Mean Ka Ptos A vuth Roveang khmer neng thai - Page 2 44939


Join the forum, it's quick and easy

Mean Ka Ptos A vuth Roveang khmer neng thai - Page 2 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

Mean Ka Ptos A vuth Roveang khmer neng thai

+3
KmengKvaelKo
XtesanX
MjasSnaehSomnop
7 posters

Go to page : Previous  1, 2

Go down  Message [Page 2 of 2]

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

Sad(Sad( hier bong sorsai message yarng veng srab pel post internet dach Sad(

min bach paoun tov dak tei thansour , tech teat pourk vea somlab ta knea vea kloun aeng neng

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

drbophathansour

drbophathansour
LK Member
LK Member

kit oh really bong dane!!!ça c très fâchant!!ça m'arrive souvent des trucs comme ça bong srey!!

bong srey somlang dane!!

ming daeng jear chnam nah pael nah teh bane pourk ah chkaeh siaem vear slab oss nuss!!toumrorm vear slab oss!!khmer yeung chbass jear vettanear and trov slab osss poun mane neak teat teh!!
ber mouy tgnaiy mouy tgnaiy, pourk ah chkaeh siem oss ning vear somlab and tver barb khmer karn taeh klang jeang moun jung nuss!!pit jear komsot nass bong dane!!ming daeng jear khmer taing ning knear klach and phaiy yang mech teh daeh pourk ah chkaeh siem kompong taeh tver barb yang niss nuss!!

kyom bane sdab news tich daeh!!but lir keh neyeay tha khmer soldats ot mean neak nah slab teh main teh bong srey!?!even in khmer tv daeh bong posted, kor keh neyeay tha khmer chness ah pourk chkaeh sieam and only thai soldats bane slab and robouss nah bong srey!! hmmmmm!if ot mean khmer soldat robous or slab main nuss!!pit jear laor klang nass bong srey!!but kyom klach taeh ming main nah bong dane!!!

if bong know something about that!!!bong prab oy kyom bane daeng phorng nah!!every time bong mean news about srok khmer!!bong prab kyom phorng!!!pael kyom mean pael, kyom always mok check merl news nov website dor saart roboss bong srey nah!!
especially khmer magasines!!i like reading those khmer magasines so much bong srey!!read you you tov!!kyom can read khmer languages and undestand it nah bong srey!!

thanks so much for ur beautiful job nah bong srey somlang dane!

kyom some oy bong srey mean sok kapheap laor jeanich nah!!
take care bong srey!!
pka1
@~*Dane*~@ wrote:Sad(Sad( hier bong sorsai message yarng veng srab pel post internet dach Sad(

min bach paoun tov dak tei thansour , tech teat pourk vea somlab ta knea vea kloun aeng neng

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

seam nous laisse pas tranquille , pourk vea lop lon jang ban ta robos kei neng , lov srok vea jrobouk jrobol arv rouge arv jaune , heuy lov economic vea jos klaing heuy vea merl tovkhmer lovmean ka jern lern ,mean neak viniyorkton jreun tov rork si nov khmer , vea kan jalouse vea min jang keunh khmer ban sok khmer jeun lern tei , onjerng vea min laissé yeung rours sroul tei .
dieu sait que ils sont monus akrork tech teat dieu neng punnie vea heuy , khmer yeung kmean dael tov tver bab neak na tei khmer slot trang dieu le sait ; tours mech kor doy khmer min laissé oy vea tver ban tam jet , khmer jea pouch neak jes derng mouy neng kei dae , min douch ah seam neng tei , vea poukae ban chhlean pean kei , pourk vea louch yeung ta rohout neng , louch notre terre , culture aksor kor ta louch yeung dae , yeung vinh kir sot jea robos yeung :D
drbophathansour wrote:kit oh really bong dane!!!ça c très fâchant!!ça m'arrive souvent des trucs comme ça bong srey!!

bong srey somlang dane!!

ming daeng jear chnam nah pael nah teh bane pourk ah chkaeh siaem vear slab oss nuss!!toumrorm vear slab oss!!khmer yeung chbass jear vettanear and trov slab osss poun mane neak teat teh!!
ber mouy tgnaiy mouy tgnaiy, pourk ah chkaeh siem oss ning vear somlab and tver barb khmer karn taeh klang jeang moun jung nuss!!pit jear komsot nass bong dane!!ming daeng jear khmer taing ning knear klach and phaiy yang mech teh daeh pourk ah chkaeh siem kompong taeh tver barb yang niss nuss!!

kyom bane sdab news tich daeh!!but lir keh neyeay tha khmer soldats ot mean neak nah slab teh main teh bong srey!?!even in khmer tv daeh bong posted, kor keh neyeay tha khmer chness ah pourk chkaeh sieam and only thai soldats bane slab and robouss nah bong srey!! hmmmmm!if ot mean khmer soldat robous or slab main nuss!!pit jear laor klang nass bong srey!!but kyom klach taeh ming main nah bong dane!!!

if bong know something about that!!!bong prab oy kyom bane daeng phorng nah!!every time bong mean news about srok khmer!!bong prab kyom phorng!!!pael kyom mean pael, kyom always mok check merl news nov website dor saart roboss bong srey nah!!
especially khmer magasines!!i like reading those khmer magasines so much bong srey!!read you you tov!!kyom can read khmer languages and undestand it nah bong srey!!

thanks so much for ur beautiful job nah bong srey somlang dane!

kyom some oy bong srey mean sok kapheap laor jeanich nah!!
take care bong srey!!
pka1
@~*Dane*~@ wrote:Sad(Sad( hier bong sorsai message yarng veng srab pel post internet dach Sad(

min bach paoun tov dak tei thansour , tech teat pourk vea somlab ta knea vea kloun aeng neng

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

Sponsored content



Back to top  Message [Page 2 of 2]

Go to page : Previous  1, 2

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum