arnit

srorlanh men maen mor pi arnit>>>srorlanh mor pi srorlanh neng aeng
tae ber srorlanh mean ton'har kdei treik tror'arl nom mok
men you te vimean snae neng trov ronteasbanh banh chhes os

tvei tbet tae ton'har dael jia domrov kar khang reang kai barn kirt lerng doy sar arom rir doy sar kar vivoth neay reang kai

tae som kom ouy via krob dondob yeung rohot dol gnor'gnet mok har peak tha snae tha srorlanh ei bart
ber men doch'nos te banh'ha leang leas knia(divorce) khos kon prorpon ke
khos sil khor ti 3 kameisomechhar jara vei reah meah ni teat bart
slab tov lerng derm rorkar daek teat houy bart :D ""

chhlery bang Dane
ber kyom jia neak trov ke mork niyeay peak doch'nes jia reung thomada kyom arch chhir jab bontech dae tae ponneng men ei te trom barn chhark jivit nov mean avei avei pseng teat trov tver
bat snae tae men bark jet

sua tha nov tae bontor kar ruas nov jia 1 knia barn te kyom tha somrab neak dael arom ton ksoy kua tae jeas veang pruas dombao snae neng dor lerng vinh peal nos arch klai tov jia mahareak snae (Love cancer) tech merl ot jia
tae somrab kyom ber baeb nar kor barn bart

men dol thnak bomplanh te bart pruas men maen ot arkot neng rir srey ma neak neng yeung ros men barn rir tver ei men bart nos te bart

juan karl baek jenh pi man neak neng arch juab neak dorteay la or jiang neng kor barn bart

som ouy tae brer panh'nha knong chhark jivit tech kom brer tae ton'ha pek

***** kear thar kar pea khork jet pel juab vibat snae*****

oy tonteanh rol thngai tha
th'gnai na muay ke neng lenh yeung
th'gnai nar muay ke neng rot jol yeung
th'gnai nar muay ke neng bos bong yeung jol

om pheang
******
dol th'gnai nar ke lenh yeung,rot jol yeung,bos bong yeung jol,

yeung kor sourch klang klang tha hahahaha seuch

kyom tha houy (jeng maen)

som narng la or houy dael kyom prong preab neng tream jet tok mon

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

Chompey

Chompey
LK VIP
LK VIP

@~*Dane*~@ wrote:
cuthbertson wrote:Very Happy Ber paoun jea mnak nos vinh paoun sok chit berk plov oay ke tov york neak dail ke srolanh pit brakot,Tai ber sok chit troim rous nov jea mouy knea doy kohork kloun eing jerng ker knean sopheak mongkol dodail. Sok chit chheur chab royah pel kley broser jeang chheur chab oss mouy jivit.
Paoun som oss yobol tai trem nis hery...,thanks
pka02
bong min men jang niyeay tha yeung min srolanh kei tei , kir jang niyeay tha kei min srolanh yeung ,
surpris kit Paoun chang mean ney tha ber boros jea bdey nos min srolanh bropun pit brakot nos te,kour tai berk plov oy boros nos tov york neak dail ke srolanh pit brakot tov. Min tha ke rer kor paoun te pit jea chheur chab nas pel dail monus dail kloun srolanh bair jea chhlery tha ke min dail srolanh yerng,kroin tai anit tai pon nos. Ter boros nos tver derm3 avey tov?Rer kor boros dail jea bdey nos kroin tai chang rok les derm3 baik plov knea?thoim da te tai ke somlerng kherj nona mnak hery,ke taing tai rok les derm3 oy yerng chhuer chab hery dach jit pi ke.

http://bradlinda.hi5.com

Chompey

Chompey
LK VIP
LK VIP

surpris Bang hydro&bang tony sose pit jea vaing main khyom arn lerng salav pnaik hery nek... :P

http://bradlinda.hi5.com

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

pel yeung niyeay kir ngeay nas paoun srey , tae somrab yeung dael srolanh kei nirk tha yeung rous nov jea mouy neak dael kei srlanh yeung , heuy myarng teat somrab srey khmer dael thom derng kdey heuy jea sattrey trerm trov kir neang taeng jang ban pdey dol la'or pdey dael srolanh kloun jes yol jet kloun , heuy neang kor min jang oy kloun neang skal pros jreun dae , kir mouy jivit skal pdey tae mnak . heuy vea min men ngeay sroul noss tei kal dael yeung ka jea mouy kei heuy dak jet tver jea phakriyea kei , bom penh tour neaty jea phak riyeay kei rohout yeung ban pdol nov bot oy kei teat tae 4, 10 Cham kroy mork kei bae jea mork prab yeung tha kei ka neng rours nov jea mouy yeung kir knong ka anit tae pon nos , heuy kei oy yeung baek plov pi yeung teat , somrab bong monus robeab neng kir komrob bomphot , ber sen jea yeung min mean jet srolanh kour prab jea mon ,prous kei tver neng kir kei ban bomplanh jivit robos yeung . heuy myarnhg teat yeung mork rours nov srok kei kmean nheat mit bong paoun kir mean tae kei dael yeung kit tha jea pdey la'or jea pdey dael srolanh yeung tae tam pit kei pom ban sromlanh yeung , avey bong min yol trang tha ber min srolanh ka mork tver avey ?
Ka kei mork dermbey tae york kei mork bomrer tonaha yeung rir yarnh na ?

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

orkun paoun pros dael ban jol mork bangh jenh yobol .
paoun mean tours nas prohak prohel neng bong dae , tampit tov topic bong neng , bong min ban sorsai oy oss , bong sorsai ta kol tech tech dael tver oy neak tang oss knea min arch yol ban jrov pi topic bong :D

orkun paoun pros thom thom
hydrophilistic wrote:Kyom kit tha ber sen jea arch bontor tov teat ban, kor min kour banhjob trem nis dae. Tous bey yang na kor yerng ban roum jivit jea mouy knea jea jrern chnam mok heuy dae. Anusavary del tlop ban jong krong jea mouy knea mok nos ban klai jea jomnong kroursa bat tov heuy. Myang vinh teat prosen ber yerng mean kon poon jea jao teat nos, ka bek bak knea arch norm mok took lombak plov jet yang klang. Heuy neak del trov rong krous jeang ke nos keu kon del min derng reoung avey tang ors. Prosen ber arch bontor tov teat ban, kyom kit tha yerng ban tver avey dor la'or bompot somrap kloun eng nerng somrap kroursa. Knong krosae pnaek neak del derng reoung nis, roum tang krosae pnaek robos dai ku jivit phong nos tous bey jea ke merl min kernh kor doy, yerng jea bokol dor udom mneak del jes ort tmoot bompot.

Pontae ber sen jea min arch bontor tov teat ban nos, yerng kor kmean komhos avey dae prous ka del somrech jet bek knea nos keu jea ka bompenh bomnong dai ku jivit del ke kit tha ke min ban srolanh kloun yerng. Kor pontae ber jea kyom vinh, kyom min yok ka ark orn sropon jet mok tver jea hetpol bek knea dae prous tver beb nis arch norm ouy kyom sdai kroy.

Jompous neak del niyeay beb nis tov dai ku jivit del roum rous jea mouy knea jea jrern chnam mok heuy nos, ber tous jea niyeay doy jethana kdey ark jethana kdey, keu min la'or te. Ber derng tha min ban srolanh het avey kor reap ka jea mouy ke tver ey? Ber kron tae rorp arn nerng anith nos, kron tae tver jea mith pheak doch ke eng tov min ban te ey? Kvas nas tov hey vithee la'or jeang reap ka nos? Kyom ptol bontoos bokol nis yang klang doy jompous, min tha mneak nos jea boros rir kor jea satrey te.

Tous bey jea yang na, ka somrech jet nos keu thet nov leu besdong nerng ka tris ris pijaran robos bokol del nov knong panhaha. Avey del la'or bompot nos keu kour tae somrech jet doy kloun eng terp kmeak na sdai kroy. Mathe yobol robos neak nov jom vinh kloun kron tae jea plerng del jouy bompleu plov pon nos, min men jea komnoos ney ka somrech jet nos te.

1) Ber arch bontor teat ban, yerng jea bokol udom bompot.

2) Ber min arch heuy somrech jet took ouy ke jreus reus plov tmey del ke kit tha proser somrap ke nos, yerng kor kmean komhos avey dae.

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

paoun euy ber sen kei rours nov jea mouy yeung trerm tae ka anit sopheak monkol dael kei pdol oy yeung kir min douch neak dael srolang yeung tei , prous avey kei pdol oy yeung doy sa tae kei anit yeung tae pon noss .
oyyyyyyyy pibak neng niyeay nas prous ei vea vetanea jeang avey bong jang niyeay neng tov teat Sad
sreyneang1984 wrote:
Tam yorbol khnom, kit tha ot mean panhaha te brorsin ber ke ot mean nak pseng (nak dae ke srolanh) hoey royak pel rors nov jea mouy knea ke pdol sopheakmorngkol oy yerng krob krorn.

Peak tha srolanh mean 2,
1. mean nak klas srolanh pheap srors sa'art khang krao ( kir vea min thit the te, kdey srolanh nis ning bat tov vinh nov pel na pheap tak teanh, srors sa art nos bat tov.
2. nak mean jakriya sabat laor ning pheap thlia thnoo ( ber ke srolanh robos nis terb thit the ban yu angveng.

khnom kit tha kdey anit thit nov yu angveng jean na bong...punte ber ke mean nak dae ke srolanh hoey nos, heoy ke jang tov, oy ke tov jos, yerng min arch khort ke ban te. ber ke ott mean nak pseng te hoey ke nov ta mean kdey anit ning jang pdorl sopheakmorngkol oy yerng nos, khnom kit tha min ey tes. (peak Khmer yerng anit ning srolanh ke jreon brer jea mouy knea kir anit srolanh).

- ber mnak nos reab ka doy kdey anit hoey bos bang ke jorl nos kir ke tver bab mnak teat hoey( heoy ber kmean respond jing ke min kour reab ka jea mouy yerng te, heoy pheaki mkhang teat kor min kour bontor ros nov jea mouy mnus kmean responsible jing dae).

som ors yoborl, hehehehe
khos trov ey som kom brorkan

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

yanna hour

yanna hour
LK VIP
LK VIP

surpris vaerng vaerng pless salev pnaerk haey kyom!

http://www.myspace.com/keven_love_you_forever

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

lolzzzzzz peak venta heuy nov salev teat

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

yanna hour

yanna hour
LK VIP
LK VIP

@~*Dane*~@ wrote:lolzzzzzz peak venta heuy nov salev teat
Mad Mad Mad yom yom surpris surpris

http://www.myspace.com/keven_love_you_forever

NeakTheakCyclo

NeakTheakCyclo
LK VIP
LK VIP

@~*Dane*~@ wrote:
darakhmer2009 wrote:bong dane heuy peak lok pol tha srorb prouss knagne srolagne prouss ter anit niss erng na bong!! ka srolagne nov min yo douch anit tei
prouss anitt klang kla jeang srolagne nass
ouss thea hor boross mneak keung srey kmeak min mean som ross sa'art ey tei ter neary nouss mean jak rya laor kour oy anitt peap anitt niss heuy tveu oy boross mous ton jit ton thleum long snae leu neary mneak nouss doy min deung kloun ..

jom pousss paoun ptorl !min srolagne kor min ey der oy ter anitt neung ach ross nov jea mouy knea ban heuy prouss anitt nov mork srolagne jea nik ber knean ka anitt tei ka srolagne ko knean der!! :D

oui ça je sais
mais comme bong niyeay neng kap onjerng ber sen jea srey ça va mais pros neng
ssentiment robos monus pros min ngeay neng pdou tei
mais somrab bong , jivit mean tae mdorng heuy somrab monus srey dael thomderng kdey nov khmer mouy jivit kir jang skal tae pdey mnak kot donc je ne veux pas vivre avec un home qui ne m'aime pas ,parce que vis avec quelqu'un qui ne m'aime mais just anit kir min arch mean sopheak mongkol douch monus pi neak srolanh knea tei

ok paoun gnol somdey roboss bong , sentiment boross et neary pitt jea min douch knea tei, neary ting oss min douch knea tei perl klass kloun kor min ach choissir l'homme derl kloun srolagne ban porng prouss moul lahet sperng sperng
(krou sa luy kak )reung niss pitt jea pibak nass prouss paoun min ach verk yerk ban tei. jompouss paoun ber jea srey trov nov jea mouy monouss derl srolagne kloun ,ter bae jea bross trov nov jea mouy moumouss derl kloun srolagne ptu tov ving ber srolagne knea ting seng khang pitt rett jea ka laor

hey bong je donne juste des idées la :D en realité je connais pas beaucoup dans cette affaire ,surement bong connais plus que moii ,car bong deja passé avant moi :D ,désolé si mes idées sont noob okii jtm bong srey lolllz

https://www.youtube.com/user/Darakhmer2oo9

KmengKvaelKo

KmengKvaelKo
Junior Member
Junior Member

haha kyom kmengkvealko ott jes ey pseng te jes tae kveal ko ma mok neng ang lolz

KAP ANG

KAP ANG
Administrator
Administrator

hahaaaaa..jos dane sure teng oss knear tver ey...jeng tuk oy srey srey chleuy jos..


@~*Dane*~@ wrote:
KAP ANG wrote:kyom vinh...ott panh-ha te...bir
arch rous nov jear moy knear ban..min srolanh kor ott tov..ahnet sa'et
jearn srolanh.. :D
kap
euy somrab kap jea pros kir min ei tei prous monus srey ber sen kei
kajea mouy kap doy ka anit kir kei mean pheap smos trang tae chom pours
monus srey ka neng pros dael min srolanh kloun ban tae ma ah nit kir
kei ott smos neng yeung tei , prous jet kei taeng tov rork neak pserng
, ter mean ney avey tov rours nov jeamouy knea onjerng ?

https://www.dailymotion.com/7wonder

sreyneang1984

sreyneang1984
LK Member
LK Member

Khnom yol heoy bang srey, hoey kor ding pi aram dae pibak dae, douch bong niyay jing kert jea srey khmer kir min jang ban 2 or 3 te, heoy pjeayeay rak sa pheap smors trang samrab pdey, jing hoey ber ke kmean nak ti 3 te, hoey ke arch pdorl sopheakmorngkol oy koun koun ban ning jang ros nov jea mouy yerng teat nos, khnom kirt tha kour ta bantor d3 koun koun na borng. kmeng trov ka pheap kok kdoa pi pa mak....punte ber ke mean nak dae ke srolanh heoy ke jang tov, oy ke tov tov, kom ros nov jeamouy mnus jing. tuk tver ey jet ke ot nov jeamouy yerng phorng ning....


@~*Dane*~@ wrote:paoun euy ber sen kei rours nov jea mouy yeung trerm tae ka anit sopheak monkol dael kei pdol oy yeung kir min douch neak dael srolang yeung tei , prous avey kei pdol oy yeung doy sa tae kei anit yeung tae pon noss .
oyyyyyyyy pibak neng niyeay nas prous ei vea vetanea jeang avey bong jang niyeay neng tov teat Sad
sreyneang1984 wrote:
Tam yorbol khnom, kit tha ot mean panhaha te brorsin ber ke ot mean nak pseng (nak dae ke srolanh) hoey royak pel rors nov jea mouy knea ke pdol sopheakmorngkol oy yerng krob krorn.

Peak tha srolanh mean 2,
1. mean nak klas srolanh pheap srors sa'art khang krao ( kir vea min thit the te, kdey srolanh nis ning bat tov vinh nov pel na pheap tak teanh, srors sa art nos bat tov.
2. nak mean jakriya sabat laor ning pheap thlia thnoo ( ber ke srolanh robos nis terb thit the ban yu angveng.

khnom kit tha kdey anit thit nov yu angveng jean na bong...punte ber ke mean nak dae ke srolanh hoey nos, heoy ke jang tov, oy ke tov jos, yerng min arch khort ke ban te. ber ke ott mean nak pseng te hoey ke nov ta mean kdey anit ning jang pdorl sopheakmorngkol oy yerng nos, khnom kit tha min ey tes. (peak Khmer yerng anit ning srolanh ke jreon brer jea mouy knea kir anit srolanh).

- ber mnak nos reab ka doy kdey anit hoey bos bang ke jorl nos kir ke tver bab mnak teat hoey( heoy ber kmean respond jing ke min kour reab ka jea mouy yerng te, heoy pheaki mkhang teat kor min kour bontor ros nov jea mouy mnus kmean responsible jing dae).

som ors yoborl, hehehehe
khos trov ey som kom brorkan

Lovekhmer2009

Lovekhmer2009
LK VIP
LK VIP

cuthbertson wrote:surpris Bang hydro&bang tony sose pit jea vaing main khyom arn lerng salav pnaik hery nek... :P

sroleiv srub houy te deng neng bart :D

Chompey

Chompey
LK VIP
LK VIP

Lovekhmer2009 wrote:
cuthbertson wrote:surpris Bang hydro&bang tony sose pit jea vaing main khyom arn lerng salav pnaik hery nek... :P

sroleiv srub houy te deng neng bart :D
Oy tai bang tony sose tous jea pnaik paoun ott salav kor trov tai salav dair... Embarassed Mad

http://bradlinda.hi5.com

Guest

Anonymous
Guest

cuthbertson wrote:surpris Bang hydro&bang tony sose pit jea vaing main khyom arn lerng salav pnaik hery nek... :P
Bong sorsay pel kompong tae jis rotes plerng ban jea veng jerng nos :P

Lovekhmer2009

Lovekhmer2009
LK VIP
LK VIP

cuthbertson wrote:
Lovekhmer2009 wrote:
cuthbertson wrote:surpris Bang hydro&bang tony sose pit jea vaing main khyom arn lerng salav pnaik hery nek... :P

sroleiv srub houy te deng neng bart :D
Oy tai bang tony sose tous jea pnaik paoun ott salav kor trov tai salav dair... Embarassed Mad

hahaha ot mean ei te bart kron tae jol mor sourch Ber Sen Neak Jea Kei Ter Neak Chhir Chab Dae Tei Laugh
Ber Sen Neak Jea Kei Ter Neak Chhir Chab Dae Tei Tongue

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum