Neak-nah arjj jaleuy ban tei?...easy Pro-Snah 44939


Join the forum, it's quick and easy

Neak-nah arjj jaleuy ban tei?...easy Pro-Snah 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

Neak-nah arjj jaleuy ban tei?...easy Pro-Snah

+2
MjasSnaehSomnop
TEVBOT.SONGHA
6 posters

Go to page : 1, 2  Next

Go down  Message [Page 1 of 2]

TEVBOT.SONGHA

avatar
Junior Member
Junior Member

" What is greater than God, More evil than the devil, The poor have it, The rich need it, And if you eat it, you'll die? "... kit


_ ber neak-nah jaleuy trov: jear neary kyom sok jirt troam yok tver jear pheak-ri-year bondol jirt,,,,,ber jear boros vinh, kyom sok jirt tver jear gay teang birt pnek tov jos...
pik-pros ey tam domnirng pi lork-srey webmaster DANE tah..phendey ning ro-leay nov year 2012 nis heuy...akphoap nas kyom..min toan ban skoal ros-jeat sneha yang mej phong...ey kor chhabb ro-leay maless...som kar propon 1 sin heuy....tov jear sa-ey kor tov jos... terb

Som Oss-kun,

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

kyom ott jes english chhleuy ott kert lolzzzzz

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

TEVBOT.SONGHA

avatar
Junior Member
Junior Member

PheaKdeySnaeh wrote:kyom ott jes english chhleuy ott kert lolzzzzz
.

_ Ber tah toal dom-res jaleuy min rouj kor sara pheap tov,,,kom tah ott jess arnn English jirng nuss.... surpris

Julasar

Julasar
Senior Member
Senior Member

knhom dirng, but min answer teh, klach phendey ro leay year 2012 niss nass cuz min torn ban skol rous jeat ey nirng keh dae phong lolzzzz
no

TEVBOT.SONGHA wrote: " What is greater than God, More evil than the devil, The poor have it, The rich need it, And if you eat it, you'll die? "... kit


_ ber neak-nah jaleuy trov: jear neary kyom sok jirt troam yok tver jear pheak-ri-year bondol jirt,,,,,ber jear boros vinh, kyom sok jirt tver jear gay teang birt pnek tov jos...
pik-pros ey tam domnirng pi lork-srey webmaster DANE tah..phendey ning ro-leay nov year 2012 nis heuy...akphoap nas kyom..min toan ban skoal ros-jeat sneha yang mej phong...ey kor chhabb ro-leay maless...som kar propon 1 sin heuy....tov jear sa-ey kor tov jos... terb

Som Oss-kun,

Chompey

Chompey
LK VIP
LK VIP

cham tah khyom chhlery tah,klach chhlery trov bang songha york tver propon ey jouy ott ban te...tok oy neak dair ke nov tomne chhlery tov... seuch

http://bradlinda.hi5.com

Julasar

Julasar
Senior Member
Senior Member

if i have nothing, can i share that with you too???? lolzzz
just responding to your signature teh :D :D :D :D :D :D

cuthbertson wrote:cham tah khyom chhlery tah,klach chhlery trov bang songha york tver propon ey jouy ott ban te...tok oy neak dair ke nov tomne chhlery tov... seuch

Chompey

Chompey
LK VIP
LK VIP

Julasar wrote:if i have nothing, can i share that with you too???? lolzzz
just responding to your signature teh :D :D :D :D :D :D

cuthbertson wrote:cham tah khyom chhlery tah,klach chhlery trov bang songha york tver propon ey jouy ott ban te...tok oy neak dair ke nov tomne chhlery tov... seuch
Very good! U're clever... b

http://bradlinda.hi5.com

sokhayun

sokhayun
LK VIP
LK VIP

Julasar wrote:knhom dirng, but min answer teh, klach phendey ro leay year 2012 niss nass cuz min torn ban skol rous jeat ey nirng keh dae phong lolzzzz
no

TEVBOT.SONGHA wrote: " What is greater than God, More evil than the devil, The poor have it, The rich need it, And if you eat it, you'll die? "... kit


_ ber neak-nah jaleuy trov: jear neary kyom sok jirt troam yok tver jear pheak-ri-year bondol jirt,,,,,ber jear boros vinh, kyom sok jirt tver jear gay teang birt pnek tov jos...
pik-pros ey tam domnirng pi lork-srey webmaster DANE tah..phendey ning ro-leay nov year 2012 nis heuy...akphoap nas kyom..min toan ban skoal ros-jeat sneha yang mej phong...ey kor chhabb ro-leay maless...som kar propon 1 sin heuy....tov jear sa-ey kor tov jos... terb

Som Oss-kun,
hahaha kyom kor ding dae prors ban chlong katt piporp lok jreun mok heuy... min chlery teh pros min jong tver gay friend robors Tevbot teh lolzzz

http://tagged.com/sokhayun

Julasar

Julasar
Senior Member
Senior Member

Clever what???? this is your signature...
When u bored,U can share with me!
When u sad,U can share with me!
When u happy,U can share with me!
When u have money,U can share with me too!

Can i share nothing with you too? hahahahaha ,,, i didnt answer to no question,,, i am asking question lolzzz

cuthbertson wrote:
Julasar wrote:if i have nothing, can i share that with you too???? lolzzz
just responding to your signature teh :D :D :D :D :D :D

cuthbertson wrote:cham tah khyom chhlery tah,klach chhlery trov bang songha york tver propon ey jouy ott ban te...tok oy neak dair ke nov tomne chhlery tov... seuch
Very good! U're clever... b

Chompey

Chompey
LK VIP
LK VIP

hahahaha.....of course you can share nothing too,why not? U come wit nothing so when u go wit nothing too... yes

http://bradlinda.hi5.com

Julasar

Julasar
Senior Member
Senior Member

what do u mean i come with nothing....? when i come, i did have something with me seuch but for sure when i go let say in 8 more decade, that thing will be gone for sure:24: .... and oh! by the way, i will share nothing with you :P
dance3
cuthbertson wrote:hahahaha.....of course you can share nothing too,why not? U come wit nothing so when u go wit nothing too... yes

Chompey

Chompey
LK VIP
LK VIP

Julasar wrote:what do u mean i come with nothing....? when i come, i did have something with me seuch but for sure when i go let say in 8 more decade, that thing will be gone for sure:24: .... and oh! by the way, i will share nothing with you :P
dance3
Wow....thank u so much for sharing nothing to me! U're so kind,anyway u said u come wit sth so what is that? seuch kit

http://bradlinda.hi5.com

Julasar

Julasar
Senior Member
Senior Member

pros
plich heuy! seuch
cuthbertson wrote:
Julasar wrote:what do u mean i come with nothing....? when i come, i did have something with me seuch but for sure when i go let say in 8 more decade, that thing will be gone for sure:24: .... and oh! by the way, i will share nothing with you :P
dance3
Wow....thank u so much for sharing nothing to me! U're so kind,anyway u said u come wit sth so what is that? seuch kit

Chompey

Chompey
LK VIP
LK VIP

seuch seuch :24:U're so funny! U just told me now u forget... :P

http://bradlinda.hi5.com

Julasar

Julasar
Senior Member
Senior Member

i don't have good memory vaiy seuch
cuthbertson wrote:seuch seuch :24:U're so funny! U just told me now u forget... :P

Chompey

Chompey
LK VIP
LK VIP

Julasar wrote:i don't have good memory vaiy seuch
cuthbertson wrote:seuch seuch :24:U're so funny! U just told me now u forget... :P
Jouy phong angka sit monus ery bros vai srey phet ton ksoy Sad

http://bradlinda.hi5.com

Julasar

Julasar
Senior Member
Senior Member

jom! kmart ott ban vai nah :P ,,,, vaiy «-- niss jear sromol knhom yok nhor nhur vai kbal kloun aeng cuz nhom ott sov jam,,,, yissss..lolz... jess tae sraek oy keh juiy ptess pdass mech jess,,,, kom bongkhom knhom nah, nhom min jong jorp kuk prous ott komhoss teh,,,,, yang hoch nass kor tov rok komhoss dak kloun dae ban joel kuk seuch seuch seuch seuch seuch

cuthbertson wrote:
Julasar wrote:i don't have good memory vaiy seuch
cuthbertson wrote:seuch seuch :24:U're so funny! U just told me now u forget... :P
Jouy phong angka sit monus ery bros vai srey phet ton ksoy Sad

Chompey

Chompey
LK VIP
LK VIP

Ber vai kloun eing main ott ey teh,ber hean vai khyom cbas jea min rouch kloun te...hahahaha lol

http://bradlinda.hi5.com

Julasar

Julasar
Senior Member
Senior Member

mnuss knhom sloet teh..... sombey tae sromoch kham min hien vai phong, sok jet bos vear jenh .lolz thver mech tov hien vai dol mnuss nuss! lolzzz ......tae ber keh bongkhom oy vai nah, nhom nirng krolar kloun oy klai jear sat sahav jeang keh ler lok niss, dirng tha sat ey teh? kir sat MUSS
lol
cuthbertson wrote:Ber vai kloun eing main ott ey teh,ber hean vai khyom cbas jea min rouch kloun te...hahahaha lol

Chompey

Chompey
LK VIP
LK VIP

Julasar wrote:mnuss knhom sloet teh..... sombey tae sromoch kham min hien vai phong, sok jet bos vear jenh .lolz thver mech tov hien vai dol mnuss nuss! lolzzz ......tae ber keh bongkhom oy vai nah, nhom nirng krolar kloun oy klai jear sat sahav jeang keh ler lok niss, dirng tha sat ey teh? kir sat MUSS
lol
Sromaoch kham ott hean vai te,ker bos vea jenh? doch ta doch nerng,bos knea tver oy knea lous prolerng ghoib dordail...nis tha min dail somlap teat!
bab kam bab kam....
seuch

http://bradlinda.hi5.com

Julasar

Julasar
Senior Member
Senior Member

ott nah! pel nhom boss vear jenh khernh vear rut troi doch kmien lous prolirng rohott kang besdorng slap teh :P.... khernh teh! joit knhom lerk ti 2 heuy nah... lolzzzz
cuthbertson wrote:
Sromaoch kham ott hean vai te,ker bos vea jenh? doch ta doch nerng,bos knea tver oy knea lous prolerng ghoib dordail...nis tha min dail solap teat!
bab kam bab kam....
seuch

Chompey

Chompey
LK VIP
LK VIP

Julasar wrote:ott nah! pel nhom boss vear jenh khernh vear rut troi doch kmien lous prolirng rohott kang besdorng slap teh :P.... khernh teh! joit knhom lerk ti 2 heuy nah... lolzzzz
cuthbertson wrote:
Sromaoch kham ott hean vai te,ker bos vea jenh? doch ta doch nerng,bos knea tver oy knea lous prolerng ghoib dordail...nis tha min dail solap teat!
bab kam bab kam....
seuch
hahaha...U kherj vea rot tril nerng ker vea rot tov rok oy ke jouy..dol pel rot ban peak kondal plov vea kor dach kchol slap bat tov.....jet roy ardail!seuch

http://bradlinda.hi5.com

Julasar

Julasar
Senior Member
Senior Member

ott teh komjess tae sman ber min ban nov jittt.:P... pel knhom bors vear jenh, vear lot joss dey plet.... vear der ban 3 4 jomhien kor ngeak kloun mok vinh rouch ngok kbal... tam thomada knong songkum mnuss, kah ngok kbal kor kir jear kah okun knear tov vinh tov mok dae..... pel sromoch ngok kbal rouch vear jark jenh,, knhom kor jat tuk tha vear okun knhom prous knhom min tess vear oy kpiek doch mnuss klass seuch seuch

cuthbertson wrote:
Julasar wrote:ott nah! pel nhom boss vear jenh khernh vear rut troi doch kmien lous prolirng rohott kang besdorng slap teh :P.... khernh teh! joit knhom lerk ti 2 heuy nah... lolzzzz
cuthbertson wrote:
Sromaoch kham ott hean vai te,ker bos vea jenh? doch ta doch nerng,bos knea tver oy knea lous prolerng ghoib dordail...nis tha min dail solap teat!
bab kam bab kam....
seuch
hahaha...U kherj vea rot tril nerng ker vea rot tov rok oy ke jouy..dol pel rot ban peak kondal plov vea kor dach kchol slap bat tov.....jet roy ardail!seuch

TEVBOT.SONGHA

avatar
Junior Member
Junior Member

cuthbertson wrote:cham tah khyom chhlery tah,klach chhlery trov bang songha york tver propon ey jouy ott ban te...tok oy neak dair ke nov tomne chhlery tov... seuch

Exceptional paoun srey Cuthbertson, bong min yok tver jear kur tei tus-bey jaleuy trov kor ott yok dei pik pros ey:
_ bong min jess bom-bek kur kei tei, klajj babpakam nass
_ bong min yok thaokei Sra tei, klajj mean panha-ha Violent nass...nham sra tov arjj tver ouy vay-top kei, romlobb kei, berk lan bok kei...jol kuk ott om peur tov....saat pon nah kor bong ott yok dei nah,,, seuch

TEVBOT.SONGHA

avatar
Junior Member
Junior Member

Julasar wrote:knhom dirng, but min answer teh, klach phendey ro leay year 2012 niss nass cuz min torn ban skol rous jeat ey nirng keh dae phong lolzzzz
no

TEVBOT.SONGHA wrote: " What is greater than God, More evil than the devil, The poor have it, The rich need it, And if you eat it, you'll die? "... kit


_ ber neak-nah jaleuy trov: jear neary kyom sok jirt troam yok tver jear pheak-ri-year bondol jirt,,,,,ber jear boros vinh, kyom sok jirt tver jear gay teang birt pnek tov jos...
pik-pros ey tam domnirng pi lork-srey webmaster DANE tah..phendey ning ro-leay nov year 2012 nis heuy...akphoap nas kyom..min toan ban skoal ros-jeat sneha yang mej phong...ey kor chhabb ro-leay maless...som kar propon 1 sin heuy....tov jear sa-ey kor tov jos... terb

Som Oss-kun,

_ Julasar jaleuy trov kor kyom ott yok dei kom barom ey,,,cuz Julasar aeng kor jear neak ott toan ban skoal ros-jeat sneha doj kyom dei.... seuch

TEVBOT.SONGHA

avatar
Junior Member
Junior Member

sokhayun wrote:
Julasar wrote:knhom dirng, but min answer teh, klach phendey ro leay year 2012 niss nass cuz min torn ban skol rous jeat ey nirng keh dae phong lolzzzz
no

TEVBOT.SONGHA wrote: " What is greater than God, More evil than the devil, The poor have it, The rich need it, And if you eat it, you'll die? "... kit


_ ber neak-nah jaleuy trov: jear neary kyom sok jirt troam yok tver jear pheak-ri-year bondol jirt,,,,,ber jear boros vinh, kyom sok jirt tver jear gay teang birt pnek tov jos...
pik-pros ey tam domnirng pi lork-srey webmaster DANE tah..phendey ning ro-leay nov year 2012 nis heuy...akphoap nas kyom..min toan ban skoal ros-jeat sneha yang mej phong...ey kor chhabb ro-leay maless...som kar propon 1 sin heuy....tov jear sa-ey kor tov jos... terb

Som Oss-kun,
hahaha kyom kor ding dae prors ban chlong katt piporp lok jreun mok heuy... min chlery teh pros min jong tver gay friend robors Tevbot teh lolzzz

_ Pothor pres jear mjass, som kom ouy bong Sokhayun jaleuy trov ey....kyom pit jear ott jong ban koat jear kur tei...toas bey jear birt pnek kor nov tei kheunh rubb koat onh jirng...klajj nass..dao koat mut nass....katt phos kyom dajj oss heuy....kom jaleuy trov ey, kom jaleuy trov ouy soss..... seuch

TEVBOT.SONGHA

avatar
Junior Member
Junior Member

Julasar wrote:mnuss knhom sloet teh..... sombey tae sromoch kham min hien vai phong, sok jet bos vear jenh .lolz thver mech tov hien vai dol mnuss nuss! lolzzz ......tae ber keh bongkhom oy vai nah, nhom nirng krolar kloun oy klai jear sat sahav jeang keh ler lok niss, dirng tha sat ey teh? kir sat MUSS
lol
cuthbertson wrote:Ber vai kloun eing main ott ey teh,ber hean vai khyom cbas jea min rouch kloun te...hahahaha lol

_ tam kyom sman, douy sa sromouj ning kham min jom konleng somkhan nah, ber vear kham Julasar aeng jom konleng somkhan kir troam min ban tei nah,,,,kir jbass jear nhijj vear ktej ktii heuy...troam min ban tei.. seuch

sokhayun

sokhayun
LK VIP
LK VIP

TEVBOT.SONGHA wrote:
sokhayun wrote:
Julasar wrote:knhom dirng, but min answer teh, klach phendey ro leay year 2012 niss nass cuz min torn ban skol rous jeat ey nirng keh dae phong lolzzzz
no

TEVBOT.SONGHA wrote: " What is greater than God, More evil than the devil, The poor have it, The rich need it, And if you eat it, you'll die? "... kit


_ ber neak-nah jaleuy trov: jear neary kyom sok jirt troam yok tver jear pheak-ri-year bondol jirt,,,,,ber jear boros vinh, kyom sok jirt tver jear gay teang birt pnek tov jos...
pik-pros ey tam domnirng pi lork-srey webmaster DANE tah..phendey ning ro-leay nov year 2012 nis heuy...akphoap nas kyom..min toan ban skoal ros-jeat sneha yang mej phong...ey kor chhabb ro-leay maless...som kar propon 1 sin heuy....tov jear sa-ey kor tov jos... terb

Som Oss-kun,
hahaha kyom kor ding dae prors ban chlong katt piporp lok jreun mok heuy... min chlery teh pros min jong tver gay friend robors Tevbot teh lolzzz

_ Pothor pres jear mjass, som kom ouy bong Sokhayun jaleuy trov ey....kyom pit jear ott jong ban koat jear kur tei...toas bey jear birt pnek kor nov tei kheunh rubb koat onh jirng...klajj nass..dao koat mut nass....katt phos kyom dajj oss heuy....kom jaleuy trov ey, kom jaleuy trov ouy soss..... seuch
jeung khyom min bach answer ter na...hahhahhaa

http://tagged.com/sokhayun

Lovekhmer2009

Lovekhmer2009
LK VIP
LK VIP

chom bong sang'ha nis barn tang pi mok teang pi kroy hor hahahah

men nirk smarn sos

kyom deng houy tae kyom kjil chlery klach trov yab padoy

niyeay prir sombol nas hahahhaaa

Chompey

Chompey
LK VIP
LK VIP

TEVBOT.SONGHA wrote:
Julasar wrote:mnuss knhom sloet teh..... sombey tae sromoch kham min hien vai phong, sok jet bos vear jenh .lolz thver mech tov hien vai dol mnuss nuss! lolzzz ......tae ber keh bongkhom oy vai nah, nhom nirng krolar kloun oy klai jear sat sahav jeang keh ler lok niss, dirng tha sat ey teh? kir sat MUSS
lol
cuthbertson wrote:Ber vai kloun eing main ott ey teh,ber hean vai khyom cbas jea min rouch kloun te...hahahaha lol

_ tam kyom sman, douy sa sromouj ning kham min jom konleng somkhan nah, ber vear kham Julasar aeng jom konleng somkhan kir troam min ban tei nah,,,,kir jbass jear nhijj vear ktej ktii heuy...troam min ban tei.. seuch
yes I agree with u!

http://bradlinda.hi5.com

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 2]

Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum