neak na ott torn mean kou der rork kou oy heuy tov :D kom oy sday kroy :D
neak tlak Cyclo neng pa'ak tov na hahaha
Go to page : 1, 2, 3
ban ott torn mean kou yomareach kan tae sabai , yomareach neng york taing oss hahahahahaahaNeang mtes wrote:Sousdey all
jer min jer kor trov te kert dael tich dol chhnam 2012 mork dol heuy jing men tov!!
neak dael ott tlob skol ros jeat sneaha chbas chea yabb heuy !!
pibak chhleuy ning yumreach nas dol pel nus!!
jing heuy neak dael ott tor tlob men sneaha kour kert ko heuy kom nov yu pek !
prous ei chhnam 2012 jit jol mork dol heuy !!
trov sabai ouy heuy tov tich tha slap tov heuy sday min ban sabai ,
Neang mtes wrote:Sousdey bong pa'oun khmer ,sok sabai chea te ?
Neang khnom 'Mtes' som chol rourp phong !
khnom neak chom nol tmey ott men mith te
cuthbertson wrote:mean mnak ott sok chit!Lovekhmer2009 wrote:chom yeak men ton barn prorpon phong mech pror'nhab marles lok hery lok
kom ton ei cham kyom barn prorpon sen hahahahah
PheaKdeySnaeh wrote:neak na ott torn mean kou der rork kou oy heuy tov :D kom oy sday kroy :D
PheaKdeySnaeh wrote:yes bong ber tha tov , tov taing oss knea kmean reung ei trov barorm tei , kir douch bong niyeay jam kert mdang teatNiSaiySnaeh wrote:bong jer tha jnum 2012 ber nak tve ar krok ning tov ber nak lor ning nov. Ejung ber men nak na ot ton men pro pon rir kor pdey te pro nhab reap ka oy houy tov kreng lor sday kroy.PheaKdeySnaeh wrote:Sousdey all
sok sabai jea tei ?
kyom min derng tha neak taing os knea ban lir dae rir kor ot tei , kei tha knong chhnam 2012 niss piphop lok yeung neng trov bat bang .
Ter arch dae tei ? kour jeur dae tei ? prous tha 2012 kir jit dol heuy neng
eiylov kir mean tae rang jam merl ta pon neng aeng
Ber sen jea men tov klatch ey tov tang os knea houy kert mok kor tang os knea mok joub jom knea nov LK nis tet paoun srey.
mmmm ber mean internet ban arch mean LK ber ott kir ott hahahhaaha
NiSaiySnaeh wrote:Hummmmm paoun ouey pi phorp lok nis thom nas ke mitch young mitch jum tngey na tngey nos tov. ber ban slerk chir sleak vea kron ber jeang ot tang os na.
york taing ah touch ah thom hahahaha j/kNiSaiySnaeh wrote:lolzzzzzzzz yok ey ke paoun srey ???????
paoun jong mean naiy tha yok ar toch men te lolzzzzzz
bong sok saby jea te jos paoun and family sok saby jea te?
lolzzzzzzzz yissss terb te jen mok pi than na ning mok lotch merl ke jor ja knea....., lolzzz RK niyey ejung dotch jea trov myang del min butch do and wash nom te hot phong, lolzzzzzzzzReaLKhmeR wrote:NiSaiySnaeh wrote:Hummmmm paoun ouey pi phorp lok nis thom nas ke mitch young mitch jum tngey na tngey nos tov. ber ban slerk chir sleak vea kron ber jeang ot tang os na.
sok jet ot tang oss sroul jeng lolzzzzzzz min bach do washing
Lolzzzzzz paoun eng nis den vai pen LK elov ning ............ ber paoun der ot ban ejung nov mok LK ning houy kron ban chat jea mouy bong kom oy bong ob sok pek lolzzzz, nov bong ke pro kas tha pleng bear jea mek sro las ot pleng tov vinPheaKdeySnaeh wrote:york taing ah touch ah thom hahahaha j/kNiSaiySnaeh wrote:lolzzzzzzzz yok ey ke paoun srey ???????
paoun jong mean naiy tha yok ar toch men te lolzzzzzz
bong sok saby jea te jos paoun and family sok saby jea te?
kyom sok tomada orkun bong but obsok mek pleang tov na min ban
NiSaiySnaeh wrote:lolzzzzzzzz yissss terb te jen mok pi than na ning mok lotch merl ke jor ja knea....., lolzzz RK niyey ejung dotch jea trov myang del min butch do and wash nom te hot phong, lolzzzzzzzzReaLKhmeR wrote:NiSaiySnaeh wrote:Hummmmm paoun ouey pi phorp lok nis thom nas ke mitch young mitch jum tngey na tngey nos tov. ber ban slerk chir sleak vea kron ber jeang ot tang os na.
svai tram wrote:hehehehehe...ning heuy num knea rok pdey, rok papun, and chab mean koun tov krean lor jea kapit mean jbas jea leng skal ros jeat sneaha hahahaha....
Neang mtes wrote:Sousdey all
jer min jer kor trov te kert dael tich dol chhnam 2012 mork dol heuy jing men tov!!
neak dael ott tlob skol ros jeat sneaha chbas chea yabb heuy !!
pibak chhleuy ning yumreach nas dol pel nus!!
jing heuy neak dael ott tor tlob men sneaha kour kert ko heuy kom nov yu pek !
prous ei chhnam 2012 jit jol mork dol heuy !!
trov sabai ouy heuy tov tich tha slap tov heuy sday min ban sabai ,
svai tram wrote:yu yu num knea yeay rueng slab, ros na te nis yu yu tov douch jea yab dol heuy.....kom yeay reung jeng jeng ey...yeay reung na sabai sabai tov na bong paoun
PheaKdeySnaeh wrote:neak na ott torn mean kou der rork kou oy heuy tov :D kom oy sday kroy :D
paoun jong tor ey oy bong bong ot yol lolzzzzz min butch tor ey kor ban del because jerng bong veang srub houy lolzzzzzzz reang toch jro lung dotch poun eng nos hes tha bong den min ton kom merl ngey na pro yat jun bong lolzPheaKdeySnaeh wrote:Ngob heuy reang neng jang denh kyom phang kyom tor ti oy teat nor bong euy oy ta denh torn :P.
lk neng jol ta rohout neng kyom nos bong euy :D
ReaLKhmeR wrote:NiSaiySnaeh wrote:lolzzzzzzzz yissss terb te jen mok pi than na ning mok lotch merl ke jor ja knea....., lolzzz RK niyey ejung dotch jea trov myang del min butch do and wash nom te hot phong, lolzzzzzzzzReaLKhmeR wrote:NiSaiySnaeh wrote:Hummmmm paoun ouey pi phorp lok nis thom nas ke mitch young mitch jum tngey na tngey nos tov. ber ban slerk chir sleak vea kron ber jeang ot tang os na.
JENH PI THANH LER MOR LOLZZZZZZZ
NiSaiySnaeh wrote:ReaLKhmeR wrote:NiSaiySnaeh wrote:lolzzzzzzzz yissss terb te jen mok pi than na ning mok lotch merl ke jor ja knea....., lolzzz RK niyey ejung dotch jea trov myang del min butch do and wash nom te hot phong, lolzzzzzzzzReaLKhmeR wrote:NiSaiySnaeh wrote:Hummmmm paoun ouey pi phorp lok nis thom nas ke mitch young mitch jum tngey na tngey nos tov. ber ban slerk chir sleak vea kron ber jeang ot tang os na.
JENH PI THANH LER MOR LOLZZZZZZZ
Lolzzzzzz ejung ban tha kyom min del khern RK sos.
lolzzz ber onjerng khorm theak Cyclo dermbey york luy tok oy ban jreun somrab jeat kroy kom oy kert mork theak cyclo teat :D kert mork mean lut chay srabdarakhmer2009 wrote:PheaKdeySnaeh wrote:neak na ott torn mean kou der rork kou oy heuy tov :D kom oy sday kroy :D
hahhaha kjil nass bong dane euy khom khom mean snaeha slab mun 2012 teat hahhahaha lollz
hi sithisaksithisak wrote:Hi, I want to be your friend. Can I?
kir tor oy rort neng na lolzzzzzNiSaiySnaeh wrote:paoun jong tor ey oy bong bong ot yol lolzzzzz min butch tor ey kor ban del because jerng bong veang srub houy lolzzzzzzz reang toch jro lung dotch poun eng nos hes tha bong den min ton kom merl ngey na pro yat jun bong lolzPheaKdeySnaeh wrote:Ngob heuy reang neng jang denh kyom phang kyom tor ti oy teat nor bong euy oy ta denh torn :P.
lk neng jol ta rohout neng kyom nos bong euy :D
Go to page : 1, 2, 3
Similar topics