Ter bong paoun jang rours nov srok khmer vinh dae tei ? 44939

Join the forum, it's quick and easy

Ter bong paoun jang rours nov srok khmer vinh dae tei ? 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

Ter bong paoun jang rours nov srok khmer vinh dae tei ?

+11
Ravy Patrick
theary90
NiSaiySnaeh
Jettra
KAP ANG
aussiecambo
Lovekhmer2009
Solisa
Chompey
sokhayun
MjasSnaehSomnop
15 posters

Go down  Message [Page 1 of 1]

MjasSnaehSomnop

Webmaster
Webmaster

Sousdey all love
kyom jang sour bong paoun khmer dael mork rours nov srok kei ter bong paoun mean komnit tha neng jang trolob tov rours nov srok khmer vinh dae tei ?

Somrab kyom kir Yessssssss

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

sokhayun

sokhayun
LK VIP
LK VIP

tov vinh....pon'tae torl you..hhahaha

http://tagged.com/sokhayun

Chompey

Chompey
LK VIP
LK VIP

Paoun vinh kor yes dair. yes

http://bradlinda.hi5.com

Solisa

Solisa
Junior Member
Junior Member

[color=red]knhom chong tov venh nas.....!

tar men deng tha ban tov rir kor ort te........

yom

Lovekhmer2009

Lovekhmer2009
LK VIP
LK VIP

tov bart

tov tver kar banh'chen tvei dai tech lol!

ton nov kmeng

aussiecambo

aussiecambo
Junior Member
Junior Member

Ot dael live in srok khmer phorng, dol pel jung min dung tha pel ruors nov srok khmer yarng mech dae nuss te... tae pel dael tov leng, kir sabai, dol pel jung, beur suor tha jong tov leng srok khmer.. yes jong.. tae beur Live, answer kyom kir Maybe.... heheheheh

KAP ANG

KAP ANG
Administrator
Administrator

kyom vinh dol ti mearn luy jai rol tngai..bir min jeng te ott tov nov te...ott jong nham by wat te.. :D

https://www.dailymotion.com/7wonder

Jettra

Jettra
LK Member
LK Member

kyom vinh prohel ott tov te, cuz mor nov nis 12 years heuy. Jol jet tov visit, but ott tov nov te, ott jes ros nov nos te. Pa and Mak kyom haw tov dae tae kyom ott jes nov te. Kern traffic ott laor, dirty, nov mean si-som-nork-sork-panh, etc...

Kyom min plech khmer te kron tae nov nis yu heuy, jol jet system nov nis jerng douch jea safty, school, freedom, clean, new technology etc...

Kyom ning tov visit jea nick, esp. kyom nirk Pa and Mak, food, and fruits nas.

Jettra

Jettra
LK Member
LK Member

Tony, you need to cut your hair and shave your puk moit hahahhahahah

seuch

Lovekhmer2009 wrote:tov bart

ton nov kmeng

NiSaiySnaeh

NiSaiySnaeh
LK VIP
LK VIP

jom neak bong pro hel tov visit but not to live.

Guest

Anonymous
Guest

Kyom jong tov nas prous nov srok yerng mean terk tnout jou hehehe :P

theary90

New Active
New Active

I DON'T WANT TO GO BACK TO LIVE THERE...BUT TO VISITE YES... ok

Ravy Patrick

Ravy Patrick
LK VIP
LK VIP

PheaKdeySnaeh wrote:Sousdey all love
kyom jang sour bong paoun khmer dael mork rours nov srok kei ter bong paoun mean komnit tha neng jang trolob tov rours nov srok khmer vinh dae tei ?

Somrab kyom kir Yessssssss

kyom ott deang tha tov ross nov srok khmer vinh ott te coz bdaei kyom ross nov srok ke cheang 20 years tov hoey. he ott chass nov srok khmer te but chol chit tov lang nas. he likes foods and more. khmer still khmer.
emmm kyom skal khmer mnak and her mom chass houey sick teart. she is going to srok khmer this month. she told me tha her mom want to die in srok khmer. born in srok khmer and die tov vinh kor srok khmer del.
me kor cheang del...

Ravy Patrick

Ravy Patrick
LK VIP
LK VIP

hydrophilistic wrote:Kyom jong tov nas prous nov srok yerng mean terk tnout jou hehehe :P

tirk tnout mean tam ke te deang hydro? rur kor ral ke?
bur ott ral ke te min kat tov hoey te aei sra

Guest

Anonymous
Guest

prettyravy wrote:
hydrophilistic wrote:Kyom jong tov nas prous nov srok yerng mean terk tnout jou hehehe :P

Terk tnout pa'em kyom min derng te, tae ber terk tnout jou vinh rok tinh pel na kor mean dae hehehehe...

Niyeay jerng sok sabai te ey Ravy? Baby pon na heuy? Mean mouy teat ban nov? :P hehehe

Lovekhmer2009

Lovekhmer2009
LK VIP
LK VIP

svai tram wrote:Tony, you need to cut your hair and shave your puk moit hahahhahahah

seuch

Lovekhmer2009 wrote:tov bart

ton nov kmeng

ot luy kat

chenh ouy kyom mor cham kyom tov kat

ber men jeng te kor sork ouy tov jia tror'ngol doch preah song tov kor la or dae hahahah

ot sov os luy kat sok chruen

Netra

Netra
LK Member
LK Member

svai tram wrote:kyom vinh prohel ott tov te, cuz mor nov nis 12 years heuy. Jol jet tov visit, but ott tov nov te, ott jes ros nov nos te. Pa and Mak kyom haw tov dae tae kyom ott jes nov te. Kern traffic ott laor, dirty, nov mean si-som-nork-sork-panh, etc...

Kyom min plech khmer te kron tae nov nis yu heuy, jol jet system nov nis jerng douch jea safty, school, freedom, clean, new technology etc...

Niyey mer tae nov srok ke ot si som nork sork pan jeng. Ti na kor mien puk rolouy dae, kron tae tha tich reu chreoun. Sman tae Americ neng ot souk pan??lolzzzzz
Sovathepheap doy area u rous nov te. Sak tov konlaeng mien pouk ah kmoa ,mexican reu kor khmer klass na sak mer, I theanea tha u ott jong nov te lolzzz hahahaha..
freedom hor??? srok akang niss communist jom tour heuy lolzzz...eng tver ka jang ngob, vea yor tax tov oy ah nek ott tver ka, si luy roth jenh jerm na nos chkoy hahahahha.. nov single teat, kat tax sal tae koot khoar te lolzzz...jeng ban jea pouk nov niss nek klass kjel tver ka. dek si tae luy rot jenh jerm lolzzz..ber jeng u sman tae pouk mexican klass vea yor kone chreoun hor>? lean ondat lean ondat lean ondat
Clean??? nov singapore. clean jeang nov akang teat hahahahaha... lean ondat lean ondat lean ondat
Niyey tov, tov nov srok khmer ber mien luy, a neng sabai rous nov, ber ot luy, vetanea heuy lolzzz....
Me jol jet rous nov srok khmer. prous mien pa mak jenh jerm lolzz hahahaha
nov niss jenh jerm kloun eng. Tver ka jong jet roy save luy tenh game hahahhaha blurp blurp blurp

kolapbttmbng

kolapbttmbng
Junior Member
Junior Member

yom Kyom jang trolob tov rours nov srok khmer vinh Nas . Tae Ta Tov Khmer Vin Ban Er Yumm Tov Bong Srey Errrrrr??

NeakTheakCyclo

NeakTheakCyclo
LK VIP
LK VIP

Netra wrote:
svai tram wrote:kyom vinh prohel ott tov te, cuz mor nov nis 12 years heuy. Jol jet tov visit, but ott tov nov te, ott jes ros nov nos te. Pa and Mak kyom haw tov dae tae kyom ott jes nov te. Kern traffic ott laor, dirty, nov mean si-som-nork-sork-panh, etc...

Niyey mer tae nov srok ke ot si som nork sork pan jeng. Ti na kor mien puk rolouy dae, kron tae tha tich reu chreoun. Sman tae Americ neng ot souk pan??lolzzzzz
Sovathepheap doy area u rous nov te. Sak tov konlaeng mien pouk ah kmoa ,mexican reu kor khmer klass na sak mer, I theanea tha u ott jong nov te lolzzz hahahaha..
freedom hor??? srok akang niss communist jom tour heuy lolzzz...eng tver ka jang ngob, vea yor tax tov oy ah nek ott tver ka, si luy roth jenh jerm na nos chkoy hahahahha.. nov single teat, kat tax sal tae koot khoar te lolzzz...jeng ban jea pouk nov niss nek klass kjel tver ka. dek si tae luy rot jenh jerm lolzzz..ber jeng u sman tae pouk mexican klass vea yor kone chreoun hor>? lean ondat lean ondat lean ondat
Clean??? nov singapore. clean jeang nov akang teat hahahahaha... lean ondat lean ondat lean ondat
Niyey tov, tov nov srok khmer ber mien luy, a neng sabai rous nov, ber ot luy, vetanea heuy lolzzz....
nov niss jenh jerm kloun eng. Tver ka jong jet roy save luy tenh game hahahhaha blurp blurp blurp

seuch seuch seuch kyom ott torn mean yobol ter som serch netra sen jam tveu comment seuch seuch seuch seuch nov ter baby a del ott do ey sos

https://www.youtube.com/user/Darakhmer2oo9

Netra

Netra
LK Member
LK Member

darakhmer2009 wrote:
Netra wrote:

seuch seuch seuch kyom ott torn mean yobol ter som serch netra sen jam tveu comment seuch seuch seuch seuch nov ter baby a del ott do ey sos

Kmien ey jom laek te lolzzz...tver jea baby, mien ey akrok?? :P :P :P
J'adore les bebes hahahaha.. Jam chhup serch, jam torva knea teat banh1

Heroine

Heroine
LK Novelist
LK Novelist

Jong tov nov srok khmer mouy royeak daer, tov publish my book and became famous hahahahahhaha
Tae anakut kir min deng , a'vey a'vey min teang tort jam merl sen tha mean reung ey keot leung ler yeung klas jam kirt teat.

http://www.violetriver.wordpress.com

Ravy Patrick

Ravy Patrick
LK VIP
LK VIP

hydrophilistic wrote:
prettyravy wrote:

Terk tnout pa'em kyom min derng te, tae ber terk tnout jou vinh rok tinh pel na kor mean dae hehehehe...

Niyeay jerng sok sabai te ey Ravy? Baby pon na heuy? Mean mouy teat ban nov? :P hehehe

wow awsom good tirk tnort mean ral thngei. bur cheang tov ross nov srok khmer min kat noss te man ott hytro?
cha kyom sok sabaj chear te but tired nas. i have to go to work and take care baby teart. emmmmmmm chong yourk mouy teart del deumbaei ouy srol pel thngei krouy but ott mean nak help so kyom trov ka nak help.
mean nak na smak chit ott? dol komtob ouy baby mouy thngei 20 dong.
seuch seuch seuch
tve ouy baby stop cry yom
need to play with him music

oh baby ban 4 months and 6 days houey. bur hydro chong see him go to gallery of my album or if you want to watch his vedio go to vedio clip.

Jettra

Jettra
LK Member
LK Member

Netra wrote:

JOm merl vea!!, i niyeay pi tu tov, not individual. Of course ti na kor mean JOR, BLON, KAB SOMLAB dae, and Kor mean SII SOM-NORK-SORK-PAN dae. Kron tae srok ah keang mean LAWS trem trov jbas lors and monos ke korob jbab. Nov srok khmer kir everywhere del min safty and sii som-nork.

Srok khmer mean luy kir sabai heuy, but neak mean luy kor ros nov min sok dae, vor vor bat kloun ah na kidnap bat or trov ke somlab dae. Neak mean del ros nov min show off pek, ah ning terb ban sok sabai.

Srok nis ke help neak poor and ott klean jeng heuy, jeng ban government mean $$$ to help other countries. U work jrern and ke dork luy jrern cuz you are single, but pel you mean pdey and jas tov you kong tae ban luy mor vinh te tos bey tich or jrern kor doy.

Min tha Mexican york koun jrern te, khmer and vietnames kor douch knea dae. York koun dermbey ouy Government help. THose people just take advantage of the government.

Yeay sarob tov, i nov tae kit tha srok ah keang srol ros nov jerng srok khmer. Ber you kit tha srok ah keang min laor te, you min mean mor nov srok nis te. You nov srok khmer bat heuy......

Jettra

Jettra
LK Member
LK Member

lean ondat to Netra lolz lean ondat lean ondat lean ondat lean ondat banh lean ondat banh1 hahahahah

NeakTheakCyclo

NeakTheakCyclo
LK VIP
LK VIP

svai tram wrote:lean ondat to Netra lolz lean ondat lean ondat lean ondat lean ondat banh lean ondat banh1 hahahahah

seuch seuch seuch seuch seuch
baby mok 1 teatt heuyyyyyyyyyyyyyyy seuch seuch seuch

https://www.youtube.com/user/Darakhmer2oo9

Netra

Netra
LK Member
LK Member

svai tram wrote:
Netra wrote:

JOm merl vea!!, i niyeay pi tu tov, not individual. Of course ti na kor mean JOR, BLON, KAB SOMLAB dae, and Kor mean SII SOM-NORK-SORK-PAN dae. Kron tae srok ah keang mean LAWS trem trov jbas lors and monos ke korob jbab. Nov srok khmer kir everywhere del min safty and sii som-nork.

Srok khmer mean luy kir sabai heuy, but neak mean luy kor ros nov min sok dae, vor vor bat kloun ah na kidnap bat or trov ke somlab dae. Neak mean del ros nov min show off pek, ah ning terb ban sok sabai.

Srok nis ke help neak poor and ott klean jeng heuy, jeng ban government mean $$$ to help other countries. U work jrern and ke dork luy jrern cuz you are single, but pel you mean pdey and jas tov you kong tae ban luy mor vinh te tos bey tich or jrern kor doy.

Min tha Mexican york koun jrern te, khmer and vietnames kor douch knea dae. York koun dermbey ouy Government help. THose people just take advantage of the government.

Yeay sarob tov, i nov tae kit tha srok ah keang srol ros nov jerng srok khmer. Ber you kit tha srok ah keang min laor te, you min mean mor nov srok nis te. You nov srok khmer bat heuy......

Me mok nov niss mien reason boss me! Heuy me kor men mien bomnorng nov ti niss rohot dae! Doch I tlob prap u pi mun jeng! Tgai na mouy, i neng trolob tov khmer venh. Lok av me mok tam 2 tov 3 dorng heuy lolzzz....
U kitt tha government akang sombo luy nass reu?? Jumpek china ma ka nor heuy kor nov tae tver loy dae akang nos. But vea jea yutasass roboss protess ke, I men chir kbal vel muk te lolzzzz
Jam tgai na i rok pa pun mouy kom oy ke dork luy tax me chreoun pek lolzzz...tver chreoun dork kor chreoun, i mien luy ey si jok tov tissue tissue ber luy tenh game i mien hahahahaha seuch seuch

I niyey tam avey dael I ban joub protass neng mer khernh pon nos.

Netra

Netra
LK Member
LK Member

svai tram wrote:lean ondat to Netra lolz lean ondat lean ondat lean ondat lean ondat banh lean ondat banh1 hahahahah

banh1 banh1 You leng game men poukae doch me te lolzz blurp blurp

Jettra

Jettra
LK Member
LK Member

er Neak # 1 leng game, i min ban tha I leng game chneass you na (Netra you onn mes lolz, ban merl ott jbas ma tich jeng). Neak na kor dung tha you pukear leng game, esp. ah banh knea.

You mean reason bos you and me kor mean reason bos me dae!!! ka yul kern kor kos knea. I kron tae yeay nov ah vey del me dung lir del. Kron tae kloun moy sos ro-orr, tver ka dak kapav kloun eng sos ning na. Merl tae tver ka jenhjem ma family jeng, EK EK. The End.

Sponsored content

Back to top  Message [Page 1 of 1]