Meas Sok Sophea Ban Somtos Dol Preymit dael Korm Tror Neang 44939


Join the forum, it's quick and easy

Meas Sok Sophea Ban Somtos Dol Preymit dael Korm Tror Neang 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

Meas Sok Sophea Ban Somtos Dol Preymit dael Korm Tror Neang

+4
khemandy
Lovekhmer2009
Chompey
MjasSnaehSomnop
8 posters

Go to page : 1, 2  Next

Go down  Message [Page 1 of 2]

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

Sousdey all
Tngai minh kyom ban merl nov CTN TV neaty joub jea mouy dara kir kei ban joub neng Meas Sok Sophea .
Knong kampithy noss chong banh jorb ney Kampithy Meas Sok Sophea ban Tor tourl skal nov avey dael neang ban tver nov knong pic dael jos psay knong Magazine neang tor tourl tha neang ban tver khos chkang heuy neang ban somtos dol preyjamitt dael korm tror neang heuy neang Soniya tha neng tver kloun oy ban la'or min tver oy mean ka khos chkang onjerng teat nov tngai mok .
Neang ban somnoum por dol preymitt dael tlob korm tror neang bontor korm tror neang tor tov mok teat

:D :D :D :D :D

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

Chompey

Chompey
LK VIP
LK VIP

b b hola khyom nov tai koim tror neang dor dail. good

music :pka:

http://bradlinda.hi5.com

Lovekhmer2009

Lovekhmer2009
LK VIP
LK VIP

or kun bart bong srey

Meas sok sophea

kyom prom tor tual tha neang som'leng piros

taeng tong'ver robos neang men som neng som'leng dor pi ros te

neang ei kor la ngong mar les

ber tver khos pel nos pror'nhab derk dai koo kom'nan(yerng men bach niyeay dol ma nos kom'hoch yok roob pheap tov psai te...prus kmean dom'lai niyeay dol)

tver son'ne'set kar 'saet rir ber tver chet men ton barn
ouy Ur pesonal manager tver son'ne'set kar saet chom'nuas houy prub tha pel neang sapheap chet robos neang pror'kror'dei neng mor som'tos ur Fanclub rir pror'jea pol rot khmer doy kluan aeng

krom hun dael neang tver kar ouy kor kua tae chenh psai neng som apheay tos chom'nuas neang

chom'naek koo kom'nan neang kmean leak'kha'na jia sopheap boros tol tae sos bat sror'morl tae madong..ouy neang tor tual tae mar neak aeng( ke kor mean chom'naek bom'planh khmer culture dae)

tver jeng neang doch kmean chet smos neng Fanclub neng pror'jea pol rot khmer dae

som'tos jea plov kar ei tov ...nis tver doch leng leng

tver doch khmer neng men deng kjol ei

poot tirk pnek derm bei som kar kom'tror jia thmei pi som'nak prey'ya'mit

kmean feel tha khos ei te

klach bat bong ar'na'kot neng kei ch'muas luy kak pi ka jia neak chom'reang jia jeang kyom tha...

som'tos na neak neang...prey'ya'met robos neak neang ,fanclub and pol rot khmer ke men maen nham smao te

ke nham bai bart

neang deng te tong'ver robos neang via mean chom'naek bom'planh pror'pei nee khmer yarng klang

Oh rir song'kom khmer men bach kit ei te rerng

Vab'pa'thor pror'pei nee jeat
sel'la'thor
kon'na'thor
dom'lar pheap (Good Governance)

ber jeng smer na barn jeat chom'reun neng ke

kom'plech na song'kom khmer mean propei nee vab'pa'thor dor la or tang pi doun ta

ber chong tver doch akeang rir doch puak europe or western countries

(dara akeang rir western ke nov som'tos jia plov kar som'daeng ouy fanclub neng prey'ya'mit tua tov deng tha ke serious nas knong rerng nis)

kom prer ch'muas khmer

khmer kror tae mean ket'te'yos nar neak neang

som'tos bart neak neang som kua neng kar som'daeng nos nas ber men mean feel tha kluan khos
ber men chenh pi knong besdong te
kron tae jia fake te dermbei ouy ke kom tror te

i recommend tha neak neang pdo a'jeeb tov

tov leng rerng nheak sach tov la or jeang

la bei jeang chreang teat

barn ke ch'muas klang jeang

ps.somtos dael prer peak men kua kobei bart



Last edited by Lovekhmer2009 on 27th July 2009, 7:00 am; edited 1 time in total

Chompey

Chompey
LK VIP
LK VIP

surpris surpris stop stop oy chang sonlob hery khyom,som preas dach ja'kun khan tey proney may'ta song'khaib oy kley tich ban te cha.. mic

http://bradlinda.hi5.com

Lovekhmer2009

Lovekhmer2009
LK VIP
LK VIP

Chompey wrote:surpris surpris stop stop oy chang sonlob hery khyom,som preas dach ja'kun khan tey proney may'ta song'khaib oy kley tich ban te cha.. mic

yahee mech chong tha bong sror'verng tirk moit hor lol!

neng os klei houy :D

khemandy

khemandy
LK VIP
LK VIP

surpris surpris lovekhmer 2009 mean yobol jreun men kyom merl leung you tomrom jobb. puntae yobol ning sot tae trov tang oss.... ber neang jea monus thomada jang neang tver ey kor tver tov khmean neak na ke kvol te tae neang jea monus labey domnang oy vapathor, silapak, propeyney, dol tver reung jeung tov vea nom oy batt os domlay jea sa-trey khmer..... hmmm, min deung tha neang kit yang mech te nis.... sangsay tae nis jea vithy deumbey bonthaem pheap labey labanh robos neang te merl tov... Kir york style robos dara labey labey nov srok ke (bongkert reung leung mork heuy kor jenh mok mork somtos deumbey teak teanh saman-jet pi tousanekjun).

sokhayun

sokhayun
LK VIP
LK VIP

kyom korm tror dae..jeung jab pderm tror peng keov sin lolzzzz biyear

http://tagged.com/sokhayun

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

Monus yeung mnak mnak kir min mean neak na trov 100% nos tei kir taeng tae mean tver khos klas heuy krorn tha khos tech rir jreun , thngon rir sral pon neng aeng .

Tae avey dael somkhan kir nov pel kei tver khos kei tor tourl skal nov komkhos robos kei heuy jes somtos . kal tver khos kor vea jea mai rean mouy dermbey oy kei der tov rork plov la'or mouy dor propey tov pel bontob .

kyom don't like nov avey dael Meas Sok Sophea ban tver prous douch paoun pros PK neng khemandy niyeay onjerng neang kir jea neak silapak mouy dor labey mean neak krorm tror jreun heuy pises kir yukvakvey . neang jea neak silapak neang der tour jreun nov knong sangkom khmer . douch chnes neang trov tver avey oy ban la'or dermbey oy yukvakvey protebat tam neang . avey dael neang tver kir jea pheap as apheas mouy dae , monus mouy chomnourn yol tha niss kmean avey nos tei . Tae neak taing noss yol douch chnous kir mork pi pourk kei jea neak rours nov srok kei kir avey dael neang tver kir vea tomada somrab pourk kei . kor pontae vea min men jea ka tomada nos tei somrab propey ney robos sattrey khmer .

Pon tae kyom yol tha vea kor min men jea komhos mouy dael yeung trov sa'ob pkerm neang dae . neang derng khos kir yeung kour ott tos oy neang neng jouy korm tror neang tor teat dermbey oy visey silapak yeung ban reek chomrern la'or prous neang jea neak silapak mneak mean snadey la'or . Tae ber sen jea tngai mok she nov tver omper avey min kob bey tor teat ah neng yeung neng banh jol neang tov tver srae mdang :D

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

Lovekhmer2009

Lovekhmer2009
LK VIP
LK VIP

pa oun kor yol doch bong srey dae

tae dael tor tual men barn neng neang kir

mean rerng bat mok bat

dol chenh mok kmean som tos ei jia plov kar

tver doch leng leng

tver doch jon jeat khmer samai ei'lov nham smao os houy ot nham bai te

ber tha som'tos song'kom jia plov kar

hery dak ton'na'kam kluan aeng doy chhop chreang 1-2 chnam cham mor vinh tov

dol mor vinh som or'kas pi song'kom tov tha ei'lov neang kyom kae prae kluan houy..bla bla bla

derm bei ouy song'kom jia pises Youth merl khenh tha ber tver ei bom'pean pror'pei nee tom'neam tom'lob trov os ar'na'kot jeng

tae ber ches kae prae kluan song'kom nov tae yok yol lerng leng tos ouy

dol neang tver ches

arom robos pa oun mean tha Hey Meas sok sophea ot care khmer culture khmer feeling, etc tech sos

dol neang men care jeng yerng ouy or'kas her doch make a new culture tha

tor tov khang mok chong la bei thort rerng nheak sarch mar clip 2 clip tov

la bei dol kor

kmean neak nar tha ei yerng te kron tae bong'hoo tirk pnek tarm TV tech tov hahah luy tov na men os

rirng nis via teak tong neng Common sense robos ma nos mean so'ji'veak'thor
mean kar ob rom pi ov pok madai kor doch jia song'kom dae

pa oun som lerk Example dara veay steav jon jeat VN mar neak dael clip video robos her neng songsa lech mor (pa oun mean dae tae lob chol u houy lol! )

dol mean rerng ar'srov she jenh mok mor som'tos sa'thea'ra'na'jon VN pleam

prus kluan neang jia kom'roo dol VN youth dol tver men kob'bei dak song'kom jeng

she som banh'chob jivit sel'la'pak neang tae trem nis sen

houy prub VN youth tha kom ouy yok dom'rab tarm

Spirit skol ot te meas sok sophea ...spirit khmer spirit U know it SPIRIT

dara vn nos neang aryu pror'hael tae 19 chnam te

ches deng khos trov jeang meas sok sophea aryu chreun jeang

men bach niyeay dol koo kom'nan robos neang neng neak yok roob mor psai te....prus via kmean dom'lai ei niyeay dol

Meas sok sophea

S-P-I-R-I-T skol ot neak neang

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

i know paoun pros , tae yarng horch nas now neang ban jenh mork heuy ter
heuy neang ban bang kert blog ptorl koun derm bey oy neak korm tror neang ban jort jea somnour dol neak .

bong nov srok kei 12 years bong kor mean leak khanak klas tver tov tam propey ney kei dae , but bong nov tae prokan nov avey jea tomneam tomlob khmer heuy pises bong ott tor tourl york nov avey dael yukvakvey samey eilov tver tei . kir kei bors bang jorl nov propey ney khmer , mean sangsa oy kloun sangsa doy sroul mean koun mon reab ka . taing nos kir bong sa'ob bomphot

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

tepvibol

avatar
New Active
New Active

Ey ya, nak tang as knea vipheak ban laar nas.
Khgnom sdab tov penh cheth rorhaut dal min deng ban peak ey ban them.

khgnom yul srab chea muoy Lovekhmer2009, trang del tha pel reung keut leung, yeung rung cham ka bak sray pi neang, te khmean peak pun yul na muoy mat sas.
Toil te ke anh cheunh leung chhak ruoch cham dal chab kamvithi teub rumlek muoy plet, tvei vea hey !

Khgnom sralanh neang nas.Champuos khgnom, neang chea neary mnak del mean tvey day laar knong selapak chamreang.
te neang min trov phdal kumrou na muoy del min laar dal khmeng khmeng te, doy chenh muk anh cheng te.Pruos tha khmeng khmeng eylov , vea chang yab srab tov heuy.

Dauch Pha aun PheakdeySneah tha anh cheng, yeung sangkhim tha neang neng kech ves oy ban neng reung asrov as tang nis knong pel anakut.

Tum roim dal pel nus, yeung trov te koim tror nak selapak khmer yeung kom reus eung ey.

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

kmeng kmeng eiylov min men jang jab tei bong pros kir jab tae mdang neng na .

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

sokhayun

sokhayun
LK VIP
LK VIP

PheaKdeySnaeh wrote:Monus yeung mnak mnak kir min mean neak na trov 100% nos tei kir taeng tae mean tver khos klas heuy krorn tha khos tech rir jreun , thngon rir sral pon neng aeng .

Tae avey dael somkhan kir nov pel kei tver khos kei tor tourl skal nov komkhos robos kei heuy jes somtos . kal tver khos kor vea jea mai rean mouy dermbey oy kei der tov rork plov la'or mouy dor propey tov pel bontob .

kyom don't like nov avey dael Meas Sok Sophea ban tver prous douch paoun pros PK neng khemandy niyeay onjerng neang kir jea neak silapak mouy dor labey mean neak krorm tror jreun heuy pises kir yukvakvey . neang jea neak silapak neang der tour jreun nov knong sangkom khmer . douch chnes neang trov tver avey oy ban la'or dermbey oy yukvakvey protebat tam neang . avey dael neang tver kir jea pheap as apheas mouy dae , monus mouy chomnourn yol tha niss kmean avey nos tei . Tae neak taing noss yol douch chnous kir mork pi pourk kei jea neak rours nov srok kei kir avey dael neang tver kir vea tomada somrab pourk kei . kor pontae vea min men jea ka tomada nos tei somrab propey ney robos sattrey khmer .

Pon tae kyom yol tha vea kor min men jea komhos mouy dael yeung trov sa'ob pkerm neang dae . neang derng khos kir yeung kour ott tos oy neang neng jouy korm tror neang tor teat dermbey oy visey silapak yeung ban reek chomrern la'or prous neang jea neak silapak mneak mean snadey la'or . Tae ber sen jea tngai mok she nov tver omper avey min kob bey tor teat ah neng yeung neng banh jol neang tov tver srae mdang :D
hahaha...khos tech vea yang mech ? khos chrern vea yang mech?..knong ka niyeay tou'tov min tha th'nak krorm,th'nak ler,rir th'nak kon'dal..peak tha khos kir khos heuy paoun... torl tae mean khos terb mean trov..jeung heuy ban jea yeung mnak mnak ke tuk oh'kas ouy jea lerk ti pi ti 3 rir rohout dol ti 4 ...lolzz

http://tagged.com/sokhayun

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

sokhayun wrote: hahaha...khos tech vea yang mech ? khos chrern vea yang mech?..knong ka niyeay tou'tov min tha th'nak krorm,th'nak ler,rir th'nak kon'dal..peak tha khos kir khos heuy paoun... torl tae mean khos terb mean trov..jeung heuy ban jea yeung mnak mnak ke tuk oh'kas ouy jea lerk ti pi ti 3 rir rohout dol ti 4 ...lolzz

khos tech kir ban ney tha vea min thngon tngor , khos jrern kir kir tver khos klaing neng na.
somrab kyom kir mean trerm tae lerk ti 2 tei ,no lerk ti 3,

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

sokhayun

sokhayun
LK VIP
LK VIP

PheaKdeySnaeh wrote:
sokhayun wrote: hahaha...khos tech vea yang mech ? khos chrern vea yang mech?..knong ka niyeay tou'tov min tha th'nak krorm,th'nak ler,rir th'nak kon'dal..peak tha khos kir khos heuy paoun... torl tae mean khos terb mean trov..jeung heuy ban jea yeung mnak mnak ke tuk oh'kas ouy jea lerk ti pi ti 3 rir rohout dol ti 4 ...lolzz

khos tech kir ban ney tha vea min thngon tngor , khos jrern kir kir tver khos klaing neng na.
somrab kyom kir mean trerm tae lerk ti 2 tei ,no lerk ti 3,
jit dach mless... srok ah'meric ke tok oh'kas ouy dol tov 3 dong na kir "3 strike out"..lolzzz

http://tagged.com/sokhayun

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

lolzzz kir trov ta onjerng

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

Lovekhmer2009

Lovekhmer2009
LK VIP
LK VIP

sokhayun wrote:
PheaKdeySnaeh wrote:
sokhayun wrote: hahaha...khos tech vea yang mech ? khos chrern vea yang mech?..knong ka niyeay tou'tov min tha th'nak krorm,th'nak ler,rir th'nak kon'dal..peak tha khos kir khos heuy paoun... torl tae mean khos terb mean trov..jeung heuy ban jea yeung mnak mnak ke tuk oh'kas ouy jea lerk ti pi ti 3 rir rohout dol ti 4 ...lolzz

khos tech kir ban ney tha vea min thngon tngor , khos jrern kir kir tver khos klaing neng na.
somrab kyom kir mean trerm tae lerk ti 2 tei ,no lerk ti 3,
jit dach mless... srok ah'meric ke tok oh'kas ouy dol tov 3 dong na kir "3 strike out"..lolzzz

lok pu asia doch khmer neng mean culture jia identity robos kluan

theab neng americ men barn te

americ chom'rern wat'tho maen tae
tae sel'la'thor ma nos kua ouy prir som'bol nas

niyeay pi culture vinh doch ot mean kluan aeng te


via preab theab knia men barn te lok pu

song'kom mar neak mar song'kom

mar neak mar culture

yok culture nis tov force ouy culture nos tver tarm kluan men barn te

...Bush tver jeng houy barn ke sa ob amerik dol kor

tae dol Obarma lerng thmei Change foreign policy barn pror'tes pseng pseng ke mean feeling la or neng amerik vinh klas .... kron lerk example te na lok pu

kmoy lerk leng tos ouy neang ber neang derk dai a pros koo kom'nan mor som'tos jia plov kar dol public

houy dak ton'na'kam kluan chhop chreang 1-2 chnam tov

cham mor vinh mor som or'kas sar thmei



kmoy kor serei niyom dae tae knong krob khan ch'bab tom'neam tom'lob song'kom

sokhayun

sokhayun
LK VIP
LK VIP

PheaKdeySnaeh wrote:lolzzz kir trov ta onjerng
jeung kor laor dae, ban ding jit tov heuy ,kyom min ouy tver avey avey ouy khos jea ler ti 3 te..tae trov tae rok phors tang ouy ban chbas lors tha kyom khos maen ber kyom mean khos ....tolaka pdachka dor kmeng sros som klach heuy..olzzzzzz

http://tagged.com/sokhayun

khemandy

khemandy
LK VIP
LK VIP

oh, kyom ban merl kamvithy nus dae tae min ban jab arom tha neang mean website phatol kloun nus te... bong mean deung tha website nus chhmos ey te sroul oy kyom ning Lovekhmer 2009 dak somnour oy neang chhleuy sak merl!!
vaiy kit tha tov jouy das satiarom neang kom oy phlert phleurn klang pek dol thnak plech tha kloun jea khmer.

hmm, douch bong niyeay jeung neak na kor mean tver khus dae tae min deung tha ke mean jetana reu arkjetana non heuy min bach mork niyeay tha mean ke louch roob mork pa-sob pa-say nus te prous ber yeung min tver ter ke mean roob mork pi na tov pa-sob pa-say keurt.

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

bong ott ban york jet tok dak neng blog her onjerng min ban jam tei .

paoun euy lov niss kmeng kmeng kir yap nas . bong mean arorm sork sday dael kmeng kmeng eilov norm knea jab york nov culture robos borotes heuy jorl culture khmer .

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

khemandy

khemandy
LK VIP
LK VIP

PheaKdeySnaeh wrote:bong ott ban york jet tok dak neng blog her onjerng min ban jam tei .

paoun euy lov niss kmeng kmeng kir yap nas . bong mean arorm sork sday dael kmeng kmeng eilov norm knea jab york nov culture robos borotes heuy jorl culture khmer .

ok, min bach kvol pi neang teat kor ban dae prous reung vea hous oss tov heuy tos chea chang sour ey kor kmean ban kar dae.

hmmm, eylov ning kmeng kmeng yab men ning nah.... robeab roborb, akabkiriya, somleakbompak, propeyni.... del mean leakhanak chea khmer ke bomplech jol seung tae kmean sol te.... ke choul chet tae robeab hirha, loychhay.... copy mork pi reung del broadcast tam TV (Korea, Singapore....) min deung chea pel nah ban ke nirk kit dol tha kloun chea khmer nus te??

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

yes trov heuy .


mmmm bong tha kmean plov neng kei nirk kit dol tei paoun pros .
lov bong keunh kei sleak peak styl khor krorm koot lolzzzzzz douch nov srok kei dae .
bong sangkherm tha koun khmer mouy chomnoun teat dael kei arch prokan kjorb nov propey ney khmer kei neng bontor tov mok onjerng teat . heuy ov pok mday mouy chomnoun min trov bondoy koun oy tov chngay pek

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

khemandy

khemandy
LK VIP
LK VIP

PheaKdeySnaeh wrote:yes trov heuy .


mmmm bong tha kmean plov neng kei nirk kit dol tei paoun pros .
lov bong keunh kei sleak peak styl khor krorm koot lolzzzzzz douch nov srok kei dae .
bong sangkherm tha koun khmer mouy chomnoun teat dael kei arch prokan kjorb nov propey ney khmer kei neng bontor tov mok onjerng teat . heuy ov pok mday mouy chomnoun min trov bondoy koun oy tov chngay pek

hhaha, lol! style khor somyes koot ning neak lok ourt tha nov srok ke niyum jeung, jeung heuy ban kmeng steav (taing bros taing srey) tinh ning nah.......... hmm, kyom kor sang kheum tha neak del min phlert pleurn taing oss ning khet khom sirksa rean sot vinh prous vea chea reung la-or somrab kloun aeng tov anakot.. ov puk mday min arch nov jenh-jem yeung ban rohout nus te.... ( they all will leave us one day ) ma-yang teat douch bong tha jeung ov puk mday min kour bondoy koun pek te... tos chea rovol ka gear pun nah kor kou tae kit pi reung koun chao phong.... broyath dol pel koun der khus plov kae min rouch heuy terb sday kroy nus.

khemandy

khemandy
LK VIP
LK VIP

Oh, bong srey... now i found website for meas soksophea heuy... brosen ber jang sour nom reung ey arch choul tol knong website nus ban. http://twitter.com/meassoksophea

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

khemandy wrote:Oh, bong srey... now i found website for meas soksophea heuy... brosen ber jang sour nom reung ey arch choul tol knong website nus ban. http://twitter.com/meassoksophea
orkun paoun pros
tae bong kmean avey trov sour neang ei tei , bong min men jea fan robos neang phang .
bong kmean jab arorm neng reung oss neng . tok pel sorsai ei nov Lk proser jeang tov khat neng pourk dara oss neng .

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

ngob heuy niss ban tha men . tam pit tov nov srok kei pourk kmeng kmeng sleak khor somyes koot neng kir sot kmeng ava sae kmeng dae nov tae tam plov , der vai nis vai noss bomplech bomplanh , kmean tov rean sout lourk tae kreung ah phean heuy pheap jreun kir pourk ah kmov heuy neng arabe . kmeng dae trerm trov kir kei sleak peak trerm trov sa'art bat min men sleak chkout onjerng tei . koun bong thom lerng hean sleak onjerng bong khork pa kach yor ( tae koun bong merl tov ott tei prous now kei teub 9years peak arv sot bit lev dol kor lolzzzz .

kmeng toil tae yeung jea ov pok mday merl kei oy ban la'or trov jes ponyol pourk kei tha avey trov tver neng avey min trov tver . heuy mouy teat yeung jea mday mon neng bondov koun kir kloun yeung kor trov tver jea monus la'or dae ; ber sen yeung jea monus pea lea nos tov prodov koun kir kei min tam tei . prous yeung min ban pdol nov romkou dol pourk kei phang . onjerng heuy ban kei york krou dael jea neak jes derng tov bang rean sers , kir min men york yun peak tov tver jea krou

khemandy wrote:
hhaha, lol! style khor somyes koot ning neak lok ourt tha nov srok ke niyum jeung, jeung heuy ban kmeng steav (taing bros taing srey) tinh ning nah.......... hmm, kyom kor sang kheum tha neak del min phlert pleurn taing oss ning khet khom sirksa rean sot vinh prous vea chea reung la-or somrab kloun aeng tov anakot.. ov puk mday min arch nov jenh-jem yeung ban rohout nus te.... ( they all will leave us one day ) ma-yang teat douch bong tha jeung ov puk mday min kour bondoy koun pek te... tos chea rovol ka gear pun nah kor kou tae kit pi reung koun chao phong.... broyath dol pel koun der khus plov kae min rouch heuy terb sday kroy nus.

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

sokhayun

sokhayun
LK VIP
LK VIP

Lovekhmer2009 wrote:
lok pu asia doch khmer neng mean culture jia identity robos kluan

theab neng americ men barn te

americ chom'rern wat'tho maen tae
tae sel'la'thor ma nos kua ouy prir som'bol nas

niyeay pi culture vinh doch ot mean kluan aeng te


via preab theab knia men barn te lok pu

song'kom mar neak mar song'kom

mar neak mar culture

yok culture nis tov force ouy culture nos tver tarm kluan men barn te

...Bush tver jeng houy barn ke sa ob amerik dol kor

tae dol Obarma lerng thmei Change foreign policy barn pror'tes pseng pseng ke mean feeling la or neng amerik vinh klas .... kron lerk example te na lok pu

kmoy lerk leng tos ouy neang ber neang derk dai a pros koo kom'nan mor som'tos jia plov kar dol public

houy dak ton'na'kam kluan chhop chreang 1-2 chnam tov

cham mor vinh mor som or'kas sar thmei



kmoy kor serei niyom dae tae knong krob khan ch'bab tom'neam tom'lob song'kom
mean neakna bongkhit bongkhorm eiy neakna te tony..,vea jea ka jrers reus robos yeung mneak mneak te...avey dael yeung joul jit srolanh kir yeung jong ban yeung tver tam somrob somroul tam tov.. kir kmean neakna bongkhorm te...monous yeung klas plas pdou tov tam ka srolanh ning joul jit robos ke jea ka thomada...ouy tae ke ban sok sroul sabay jit niyeay ouy jom tov kir sech kdey sok.. hahaha nov mean teat..reung Bush - Obama ter neakna tov chhir kbal eiy tov vea jea reung no'yo'baiy... Bush tver songkream bror'chaing ning ch'bab on'tarak'jeat, khos chbab kir koul bom nong jang rok yut'ti thor ouy bror'tes touch tach dael ros nov krom om'nach pdach ka naiy may dik norm robos bro'tes nos khou khuov pek... kyom kor bos chnot ouy Obama dae..... Very Happy Very Happy Very Happy

http://tagged.com/sokhayun

khemandy

khemandy
LK VIP
LK VIP

PheaKdeySnaeh wrote:
khemandy wrote:Oh, bong srey... now i found website for meas soksophea heuy... brosen ber jang sour nom reung ey arch choul tol knong website nus ban. http://twitter.com/meassoksophea
orkun paoun pros
tae bong kmean avey trov sour neang ei tei , bong min men jea fan robos neang phang .
bong kmean jab arorm neng reung oss neng . tok pel sorsai ei nov Lk proser jeang tov khat neng pourk dara oss neng .

:yeah: I agree... ort mean ban ka ey te del tov kvol ning pouk dara oss ning nus lol

khemandy

khemandy
LK VIP
LK VIP

lol! jeung jam jouy nom somdey bong tov brab pouk khmeng steav oss nus.. tae khlach tae heum mok te merl tov....t

PheaKdeySnaeh wrote:ngob heuy niss ban tha men . tam pit tov nov srok kei pourk kmeng kmeng sleak khor somyes koot neng kir sot kmeng ava sae kmeng dae nov tae tam plov , der vai nis vai noss bomplech bomplanh , kmean tov rean sout lourk tae kreung ah phean heuy pheap jreun kir pourk ah kmov heuy neng arabe . kmeng dae trerm trov kir kei sleak peak trerm trov sa'art bat min men sleak chkout onjerng tei . koun bong thom lerng hean sleak onjerng bong khork pa kach yor ( tae koun bong merl tov ott tei prous now kei teub 9years peak arv sot bit lev dol kor lolzzzz .

kmeng toil tae yeung jea ov pok mday merl kei oy ban la'or trov jes ponyol pourk kei tha avey trov tver neng avey min trov tver . heuy mouy teat yeung jea mday mon neng bondov koun kir kloun yeung kor trov tver jea monus la'or dae ; ber sen yeung jea monus pea lea nos tov prodov koun kir kei min tam tei . prous yeung min ban pdol nov romkou dol pourk kei phang . onjerng heuy ban kei york krou dael jea neak jes derng tov bang rean sers , kir min men york yun peak tov tver jea krou

khemandy wrote:
hhaha, lol! style khor somyes koot ning neak lok ourt tha nov srok ke niyum jeung, jeung heuy ban kmeng steav (taing bros taing srey) tinh ning nah.......... hmm, kyom kor sang kheum tha neak del min phlert pleurn taing oss ning khet khom sirksa rean sot vinh prous vea chea reung la-or somrab kloun aeng tov anakot.. ov puk mday min arch nov jenh-jem yeung ban rohout nus te.... ( they all will leave us one day ) ma-yang teat douch bong tha jeung ov puk mday min kour bondoy koun pek te... tos chea rovol ka gear pun nah kor kou tae kit pi reung koun chao phong.... broyath dol pel koun der khus plov kae min rouch heuy terb sday kroy nus.

drbophathansour

drbophathansour
LK Member
LK Member

jear ka laor heuy daeh neang prorm sarapheap tame trong tha jear pics roboss neang with her fiance!!at least!she sarapheap tha kloun koss!!neang daeng kloun tha tver ning ming laor!!!konlaeng niss mouy!!we can say that she is honest!!

so!ber jung!!kyom ning sdab her songs teat nah!ehehe!! :D


PheaKdeySnaeh wrote:Sousdey all
Tngai minh kyom ban merl nov CTN TV neaty joub jea mouy dara kir kei ban joub neng Meas Sok Sophea .
Knong kampithy noss chong banh jorb ney Kampithy Meas Sok Sophea ban Tor tourl skal nov avey dael neang ban tver nov knong pic dael jos psay knong Magazine neang tor tourl tha neang ban tver khos chkang heuy neang ban somtos dol preyjamitt dael korm tror neang heuy neang Soniya tha neng tver kloun oy ban la'or min tver oy mean ka khos chkang onjerng teat nov tngai mok .
Neang ban somnoum por dol preymitt dael tlob korm tror neang bontor korm tror neang tor tov mok teat

:D :D :D :D :D

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 2]

Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum