Kmeng Khil Kouch 44939


Join the forum, it's quick and easy

Kmeng Khil Kouch 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

Kmeng Khil Kouch

5 posters

Go down  Message [Page 1 of 1]

1Kmeng Khil Kouch Empty Kmeng Khil Kouch 12th June 2009, 12:29 pm

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

Sousdey all

Nov pel dael kmeng kmeng or yokvakvey tver rir kor niyeay avey min la'or kei taeng tha oy pourk noss : ah kmeng ott pouch , ott mae ov prodov etc....
haet avey ovpon mday jam tae khos ? yeung kour Jai pourk kei tha : ah kmeng min jes sdab mae ov, rir ah kmeng jorl maseat .
Kyom kit tha mae ov kir taeng tae prodae prodov koun jea nech oy koun tver jea monus la'or , tae koun mouy chomnoun min der tam plov la'or dael ovpok mday ban tou mean tei kir kei taeng niyeay sdey neng tver nov omper min kobey .

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

2Kmeng Khil Kouch Empty Re: Kmeng Khil Kouch 12th June 2009, 1:24 pm

Lovekhmer2009

Lovekhmer2009
LK VIP
LK VIP

tha knia ot pooch teat ....ber ot pooch maen mech kirt mor ouy jei barn tov:D
tha knia mae ov ot prordao ....ches tae tha tov nis ber mae ov ot prodao jeang nis teat hahahha :D
tha knia ar phuak koun ar'nar'tha ....chos mean pi nar ke tha kot neng tha :D
....etc
ber chong ouy kmeng la or
song'kom teang mool
mae ov
sala rean
trov ruam dai knia
mae ov kua nae nom koun tang pi toch,nae nom men la mom te bart kluan aeng kua tae tver jia kom'roo ouy koun barn khenh phong

neak klas tha men dael bong'hat koun ouy jei sos tae tae haet mech barn koun pen jei mar les
tarm pit kluan aeng jei pdei lerng hoy dei
ah trov krob ....ah ke banh....ah .........................
koun kor copy mor teang os
neak klas tha ouy koun tha prordao ouy ches sopheap reabsar via kmean ches sopheap reabsa tol tae sos
tae kluan aeng niyeay tae ah merng mee (men deng eilov mee nov tlai jeang koyteav rir ot) chlery ,komros komrery
neak klas prordao koun ouy trong tor pel veilea tae kluan mor late tae rohot
neak klas prordao koun tha kom ouy prean neary tae kluan aeng pdor srey mar gnai 3-4 jeang pdor khor ao tov teat
neak klas prordao koun tha ouy ches merl siavpov tae kluan aeng men dael merl siavpov ouy koun khenh sos
neak klas prordao koun tha ouy ussa tae kluan aeng get up midday everyday

krao pi komroo robos pa mark houy pari'starn (environment) kor som'khan dae bart
ber pteas nov knong chom'norm puak yo kong bart psa ,mean tae chor,jub th'nam nhean,leng la baeng etc
tuas bei prordao mech kor pi bark neng lerng dae

muay teat som'khan dae kir sala rean kor mean chom'naek som'khan knong kar dos ka ael kmeng kmeng dae bart

ps: doy bom'norng la or pi neak ot ton mean prorpon neng koun :D

3Kmeng Khil Kouch Empty Re: Kmeng Khil Kouch 12th June 2009, 6:53 pm

NiSaiySnaeh

NiSaiySnaeh
LK VIP
LK VIP

mea ov tang os tang te tul men koun oy lor or te koun te del min sdub meai ov dotchnes jas rir khmeng kor te je khmeng kotch nos tha ar kmeng joul mset .... ban trov just like u say paoun, koun ot potch ejung khos houy becaue knong 1 potch min main men koun tang os kotch ena.................

4Kmeng Khil Kouch Empty Re: Kmeng Khil Kouch 13th June 2009, 12:18 am

BoNG_LeaK

BoNG_LeaK
LK VIP
LK VIP

klolzzz....bogn dane, mer koit, yiss, sok sok tov jeng tov, tae kyom chgol derl neng , khouch klun eng te tae pa mak neak tor toil khos mech jeng, ber j mech j ta mae zern cheang ke , ah neng ort som sos

http://www.khmerzone.org

5Kmeng Khil Kouch Empty Re: Kmeng Khil Kouch 13th June 2009, 12:26 am

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

BoNG_LeaK wrote:klolzzz....bogn dane, mer koit, yiss, sok sok tov jeng tov, tae kyom chgol derl neng , khouch klun eng te tae pa mak neak tor toil khos mech jeng, ber j mech j ta mae zern cheang ke , ah neng ort som sos

onjerng heuy ban bong lerk mork niyeay neng na leak prous pa mak kort ott derng ei sos
jam ta khos

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

6Kmeng Khil Kouch Empty Re: Kmeng Khil Kouch 13th June 2009, 12:29 am

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

NiSaiySnaeh wrote:mea ov tang os tang te tul men koun oy lor or te koun te del min sdub meai ov dotchnes jas rir khmeng kor te je khmeng kotch nos tha ar kmeng joul mset .... ban trov just like u say paoun, koun ot potch ejung khos houy becaue knong 1 potch min main men koun tang os kotch ena.................

neak J jes J ber ott pouch mech mean ah kmeng neng lolzzzz mean kei kert jenh pi ach ko lolzzzzzzz
sombey ta derm chheur kor mean pouch vea dae lol! lol!

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

7Kmeng Khil Kouch Empty Re: Kmeng Khil Kouch 13th June 2009, 12:36 am

BoNG_LeaK

BoNG_LeaK
LK VIP
LK VIP

PheaKdeySnaeh wrote:
BoNG_LeaK wrote:klolzzz....bogn dane, mer koit, yiss, sok sok tov jeng tov, tae kyom chgol derl neng , khouch klun eng te tae pa mak neak tor toil khos mech jeng, ber j mech j ta mae zern cheang ke , ah neng ort som sos

onjerng heuy ban bong lerk mork niyeay neng na leak prous pa mak kort ott derng ei sos
jam ta khos
mech kor jeng nor bogn dane., jos ber chlos knea j klun eng tov ort ban te , kyom have no idea about this te bong ery

http://www.khmerzone.org

8Kmeng Khil Kouch Empty Re: Kmeng Khil Kouch 13th June 2009, 1:53 am

NiSaiySnaeh

NiSaiySnaeh
LK VIP
LK VIP

PheaKdeySnaeh wrote:
NiSaiySnaeh wrote:mea ov tang os tang te tul men koun oy lor or te koun te del min sdub meai ov dotchnes jas rir khmeng kor te je khmeng kotch nos tha ar kmeng joul mset .... ban trov just like u say paoun, koun ot potch ejung khos houy becaue knong 1 potch min main men koun tang os kotch ena.................

neak J jes J ber ott pouch mech mean ah kmeng neng lolzzzz mean kei kert jenh pi ach ko lolzzzzzzz
sombey ta derm chheur kor mean pouch vea dae lol! lol!

se ey kor douy kor men potch vea del paoun ber ot potch mitch men ban mo lolzzzzzzzz u right, ber potch jen pi arch kor yab te mdoung lolzzzzzzz

9Kmeng Khil Kouch Empty Re: Kmeng Khil Kouch 13th June 2009, 3:42 pm

sweet_lovely

sweet_lovely
Administrator
Administrator

love bong euy kyom kit tha kmeng kouch joun kal min mor pi ov mae te ki mor pi jarik robos ke khos ke khos arng ter madong,nark klas ki tor pi ov mae ter madong ber yeay ouy jom ki pouch mong,douch ke tha dam puch tok ouy koun love

http://sweetlovely.hi5.com

10Kmeng Khil Kouch Empty Re: Kmeng Khil Kouch 13th June 2009, 11:17 pm

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

bong min men jang niyeay pi mae ov tei , bong jang niyeay neak krov krousa dael tae tha oy kei .
sombey ta yeung kmeng knea aeng pises neary neary pelpros ta nhae klas tha : Yiii chhleuy mles mae ov prodov or ott pouch :D lolzzzzz
Lovekhmer2009 wrote:tha knia ot pooch teat ....ber ot pooch maen mech kirt mor ouy jei barn tov:D
tha knia mae ov ot prordao ....ches tae tha tov nis ber mae ov ot prodao jeang nis teat hahahha :D
tha knia ar phuak koun ar'nar'tha ....chos mean pi nar ke tha kot neng tha :D
....etc
ber chong ouy kmeng la or
song'kom teang mool
mae ov
sala rean
trov ruam dai knia
mae ov kua nae nom koun tang pi toch,nae nom men la mom te bart kluan aeng kua tae tver jia kom'roo ouy koun barn khenh phong

neak klas tha men dael bong'hat koun ouy jei sos tae tae haet mech barn koun pen jei mar les
tarm pit kluan aeng jei pdei lerng hoy dei
ah trov krob ....ah ke banh....ah .........................
koun kor copy mor teang os
neak klas tha ouy koun tha prordao ouy ches sopheap reabsar via kmean ches sopheap reabsa tol tae sos
tae kluan aeng niyeay tae ah merng mee (men deng eilov mee nov tlai jeang koyteav rir ot) chlery ,komros komrery
neak klas prordao koun ouy trong tor pel veilea tae kluan mor late tae rohot
neak klas prordao koun tha kom ouy prean neary tae kluan aeng pdor srey mar gnai 3-4 jeang pdor khor ao tov teat
neak klas prordao koun tha ouy ches merl siavpov tae kluan aeng men dael merl siavpov ouy koun khenh sos
neak klas prordao koun tha ouy ussa tae kluan aeng get up midday everyday

krao pi komroo robos pa mark houy pari'starn (environment) kor som'khan dae bart
ber pteas nov knong chom'norm puak yo kong bart psa ,mean tae chor,jub th'nam nhean,leng la baeng etc
tuas bei prordao mech kor pi bark neng lerng dae

muay teat som'khan dae kir sala rean kor mean chom'naek som'khan knong kar dos ka ael kmeng kmeng dae bart

ps: doy bom'norng la or pi neak ot ton mean prorpon neng koun :D

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

11Kmeng Khil Kouch Empty Re: Kmeng Khil Kouch 13th June 2009, 11:19 pm

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

BoNG_LeaK wrote:
PheaKdeySnaeh wrote:
BoNG_LeaK wrote:klolzzz....bogn dane, mer koit, yiss, sok sok tov jeng tov, tae kyom chgol derl neng , khouch klun eng te tae pa mak neak tor toil khos mech jeng, ber j mech j ta mae zern cheang ke , ah neng ort som sos

onjerng heuy ban bong lerk mork niyeay neng na leak prous pa mak kort ott derng ei sos
jam ta khos
mech kor jeng nor bogn dane., jos ber chlos knea j klun eng tov ort ban te , kyom have no idea about this te bong ery
i don"t know paoun srey ,prohel jea tomlob derng

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

12Kmeng Khil Kouch Empty Re: Kmeng Khil Kouch 13th June 2009, 11:21 pm

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

NiSaiySnaeh wrote:
PheaKdeySnaeh wrote:
NiSaiySnaeh wrote:mea ov tang os tang te tul men koun oy lor or te koun te del min sdub meai ov dotchnes jas rir khmeng kor te je khmeng kotch nos tha ar kmeng joul mset .... ban trov just like u say paoun, koun ot potch ejung khos houy becaue knong 1 potch min main men koun tang os kotch ena.................

neak J jes J ber ott pouch mech mean ah kmeng neng lolzzzz mean kei kert jenh pi ach ko lolzzzzzzz
sombey ta derm chheur kor mean pouch vea dae lol! lol!

se ey kor douy kor men potch vea del paoun ber ot potch mitch men ban mo lolzzzzzzzz u right, ber potch jen pi arch kor yab te mdoung lolzzzzzzz
lolzzzzzzz ber kert jenh pi ach ko kir pit jea thum sa'oy sa'oy heuy lolzz

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

13Kmeng Khil Kouch Empty Re: Kmeng Khil Kouch 13th June 2009, 11:29 pm

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

sweet_lovely wrote:love bong euy kyom kit tha kmeng kouch joun kal min mor pi ov mae te ki mor pi jarik robos ke khos ke khos arng ter madong,nark klas ki tor pi ov mae ter madong ber yeay ouy jom ki pouch mong,douch ke tha dam puch tok ouy koun love
yes pich klas kir tam mae ov ,prous mae ov ott prodae prodov , tae klas mae ov prodov but ott sdab tal tae neak dael deal kir deal ta mae ov

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum