wow wowwww i don't like that - Page 2 44939


Join the forum, it's quick and easy

wow wowwww i don't like that - Page 2 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

wow wowwww i don't like that

+7
Jettra
Yumareach
khemandy
NiSaiySnaeh
Lovekhmer2009
Heroine
MjasSnaehSomnop
11 posters

Go to page : Previous  1, 2

Go down  Message [Page 2 of 2]

31wow wowwww i don't like that - Page 2 Empty Re: wow wowwww i don't like that 4th August 2009, 3:06 am

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

sokhayun wrote:
PheaKdeySnaeh wrote:reung ei min hean nos ber neak trov kei vai vinh kir jea bong pros ter
min men kyom phang hahahahahhahaa
jos kyom ding heuy ter,neak dael trov ke vai kor min maen kyom dae kir kyom neak vai ke ter.. kroin paoun ouy kyom tov banhjenh kbach nos eiy..hahhah
jos ber pas kei jes kbach kun dae ? kei min dak bong pros vinh dae hahahaa

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

32wow wowwww i don't like that - Page 2 Empty Re: wow wowwww i don't like that 4th August 2009, 3:16 am

sokhayun

sokhayun
LK VIP
LK VIP

PheaKdeySnaeh wrote:
sokhayun wrote:
PheaKdeySnaeh wrote:reung ei min hean nos ber neak trov kei vai vinh kir jea bong pros ter
min men kyom phang hahahahahhahaa
jos kyom ding heuy ter,neak dael trov ke vai kor min maen kyom dae kir kyom neak vai ke ter.. kroin paoun ouy kyom tov banhjenh kbach nos eiy..hahhah
jos ber pas kei jes kbach kun dae ? kei min dak bong pros vinh dae hahahaa
ber ban ke jes dae nos rit tae bror'ser kyom ban vai ke ouy chhir heuy kyom min sov mean ah'rom sorksday.. pros kom ouy ke tha somlab koun morn yok kam bit thaing tor tov brer dae....hahhaaha

http://tagged.com/sokhayun

33wow wowwww i don't like that - Page 2 Empty Re: wow wowwww i don't like that 4th August 2009, 3:20 am

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

putoooooooooooooo york taing tor tov thaem teat
hahahahaahahahahahaha jang brer klach taing tor hors ? hahahahhaha

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

34wow wowwww i don't like that - Page 2 Empty Re: wow wowwww i don't like that 4th August 2009, 4:05 am

sokhayun

sokhayun
LK VIP
LK VIP

PheaKdeySnaeh wrote:putoooooooooooooo york taing tor tov thaem teat
hahahahaahahahahahaha jang brer klach taing tor hors ? hahahahhaha
kroin tae lir taing tor sos.. klach mneak mneak jos tom rorm hout dav jenh mork teat ..min bach te rot oss kmean sorl eiy te...lolzzzzz

http://tagged.com/sokhayun

35wow wowwww i don't like that - Page 2 Empty Re: wow wowwww i don't like that 4th August 2009, 4:07 am

drbophathansour

drbophathansour
LK Member
LK Member

bong srey !!kyom ot bane rok reung ey teh!!kir kyom krorn taeh neyeay
oy neak ning lir nah tha copy pi website dortey tov dak website kloun
aeng kir vear koss chbab internet nah!!

kyom jong oy keh daeng
kloun cos ber ming jung teh!!website keh ning chbass jear trov keh
block heuy nah!!we can pdung nah bong srey if someone copy without ask
permision pi bong srey jear mjass lk nah!!

lk mean copyrights
tream trov!!if someone copy without ask permision from lk admin!!bong
srey can pdung keh pi chbab copy ning nah!! :D

PheaKdeySnaeh wrote:lolzzz kom tov rork reung kei ,kei ban dork bors yeung jenh heuy


36wow wowwww i don't like that - Page 2 Empty Re: wow wowwww i don't like that 4th August 2009, 4:52 am

sokhayun

sokhayun
LK VIP
LK VIP

drbophathansour wrote:bong srey !!kyom ot bane rok reung ey teh!!kir kyom krorn taeh neyeay
oy neak ning lir nah tha copy pi website dortey tov dak website kloun
aeng kir vear koss chbab internet nah!!

kyom jong oy keh daeng
kloun cos ber ming jung teh!!website keh ning chbass jear trov keh
block heuy nah!!we can pdung nah bong srey if someone copy without ask
permision pi bong srey jear mjass lk nah!!

lk mean copyrights
tream trov!!if someone copy without ask permision from lk admin!!bong
srey can pdung keh pi chbab copy ning nah!! :D

PheaKdeySnaeh wrote:lolzzz kom tov rork reung kei ,kei ban dork bors yeung jenh heuy


niyeay sdey trim trov pit jea douch nov thansour maen.... jos mok than kandal ouy ke ban kheunh mok phong.. ter mok mort sa'art pon'na prors ka niyeay sdey sopheap heuy pirors sdap teat..

http://tagged.com/sokhayun

37wow wowwww i don't like that - Page 2 Empty Re: wow wowwww i don't like that 4th August 2009, 5:00 am

drbophathansour

drbophathansour
LK Member
LK Member

seuch ehehehh!!kyom prab sokha heuy!!tha kyom jear koun preas an nuss ey!!kyom joss mok kf deumbey take care bong srey dane nah!!ehehe!!klach pross pross tver barb kort nah!!
well!talking abour somross!!am not saart teh nah sokha!!ber kyom saart!!kyom tver jear tour aek knong movies batt heuy nah!! seuch
sokhayun wrote:

[/quote]niyeay sdey trim trov pit jea douch nov thansour maen.... jos mok than kandal ouy ke ban kheunh mok phong.. ter mok mort sa'art pon'na prors ka niyeay sdey sopheap heuy pirors sdap teat..[/quote]

38wow wowwww i don't like that - Page 2 Empty Re: wow wowwww i don't like that 4th August 2009, 5:27 am

sokhayun

sokhayun
LK VIP
LK VIP

kf eiy ke tov? nov ae'na? min jam bach sa'art eiy te kor arch der tor kun ban dae ouy tae yeung mean talent..heuy nov Canada min torn yob te ban min torn joul keng..tech pdey joul mok kheunh kompong onlinekert reung thom...hahahaha

drbophathansour wrote:seuch ehehehh!!kyom prab sokha heuy!!tha kyom jear koun preas an nuss ey!!kyom joss mok kf deumbey take care bong srey dane nah!!ehehe!!klach pross pross tver barb kort nah!!
well!talking abour somross!!am not saart teh nah sokha!!ber kyom saart!!kyom tver jear tour aek knong movies batt heuy nah!! seuch
sokhayun wrote:

niyeay sdey trim trov pit jea douch nov thansour maen.... jos mok than kandal ouy ke ban kheunh mok phong.. ter mok mort sa'art pon'na prors ka niyeay sdey sopheap heuy pirors sdap teat..[/quote][/quote]

http://tagged.com/sokhayun

39wow wowwww i don't like that - Page 2 Empty Re: wow wowwww i don't like that 4th August 2009, 9:56 pm

drbophathansour

drbophathansour
LK Member
LK Member

sorry!!kyom jrorlorm!!ahahah!!i mean lk!!not kf!!

nov canada right now its a day time nah!!aahahah!!and sokha nov srok khmer rir?!!! seuch

if i have pdey main!!kyom ming neyeay with u teh nah!cos kyom touk paek neyeay with pdey kyom ving nah!! :D ber kyom mean pdey heuy nuss!!kyom ming mok online like u teh nah!!

sokhayun wrote:kf eiy ke tov? nov ae'na? min jam bach sa'art eiy te kor arch der tor kun ban dae ouy tae yeung mean talent..heuy nov Canada min torn yob te ban min torn joul keng..tech pdey joul mok kheunh kompong onlinekert reung thom...hahahaha

40wow wowwww i don't like that - Page 2 Empty Re: wow wowwww i don't like that 4th August 2009, 11:47 pm

Lovekhmer2009

Lovekhmer2009
LK VIP
LK VIP

sokhayun wrote:kf eiy ke tov? nov ae'na? min jam bach sa'art eiy te kor arch der tor kun ban dae ouy tae yeung mean talent..heuy nov Canada min torn yob te ban min torn joul keng..tech pdey joul mok kheunh kompong onlinekert reung thom...hahahaha

drbophathansour wrote:seuch ehehehh!!kyom prab sokha heuy!!tha kyom jear koun preas an nuss ey!!kyom joss mok kf deumbey take care bong srey dane nah!!ehehe!!klach pross pross tver barb kort nah!!
well!talking abour somross!!am not saart teh nah sokha!!ber kyom saart!!kyom tver jear tour aek knong movies batt heuy nah!! seuch
sokhayun wrote:

niyeay sdey trim trov pit jea douch nov thansour maen.... jos mok than kandal ouy ke ban kheunh mok phong.. ter mok mort sa'art pon'na prors ka niyeay sdey sopheap heuy pirors sdap teat..
[/quote][/quote]

ooy ooy ooy piros ei mar les te lok pu sokhayun
term deng lok pu der dong srey srey ngnai nis aeng hahahah lol!

41wow wowwww i don't like that - Page 2 Empty Re: wow wowwww i don't like that 5th August 2009, 2:56 am

sokhayun

sokhayun
LK VIP
LK VIP

Lovekhmer2009 wrote:
sokhayun wrote:kf eiy ke tov? nov ae'na? min jam bach sa'art eiy te kor arch der tor kun ban dae ouy tae yeung mean talent..heuy nov Canada min torn yob te ban min torn joul keng..tech pdey joul mok kheunh kompong onlinekert reung thom...hahahaha

drbophathansour wrote:seuch ehehehh!!kyom prab sokha heuy!!tha kyom jear koun preas an nuss ey!!kyom joss mok kf deumbey take care bong srey dane nah!!ehehe!!klach pross pross tver barb kort nah!!
well!talking abour somross!!am not saart teh nah sokha!!ber kyom saart!!kyom tver jear tour aek knong movies batt heuy nah!! seuch
sokhayun wrote:

niyeay sdey trim trov pit jea douch nov thansour maen.... jos mok than kandal ouy ke ban kheunh mok phong.. ter mok mort sa'art pon'na prors ka niyeay sdey sopheap heuy pirors sdap teat..
[/quote]

ooy ooy ooy piros ei mar les te lok pu sokhayun
term deng lok pu der dong srey srey ngnai nis aeng hahahah lol![/quote]

min torn pdou chh'mous phong tony sor'ser tov heuy,jos tom'rom pdou chhmous tov jea tor aek eiy tov min bach te..kir niyeay sdey trov tae mean ke jab ah'rom jea brakott lolzzzzzz

http://tagged.com/sokhayun

42wow wowwww i don't like that - Page 2 Empty Re: wow wowwww i don't like that 5th August 2009, 3:15 am

sokhayun

sokhayun
LK VIP
LK VIP

hahahaha....neak nov thansour jes srovaing phnaek dae nor..."kf" tha "LK" brohael jea jong low leng ning neak nov than krorm te ding..... heuy yop minh kor min maen day light dae nov Canada..ber nov kharng East rit tae yop jrov teat phong...
kyom sman khos heuy jeung ..kheunh douch jea sopheap reabsa knong ka niyeay sdey eiy sman tae mean pdey siey eiy niyeay nae norm ban jea kit tha thansour brohael jea mean pdey... som tos..jeung thansour min jam bach sonsom peak tuk niyeay jea 1 pdey te niyeay nov LK nis ouy oss hmong tov lolzzz.. oh I live in San Diego,California..


drbophathansour wrote:sorry!!kyom jrorlorm!!ahahah!!i mean lk!!not kf!!

nov canada right now its a day time nah!!aahahah!!and sokha nov srok khmer rir?!!! seuch

if i have pdey main!!kyom ming neyeay with u teh nah!cos kyom touk paek neyeay with pdey kyom ving nah!! :D ber kyom mean pdey heuy nuss!!kyom ming mok online like u teh nah!!

sokhayun wrote:kf eiy ke tov? nov ae'na? min jam bach sa'art eiy te kor arch der tor kun ban dae ouy tae yeung mean talent..heuy nov Canada min torn yob te ban min torn joul keng..tech pdey joul mok kheunh kompong onlinekert reung thom...hahahaha

http://tagged.com/sokhayun

43wow wowwww i don't like that - Page 2 Empty Re: wow wowwww i don't like that 5th August 2009, 3:55 am

drbophathansour

drbophathansour
LK Member
LK Member

seuch jah ot teh!!kyom always jrorlorm lf tov jear kf nah!!cos before!!kyom and bong dane!!tlorb taeh sorsay kf nah!!but now!!we have lk!!and daiy roboss kyom rovol taeh jrorlorm that 2 words ning nah!!eheheheh!!

well!!now at my place, its 9;52 pm nah!!last nite, kor time ning daeh!daeh kyom mok lf nah!!so u are right to say that its night time!but its not late teh nah!!only 10pm ning!! blurp

ahahahha!!pdey!!lir paek ning!!kyom oss somneurch !!ahahah!!
so busy with study sung slab!!mean pael aeh nah tov rok pdey bane douch keh nuss!yapmane morng!!

sokhayun wrote:hahahaha....neak nov thansour jes srovaing phnaek dae nor..."kf" tha "LK" brohael jea jong low leng ning neak nov than krorm te ding..... heuy yop minh kor min maen day light dae nov Canada..ber nov kharng East rit tae yop jrov teat phong...
kyom sman khos heuy jeung ..kheunh douch jea sopheap reabsa knong ka niyeay sdey eiy sman tae mean pdey siey eiy niyeay nae norm ban jea kit tha thansour brohael jea mean pdey... som tos..jeung thansour min jam bach sonsom peak tuk niyeay jea 1 pdey te niyeay nov LK nis ouy oss hmong tov lolzzz.. oh I live in San Diego,California..


drbophathansour wrote:sorry!!kyom jrorlorm!!ahahah!!i mean lk!!not kf!!

nov canada right now its a day time nah!!aahahah!!and sokha nov srok khmer rir?!!! seuch

if i have pdey main!!kyom ming neyeay with u teh nah!cos kyom touk paek neyeay with pdey kyom ving nah!! :D ber kyom mean pdey heuy nuss!!kyom ming mok online like u teh nah!!

sokhayun wrote:kf eiy ke tov? nov ae'na? min jam bach sa'art eiy te kor arch der tor kun ban dae ouy tae yeung mean talent..heuy nov Canada min torn yob te ban min torn joul keng..tech pdey joul mok kheunh kompong onlinekert reung thom...hahahaha

44wow wowwww i don't like that - Page 2 Empty Re: wow wowwww i don't like that 6th August 2009, 6:07 pm

KAP ANG

KAP ANG
Administrator
Administrator

nis dane mearn teark-tong mjas website pe reourng ning nov?

PheaKdeySnaeh wrote:wowww wowww kyom teub skal website mouy tam royeay post robos happy4ever
Kyom ban keunh kei york prolorm lok pi LK tov post nov ti nos ( http://www.lovelykhmers.com/apps/forums/topics/show/1110881-phka-sandam-chit?page=last ) i dont like that .
Kyom chomnay luy tinh and chomnay pel scan kir dermbey dak LK only .

Kyom soum pdam tov neak dael york prolorm pi LK tov post nov ti noss( http://www.lovelykhmers.com) dork jenh vinh .

avey avey dael nov knong Lk kir min arch york ban tei .
ei kor ngeay mles ? kyom chomnay pel jea jreun somrab robos taing nos haet avey mork york bors kei tov post doy sroul ?

Yeung mean komnit creat website kir trov rork avey avey mork dak doy kloun aeng
No Copy bors kei tov post nov website robos yeung
sombey tae chmous website kor copy pi LK dae

https://www.dailymotion.com/7wonder

Sponsored content



Back to top  Message [Page 2 of 2]

Go to page : Previous  1, 2

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum