Haet ka kert lerng kal pi thngai menh!!! 44939


Join the forum, it's quick and easy

Haet ka kert lerng kal pi thngai menh!!! 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

Haet ka kert lerng kal pi thngai menh!!!

+4
NiK_Nik
Netra
Lovekhmer2009
kmx
8 posters

Go down  Message [Page 1 of 1]

kmx

kmx
Senior Member
Senior Member

Haet ka kert lerng kal pi thngai menh!!!

Kyom ban tov juoy thver ptes oy paoun bros kyom mneak.nov pel tov dol kyom kor reab jam bror dab bror da yok mok peak jing jong jes, thaem teang peak sroam dai ning ven ta phorng dae. kom pong tae thver ka srab tae mean kror mom srang ning kror mom konlang 2,3 voang nom knear mok tam som snae pi kyom.

Roam kyom pi mokh pi kroay rok thver ka min ban. kyom trom min ban kor sraek brab puk ge tha oy jenh tov jam kyom thver kech ka sin, tae puk ge min sdab kyom sors. Nov pel nos srab tae mean kror mom srang muoy mok kiss thngas kyom, hery muoy son tous kroay mok mean kror mom konlang muoy mok kiss jror mos kyom. Aeh muoy teat her mok jol ron jror mos kyom. thver oy kyom trom min ban kyom kor rot denh vai vear rohot dol ro haek koot khoa ors muoy. min deung yang mech jol dol chnam ning jenh der pel na deung ta ge tam joam roam pel ning. jeng ban min sov hean jenh der te, tam merl mok pi khernh kyom songha pek te deung nor...? haha,

http://www.kmxbroadcast.com

Lovekhmer2009

Lovekhmer2009
LK VIP
LK VIP

Cuz u r Brad Pitt man

kyom tlob dae karl nov rean primary school thnak ti 3

kyom kech sala mor ptes kyom ot mean koun sor chol ptes kyom luach chol tarm prorhorng tor terk nov khang ch'veing

kyom ot barn merl pas srarng mar som bok tech kyom kyom lot chos mor vinh

srarng vea ches tae denh tarm kyom

dol khang mok ptes srab tae kyom chhob dol deng thar srang via ot denh tech kyom houy

kyom kor chhor tong rean harl nov khang mok ptes dol chhor muay son tus srab tae mean arom tha chong vil mok

meik chos krom dei lerng ler

kyom deng kluan tha kjol kor houy kor dom'reit kluan keng tov
muay sror bok kroy mork kyom pa nheak srab tae khenh kmeng srey srey nov kbae ptes pi bei neak ong'kuy kean kyom

yok preing kror'lar leap mok ouy kyom

pel dael kyom derng kluan houy srab tae kluan kyom herm ouy spol krob kon laeng

kyom pheay pek srart khor ao os

plech kluan tha mean srey srey nov neng lerng 2-3 neak

dol muay son'tus kon'laeng dael herm tarm reang kai via srork kyom deng kluan srab tae der rok khor ao ot khenh

srey srey prub tha ke yok tov bork ouy houy prus via pror'lark dei os houy

kyom mean arom tha kmas ke nas teanh yok kror'nat jut real harl mor peak bon'dos ar'son sen

dol khenh jeng srey srey nov neng ke rot tov yok som'pot ke mork ouy kyom peak ruach kluan tech tov


ber men jeng te nov tae yol yol jeng
hahhaha seuch

let's share our experiences

pdam ouy houy nar pa oun pa oun kom kech sala pror'yat doch bong

Netra

Netra
LK Member
LK Member

kmx wrote:Haet ka kert lerng kal pi thngai menh!!!

Kyom ban tov juoy thver ptes oy paoun bros kyom mneak.nov pel tov dol kyom kor reab jam bror dab bror da yok mok peak jing jong jes, thaem teang peak sroam dai ning ven ta phorng dae. kom pong tae thver ka srab tae mean kror mom srang ning kror mom konlang 2,3 voang nom knear mok tam som snae pi kyom.

Roam kyom pi mokh pi kroay rok thver ka min ban. kyom trom min ban kor sraek brab puk ge tha oy jenh tov jam kyom thver kech ka sin, tae puk ge min sdab kyom sors. Nov pel nos srab tae mean kror mom srang muoy mok kiss thngas kyom, hery muoy son tous kroay mok mean kror mom konlang muoy mok kiss jror mos kyom. Aeh muoy teat her mok jol ron jror mos kyom. thver oy kyom trom min ban kyom kor rot denh vai vear rohot dol ro haek koot khoa ors muoy. min deung yang mech jol dol chnam ning jenh der pel na deung ta ge tam joam roam pel ning. jeng ban min sov hean jenh der te, tam merl mok pi khernh kyom songha pek te deung nor...? haha,

Tov jea jeng tov venh nor...lolzzz

NiK_Nik

NiK_Nik
New Active
New Active

Songsai mok lbong eng doch flower ban chvak ta puk os neng!! seuch

http://nik-luv.hi5.com

Jettra

Jettra
LK Member
LK Member

prohel pinh komloss heuy ban trov srey srey tham jorm rom hahahhahahah...

kmx

kmx
Senior Member
Senior Member

Jeng ban tha ning na, kror mom srang teang nos kach kach nas kom leng jea muoy pdes pdas...lolz

Lovekhmer2009 wrote:Cuz u r Brad Pitt man

kyom tlob dae karl nov rean primary school thnak ti 3

kyom kech sala mor ptes kyom ot mean koun sor chol ptes kyom luach chol tarm prorhorng tor terk nov khang ch'veing

kyom ot barn merl pas srarng mar som bok tech kyom kyom lot chos mor vinh

srarng vea ches tae denh tarm kyom

dol khang mok ptes srab tae kyom chhob dol deng thar srang via ot denh tech kyom houy

kyom kor chhor tong rean harl nov khang mok ptes dol chhor muay son tus srab tae mean arom tha chong vil mok

meik chos krom dei lerng ler

kyom deng kluan tha kjol kor houy kor dom'reit kluan keng tov
muay sror bok kroy mork kyom pa nheak srab tae khenh kmeng srey srey nov kbae ptes pi bei neak ong'kuy kean kyom

yok preing kror'lar leap mok ouy kyom

pel dael kyom derng kluan houy srab tae kluan kyom herm ouy spol krob kon laeng

kyom pheay pek srart khor ao os

plech kluan tha mean srey srey nov neng lerng 2-3 neak

dol muay son'tus kon'laeng dael herm tarm reang kai via srork kyom deng kluan srab tae der rok khor ao ot khenh

srey srey prub tha ke yok tov bork ouy houy prus via pror'lark dei os houy

kyom mean arom tha kmas ke nas teanh yok kror'nat jut real harl mor peak bon'dos ar'son sen

dol khenh jeng srey srey nov neng ke rot tov yok som'pot ke mork ouy kyom peak ruach kluan tech tov


ber men jeng te nov tae yol yol jeng
hahhaha seuch

let's share our experiences

pdam ouy houy nar pa oun pa oun kom kech sala pror'yat doch bong

http://www.kmxbroadcast.com

kmx

kmx
Senior Member
Senior Member

Netra trov bror yat phong na, puk nos kach nas,

Netra wrote:
kmx wrote:Haet ka kert lerng kal pi thngai menh!!!

Kyom ban tov juoy thver ptes oy paoun bros kyom mneak.nov pel tov dol kyom kor reab jam bror dab bror da yok mok peak jing jong jes, thaem teang peak sroam dai ning ven ta phorng dae. kom pong tae thver ka srab tae mean kror mom srang ning kror mom konlang 2,3 voang nom knear mok tam som snae pi kyom.

Roam kyom pi mokh pi kroay rok thver ka min ban. kyom trom min ban kor sraek brab puk ge tha oy jenh tov jam kyom thver kech ka sin, tae puk ge min sdab kyom sors. Nov pel nos srab tae mean kror mom srang muoy mok kiss thngas kyom, hery muoy son tous kroay mok mean kror mom konlang muoy mok kiss jror mos kyom. Aeh muoy teat her mok jol ron jror mos kyom. thver oy kyom trom min ban kyom kor rot denh vai vear rohot dol ro haek koot khoa ors muoy. min deung yang mech jol dol chnam ning jenh der pel na deung ta ge tam joam roam pel ning. jeng ban min sov hean jenh der te, tam merl mok pi khernh kyom songha pek te deung nor...? haha,

Tov jea jeng tov venh nor...lolzzz

http://www.kmxbroadcast.com

kmx

kmx
Senior Member
Senior Member

NiK_Nik wrote:Songsai mok lbong eng doch flower ban chvak ta puk os neng!! seuch

tam merl bror hael jea jeng mane hery. pros mok kyom mean tom rong douch pka chhouk roth, tam merl puk ge sman tha pka chouk roth te deung... ban jea nom knear jol yang nis...lolZ

http://www.kmxbroadcast.com

kmx

kmx
Senior Member
Senior Member

svai tram wrote:prohel pinh komloss heuy ban trov srey srey tham jorm rom hahahhahahah...

Hmm? Svai Tram niyeay trov ka pit kyom terb tae penh komlos 2 thngai mon kert haet ning na.jeng ter ban jea ge jaom kyom nas....lolZ

http://www.kmxbroadcast.com

jolie

jolie
LK VIP
LK VIP


tov louch nhae Queen robos pouk ge ban jea pouk ge mor rork roeung.
jeng ter ban jea jong pdach snaeh pi angelina jolie. Brad Pitt pit jea khouch maen!

http://www.imeem.com/people/6KAO5rj

Lovekhmer2009

Lovekhmer2009
LK VIP
LK VIP

jolie wrote:
tov louch nhae Queen robos pouk ge ban jea pouk ge mor rork roeung.
jeng ter ban jea jong pdach snaeh pi angelina jolie. Brad Pitt pit jea khouch maen!

jeng barn jia bong jolie kot soy sork reeng reay ot sov chol LK lol!

sweet_lovely

sweet_lovely
Administrator
Administrator

love prass euy ey dol mleng phong nor pu kyom heeh sot ter mean kromom tam nhear ey na prohel mor pi song ha klang houy mel tov seuch love
kmx wrote:Haet ka kert lerng kal pi thngai menh!!!

Kyom ban tov juoy thver ptes oy paoun bros kyom mneak.nov pel tov dol kyom kor reab jam bror dab bror da yok mok peak jing jong jes, thaem teang peak sroam dai ning ven ta phorng dae. kom pong tae thver ka srab tae mean kror mom srang ning kror mom konlang 2,3 voang nom knear mok tam som snae pi kyom.

Roam kyom pi mokh pi kroay rok thver ka min ban. kyom trom min ban kor sraek brab puk ge tha oy jenh tov jam kyom thver kech ka sin, tae puk ge min sdab kyom sors. Nov pel nos srab tae mean kror mom srang muoy mok kiss thngas kyom, hery muoy son tous kroay mok mean kror mom konlang muoy mok kiss jror mos kyom. Aeh muoy teat her mok jol ron jror mos kyom. thver oy kyom trom min ban kyom kor rot denh vai vear rohot dol ro haek koot khoa ors muoy. min deung yang mech jol dol chnam ning jenh der pel na deung ta ge tam joam roam pel ning. jeng ban min sov hean jenh der te, tam merl mok pi khernh kyom songha pek te deung nor...? haha,



Last edited by sweet_lovely on 24th July 2009, 2:55 am; edited 1 time in total

http://sweetlovely.hi5.com

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

hahahahahahahaha mork pi kmx teub penh komlos onjerng ban konlang nhee oss neng mork chorm roum hahahahahaa

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

jolie

jolie
LK VIP
LK VIP

Lovekhmer2009 wrote:
jolie wrote:
tov louch nhae Queen robos pouk ge ban jea pouk ge mor rork roeung.
jeng ter ban jea jong pdach snaeh pi angelina jolie. Brad Pitt pit jea khouch maen!

jeng barn jia bong jolie kot soy sork reeng reay ot sov chol LK lol!
maen heuy ......
ke jong baek chet pi me krub knea.... teang tony kor jong baek chet pi me dae Sad
min deng ke leb thnam ey khos te lol!

hahaha mer avatar ke mukh 2nak ning douch knea... koun u, tony ?

http://www.imeem.com/people/6KAO5rj

Lovekhmer2009

Lovekhmer2009
LK VIP
LK VIP

jolie wrote:
Lovekhmer2009 wrote:
jolie wrote:
tov louch nhae Queen robos pouk ge ban jea pouk ge mor rork roeung.
jeng ter ban jea jong pdach snaeh pi angelina jolie. Brad Pitt pit jea khouch maen!

jeng barn jia bong jolie kot soy sork reeng reay ot sov chol LK lol!
maen heuy ......
ke jong baek chet pi me krub knea.... teang tony kor jong baek chet pi me dae Sad
min deng ke leb thnam ey khos te lol!

hahaha mer avatar ke mukh 2nak ning douch knea... koun u, tony ?

hahahah

koun aena

roob kmeng japanese mok doch japanese cartoon star Shin Chan neng bong

tov do roob sen

pi mon ke tha ktery
kroy mor tha married
kroy mor tha mean pror pon
kroy mor bong mor tha koun teat
kroy mor .....

hahahah

jolie

jolie
LK VIP
LK VIP

kikikik ... yiiiiiiiiii kroy mor avatar nis douch tony tae mdong seuch

http://www.imeem.com/people/6KAO5rj

Lovekhmer2009

Lovekhmer2009
LK VIP
LK VIP

barn doch la or houy bong prus ke mar neak chol chet heheheh

Guest

Anonymous
Guest

kmx wrote:Haet ka kert lerng kal pi thngai menh!!!

Kyom ban tov juoy thver ptes oy paoun bros kyom mneak.nov pel tov dol kyom kor reab jam bror dab bror da yok mok peak jing jong jes, thaem teang peak sroam dai ning ven ta phorng dae. kom pong tae thver ka srab tae mean kror mom srang ning kror mom konlang 2,3 voang nom knear mok tam som snae pi kyom.

Roam kyom pi mokh pi kroay rok thver ka min ban. kyom trom min ban kor sraek brab puk ge tha oy jenh tov jam kyom thver kech ka sin, tae puk ge min sdab kyom sors. Nov pel nos srab tae mean kror mom srang muoy mok kiss thngas kyom, hery muoy son tous kroay mok mean kror mom konlang muoy mok kiss jror mos kyom. Aeh muoy teat her mok jol ron jror mos kyom. thver oy kyom trom min ban kyom kor rot denh vai vear rohot dol ro haek koot khoa ors muoy. min deung yang mech jol dol chnam ning jenh der pel na deung ta ge tam joam roam pel ning. jeng ban min sov hean jenh der te, tam merl mok pi khernh kyom songha pek te deung nor...? haha,

Ber tam kompi thor del lok ta hydro jaeng nos mean ney doch nis:
Pel na del srey na terb pros doy kmean mullahet nos mean ney tha srey nos min del ban terb neak na free te. L'bong soy heuy doy ouy ke terb free nos lolzzzzzzz

jolie

jolie
LK VIP
LK VIP

Lovekhmer2009 wrote:barn doch la or houy bong prus ke mar neak chol chet heheheh
Maen noh ? ber me der joub u. me pit jea rot heuy... prous nek dorl jum'norn Pol Port hahaha.. lol!

http://www.imeem.com/people/6KAO5rj

Lovekhmer2009

Lovekhmer2009
LK VIP
LK VIP

jolie wrote:
Lovekhmer2009 wrote:barn doch la or houy bong prus ke mar neak chol chet heheheh
Maen noh ? ber me der joub u. me pit jea rot heuy... prous nek dorl jum'norn Pol Port hahaha.. lol!

hahahah pa oun kert ot ton

bong chong bor bual pa oun rot hor lol!

jolie

jolie
LK VIP
LK VIP

Lovekhmer2009 wrote:
jolie wrote:
Lovekhmer2009 wrote:barn doch la or houy bong prus ke mar neak chol chet heheheh
Maen noh ? ber me der joub u. me pit jea rot heuy... prous nek dorl jum'norn Pol Port hahaha.. lol!

hahahah pa oun kert ot ton

bong chong bor bual pa oun rot hor lol!
maen heuy.. norm tony york tov t t seuch

http://www.imeem.com/people/6KAO5rj

Lovekhmer2009

Lovekhmer2009
LK VIP
LK VIP

jolie wrote:
Lovekhmer2009 wrote:
jolie wrote:
Lovekhmer2009 wrote:barn doch la or houy bong prus ke mar neak chol chet heheheh
Maen noh ? ber me der joub u. me pit jea rot heuy... prous nek dorl jum'norn Pol Port hahaha.. lol!

hahahah pa oun kert ot ton

bong chong bor bual pa oun rot hor lol!
maen heuy.. norm tony york tov t t seuch

pa oun dak pic nis nov avartar neng merl tov dcoh chas tom tech

ber dak pic pseng steav nas

heheheh

jolie

jolie
LK VIP
LK VIP

Lovekhmer2009 wrote:
jolie wrote:
Lovekhmer2009 wrote:
jolie wrote:
Lovekhmer2009 wrote:barn doch la or houy bong prus ke mar neak chol chet heheheh
Maen noh ? ber me der joub u. me pit jea rot heuy... prous nek dorl jum'norn Pol Port hahaha.. lol!
hahahah pa oun kert ot ton
bong chong bor bual pa oun rot hor lol!
maen heuy.. norm tony york tov t t seuch
pa oun dak pic nis nov avartar neng merl tov dcoh chas tom tech
ber dak pic pseng steav nas
heheheh
paoun bros euy..... paoun jong dour pic pon man teat kor doy. ka pit nov tae ka pit seuch

http://www.imeem.com/people/6KAO5rj

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum